Kolísání chodu studeného motoru - volnoběh
Moderátor: Moderators General
Kolísání chodu studeného motoru - volnoběh
po delší době mám opět potřebu se v klubu zeptat ne závadu, kterou jsem zaregistroval. Při raním startování studeného motoru a po celodenním stání na parkovišti motor normálně nastartuji, bez jakýchkoliv potíží a po cca 2 - 3 vteřinách přejde do cukavého chodu. Nereaguje ani na přidání plynu pedálem. Po dalších cca 10 vteřinách motor vyletí sám od sebe na krátkou chvíli do vysokých otáček a zase spadne do cukání. Takto to trvá asi půl minuty a potom se rozběhne jako by nic a už se to nikdy neopakuje, pokud úplně nevychladne. Setkal se již někdo s tímto problémem? Měnil jsem i lambdu a stav se změnil asi na týden a je to zpět.
Díky za rady.
Díky za rady.
- mitashki_cz
- Junior member
- Příspěvky: 162
- Registrován: čtv kvě 28, 2009 16:47
- Bydliště: Praha 3(Cz)/Vratsa(Bg)
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
- mitashki_cz
- Junior member
- Příspěvky: 162
- Registrován: čtv kvě 28, 2009 16:47
- Bydliště: Praha 3(Cz)/Vratsa(Bg)
Tak je to možna v ten motorek volnoběhu ( zanesení nebo tak njak ) diagnostika si mechanicka zavada nevšimne . Ja jsem takovej problem prozatim nemněl , ale kamošovi to delala Laguna a po vymenu motorku už to šlo jak ma bejt . Pokud není problem v RJ LPG , jak jsem si všimnul , oba jezdite na LPG .bibo píše:no právě u mě diagnostika nehlásí žádnej problém žádná závada
-
- Starting member
- Příspěvky: 44
- Registrován: pát bře 27, 2009 21:56
- Bydliště: Veľká Lomnica, SK
- Kontaktovat uživatele:
kolísání chodu studeného motoru 3.0V6 24V
Ja mám s tým tiež v poslednej dobe problém, ale neriešim ho lebo ESPACE-om sa jazdí minimálne a je vonka na zime takže akonáhle sa začne jazdiť dúfam že to aj prestane.
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj, máte někdo nové informace k výše uvedenému problému?
Najednou jedno ráno po nastartování studeného motoru se začal hádat, nereaguje na sešlápnutí plynu, cuká, vylítne do otáček a během 20 vteřin je vše OK a nic se již neopakuje. Pouze při studeném startu. Nikdy během jízdy se nic neprojeví, ale opakuje se to každé ráno.
Chystám se na diagnostiku jestli něco napoví...
Najednou jedno ráno po nastartování studeného motoru se začal hádat, nereaguje na sešlápnutí plynu, cuká, vylítne do otáček a během 20 vteřin je vše OK a nic se již neopakuje. Pouze při studeném startu. Nikdy během jízdy se nic neprojeví, ale opakuje se to každé ráno.
Chystám se na diagnostiku jestli něco napoví...
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Marty uz si to poresil ci vyresil?me to dela taky rano chytne a chvily nereaguje na plyn a chvilema je na chcipnuti a nejen to jako kdyby byly priskrceny vztriky...treba to opcas skoro chcipne pri dobrzdeni na nulu a nebo se motor divne chveje jako kdyby vynechaval .na lpg se sice nechveje a jede uz od zacatku ale chcipa na volnobeh...skusil sem nove svicky ngk(6500kc) novy katik (3800kc) uplne vycistil lambdu a utesnil vyfuk koupil vzduchove i palivovej filtr (600kc) vycistil skrtici vzduchovou klapku koupil ten novej potik co je u ni (4800kc ajlavju renault) koupil sem i cidlo teploty vzduchu co je na sani pred klapkou (300kc na vrakarne rencka sem za 5050kc zavrh) vystrikal snad vsechny stekry (2x cistic brzd a 1x sprej na spoje 600kc) do toho 2x diagnostika renault (1600kc) a nic a 1x diag s lpg (300kc) a ko klapka uhlikoveho filtru na to z vrakarnu (150kc) a diag bez chyb.do toho sem zkusil uz i vymenit olej v automatu co kdyby a stejnak mi to cekalo (2650kc) drtive vycisteni nadrze(odpojeni a proliti benzinem 330kc + srac na vztriky 300kc a efekt na sile a ladnosti spalovani)ale jinak nic.vzdy zlepseni na chvily ale mam poznatek kdyz uz to blbne k neunosnosti odpojim baterku na hodinu a pripojim je vse oukej.nevim najak dlouho ale ted to je ok.jediny proc sem to delal je ze sem izolackou omotal stekr od toho teplotniho cidla.ani nevim proc me to napadlo to omotat ale ty dratky mi prisly zkrouceny tak sem je srovnal omotal a propip zda vodi ale myslim si ze to snad na to nema takovej vliv nebo jo?preci cidlo teploty vzduchu nema hlavni slovo?uvidim zitra ale dneska se to poprvi chovalo na 1 s *.pak uz mi chybi jen lamda jinak uz nevim.jinak civky sou oukej a lamda nehazi chyby do pc...nenapada jeste nekoho neco?
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
Koukám že kromě řidiče jsi vyměnil všechnobenisek josef píše:Marty uz si to poresil ci vyresil?me to dela taky rano chytne a chvily nereaguje na plyn a chvilema je na chcipnuti a nejen to jako kdyby byly priskrceny vztriky...treba to opcas skoro chcipne pri dobrzdeni na nulu a nebo se motor divne chveje jako kdyby vynechaval .na lpg se sice nechveje a jede uz od zacatku ale chcipa na volnobeh...skusil sem nove svicky ngk(6500kc) novy katik (3800kc) uplne vycistil lambdu a utesnil vyfuk koupil vzduchove i palivovej filtr (600kc) vycistil skrtici vzduchovou klapku koupil ten novej potik co je u ni (4800kc ajlavju renault) koupil sem i cidlo teploty vzduchu co je na sani pred klapkou (300kc na vrakarne rencka sem za 5050kc zavrh) vystrikal snad vsechny stekry (2x cistic brzd a 1x sprej na spoje 600kc) do toho 2x diagnostika renault (1600kc) a nic a 1x diag s lpg (300kc) a ko klapka uhlikoveho filtru na to z vrakarnu (150kc) a diag bez chyb.do toho sem zkusil uz i vymenit olej v automatu co kdyby a stejnak mi to cekalo (2650kc) drtive vycisteni nadrze(odpojeni a proliti benzinem 330kc + srac na vztriky 300kc a efekt na sile a ladnosti spalovani)ale jinak nic.vzdy zlepseni na chvily ale mam poznatek kdyz uz to blbne k neunosnosti odpojim baterku na hodinu a pripojim je vse oukej.nevim najak dlouho ale ted to je ok.jediny proc sem to delal je ze sem izolackou omotal stekr od toho teplotniho cidla.ani nevim proc me to napadlo to omotat ale ty dratky mi prisly zkrouceny tak sem je srovnal omotal a propip zda vodi ale myslim si ze to snad na to nema takovej vliv nebo jo?preci cidlo teploty vzduchu nema hlavni slovo?uvidim zitra ale dneska se to poprvi chovalo na 1 s *.pak uz mi chybi jen lamda jinak uz nevim.jinak civky sou oukej a lamda nehazi chyby do pc...nenapada jeste nekoho neco?
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
No jeste mi chybi cidlo teploty a lambda...a mam go motoru
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Tak zatim je vse oukej...rani start na jednicku a volnobeh parada.jen to drobatko opcas cukalo na lpg ale to pridavam skoro prazdny nadrzi na beno bez problemu....
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Drik na ventilu?tomu neverim...na to bych si nevsadil...nehlede na to by se to zhorsovalo kazdym kylometrem...ja si myslim ze od zadirani bys neujel ani 100km nez by to umrelo uplne...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
tak doufám že kolega Beníšek má pravdu a taky se pokusím zkontrolovat kabeláž u čidla teploty vzduchu. Už jsem s tím cukakícím studeným motorem absolvoval minimálně 30 000 km, takže na přidřený dřík ventilu nevěřím, byl jsem s tím vloni až v SAINT MALO ve Francii a potom ještě s rodinou v Chorvatsku a jezdím denně a stále stejný problém - jen u studeného motoru. Jakmile se lumpík zahřeje, je v še OK a starty jsou v pohodě.
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Peto ja nejveci rozdil poznal kdyz sem vymenil potik na srtici klapce a cidlo teploty vzduchu (teda stekru pac dokud sem snim nezahejbal a neomotal izolackou zadna zmena a podle toho jak byly zkrouceny verim ze nekde se prekresaly dratky a mym narovnanim a rozmotanim a oblepenim se to spojilo a chystam se starej stekr odstrihnout a napajet novej) a taky sem zjistil ze ten potik je stejnej z peugeotem 106 a citroen xantia 1.8i a megan II benzin krom 1.4.a na vrakarne cca 200kc.kdyz sem totiz vymenil potik tak start zadna zmena ale chod samotneho motoru se zlepsil...a kdyz sem v noci premyslel tak tim ze sem odpojil baterku na hodku sem donutil pc opet nacist vsechny cidla a jejich novy a spravny hodnoty.proto zadna chyba v pc jelikoz cidla cidlovala ale ne spravne....tot muj selsky rozum.ale stim cidlem vduchu ti nezavidim pac ho ma jenom espace(teda podle soudruhu v rencku)...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
no mám problém že pokud odpojim cívku zapalování z jednoho válce tak neni skoro rozdíl prostě jede na 3 ale pokud odpojim vstřikovač u té samé cívky tak se to rapidně zhorší povyměnoval sem i cívky mezi sebou a dělá to pořád jeden a ten samej válec komprese za studena i za tepla je pořád dobra 11 na všech válcích prostě uš netušim na co se zaměřit tak to svádim na špatně vracející se ventil nebo zdvihátko co je otevřené a aš po zahřátí začne makat tak jak má prostě sem z toho jelen
espace III 2.0 16v 103 Kw 99 LPG 12 L na 100
Pce
Pce
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Tak a je to zase jako pred tim to jest v riti...ale mam novy poznatek.u segvencky (lpg) nema vliv na chod motoru pokud jedu na lpg lamdosonda tudiz kdyz mi to jede normalne na lpg tak uz mi zbyva jen lambda...pac jakmile odpojim baterku na 1hod zas to jede normalne treba na 100startu dokavad nepojedu vic jak 50km na lpg pak je to zas vriti tudiz jediny co mi napada logickou cestou a jedinou vec co sem jeste nevymenit je lamda..uz sem volal mechanikovi pac ja ji bez tunelu nemuzu za zivyho boha vysroubovat a snad si udela na me zitra cas...pak dam vedet jak sem dopad.
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Přiznám se, že jsem na to ještě neměl vůbec čas. Řešil jsem tento problém už u jednoho auta a vyřešilo to nové čidlo teploty nasávaného vzduchu.
Jak čtu tvůj příspěvek, tak mě napadá, že jsem měnil vzduchový filtr a tam musíš složitě hejbat s hadicí kde je čidlo "ukryto" a dělá mi to přibližně tak od té doby co jsem ho měnil. Juknu na to, jestli mi ten konektor nějak "nepovypadl" a uvidím.
Jak čtu tvůj příspěvek, tak mě napadá, že jsem měnil vzduchový filtr a tam musíš složitě hejbat s hadicí kde je čidlo "ukryto" a dělá mi to přibližně tak od té doby co jsem ho měnil. Juknu na to, jestli mi ten konektor nějak "nepovypadl" a uvidím.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů