Kolísání chodu studeného motoru - volnoběh

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
petr
Člen RCČR
Příspěvky: 163
Registrován: stř pro 31, 2003 12:22
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od petr » ned črc 18, 2010 11:01

pepo beníšku - děkuji za nabídku na zaslání fota, moje adresa je wasserburger@astorieas.cz , díky za foto Petr

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » ned črc 18, 2010 11:07

Tak volnoběžnou klapku jsem vyndal, je plná karbonu. Koupu, promazávám a dám vědět výsledek.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » ned črc 18, 2010 11:45

tak kluci moji zlati renaultovsky fotecky s popiskem mate na emailu... :wink:
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » ned črc 18, 2010 12:33

Smontováno, nastartováno a vypadá to dobře. Uvidíme hlavně po ránu, kdy je to nejhorší.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

petr
Člen RCČR
Příspěvky: 163
Registrován: stř pro 31, 2003 12:22
Bydliště: Prostějov

Příspěvek od petr » ned črc 18, 2010 16:31

děkuji příteli renaulťáku, pokusím se to nepodělat a taky vyměnit za vyčištěnou... a jsem zvědavý na výsledek

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » ned črc 18, 2010 17:57

Tak start po noci parada.pak cesta 3min a 1km a ani skubanecek.pak parking cca na 1.5hod opetovny start a opet super.pak cesta 80km na lpg a ani naznak skubance ci jinych neplech.sem zvedavej na zitrek pac nejvic to zaclo blbnout po dlouhy jizde na lpg...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

bibo
Experienced member
Příspěvky: 913
Registrován: úte čer 12, 2007 18:56

Příspěvek od bibo » ned črc 18, 2010 21:25

kurnik proč tam je tak strašně málo místa nechápu jak se mužete k tomu dostat u v6 :(
espace III 2.0 16v 103 Kw 99 LPG 12 L na 100
Pce

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Příspěvek od LONGER » ned črc 18, 2010 21:31

pro bibo:já jsem to dělal nejdřív u scenica.tam je o něco víc místa.no a na espacovi jsem to dělal po slepu.ale jde to...
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » ned črc 18, 2010 21:41

kdyz sem tu klapku vyndaval poprvi tak sem ji vyndaval i stim plastovym naustkem cca 3 hod pac musi jit dolu i skrtici klapka ale ted kdyz sem ji menil naposled cas demontaz a prohozeni za jinou cca 20min u s odpojenim baterky a sklizenim naradi... :wink: ...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » ned črc 18, 2010 21:41

Tak volnoběh po studeném startu po sedmihodinovém vychladnutí byl super. Poslední, nejdůležitější test ještě ráno...
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » pon črc 19, 2010 09:15

Tak to bylo kluci zase jen na chvili...sice volnobeh jakstask dobry ale neni to jako vcera...bud to opcas klapka vynecha cili to hodi chybu do rj a pak ji to spatne kalibruje nebo ja uz nevim...jeste skusim vymenit cidlo teploty vody jinak uz nevim.pac po odpojeni baterky a vymazani chyb co neukaze diag rj nanovo nakalibruje cidla a zas vse funguje jak ma....uz stoho fakt jelenovatim...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » pon črc 19, 2010 16:42

Ahoj, tak u mě volnoběh po ranním startu byl na jedničku. Uvidíme tedy později...
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » pon črc 19, 2010 18:43

Tak novy poznatek pro ty kteri maj lpg.to jak mi to rozhazuje chod motoru a musim kuli tomu odpojit baterku muze delat lpg pac ted ma jine hodnoty nez na benzin a samozdrejme si rj pamatuje hodnoty ktere jsou na tu pomerove veci cast coz je u me plyn.tak ted skusim chvilku jezdit na beno a pokud se to potvrdi(dve noci a starty) tak pojedu sestelovat lpg.tak se omlouvam hlavne martymu za zmatecny info pac on lpg nema a vse by mohla vyresit u nej jen ta volnobezna klapka...ale martiku stejne nas informuj kdyby ti to zaclo taky blbnout tim padem bych nemusel na to lpg...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » úte črc 20, 2010 16:37

JJ, neboj, určitě budu psát jakoukoli změnu i nezměnu :P

Dnes jsem nikam nejel, ale zítra znovu v 6:00. Tak uvidíme.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » stř črc 21, 2010 08:33

Tak dnes ráno po nastartování opět vše při starém...špatný :cry:
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » pát črc 23, 2010 07:37

Tak vcera sem vymenil cidlo teploty.je na bloku motoru u skrtici klapky a ma zeleny dvou pinovy stekr.koupil sem novy cca 350kc a start po ranu zatim dobry.doufam ze uz je to naposled co pisu tuhle vetu a nevratim se k vete a uz je to zase ve stejnych kolejich...s martym mame stejne myslenkove pochody.tak sme usoudily po hodinovem telefonatu ze posledni faktor co by to moh byt je ono cidlo...ja sve promeril na meraku co umi merit teploty a me stare cidlo ukazuje hodnoty od zhruba 60stupnu vise.nove ma rossah od -1 vise.(nize nepotrebuje jelikoz voda v sistemu je nemrznouci staci hodnota k nule.pak stejnak bezi sitic dokavat nema chlatici kapalina asi 30stupnu)...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » pát črc 23, 2010 10:17

Ahoj, jak píše Pepa, mám také vyměněno čidlo teploty vody, které je určeno pouze pro výši volnoběhu v závislosti na teploty vody. Zatím zdá se volnoběh po startu také dobrý.
Ještě doplním, že diagnostika nemohla "vidět" vadné čidlo, protože hodnoty teploty dávalo, ale špatné.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » sob črc 24, 2010 08:25

Nerad píšu tyto řádky, ale jsem tam kde jsem byl. Brzo po ránu je to tak jako původně.
Budu laborovat dál...
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » sob črc 24, 2010 12:28

tak to ja to musim zaklepat ale 3dny 3starty po noci a spoustu v prubehu dne a vse zatim oukej...mozna by to chtelo na diag...me totiz ve stredu resetova rj a zkousel funkcnost vsech cidel a vcera stelovali lpg takze opet diag ale nikdy neodpojovali baterku pac nemam rozestelovany radio...kdyby se to zhorsilo tak dam vedet...

Jinak si porad hraju smyslenkou padani benzinu.bavil sem se s mechanikem a i u benzinu je to problem.ne tak casty ale je.protoze kdyz mi to blblo zjistil sem ze staci auto chcipnout dvakrat otocit klickem nez se napise na displeji ok a pak to slapalo jak hodinky...mozna by stacilo jen vymenit ten ventylek na odvzdusneni benzinu co je hned nad tim cidlem teploty...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Ježour
Junior member
Příspěvky: 111
Registrován: pon dub 26, 2010 12:16
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ježour » pon črc 26, 2010 11:49

Ahoj kluci, mám lagunu s motorem L7X, takže stejný pohon jako vy. LPG mám stag 300 a mám stejné problémy jako vy. V sobotu jsem čistil jak čidlo průtoku vzduchu, tak škrtící klapku volnoběhu a řekl bych, že je to ještě horši než to bylo. Jde mi to sice po ránu lépe nastartovat, volnoběh studeného motoru stojí ale za nic a když sešlápnu plyn, tak se to neustále dusí a střílí do vejfucku. Každopádně když se to ohřeje, tak to jede lépe než před vyčištěním. Možná to je čidlem teploty vody. Když se mi motor více ohřeje, tak mi začne ručička na budíku lítat a zastaví se tak 3 dílky před maximem.

Nebo má někdo ještě jiný nápad?

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » pon črc 26, 2010 12:35

Ahojky.no urcite bych se juknul na potenciometr co mas na skrtici vzduchovy klapce...pac to udava data do volnobezne klapky...jinak bych i vymenil to cidlo teploty.to je dalsi faktor k volnobehu...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Ježour
Junior member
Příspěvky: 111
Registrován: pon dub 26, 2010 12:16
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ježour » pon črc 26, 2010 18:11

čau, a kde ho prosím najdu? To je to bílé na sání v úrovni konce plynového lanka? Sorry za to popsání místa.

Díky za odpověď

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » pon črc 26, 2010 20:33

no je to ctverec tak cca 5cm do ktereho vede 3nebo4pinovy stekr.je zdruhe strany skrtici klapky.z jedne je ovladani lanka a na stejne osicce ale na druhem konci je ten potik...jinak urcite bych zajel na diag protoze to co nam dela chod motoru a volnobehu je:skrtici klapka,volnobezny ventil,potik na klapce,cidlo teploty nasavaneho vzduchu,lambda,cidlo teploty vody,cidlo prutoku vzduchu,svicky,civky je toho fakt mraka a to verim ze jsem jeste na neco zapomnel a chce to nejen cistit ale i merit prozvanet atd...treba budes jeden stech stastnych a diagnostika ti neco ukaze...mi jsme s martym museli laborovat jelikoz nam diag nic neukazal a ja to musim stale zaklepavat pac ted uz mi auti funguje na jednicku......nebo odkud jses?pokud jses z okoli plzne stav se promerim poslechnu a snad i poradim :wink:
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Ježour
Junior member
Příspěvky: 111
Registrován: pon dub 26, 2010 12:16
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ježour » úte črc 27, 2010 17:49

jsem z Domažlic, ale přes týden jsem v Praze. Určitě bych se rád zastavil. V autorizovanym servisu mi k tomu řeknou velky h..no nebo to je alespon moje zkusenost. Odkud přesně jsi? Ještě zkusím vyměnit to čidlo teploty. ale prej jsou tři. Dvě u termostatu a jedno to zelený jak už tu někdo psal, tak těžko říct jaký vyměnit....

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » úte črc 27, 2010 21:15

K výši volnoběhu je určené čidlo se zeleným konektorem. ! :wink:
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů