Pneu vzduchový podvozek - výměna měchů za pera - foto

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » čtv říj 07, 2010 19:28

Laadja03 píše:http://www.fsip.com/riderite/products/crinfo_02.shtml
http://www.fsip.com/riderite/applicatio ... on_7.shtml
že by náhrada tenisáků? :-D Viz BenisekJosef na této stránce výše... :-P
To je dobry kolego to se mi libi...docela by mi zajimala cena a zda se to dela na espase...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Uživatelský avatar
Laadja03
Junior member
Příspěvky: 147
Registrován: pát úno 20, 2009 15:21
Bydliště: Nenačovice u Berouna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laadja03 » čtv říj 07, 2010 20:22

http://www.dinocar.cz/prodej-autodilu.htm
To byl jediný server, na kterém jsem našel o produktu zmínku, ale o ceně ani píp... Bohužel... :-(
Espace tam píšou, ale bez další specifikace... U Laguny tam dvojku připsali...

A nebo tohle...
http://www.fsip.com/europe/euro_lv/afte ... info.shtml
Renault Master III, dci125, L1H1, 06.2012, 9-místko
bývalo:
Renault Espace III 2,2dT, r.v. 1997
Renault 21 Nevada

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » čtv říj 07, 2010 21:14

Taky sem tam hledal cenu a taky nic.no tohle kdyz sem to listoval me moc nenadchlo to uz je prrci jenom tlumic.ale ty upraveny tenisaky se mi fakt libili...to ma napad a smrnc ;-)
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Uživatelský avatar
Laadja03
Junior member
Příspěvky: 147
Registrován: pát úno 20, 2009 15:21
Bydliště: Nenačovice u Berouna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laadja03 » čtv říj 07, 2010 21:42

A když by se to připojilo na výškovou automatiku, jako originál měchy, tak by to bylo supr... O něčem takovým jsem přemýšlel, jen se mi moc nelíbí to, že je to stále opřené o pružinu. Aby nedocházelo k prodírání. Přemýšlel jsem o nějakých úzkých měchách, které se vejdou do pružin, ale bez dotyku.
Kdyby šlo někomu pouze o ztvrdnutí auta, tak by asi stačily jen http://www.tzservis.com/zatezove.php - 5-systém.
Renault Master III, dci125, L1H1, 06.2012, 9-místko
bývalo:
Renault Espace III 2,2dT, r.v. 1997
Renault 21 Nevada

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » pát říj 08, 2010 11:49

Tak ten sistem dvou pruzin je peknej.dokonce je tam foto kde sou paralerne coz by bylo dobry reseni pro micu vedle mechu pruzina ale to mu pak odpada uplne vypusteni mechu a polezeni zadku na dorazy.ale porad si myslim ze to tam bude delat neplechu... pri nahybani do boku...ta kyvka ma preci jenom urcity radyus na paku a pokavad by se tam neco takovyho dalo bude se mene kolibat a muze to kroutit kastly v zatackach...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od Míča_2.2DT » pát říj 08, 2010 15:13

Ahoj koukám na to a já kdysi měl podobnej nápad já jsem chtěl na ten měch navlíct pružinu ale jal píše kolega musel bych nějak řešit problém s prodíráním taky mě napadlo udělat na to buď plastovej nebo AL,FE pouzdro byl by to jednoduchej krok něco podobného jako židle ke kompu na te vysouvací noze prostě malá velká trubka a dát je do sebe 8) jo a jsem koukal hodně po těch měchách (po všech možnejch druhech) a ta cena začíná kolem 20 tis u těch co máte v odkazech a jinak ty trochu horší nejdou pod 15 tis ale taky se daj koupit za necelejch 100 klacků jinak pokud chcete shánět mšchy tak měch do BMW je ůzkej a dost dlouhej :shock: cena cca3-4500kč za jeden

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od Míča_2.2DT » stř říj 13, 2010 19:50

Ahoj mám dotaz celé léto mi auto drží nafouklé ale jak začne bejt zima tak se mi to pokaždé jízde samo vypustí-prostě přijedu zamknu a do půl hodky je to prázdné a mám z toho Citroéna 8) PROČ :?: :roll:

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » stř říj 13, 2010 20:15

Kolego nevim jak to ma rencek ale citroen pac sem jeho milovnik kdyz jeste mel mechy (nez presel na gule) v zime (ze sve skusenosti vim ze opcas i prez leto :-D) automaticky padal okamzite.u nej to bylo z duvodu vlhkeho vzduchu kterej peres do mechu a aby prez noc nebo pri nulovych teplotach se vnem neudelala skrze skondenzovanou vodu ledova trist ktera pak neco bud ucpe nebo prorizne mech...nech auto nekde 2hodky v teple a over si zda renault okopcil citroena ;-)
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od Míča_2.2DT » čtv říj 14, 2010 19:14

benisek josef píše:Kolego nevim jak to ma rencek ale citroen pac sem jeho milovnik kdyz jeste mel mechy (nez presel na gule) v zime (ze sve skusenosti vim ze opcas i prez leto :-D) automaticky padal okamzite.u nej to bylo z duvodu vlhkeho vzduchu kterej peres do mechu a aby prez noc nebo pri nulovych teplotach se vnem neudelala skrze skondenzovanou vodu ledova trist ktera pak neco bud ucpe nebo prorizne mech...nech auto nekde 2hodky v teple a over si zda renault okopcil citroena ;-)
Čau Pepane tohle mě napadlo akorát jsem tomu nechtěl věřit ale jak píšeš dává to smysl páč dneska jsem byl u Prahy přijel jsem domu kolem 14:00hod.a Espík ještě drží nafouklej určitě tam bude stejnej kompresor aspoň myslím 8)

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » pát říj 15, 2010 09:46

Michale na bambilion procent je cerpadlo jiny.pac citron ma dvou okruhovy vyvod (predek a zadek) a ty mas jen cerpadlo slengove prdelac :-D .principove bude asi stejny ale urcite ne zamenitelny...;-)...jinak sem rad ze soudruzi v renoltu neudelali chybu a dali tam proverenej sistem.nemas nahodou na mechach vyrazeny logo citrona jako to ma rolsroyce?jo a kdybys potreboval pretesnit cerpadlo ci tak kousek od plzne znam suprovyho pana doktora na hydraulicke i pneumaticke podvozky.jinak kde si prisel na nazev peromechotlumic?proste se to jmenuje jen mech ;-) a dalsi bude jen kompresor regulator tlaku.hele vyfot sem kde mas to ovladani podvozku v kokpitu?jeste sem to nevidel a docela by mi to zajimalo jak to vipada a kde to je.sem se na srazu ani nekouk sem ostuda ja vim. ;-)..
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od Míča_2.2DT » pát říj 15, 2010 11:49

benisek josef píše:Michale na bambilion procent je cerpadlo jiny.pac citron ma dvou okruhovy vyvod (predek a zadek) a ty mas jen cerpadlo slengove prdelac :-D .principove bude asi stejny ale urcite ne zamenitelny...;-)...jinak sem rad ze soudruzi v renoltu neudelali chybu a dali tam proverenej sistem.nemas nahodou na mechach vyrazeny logo citrona jako to ma rolsroyce?jo a kdybys potreboval pretesnit cerpadlo ci tak kousek od plzne znam suprovyho pana doktora na hydraulicke i pneumaticke podvozky.jinak kde si prisel na nazev peromechotlumic?proste se to jmenuje jen mech ;-) a dalsi bude jen kompresor regulator tlaku.hele vyfot sem kde mas to ovladani podvozku v kokpitu?jeste sem to nevidel a docela by mi to zajimalo jak to vipada a kde to je.sem se na srazu ani nekouk sem ostuda ja vim. ;-)..
Ahoj nemám žádné ovládání je to automat já to můžu jen zapnout nebo vypnout mám od ovládacího relé nataženej kablík je to přerušenej plus pól a čudlík mám u řadičky a jinak podvozek je ovládán pouze vzduchem to co tam je je akorát moooc drahej kompík cena 32000kč :shock:

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » pát říj 15, 2010 12:18

Tak to jo.to je skoda ze se neda regulovat origo ale stim prerusovym + u rele to byl vinikajici tah a napad ;-) .to vis kazda sranda neco stoji obzvlaste kdyz tech tvych polohoupacek je podle me odhadem ani ne 2% ze vsech espacu pac si troufnu rict ze to nadstandartni zarizeni bylo aspon za 50tis priplatek u novyho espika a bez urazky zas tak stasny to nebylo pac to nedomyslely a meli je jen pridat k perum jako pomocny ci komfortni prvek...meli to udelat tak jak to mas v planu vyresit ty ;-) ...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od Míča_2.2DT » pát říj 15, 2010 16:38

benisek josef píše:Tak to jo.to je skoda ze se neda regulovat origo ale stim prerusovym + u rele to byl vinikajici tah a napad ;-) .to vis kazda sranda neco stoji obzvlaste kdyz tech tvych polohoupacek je podle me odhadem ani ne 2% ze vsech espacu pac si troufnu rict ze to nadstandartni zarizeni bylo aspon za 50tis priplatek u novyho espika a bez urazky zas tak stasny to nebylo pac to nedomyslely a meli je jen pridat k perum jako pomocny ci komfortni prvek...meli to udelat tak jak to mas v planu vyresit ty ;-) ...
Já tu úpravu vlastně nepotřebuju jen mám rád něco v záloze kdyby mi to kleklo jinak to ovládání lze udělat abych s tím mohl hejbat sám stačí odpojit čidlo na nápravě pak si bude jednotka myslet že jsou měchy pořád prázdné a tím čudlem co mám to vypnu a zapnu kdy chci samo že taky můžu regulovat světlou vyšku auta čidlo napravy je stavitelné tak kam ho posunu tam se to nafouká max výška nafouknutí je dobrých 40cm to je co jsem zkusil pak už bych měch nafoukal na doraz a to sem něchtěl riskovat jestě tam bylo cca5cm

Uživatelský avatar
Laadja03
Junior member
Příspěvky: 147
Registrován: pát úno 20, 2009 15:21
Bydliště: Nenačovice u Berouna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laadja03 » pát říj 15, 2010 17:50

Josefe, to jsem chtěl já přidávat malý měchy k pérům, jako pomocný, či komfortní prvek, víš? ;-) :-P
Ale já to chtěl qůli tomu, že používám Espika i pro práci a jezdim pln nářadí i mimo zpevněné cesty a už jsem párkrát drhnul prdkou o zem...
Renault Master III, dci125, L1H1, 06.2012, 9-místko
bývalo:
Renault Espace III 2,2dT, r.v. 1997
Renault 21 Nevada

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » pát říj 15, 2010 18:27

Sorac kluci ze sem vas tak pomotal dohromady ;-)

Jinak sem koukal na uchyceni a verim ze by espace III sel predelat na podvozek z xm komby...v6 ma uchyt na cerpadlo,klobouky s gulema se tam vejdou,rozvor kol kuli hadickam stejnej a na podvozku je mraka mista na komfortky a zadni naprava je stejne robena jak na xm jen ma jine rozmery a zadni pistnice se tam vejdou.a to by byl cvrkot udelat takovejhle hybryd ;-) akorad kam s vyvjevou lhm to se do motorovy casti v6 do espika nevejde snad po drobnych upravach :-D
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od Míča_2.2DT » pát říj 15, 2010 18:34

benisek josef píše:Sorac kluci ze sem vas tak pomotal dohromady ;-)

Jinak sem koukal na uchyceni a verim ze by espace III sel predelat na podvozek z xm komby...v6 ma uchyt na cerpadlo,klobouky s gulema se tam vejdou,rozvor kol kuli hadickam stejnej a na podvozku je mraka mista na komfortky a zadni naprava je stejne robena jak na xm jen ma jine rozmery a zadni pistnice se tam vejdou.a to by byl cvrkot udelat takovejhle hybryd ;-) akorad kam s vyvjevou lhm to se do motorovy casti v6 do espika nevejde snad po drobnych upravach :-D
Ale prdlajs nespeltl jsi to předělat to chceme oba 8) mohli by jsme si předat zkušenosti už se o to zajímám dlouho a něco o tom vím

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » pát říj 15, 2010 19:13

Tak sem rad ze sem si to myslel spravne...
A vcem si muzem predat zkusenosti?v predelani espika v xm?:-D...
No ja si myslim ze pokud tam date oboji bude se vam hadat cidlo vejsky mechu a bude vam litat tlak .proste si to nebude spolu rozumnet...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od Míča_2.2DT » pát říj 15, 2010 19:36

já věděl že to mám napsat zvlášť já a Laadja03 si předáme zkušenosti s tebou si předám prd a nebude se to hádat jelikož mám ještě jednu nápravu na měchy na té to testuju a zatěžuju a je to v poho bude to chodit(doufám) :D asi naštvu Pepu ale Citróny zrovna nemusím soráč 8) motorově jsou ok.ale ten vzhled to je :roll:

Uživatelský avatar
Laadja03
Junior member
Příspěvky: 147
Registrován: pát úno 20, 2009 15:21
Bydliště: Nenačovice u Berouna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laadja03 » pát říj 15, 2010 19:43

Jasně Míčo, předělat, či upravit to chceme oba, ale každý z jiného konce. Já od železa ke vzduchu a ty naopak... :-)
A Josef do hydrauliky! :lol: Ne, to si myslím, že už by to bylo i na STK problém, což pro tebe ty přídavný pružiny, nebo pro mě ty měchy s největší pravděpodobností nebudou. Otázka je, na kolik by to přišlo korunek...
Renault Master III, dci125, L1H1, 06.2012, 9-místko
bývalo:
Renault Espace III 2,2dT, r.v. 1997
Renault 21 Nevada

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » sob říj 16, 2010 17:40

Tak sem se bavil s klukem co dela na stk a mica si tam klido dat pera k mechum muze to nebude nikdo namitat ale pokavad to nemas v velkem technicaku dopsano pneumaticky podvozek na 100% te vyrazi lado...

Jinak stou hydrou to byl samozdrejme jen vtip pro zasmani ale nemozny to neni. Realizovat by to slo ;-) .kolega diskopoprad taky udelal z v6 manual a kazdej pritom kroutil hlavou ;-)
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od Míča_2.2DT » sob říj 16, 2010 18:24

Laadja03 píše:Jasně Míčo, předělat, či upravit to chceme oba, ale každý z jiného konce. Já od železa ke vzduchu a ty naopak... :-)
A Josef do hydrauliky! :lol: Ne, to si myslím, že už by to bylo i na STK problém, což pro tebe ty přídavný pružiny, nebo pro mě ty měchy s největší pravděpodobností nebudou. Otázka je, na kolik by to přišlo korunek...
mě to nepřijde na skoro nic já mám vše potřebné a pokud chceš mám měchy které tam můžeš dát jsou origo Espík a pak budem řešit stejnej problém jak to tam napasovat jinak předem říkám ty origo měch i jeté stojí ranec 8)

Uživatelský avatar
Laadja03
Junior member
Příspěvky: 147
Registrován: pát úno 20, 2009 15:21
Bydliště: Nenačovice u Berouna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laadja03 » sob říj 16, 2010 19:37

Myslíš, že by to vykopli i s http://www.firestoneindustrial.com/ride ... info.shtml ? Vypadá to na nějaký měchotlumič. Jen jestli je žádoucí tímto prvkem zvyšovat o polovinu cenu auta... :-D
I když je to jenom podpůrný prvek, tak je to považováno za pneumatický podvozek? Vždyť ty pružiny by tam dle mých představ jako nosný prvek zůstaly...
A ty měchy do pružin (nouzovka místo tenisáků:-D) by ale projít měly, ne?
Renault Master III, dci125, L1H1, 06.2012, 9-místko
bývalo:
Renault Espace III 2,2dT, r.v. 1997
Renault 21 Nevada

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » sob říj 16, 2010 19:57

No i stimhle pry jo kdyz to nebude v tp.ale rikal ze u techto homologizovanych dodelavek je to otazka 800kc jak s dopisem lpg pac jdes na inspektorat s homologizacnim listem ale prej samovolna dodelavka neklapne...pry ikdybys tam dal orygo napravu s origo prislusenstvim musel bys mit papir od renolta jako kdyz si nechavas dopisovat do tp veci kola...to sami by musel podstoupit michal kdyby uplne vymontoval pneu podvozek a dal tam napravu jen s perama ale pokavad si kty svy jen dodela podpurny pruziny nikdo to prej zkoumat nebude...

Jo a ptal sem se i na ty tenisaky tak se jen usklib do neceho jako smich a rikal ze to jen doporuci majiteli vyndat ale taky rikal ze vecinou sou lidi soudny a nejezdi snima na technickou aby zbytecne neprovokovali ...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » ned říj 17, 2010 08:24

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od Míča_2.2DT » ned říj 17, 2010 10:27

Ahoj já to mám naplánové tak že to jednoduše vyndám a jinak na TK je problém se vším co je tam na víc nebo naopak chybí já je prudit nebudu jednou za dva roky to vyndám a je to :P

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů