Pneu vzduchový podvozek - výměna měchů za pera - foto

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1571
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

pokus

Příspěvek od Míča_2.2DT » úte kvě 18, 2010 20:32

Ahoj je to asi už ohrané ale jsem takovej hokus-pokus a rád zkouším všechno možný i nemožný :D pořád chci dát do mého 2,2 DT Granda s pneu podvozkem origo pera samo že nechci múj pneu podvozek odendat chci to udělat na obojí a buď tam mít pera nebo měchy jsem blázen nebo ne?pokud mi můžete dát nějakou radu sem s ní jinak pneumatika mi funguje na 100% chci to jen zkusit :D

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1102
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » úte kvě 18, 2010 22:12

Ja bych zacal polozenim otazky jak se ti tam ma vejit mech i pero najednou na jednu napravu a taky jak bys ovladal jednu napravu bud mechama nebo perama...?kdyz vyresis tyto otazky tak to urcite pujde ;-)
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

bibo
Experienced member
Příspěvky: 936
Registrován: úte čer 12, 2007 18:56

Příspěvek od bibo » stř kvě 19, 2010 07:42

já bejt tebou tak koupim ještě jedno auto s pérama a máš to pořešené hned :)
espace III 2.0 16v 103 Kw 99 LPG 12 L na 100
Pce

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1571
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

pera

Příspěvek od Míča_2.2DT » pon kvě 24, 2010 09:56

Ahoj,byl jsem na dovče tak píšu až teď ten měch je gumová součástka pod stálím tlakem může cestou kdykoliv prasknout(neměl by) a když budete někde na dovolené jako já 630km daleko na dálnici a prdne to (mám vlastní zkušenost mě se to stalo na cestě z Berlína není o co stát) ta pneu náprava co mám je trochu jíná je tam dost místa i pro něco velikosti basy na pivko měch i pero se vejde vedle sebe ale já bych chtěl aby tam šlo obojí a tak abych to dokázal i na dálnici přendat do půl hoďky vše mám naplánované hned jak bude trochu času pustím se do toho pak písnu jak mi to jde Pera mám koupené na Granda tak v poho

Uživatelský avatar
Laadja03
Junior member
Příspěvky: 147
Registrován: pát úno 20, 2009 15:21
Bydliště: Nenačovice u Berouna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laadja03 » úte zář 28, 2010 18:59

Zdravím všechny "péraře", má někdo ve voku, jestli by nám tam nešlo namontovat něco takovéhoto? http://www.ekonomsped.cz/perovani/index ... =vzduchove Je jasné, že měchařům může být tento odkaz ukraden... :-P
Renault Master III, dci125, L1H1, 06.2012, 9-místko
bývalo:
Renault Espace III 2,2dT, r.v. 1997
Renault 21 Nevada

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1102
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » úte zář 28, 2010 19:36

ucite slo.dyt tam pisou ze lze namontovat na zadni napravu pokavad je tam misto a u espace misto je protoze podle me vyhodi pero a narvou tam mech presne tak jako to ma origo espejs(na fotkach je sice naprava kde je i naky listovy pero a podpurnej tlumic ale bez demontovani pera na espiku by to asi neslo a pralo se to s perem a netusim ani kam to pak na tu napravu ulozit aby to neprekazelo)...ale mam lepsi a mnohem levnejsi reseni pokavad ti jde o opcasne zatizeni az pretizeni zadni napravy(oproti uvedene cene na vebu 13 az 20tis) kup si 12 tenisaku vyheveruj auto abys mel obe zadni kola ve vzduchu a narvy je do pruzin od dorazu dolu a ucel to bude mit stejny.(ba naopak budes mit plus vtom ze tam bude jak perove pruzeni tak tlakove mechove k tomu :-D )..pri normalni jizde to nepoznas a kdyz to nalozis bude to tvrci a budes taktez prodluzovat zivotnost pruzin a napravy a nebudes pri nalozeni vlacet prdku po zemi...nevyhoda je jen ze kazdej 3 rok budes kupovat tenisaky za 300kc....sam sem to jednou tak resil kdyz sem vez za espikem vozik kterej bohuzel rozmery bremene mel nejveci vahu na oji (nebo za osou voziku coz je spatne pac nazvedaval vozik) a pred tenisakama lezela prdka takrka na zemi ale po vlozeni tenisaku do pera prdka espiku byla ve vysce jako kdyby tam zadny vozik nebyl a pri odpojeni sem ani nepoznal ze tam naky tenisaci sou ale bohuzel sem nemel co aportovat psikovi(a vsechny byly jeho majetkem) a uz nemam potrebu espika nak zatezovat tak sem je vindal...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Uživatelský avatar
Laadja03
Junior member
Příspěvky: 147
Registrován: pát úno 20, 2009 15:21
Bydliště: Nenačovice u Berouna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laadja03 » úte zář 28, 2010 19:47

:-D
Jo, i o tomto řešení jsem již slyšel, ale o těch měchách je hovořeno jako o přídavných, tudíž asi nemohou býti použity jako hlavní. To bych ani nechtěl, ale aby měchy pomáhaly pérům, a hlídaly výšku 'prdky' :-) , to by se mi líbilo moc. Samozřejmě až na tu cenu!!!
Renault Master III, dci125, L1H1, 06.2012, 9-místko
bývalo:
Renault Espace III 2,2dT, r.v. 1997
Renault 21 Nevada

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1102
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » úte zář 28, 2010 20:02

jenze to bys tam asi neumistnil ikdyz je tam podle kolegi mici dosti mista pac si myslim ze vedle pera by to uz prekazelo a neni tam tak krasnej nosnik jak na fotu.u nas je ten nosnik oblozen perem...tezko rict pac nase naprava je od spoda ucko kde je zacatek pera a tlumice a jde nahoru oproti naprave na fotu (tusim ze to je malej nakladak iveco)kde je listove pero pak tlumic nad nim.jeto proste uplne jina koncepce napravy.kdyby to totiz tak slo hadam ze soudruzy v renoltu (a nejen v renoltu ale i audi,bmv a mercedes kde se objevily vzduchove mechy v zadnich napravch)by to tak udelali ale v origo je tam bud pero nebo mech neni tam oboji.pritom by to melo svoji logiku a treba kolega mica by pak nejel z berlina s prdeli dole...

a pro to moje jednou za rok vezeni veciho objemu a vahove maximalni zatizenosti je fakt cena toho sistemu astronomicka a varianta ala tenisak prijemnejsi...a pokavad neco vozis stale dyt se daj koupit tvrci pruziny a nestoji moc.udkvelo mi v pameti neco kolem 1250kc/kus...to vis citroena s toho neudelas... :lol:
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Uživatelský avatar
Laadja03
Junior member
Příspěvky: 147
Registrován: pát úno 20, 2009 15:21
Bydliště: Nenačovice u Berouna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laadja03 » úte zář 28, 2010 20:17

No právě, že vozím a i když to určitě není hmotnost blížící se k maximální zatížitelnosti, vadí mi to, protože s tím jezdím i mimo silnice. Vím, že se dělají přídavné pružiny, ale o tvrdších (při zachování výšky) nevím. Ideální by byla kombinace pružin a nějaké měchy v nich... :-) I z estetického hlediska se mi nelíbí auto ala člun... :-)

A Citroën je hydraulickej... A do toho neryj! :-D
Renault Master III, dci125, L1H1, 06.2012, 9-místko
bývalo:
Renault Espace III 2,2dT, r.v. 1997
Renault 21 Nevada

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1102
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » úte zář 28, 2010 20:31

delaj.kdyz sem se sesel s kolegou milanpf rikal ze mel o 1000procent tvdci auto a pritom zachovanou visku vozidla...je teda pravda ze je hned ve predu (a asi i vzadu) vymenil za origo pac rikal ze to bylo sileny po ceskych silnicich ale nekde na netu v eschopu sem ty tvrci zadni videl...

ktem citroenum to nebylo ryti ale povzdech...pac ja na hydru nedam dopustit.mel sem xantii a xm kde bylo paradni svezeni ale bohuzel nestacily velikostne rodine... :cry: ...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1571
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

měchy

Příspěvek od Míča_2.2DT » stř zář 29, 2010 19:33

Ahoj tohle je moje parketa 8) -teda povídání přesně pro mě tyhle měchy na foto jsou jen přídavné a vůbec všechny tyhle měchy tohoto tvaru jsou přídavné nic méně udrží váhu auta jako prd i naloženého ovšem lepší a levnější řešení je nevím jak to přesně popsat (peroměchotlumič) dává se to místo tlumičů montáž je brnkačka a stojí to 9 tis na obě kola vypadá to jako úzký měch a na něm je navlečená pružina a je to připojené ke kompiku velikostně jako tlumič montáž místo stávajícího tlumiče jinak tyhle měchy na foto jsou stejné jako je měch do tarty nebo karosy ze sedačky taky je mám doma a pokud někdo chce mám na prodej dva origo měchy z espíka a mám i nápravu 8)

Uživatelský avatar
Laadja03
Junior member
Příspěvky: 147
Registrován: pát úno 20, 2009 15:21
Bydliště: Nenačovice u Berouna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laadja03 » stř zář 29, 2010 19:38

No, tak to je supr zpráva, že se něco takového dělá. I na naše miláčky? Link by nebyl?
Renault Master III, dci125, L1H1, 06.2012, 9-místko
bývalo:
Renault Espace III 2,2dT, r.v. 1997
Renault 21 Nevada

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1571
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od Míča_2.2DT » stř zář 29, 2010 19:44

no Link by byl ale kdyby si tak palice děravá vzpoměla na ten název jinak maj to u nás v obchodu jménem Gudydíly případně mohu dát tel.číslo do tohoto krámu a kdo bude chtít může se informovat

Uživatelský avatar
milanPf
Advanced member
Příspěvky: 343
Registrován: úte pro 20, 2005 10:10
Bydliště: Plzen - Sever

Příspěvek od milanPf » sob říj 02, 2010 12:53

zdary chlapy,

benisek presne mysli toto:
ja koupil auto s pruzinama v kufru, myslim, ze to byly dokonce dve sady. na aute jsem mel naky snizeny, odhadem tak 3cm..ja to fak nemeril, ale zsadni rozdil hlavne na dalnici pri rychlostech pres 180 - proste se to nenaklapelo v zatacce. Vyhodu to asi melo, ze napr. MBW X5 je asi tezky, ale v zatackach pres 200 proste zpomaloval, Espace proste sedel, takze ja ne :D
Nasledne jsem odjel a manzelka je nechala prehazet, aby to nebylo tak tvrdy.

Dnes mam auto vyskove myslim ok a nikdy se mi nestalo, ze by to bylo na zemi. Co jsem tak trosku nakladal:
1. 30cm velky ztraceny bedneni - plny auto i s vyndanyma sedackama /takova prasarna:)))/a jeste za tim byla paleta na vozejku (paleta bude mit tak 1,2 tuny)
2. ci dlazba - u ty jsem nalozil tak dvojnasob co kamos do felicie combi

Jedinny co je fakt drsny, jak pri zatizeni s tim ztracenym bednenim se na mokru na dvojku protaceli predni kola - proste vykon jak prase :D


Ty pera mam na srese, jesli nekdo ma na to cas si s tim hrat, tak si pro ne prijedte - podminku dam jen jednu, ze pak date na forum vedet, jak jste dopadli.

cus bus mila
Renault Espace Initiale 3.0 V6 140kw 2001 plna palba :)
----------------------------------------------------------------
http://www.espacefreunde.de/forum/

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1571
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Espík

Příspěvek od Míča_2.2DT » ned říj 03, 2010 22:08

Ahoj mám dotaz já mám pro montáž per a měchů vše připravené můžu tam dát jedno nebo druhé ale také oboje ovšem otázka je pokud zatížím nápravu jinde než se má nebude se nějak deformovat PS.jsem asi jedinej z fóra co má origo.vzduch podvozek(pro ty co to neví) moje verze montáže toho co mám doma měchy+pera,jen origo pera,měchy z tatry+měchy origo,nebo tam můžu dát 4 origo měchy s tím že dva trvale nafoukám a dva budou přídavné jinak nutno podotknout že nevozím nic těžkého chci to tam dát jen tak pro jistotu pokud mi jedno klekne ať mám nezávisle druhé

Uživatelský avatar
Laadja03
Junior member
Příspěvky: 147
Registrován: pát úno 20, 2009 15:21
Bydliště: Nenačovice u Berouna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laadja03 » ned říj 03, 2010 22:21

Když to budeš mít na 4ech měchách, trvale v provozu všechny, tak DLE MÉHO
a) bude to natolik předimenzované, že by nemělo dojít k poruše, pokud něco nechytneš, co by to prorazilo
b) ani ty měchy co nebudou v origo umístění, by neměly nápravu namáhat natolik, aby jí ublížily...
Renault Master III, dci125, L1H1, 06.2012, 9-místko
bývalo:
Renault Espace III 2,2dT, r.v. 1997
Renault 21 Nevada

bibo
Experienced member
Příspěvky: 936
Registrován: úte čer 12, 2007 18:56

Příspěvek od bibo » pon říj 04, 2010 08:32

nápravu ne ale protikus na podvozku to bude namáhat extrémě
espace III 2.0 16v 103 Kw 99 LPG 12 L na 100
Pce

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1571
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Espik

Příspěvek od Míča_2.2DT » pon říj 04, 2010 18:58

bibo píše:nápravu ne ale protikus na podvozku to bude namáhat extrémě
Ahoj úplně nechápu co mi chceš říct na autě sice budou 4měchy ale trvale nafoukané jen dva a ty druhé dva použiju při zatížení nebo pokud tamty dvanebo jeden kleknou a já nebudu rozměřovat měchy na střed napravy dám ty nové tak blizko jak to půjde k těm origo vlastně budu mít neco jako pomocné (přídavné pérovaní )

Uživatelský avatar
milanPf
Advanced member
Příspěvky: 343
Registrován: úte pro 20, 2005 10:10
Bydliště: Plzen - Sever

Re: Espik

Příspěvek od milanPf » pon říj 04, 2010 21:24

Míča_2.2DT píše:
bibo píše:nápravu ne ale protikus na podvozku to bude namáhat extrémě
Ahoj úplně nechápu co mi chceš říct na autě sice budou 4měchy ale trvale nafoukané jen dva a ty druhé dva použiju při zatížení nebo pokud tamty dvanebo jeden kleknou a já nebudu rozměřovat měchy na střed napravy dám ty nové tak blizko jak to půjde k těm origo vlastně budu mít neco jako pomocné (přídavné pérovaní )
eh..budes vizit s sebou pumpicku? :lol:

je to fakt takovej rozdil mezi perama?
Renault Espace Initiale 3.0 V6 140kw 2001 plna palba :)
----------------------------------------------------------------
http://www.espacefreunde.de/forum/

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1571
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Espík

Příspěvek od Míča_2.2DT » úte říj 05, 2010 16:15

to milan pf koukám že jsi neználek ne nebudu vozit pumpu 8) mám přece v autě origo kompresor a tomu je fuk jestli fouká jeden nebo 4 měchy jinak samo.že pumpičkou,šlapací žábou,téměř čimkoliv to jde nafoukat má to pokud klekne kompík klasickej autoventílek a celá ta soustava je docela promáklá ať nákládám co nakládám auto je pořád stejne vysoko samo.že už jsem to taky přeložil že zadek trochu klesnul ale pera jsou proti měchům břídilové a taky to mám dvakrát pohodlnější na jízdu a nejvíce to ocením při nakládání něčeho těžkého pustím zadek dolu což je cca10-12cm možná víc nemám zmeřeno to se to pak nákládá nebo naopak vykládá taky je třeba vědět že ten kompresor auto srovná vždy do roviny i když stojí jedním kolem ve škarpě a z kopce a co je hlavní kyž v aute spíme nebo děláme 8) cokoliv jiného auto-měchy nevržou nedělají žádnej ani malej hluk víc kladů to nemá asi :roll: no tak koukám že jsem si to pochválil :D až se z toho :oops:

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1571
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Espík

Příspěvek od Míča_2.2DT » stř říj 06, 2010 21:00

Jestě jsem zapoměl na zápory pneu.podvozku je spousta faktorů co se může podělat měch praskne,nebo se prorazí o dlítlej kamen nebo cokoliv jiného může se podělat jedno ze tří čidel nebo dvou jednotek co to hlídaj nebo odejde kompresor,to hlavní že bez vzduchu se stím nedá skoro ject max 40-60km/h páč to má gumové dorazy a potěch to skáče tak že se v aute skoro ani nenadechnu a říct nějaké slovo nelze 8) mám vlastní zkušenost :D

Uživatelský avatar
Laadja03
Junior member
Příspěvky: 147
Registrován: pát úno 20, 2009 15:21
Bydliště: Nenačovice u Berouna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laadja03 » stř říj 06, 2010 22:36

http://www.fsip.com/riderite/products/crinfo_02.shtml
http://www.fsip.com/riderite/applicatio ... on_7.shtml
že by náhrada tenisáků? :-D Viz BenisekJosef na této stránce výše... :-P
Naposledy upravil(a) Laadja03 dne čtv říj 07, 2010 06:16, celkem upraveno 1 x.
Renault Master III, dci125, L1H1, 06.2012, 9-místko
bývalo:
Renault Espace III 2,2dT, r.v. 1997
Renault 21 Nevada

Uživatelský avatar
Laadja03
Junior member
Příspěvky: 147
Registrován: pát úno 20, 2009 15:21
Bydliště: Nenačovice u Berouna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laadja03 » stř říj 06, 2010 22:42

A už jsi Míčo_2.2dT zjistil, jak se správně jmenuje ten peroměchotlumič?
Naposledy upravil(a) Laadja03 dne čtv říj 07, 2010 06:12, celkem upraveno 1 x.
Renault Master III, dci125, L1H1, 06.2012, 9-místko
bývalo:
Renault Espace III 2,2dT, r.v. 1997
Renault 21 Nevada

pinockio
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: čtv říj 07, 2010 00:41
Bydliště: ČR Praha

Příspěvek od pinockio » čtv říj 07, 2010 01:07

jestli jezdíte moc naložený tak moc pomůžou péera ze zaporožce rusko-ukrajinské auto moc ztaré, byl jsem na ukrajině s celou 8-členou rodinou a zavazadla, tam my popraskaly všechmy 4 péra a byl moc velký problém sehnat nové no co mám říkat nekdo tam přišel na navštěvu a řekl že už to řešil timto způsobem a nijak velké problémy s instalací nejsou proměr je zkoro ztejný , aje tvrdost je vetší. ze své zkušenosti nemá to chybu auto se zvedlo ja na jízdu off-road závodú žádná díra nedělala velké problémy. :D :lol: :shock:

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1571
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od Míča_2.2DT » čtv říj 07, 2010 15:37

Laadja03 píše:A už jsi Míčo_2.2dT zjistil, jak se správně jmenuje ten peroměchotlumič?
Ahoj nezjistil jsem na to zapoměl teď řeším řemen v autě tak potom vydrž 8)

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti