Pneu vzduchový podvozek - výměna měchů za pera - foto

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od Míča_2.2DT » ned říj 17, 2010 10:41

Laadja03 píše:Myslíš, že by to vykopli i s http://www.firestoneindustrial.com/ride ... info.shtml ? Vypadá to na nějaký měchotlumič. Jen jestli je žádoucí tímto prvkem zvyšovat o polovinu cenu auta... :-D
I když je to jenom podpůrný prvek, tak je to považováno za pneumatický podvozek? Vždyť ty pružiny by tam dle mých představ jako nosný prvek zůstaly...
A ty měchy do pružin (nouzovka místo tenisáků:-D) by ale projít měly, ne?
neblázni nekupuj nove ten můžeš kouupit vždycky zkus pohledat spoustu renaultů má tento podvozek např.Shafrane-snad jsem to napsal dobře pokukni hledej mají to i BMW a jiná auta a koupě celého vraku s pneu podvozkem bude levnější než ten novej 8)

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od Míča_2.2DT » stř pro 08, 2010 21:07

Ahoj už jsem se na to tady ptal ale nedostal jsem rozumnou odpověď když bych teoreticky zatížíl nápravu v jiném místě než je určeno přesně asi 15cm do středu napravy z každe strany (tím je myšleno posunout pera o 15 cm z jejich stávajícího místa)co se stane :?: neplánuju v tom převážet kamení ale jezdit běžně zatíženej chci si tam dát ty pera a nechci laborovat abych to 10krát předělával měchy si tam samo nechám ty pera chci chytit vedle nepotřebuju rady jak to chytit a udělat to vše mám jen chci vědět to zatížení díky 8)

bibo
Experienced member
Příspěvky: 913
Registrován: úte čer 12, 2007 18:56

Příspěvek od bibo » čtv pro 09, 2010 08:10

já bych se bál že to prohne podlahu tam neni určitě vyztužená
espace III 2.0 16v 103 Kw 99 LPG 12 L na 100
Pce

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od Míča_2.2DT » čtv pro 09, 2010 15:16

bibo píše:já bych se bál že to prohne podlahu tam neni určitě vyztužená
mám na to spešl nerez výstuhu i nahoru pod podlahu i dolu na nápravu toho bych se nebál mám strach o tu nápravu i když váhu rozložím doufám 8) teda

Uživatelský avatar
milanPf
Advanced member
Příspěvky: 335
Registrován: úte pro 20, 2005 10:10
Bydliště: Plzen - Sever

Příspěvek od milanPf » čtv pro 09, 2010 21:58

Míča_2.2DT píše:
bibo píše:já bych se bál že to prohne podlahu tam neni určitě vyztužená
mám na to spešl nerez výstuhu i nahoru pod podlahu i dolu na nápravu toho bych se nebál mám strach o tu nápravu i když váhu rozložím doufám 8) teda
Ahoj.asi rejpu,ale porad nechapu proc to resis.
Ja to vidim z meho uhlu,a to je
1.plnej kufr.
2.80litrova lpg
3.2tunovej karavan

Porad to neni na zemi,a u vzduchu to musi byt lepsi nebo?
Renault Espace Initiale 3.0 V6 140kw 2001 plna palba :)
----------------------------------------------------------------
http://www.espacefreunde.de/forum/

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od Míča_2.2DT » sob pro 11, 2010 16:22

milanPf píše:
Míča_2.2DT píše:
bibo píše:já bych se bál že to prohne podlahu tam neni určitě vyztužená
mám na to spešl nerez výstuhu i nahoru pod podlahu i dolu na nápravu toho bych se nebál mám strach o tu nápravu i když váhu rozložím doufám 8) teda
Ahoj.asi rejpu,ale porad nechapu proc to resis.
Ja to vidim z meho uhlu,a to je
1.plnej kufr.
2.80litrova lpg
3.2tunovej karavan

Porad to neni na zemi,a u vzduchu to musi byt lepsi nebo?
Ahoj řeším to proto že v zimě mám problém s parkováním ne teda před barákem ale všude jinde jo zadek auta klesne hodně na zem takže kde je třeba stání blízko silnice já musím stát ještě o tu délku co je od zadního kola do silnice páč pokud zaparkuju nad obrubníkem tak si to dřepne aulomí to zadní narazník a hlavně je to dost hnusný když je z toho Citroén hlavně proto to chci a taky mě bavej takové předělávky 8) tak do mě nikdo nerejpejte a snažte se mi pomoc :D (také tím zdvojnásobím váhu naložení do kufru aniž bych táhnul zadek po zemi to jsem napsal blbě prostě pokud tam budu mít obojí tak to pro mě bude jen výhoda

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od Míča_2.2DT » sob pro 11, 2010 18:11

A ještě chci dodat každej kdo má pera a potřebuje do Espíka naložit víc nebo zapřáhnoutř něco těžšího přídá měchy nebo něco na ten způsob já dělám to samé jen obráceně měchy mám a přidám pera 8)

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od Míča_2.2DT » ned pro 26, 2010 16:58

Ahoj narazil jsem na nevýhodu pneu.podvozku v zimě přimrzá už mě napadlo něco tam nalejt-ale co :?: a můžu tam vůbec něco lejt? když jsem měnil měchy tak tam nic nebylo vzduch pokaždé jde přes kompresor ať fouká nebo upouští tak abych ho ještě neodprásknul cena nového 28 tis.kč jeden měch stojí 8 tis.

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » ned pro 26, 2010 19:16

do starych mechovych citroenu se do mechu napoustela naka srajda jen aby vysrazenou vodou se vnich neutvoril led.ale co vim take jim zamrzaly kompresory taky a lejt tam nakou tu smes co davaj do brzdoveho vzduchoveho sistemu kamcaci nema smysl pac to je jen na hadice a uzavrenej sistem coz u nasich mazlu si to prisava pokazdy novy vzduch z okoli....citroenati to resivaly nakou topnou spiralou kterou daly pred nasavani kompresoru aby to vzdy nasavalo teply vzduch ale nevim jak to bylo reseny ani jak to vipadalo jen si to pamatuju ze stareho citroen fora kde sem to kdysi cetl ze to mel clovek na starem ds ala fantomas...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od Míča_2.2DT » ned pro 26, 2010 19:48

benisek josef píše:do starych mechovych citroenu se do mechu napoustela naka srajda jen aby vysrazenou vodou se vnich neutvoril led.ale co vim take jim zamrzaly kompresory taky a lejt tam nakou tu smes co davaj do brzdoveho vzduchoveho sistemu kamcaci nema smysl pac to je jen na hadice a uzavrenej sistem coz u nasich mazlu si to prisava pokazdy novy vzduch z okoli....citroenati to resivaly nakou topnou spiralou kterou daly pred nasavani kompresoru aby to vzdy nasavalo teply vzduch ale nevim jak to bylo reseny ani jak to vipadalo jen si to pamatuju ze stareho citroen fora kde sem to kdysi cetl ze to mel clovek na starem ds ala fantomas...
tohle mě ujištuje v tom že musím dořešit ty pružiny min na zimu tam půjdou pokud ne na stálo 8)

Uživatelský avatar
Laadja03
Junior member
Příspěvky: 147
Registrován: pát úno 20, 2009 15:21
Bydliště: Nenačovice u Berouna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laadja03 » pon pro 27, 2010 17:58

Něco na principu hydrauliky - třetí měch, ve kterém by byly ty vysoušecí kuličky a z/do něj by kompresor tahal/odpouštěl vzduch do/z podvozkových měchů. Je fakt, že by musel mít větší objem, než podvozkové měchy... Nevím, jestli by to šlo na kompresor nějak připojit...
Renault Master III, dci125, L1H1, 06.2012, 9-místko
bývalo:
Renault Espace III 2,2dT, r.v. 1997
Renault 21 Nevada

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » pon pro 27, 2010 18:22

Laadja03 píše:Něco na principu hydrauliky - třetí měch, ve kterém by byly ty vysoušecí kuličky a z/do něj by kompresor tahal/odpouštěl vzduch do/z podvozkových měchů. Je fakt, že by musel mít větší objem, než podvozkové měchy... Nevím, jestli by to šlo na kompresor nějak připojit...
verim ze slo pac v espacu je mista habakuk a hadici to vyvedes kam chces...osobne si myslim ze by bylo dobry a bohate by stacilo vyvedst z kompresoru hadici a do ni dat uhlikovej filtr (neco podobnyho jako filtr na benzin za nadrzi je to jen malej valecek) pac ten zadrzuje vlhkost a stoji cca do 150kc...ted jde o to za jak dlouho by se nacucal vodou a nepropoustel by tod otazka...a mica kde je vlastne nasavani toho kompresoru a kde vlastne mas ten kompresor?hadam ze bude nekde blizko mechu tak bych ho videl nekde v nadkoli zadni napravy....jinak pokud muzu radit prihlasil bych se na forum citroeny.cz a kontaktoval historyky pac co vim ja ti co maj stary mechace maj stim problemi taky a verim ze ti dobre poradi jak tomu zamezit a za par kacek pac co je znam sou to stary mazaci a koumaci... :wink:
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od Míča_2.2DT » stř pro 29, 2010 19:56

Nějak jsem zapoměl odepsat no nic-kompík je za zadním kolem na spolujezdcovo strane sání to žádné viditelné nemá kopík jsem důkladně prohlídnul ale nic jsem nenašel :( prostě z nej vede jen jedna hadička do měchu a proti ní z druhéstrany je dírka velikosti cca jako spendlíková hlavička-to asi bude sání páč jiná díra tam není ale spíš mě napadá myšlenka jestli se to nechá nějak čistit třeba je to jen zanesený a ten kompík pod kolem není nijak moc chráněnej má to jen plastovej obal a ten ani není vodotěsnej pro toho kdo by chtěl pátrat značka kopiku je Wabco

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna měchů za pera - pneu podvozek - foto

Příspěvek od Márty » pon led 31, 2011 17:34

Přidávám fotky dílů pneumatického podvozku od Míča_2.2dT.
Přílohy
DSCF0284.JPG
DSCF0283.JPG
DSCF0282.JPG
DSCF0279.JPG
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna měchů za pera - pneu podvozek - foto

Příspěvek od Márty » pon led 31, 2011 17:36

Foto
Přílohy
DSCF0289.JPG
DSCF0288.JPG
DSCF0287.JPG
DSCF0285.JPG
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna měchů za pera - pneu podvozek - foto

Příspěvek od Márty » pon led 31, 2011 17:38

Foto
Přílohy
DSCF0296.JPG
DSCF0294.JPG
DSCF0292.JPG
DSCF0291.JPG
DSCF0290.JPG
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: Výměna měchů za pera - pneu podvozek - foto

Příspěvek od Márty » pon led 31, 2011 17:39

Foto
Přílohy
DSCF0314.JPG
DSCF0312.JPG
DSCF0310.JPG
DSCF0307.JPG
DSCF0304.JPG
DSCF0302.JPG
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Re: Výměna měchů za pera - pneu podvozek - foto

Příspěvek od Míča_2.2DT » úte úno 01, 2011 18:12

OOOOOOOOOdíky Márty jak jsi mocný :shock: musel jsem dát foto starého měchu to bílé na něm je trapnej pokus o zalepení

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Re: Výměna měchů za pera - pneu podvozek - foto

Příspěvek od benisek josef » stř úno 02, 2011 13:03

Covece michale to sem cekal ze ten podvozek je mnohem slozitejsi.je to fakt jen kompik a mech jak ve starych citronech.v tech novejsich sou uz cidla aby se auto nenaklanelo aby melo stalou polohu atd...ale ze sve zkusenosti z citronu rikam ze je to jen dobre kdyz to neni zbytecne slozity a nehlede na to pokavad by byla nak inteligentne tlakovana zadni naprava nejspis by se to hadalo s predni tlumicovou.je to fak misto pera mech...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Re: Výměna měchů za pera - pneu podvozek - foto

Příspěvek od Míča_2.2DT » stř úno 02, 2011 14:53

benisek josef píše:Covece michale to sem cekal ze ten podvozek je mnohem slozitejsi.je to fakt jen kompik a mech jak ve starych citronech.v tech novejsich sou uz cidla aby se auto nenaklanelo aby melo stalou polohu atd...ale ze sve zkusenosti z citronu rikam ze je to jen dobre kdyz to neni zbytecne slozity a nehlede na to pokavad by byla nak inteligentne tlakovana zadni naprava nejspis by se to hadalo s predni tlumicovou.je to fak misto pera mech...
Ahoj právě na opak má to všechno co si myslíš že nemá :D a pokud kompresor připojíš na jaký koliv 12V zdroj tak sice vrčí ale nefouká kompresor hlídá vejšku auta tlak v měchu vyrovnává v zatáčkách prostě dělá co jen může proto stojí 32tis

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Re: Výměna měchů za pera - pneu podvozek - foto

Příspěvek od benisek josef » stř úno 02, 2011 16:16

No tak to sem netusil.Ale plus je ze to dela jen kompik...na citronech sou hlidace tlaku u mechu.a u gulovych s lhm je tam jeste plus rj a bambilion cidel kolektoru atd...preci jenom si myslim ze to co tam mas ty je mnohem lepsi reseni az na to zpracovani praskacich mechu...chtelo by to jeste par let testu a dovedli by to soudruzi v renoltu k dokonalosti ;-)
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Re: Výměna měchů za pera - pneu podvozek - foto

Příspěvek od Míča_2.2DT » stř úno 02, 2011 17:55

benisek josef píše:No tak to sem netusil.Ale plus je ze to dela jen kompik...na citronech sou hlidace tlaku u mechu.a u gulovych s lhm je tam jeste plus rj a bambilion cidel kolektoru atd...preci jenom si myslim ze to co tam mas ty je mnohem lepsi reseni az na to zpracovani praskacich mechu...chtelo by to jeste par let testu a dovedli by to soudruzi v renoltu k dokonalosti ;-)
jo to jsem zapoměl napsat ŘJ to má taky ale ta není na foto právě bez ni to nefouká po připojení na aku :D

Netta12
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: stř črc 28, 2010 10:32
Bydliště: Lovosice

Re:

Příspěvek od Netta12 » pon úno 07, 2011 21:58

Míča_2.2DT píše:Ahoj narazil jsem na nevýhodu pneu.podvozku v zimě přimrzá už mě napadlo něco tam nalejt-ale co :?: a můžu tam vůbec něco lejt? když jsem měnil měchy tak tam nic nebylo vzduch pokaždé jde přes kompresor ať fouká nebo upouští tak abych ho ještě neodprásknul cena nového 28 tis.kč jeden měch stojí 8 tis.
čau, přídám se... já jsem našel na netu tohle http://www.kontakt-eshop.cz/produkt/pri ... rzd-67.htm - po ránu mi to taky v mrazech přimrzalo, ale teď dobrý..

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Re: Re:

Příspěvek od Míča_2.2DT » úte úno 08, 2011 18:09

Netta12 píše:
Míča_2.2DT píše:Ahoj narazil jsem na nevýhodu pneu.podvozku v zimě přimrzá už mě napadlo něco tam nalejt-ale co :?: a můžu tam vůbec něco lejt? když jsem měnil měchy tak tam nic nebylo vzduch pokaždé jde přes kompresor ať fouká nebo upouští tak abych ho ještě neodprásknul cena nového 28 tis.kč jeden měch stojí 8 tis.
čau, přídám se... já jsem našel na netu tohle http://www.kontakt-eshop.cz/produkt/pri ... rzd-67.htm - po ránu mi to taky v mrazech přimrzalo, ale teď dobrý..
Ahoj do toho mechanizmu celého kompresoru se nesmí nic lejt 8) pokud se ti to dostane do kompíku bude bude asi ko?

Martin
Člen RCČR
Příspěvky: 266
Registrován: pon úno 02, 2004 13:22
Bydliště: Praha-východ

Re: Výměna měchů za pera - pneu podvozek - foto

Příspěvek od Martin » ned říj 16, 2011 20:28

benisek josef píše:No tak to sem netusil.Ale plus je ze to dela jen kompik...na citronech sou hlidace tlaku u mechu.a u gulovych s lhm je tam jeste plus rj a bambilion cidel kolektoru atd...preci jenom si myslim ze to co tam mas ty je mnohem lepsi reseni az na to zpracovani praskacich mechu...chtelo by to jeste par let testu a dovedli by to soudruzi v renoltu k dokonalosti ;-)
Zdravím pánové, trochu OT, ale něco málo k pérování v Citroenech. S pérováním v Espacu mají společnou jen jednu věc, a to že dokážou udržovat stálou světlou výšku. Zatímco Espace to dorovnává kompresorem a stlačených vzduchem, u Citroenů se jedná o hydropneumatický podvozek, kde světlá výška se reguluje tlakem kapaliny a charakteristika pérování je dána tlakem dusíku uzavřeným membránou v jejich charakteristické kouli. Koule dokonce obsahuje i tlumič pérování, proto Citroen nemá klasické tlumiče. Čidel to moc nemá, původní systém byl regulován čistě mechanicky, až později přibyla elektronika, ale spíše jen pro zlepšení komfortu. Celý systém je zásobován tlakovým olejem z čerpadla (nikoliv z kompresoru) a regulačním ventilem je udržován konstantní tlak. Takže z Citroenů nepůjde použít zhola nic. Jinak o problémech se zamrzáním na Citroenech nevím, měl jsem několik modelů CX, najel s nimi dohromady přes 250.000km a spíše se vysypalo něco jiného, hydraulika byla vždy bez prohlémů. Tak jen na okraj, omlouvám se za narušení diskuse :wink:
Laguna´95 1.8i, ex.Espace II´96 2.1TD

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů