Kolísání chodu studeného motoru - volnoběh
Moderátor: Moderators General
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
nebo lehce teplym (me stacilo i nechat auto na slunci a chyb
Bibo me kdyz zacal po nastartovani za studenem motoru tak za 5s zacal kuckat motor a otacky sly hodne pod hranici volnobehu a sel na par valcu a po cca 20s se opet chytil tak mi tenkrat nepomohlo ani 10x vyject nadrz (ikdyz neco na tom starym benzinu u lpg urcite je jenze ja tam tenkart lpg jeste nemel) a diag mlcel...nakonec to byla zasekla nebo spis totalne zakarbonovana volnobezna klapka a cidlo volnobehu s zelenym stekrem hned vedle sani a nejspis i cidlo teploty nasavaneho vzduchu v sani...cidlo teploty cca 350kc bosh a cistic karburatoru 170kc a cidlo vzduchu na vrakarne 100kc a cistit a cistit a cistit.po vycisteni se to hned druhej den rano chytlo a uz 5mesicu ok.je to pro to ze cidla hlasily nesmysly treba ze je motor teplej a rj upravila smes a dobu vztriku ale kdyz to nejde jak ma po 20s se prepne do prednastaveneho modu(teda mela by) ...ale pokavad ti to dela i po zahrati motoru tak bych to hledal v civce kabelech svicek ci svickach...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Asi si jeste nevidel v6 v espejsu co?tam kdyz nekam das propisku a zavres haupnu vyvali se ti blatnik .bud rad za 4valce
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Re: kolísání chodu studeného motoru 3.0V6 24V - volnoběh
Dodávám sem fotky jednotlivých "částí" které mají s volnoběhem co do činění.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
Re: kolísání chodu studeného motoru 3.0V6 24V - volnoběh
Přátelé, mám Espace 2.0 8V LPG asi tři dny a dělá mi to to samé. Při studeném startu to po pár vteřínách začne cukat a pak třeba při dojezdu na semafor to i chcípne, atd. Však to znáte, prošli jste si tím...
Díky za tyto příspěvky, zkusím udělat vše co vy a pokud to pomůže, přijdu pokorně poděkovat a uklonit se
Díky za tyto příspěvky, zkusím udělat vše co vy a pokud to pomůže, přijdu pokorně poděkovat a uklonit se
Re: kolísání chodu studeného motoru 3.0V6 24V - volnoběh
V servisu zjistili podpálené ventily a tak se s autem jelo do autobazaru, kde jsem auto koupil. Udělali GO hlavy motoru a od té doby to již nechcípá. Jen to má 10 vteřin po nastartování nepravidelný chod...
Re: kolísání chodu studeného motoru 3.0V6 24V - volnoběh
alt192 píše:V servisu zjistili podpálené ventily a tak se s autem jelo do autobazaru, kde jsem auto koupil. Udělali GO hlavy motoru a od té doby to již nechcípá. Jen to má 10 vteřin po nastartování nepravidelný chod...
Ahoj, me v zime po nastartovani jede tak 15-20 sekund hodne nepravidelne...v zime to nedela. Ja si osobne myslim, ze to bude mit najakou souvislot ze syticem..nebo tak neco. Kdyz pri cukani zaradim, tak cukave jede, ale je to hnus, tzn vzdy chvilku pockam a je to ok.
Po startu jako by vzrustali otacky..tezko rici na kolik..odhaduju tak max do 1800 a nasledne to spadne na "normalni" a nasledne motor jede nepravidelne. Po chvilce je vse ok, tak na to slapnu a hotovo
Renault Espace Initiale 3.0 V6 140kw 2001 plna palba
----------------------------------------------------------------
http://www.espacefreunde.de/forum/
----------------------------------------------------------------
http://www.espacefreunde.de/forum/
-
- Junior member
- Příspěvky: 198
- Registrován: pát úno 19, 2010 17:48
Re: kolísání chodu studeného motoru 3.0V6 24V - volnoběh
...robilo to aj mne, to kolísanie po štarte, po výmene lambdy sa to zlepšilo. Ahoj.
Š Octavia I, Š Felicia I cabrio, VAZ 2102, Fiat Duna, Espace 1: Biely,Modrý,Červený,Strieborný TD, Espace 3: 2,0 16V: Modrý krátky, Modrý dlhý, Espace 3: 3,0 V6: Čierny dlhý, srtieb. dlhý LPG.
Re: kolísání chodu studeného motoru 3.0V6 24V - volnoběh
duskopoprad píše:...robilo to aj mne, to kolísanie po štarte, po výmene lambdy sa to zlepšilo. Ahoj.
me na diagnostice nic nerekli..
pri lpg stejne nefunguje, nebo?
Renault Espace Initiale 3.0 V6 140kw 2001 plna palba
----------------------------------------------------------------
http://www.espacefreunde.de/forum/
----------------------------------------------------------------
http://www.espacefreunde.de/forum/
-
- Junior member
- Příspěvky: 198
- Registrován: pát úno 19, 2010 17:48
Re: kolísání chodu studeného motoru 3.0V6 24V - volnoběh
Určite funguje, reguluje množstvo paliva podľa obsahu nespáleného kyslíka, je to vlastne sonda množstva kyslíka v plynoch. Nepotrebný je katalyzátor pri plyne, lebo LPG nemá splodiny ako benzín.
Š Octavia I, Š Felicia I cabrio, VAZ 2102, Fiat Duna, Espace 1: Biely,Modrý,Červený,Strieborný TD, Espace 3: 2,0 16V: Modrý krátky, Modrý dlhý, Espace 3: 3,0 V6: Čierny dlhý, srtieb. dlhý LPG.
Re: kolísání chodu studeného motoru 3.0V6 24V - volnoběh
tedy jak pisi, nefunguje kdyz jedes na LPG..nejak si protirecisduskopoprad píše:Určite funguje, reguluje množstvo paliva podľa obsahu nespáleného kyslíka, je to vlastne sonda množstva kyslíka v plynoch. Nepotrebný je katalyzátor pri plyne, lebo LPG nemá splodiny ako benzín.
Renault Espace Initiale 3.0 V6 140kw 2001 plna palba
----------------------------------------------------------------
http://www.espacefreunde.de/forum/
----------------------------------------------------------------
http://www.espacefreunde.de/forum/
-
- Junior member
- Příspěvky: 198
- Registrován: pát úno 19, 2010 17:48
Re: kolísání chodu studeného motoru 3.0V6 24V - volnoběh
RJ LPG potrebuje aj údaje z lambdy... Berie si ich buď z RJ benzínu alebo priamo zo sondy. Ja som napísal, že po jej výmene sa mi to zlepšilo!
Š Octavia I, Š Felicia I cabrio, VAZ 2102, Fiat Duna, Espace 1: Biely,Modrý,Červený,Strieborný TD, Espace 3: 2,0 16V: Modrý krátky, Modrý dlhý, Espace 3: 3,0 V6: Čierny dlhý, srtieb. dlhý LPG.
Re: kolísání chodu studeného motoru 3.0V6 24V - volnoběh
údaje z lamdy jdou do RJ benzinu a ne plynu. Podle údajů z lamdy upravuje RJ benzinu čas vstřiku a plynová to zní čte.
-
- Junior member
- Příspěvky: 198
- Registrován: pát úno 19, 2010 17:48
Re: kolísání chodu studeného motoru 3.0V6 24V - volnoběh
presne tak, ale niektoré typy RJ LPG sa dajú na lambdu aj priamo napojiť/ npr.STAG/.
Š Octavia I, Š Felicia I cabrio, VAZ 2102, Fiat Duna, Espace 1: Biely,Modrý,Červený,Strieborný TD, Espace 3: 2,0 16V: Modrý krátky, Modrý dlhý, Espace 3: 3,0 V6: Čierny dlhý, srtieb. dlhý LPG.
Re: kolísání chodu studeného motoru 3.0V6 24V - volnoběh
To dají, ale má to pouze informativní charakter pro mechanika. LPG jednotka tato data nijak nepoužívá. Vše se řídí jednotkou benzínu. Alespoň si to teda myslím:)
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Re: kolísání chodu studeného motoru 3.0V6 24V - volnoběh
Lambda sonda je měřič hodnoty kyslíku ve výfukových plynech. ŘJ podle hodnot (nejen lambdy) upravuje množství benzínu.
Dnešní systémy LPG, umí komunikovat s lambda sondou a řídí vstřikování plynu stejně jako benzínu.
V dnešních autech komunikují ŘJ auta s ŘJ LPG. Je to vždy o konkrétním typu auta a konkrétním typu LPG.
Dnešní systémy LPG se za poslední dobu hodně modernizují.
Dnešní systémy LPG, umí komunikovat s lambda sondou a řídí vstřikování plynu stejně jako benzínu.
V dnešních autech komunikují ŘJ auta s ŘJ LPG. Je to vždy o konkrétním typu auta a konkrétním typu LPG.
Dnešní systémy LPG se za poslední dobu hodně modernizují.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
-
- Junior member
- Příspěvky: 198
- Registrován: pát úno 19, 2010 17:48
Re: kolísání chodu studeného motoru 3.0V6 24V - volnoběh
Presne tak, čiže resultát z toho je, že funkčná lambda JE potrebná!! Ahoj Dušan.
Š Octavia I, Š Felicia I cabrio, VAZ 2102, Fiat Duna, Espace 1: Biely,Modrý,Červený,Strieborný TD, Espace 3: 2,0 16V: Modrý krátky, Modrý dlhý, Espace 3: 3,0 V6: Čierny dlhý, srtieb. dlhý LPG.
Re: kolísání chodu studeného motoru 3.0V6 24V - volnoběh
muže mít vliv špatné čidlo teploty na spotřebu se mě zdá že mě to dost žere
espace III 2.0 16v 103 Kw 99 LPG 12 L na 100
Pce
Pce
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Re: kolísání chodu studeného motoru 3.0V6 24V - volnoběh
Může, zpravidla při nižžích teplotách, ŘJ žádá více benzínu, ale než budeš měnit čidla, zkusil bych diagnostiku, které čidlo kolik ukazuje, ať neměníš zbytečně, když si nejseš jistý.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
Re: kolísání chodu studeného motoru 3.0V6 24V - volnoběh
mám kabel mám i soft ale nějak se nemužu dokopat přijít na to jak to bude spolu komunikovat
espace III 2.0 16v 103 Kw 99 LPG 12 L na 100
Pce
Pce
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Re: kolísání chodu studeného motoru 3.0V6 24V - volnoběh
Už to to bylo psáno několikrát... žádnej soft a kabel, kromě Renault Clip diagnostiky s Espacem fungovat nebude !!!!
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
Re: kolísání chodu studeného motoru 3.0V6 24V - volnoběh
takže to ddt je k ničemu mám kabel co mě tu někdo dělal na foru ještě sem ho nikdá nepoužil ale co sem se v tom chvilku hrabal tak na každou jednotku se musí najít nějakej soubor či co že to neni uděláno třeba espace ten a ten motor a jde to co kus to originál
espace III 2.0 16v 103 Kw 99 LPG 12 L na 100
Pce
Pce
Re: kolísání chodu studeného motoru 3.0V6 24V - volnoběh
... není zcela pravda, tuším, že jsem o tom psal v sekci DDT2000 vč. postupu a odkazů na definiční *.xml soubory jednotek - umí to BII jednotku a podle typu i airbag a ŘJ motoru (alespoň u mne - 2.0i 16V F4R). Další (např ABS) jsem zatím nezkoušel.Márty píše:Už to to bylo psáno několikrát... žádnej soft a kabel, kromě Renault Clip diagnostiky s Espacem fungovat nebude !!!!
Na jednotce by měl být vyznačen typ a podle toho lze dohledat v xml souborech správný definiční soubor jednotky. U Airbagu jsem to tak udělal, u motoru mi stačilo prohledávat text F4R - našlo mi to ve více souborech a zkoušel jsem, který bude ten správný. Pokud omylem zvolíš špatný, nic by se nemělo stát, pokud jsem to dobře vysledoval, čtecí a zapisovací sekvence bajtů jsou dané a (zjednodušeně řečeno) pokud se do jednotky pošle při inicializaci komunikace špatná posloupnost bajtů (čtecí příkaz) tak jednotka prostě neodpoví. Zapisovací příkaz bys musel spustit ručně a pokud by byl špatný, pak by se něco podělat asi mohlo (takhle jsem si při laborování omylem do BII jednotky nadefinoval jinej typ motoru a už mi hrál displej červenou barvou...)
Espace III 16V 2.0i F4R E2 BIIB3 r.v.2000
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 hostů