neblázni nekupuj nove ten můžeš kouupit vždycky zkus pohledat spoustu renaultů má tento podvozek např.Shafrane-snad jsem to napsal dobře pokukni hledej mají to i BMW a jiná auta a koupě celého vraku s pneu podvozkem bude levnější než ten novejLaadja03 píše:Myslíš, že by to vykopli i s http://www.firestoneindustrial.com/ride ... info.shtml ? Vypadá to na nějaký měchotlumič. Jen jestli je žádoucí tímto prvkem zvyšovat o polovinu cenu auta...
I když je to jenom podpůrný prvek, tak je to považováno za pneumatický podvozek? Vždyť ty pružiny by tam dle mých představ jako nosný prvek zůstaly...
A ty měchy do pružin (nouzovka místo tenisáků:-D) by ale projít měly, ne?
Pneu vzduchový podvozek - výměna měchů za pera - foto
Moderátor: Moderators General
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
Ahoj už jsem se na to tady ptal ale nedostal jsem rozumnou odpověď když bych teoreticky zatížíl nápravu v jiném místě než je určeno přesně asi 15cm do středu napravy z každe strany (tím je myšleno posunout pera o 15 cm z jejich stávajícího místa)co se stane neplánuju v tom převážet kamení ale jezdit běžně zatíženej chci si tam dát ty pera a nechci laborovat abych to 10krát předělával měchy si tam samo nechám ty pera chci chytit vedle nepotřebuju rady jak to chytit a udělat to vše mám jen chci vědět to zatížení díky
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
Ahoj.asi rejpu,ale porad nechapu proc to resis.Míča_2.2DT píše:mám na to spešl nerez výstuhu i nahoru pod podlahu i dolu na nápravu toho bych se nebál mám strach o tu nápravu i když váhu rozložím doufám tedabibo píše:já bych se bál že to prohne podlahu tam neni určitě vyztužená
Ja to vidim z meho uhlu,a to je
1.plnej kufr.
2.80litrova lpg
3.2tunovej karavan
Porad to neni na zemi,a u vzduchu to musi byt lepsi nebo?
Renault Espace Initiale 3.0 V6 140kw 2001 plna palba
----------------------------------------------------------------
http://www.espacefreunde.de/forum/
----------------------------------------------------------------
http://www.espacefreunde.de/forum/
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
Ahoj řeším to proto že v zimě mám problém s parkováním ne teda před barákem ale všude jinde jo zadek auta klesne hodně na zem takže kde je třeba stání blízko silnice já musím stát ještě o tu délku co je od zadního kola do silnice páč pokud zaparkuju nad obrubníkem tak si to dřepne aulomí to zadní narazník a hlavně je to dost hnusný když je z toho Citroén hlavně proto to chci a taky mě bavej takové předělávky tak do mě nikdo nerejpejte a snažte se mi pomoc (také tím zdvojnásobím váhu naložení do kufru aniž bych táhnul zadek po zemi to jsem napsal blbě prostě pokud tam budu mít obojí tak to pro mě bude jen výhodamilanPf píše:Ahoj.asi rejpu,ale porad nechapu proc to resis.Míča_2.2DT píše:mám na to spešl nerez výstuhu i nahoru pod podlahu i dolu na nápravu toho bych se nebál mám strach o tu nápravu i když váhu rozložím doufám tedabibo píše:já bych se bál že to prohne podlahu tam neni určitě vyztužená
Ja to vidim z meho uhlu,a to je
1.plnej kufr.
2.80litrova lpg
3.2tunovej karavan
Porad to neni na zemi,a u vzduchu to musi byt lepsi nebo?
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
do starych mechovych citroenu se do mechu napoustela naka srajda jen aby vysrazenou vodou se vnich neutvoril led.ale co vim take jim zamrzaly kompresory taky a lejt tam nakou tu smes co davaj do brzdoveho vzduchoveho sistemu kamcaci nema smysl pac to je jen na hadice a uzavrenej sistem coz u nasich mazlu si to prisava pokazdy novy vzduch z okoli....citroenati to resivaly nakou topnou spiralou kterou daly pred nasavani kompresoru aby to vzdy nasavalo teply vzduch ale nevim jak to bylo reseny ani jak to vipadalo jen si to pamatuju ze stareho citroen fora kde sem to kdysi cetl ze to mel clovek na starem ds ala fantomas...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
tohle mě ujištuje v tom že musím dořešit ty pružiny min na zimu tam půjdou pokud ne na stálobenisek josef píše:do starych mechovych citroenu se do mechu napoustela naka srajda jen aby vysrazenou vodou se vnich neutvoril led.ale co vim take jim zamrzaly kompresory taky a lejt tam nakou tu smes co davaj do brzdoveho vzduchoveho sistemu kamcaci nema smysl pac to je jen na hadice a uzavrenej sistem coz u nasich mazlu si to prisava pokazdy novy vzduch z okoli....citroenati to resivaly nakou topnou spiralou kterou daly pred nasavani kompresoru aby to vzdy nasavalo teply vzduch ale nevim jak to bylo reseny ani jak to vipadalo jen si to pamatuju ze stareho citroen fora kde sem to kdysi cetl ze to mel clovek na starem ds ala fantomas...
- Laadja03
- Junior member
- Příspěvky: 147
- Registrován: pát úno 20, 2009 15:21
- Bydliště: Nenačovice u Berouna
- Kontaktovat uživatele:
Něco na principu hydrauliky - třetí měch, ve kterém by byly ty vysoušecí kuličky a z/do něj by kompresor tahal/odpouštěl vzduch do/z podvozkových měchů. Je fakt, že by musel mít větší objem, než podvozkové měchy... Nevím, jestli by to šlo na kompresor nějak připojit...
Renault Master III, dci125, L1H1, 06.2012, 9-místko
bývalo:
Renault Espace III 2,2dT, r.v. 1997
Renault 21 Nevada
bývalo:
Renault Espace III 2,2dT, r.v. 1997
Renault 21 Nevada
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
verim ze slo pac v espacu je mista habakuk a hadici to vyvedes kam chces...osobne si myslim ze by bylo dobry a bohate by stacilo vyvedst z kompresoru hadici a do ni dat uhlikovej filtr (neco podobnyho jako filtr na benzin za nadrzi je to jen malej valecek) pac ten zadrzuje vlhkost a stoji cca do 150kc...ted jde o to za jak dlouho by se nacucal vodou a nepropoustel by tod otazka...a mica kde je vlastne nasavani toho kompresoru a kde vlastne mas ten kompresor?hadam ze bude nekde blizko mechu tak bych ho videl nekde v nadkoli zadni napravy....jinak pokud muzu radit prihlasil bych se na forum citroeny.cz a kontaktoval historyky pac co vim ja ti co maj stary mechace maj stim problemi taky a verim ze ti dobre poradi jak tomu zamezit a za par kacek pac co je znam sou to stary mazaci a koumaci...Laadja03 píše:Něco na principu hydrauliky - třetí měch, ve kterém by byly ty vysoušecí kuličky a z/do něj by kompresor tahal/odpouštěl vzduch do/z podvozkových měchů. Je fakt, že by musel mít větší objem, než podvozkové měchy... Nevím, jestli by to šlo na kompresor nějak připojit...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
Nějak jsem zapoměl odepsat no nic-kompík je za zadním kolem na spolujezdcovo strane sání to žádné viditelné nemá kopík jsem důkladně prohlídnul ale nic jsem nenašel prostě z nej vede jen jedna hadička do měchu a proti ní z druhéstrany je dírka velikosti cca jako spendlíková hlavička-to asi bude sání páč jiná díra tam není ale spíš mě napadá myšlenka jestli se to nechá nějak čistit třeba je to jen zanesený a ten kompík pod kolem není nijak moc chráněnej má to jen plastovej obal a ten ani není vodotěsnej pro toho kdo by chtěl pátrat značka kopiku je Wabco
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna měchů za pera - pneu podvozek - foto
Přidávám fotky dílů pneumatického podvozku od Míča_2.2dT.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna měchů za pera - pneu podvozek - foto
Foto
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna měchů za pera - pneu podvozek - foto
Foto
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výměna měchů za pera - pneu podvozek - foto
Foto
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
Re: Výměna měchů za pera - pneu podvozek - foto
OOOOOOOOOdíky Márty jak jsi mocný musel jsem dát foto starého měchu to bílé na něm je trapnej pokus o zalepení
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Re: Výměna měchů za pera - pneu podvozek - foto
Covece michale to sem cekal ze ten podvozek je mnohem slozitejsi.je to fakt jen kompik a mech jak ve starych citronech.v tech novejsich sou uz cidla aby se auto nenaklanelo aby melo stalou polohu atd...ale ze sve zkusenosti z citronu rikam ze je to jen dobre kdyz to neni zbytecne slozity a nehlede na to pokavad by byla nak inteligentne tlakovana zadni naprava nejspis by se to hadalo s predni tlumicovou.je to fak misto pera mech...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
Re: Výměna měchů za pera - pneu podvozek - foto
Ahoj právě na opak má to všechno co si myslíš že nemá a pokud kompresor připojíš na jaký koliv 12V zdroj tak sice vrčí ale nefouká kompresor hlídá vejšku auta tlak v měchu vyrovnává v zatáčkách prostě dělá co jen může proto stojí 32tisbenisek josef píše:Covece michale to sem cekal ze ten podvozek je mnohem slozitejsi.je to fakt jen kompik a mech jak ve starych citronech.v tech novejsich sou uz cidla aby se auto nenaklanelo aby melo stalou polohu atd...ale ze sve zkusenosti z citronu rikam ze je to jen dobre kdyz to neni zbytecne slozity a nehlede na to pokavad by byla nak inteligentne tlakovana zadni naprava nejspis by se to hadalo s predni tlumicovou.je to fak misto pera mech...
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Re: Výměna měchů za pera - pneu podvozek - foto
No tak to sem netusil.Ale plus je ze to dela jen kompik...na citronech sou hlidace tlaku u mechu.a u gulovych s lhm je tam jeste plus rj a bambilion cidel kolektoru atd...preci jenom si myslim ze to co tam mas ty je mnohem lepsi reseni az na to zpracovani praskacich mechu...chtelo by to jeste par let testu a dovedli by to soudruzi v renoltu k dokonalosti
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
Re: Výměna měchů za pera - pneu podvozek - foto
jo to jsem zapoměl napsat ŘJ to má taky ale ta není na foto právě bez ni to nefouká po připojení na akubenisek josef píše:No tak to sem netusil.Ale plus je ze to dela jen kompik...na citronech sou hlidace tlaku u mechu.a u gulovych s lhm je tam jeste plus rj a bambilion cidel kolektoru atd...preci jenom si myslim ze to co tam mas ty je mnohem lepsi reseni az na to zpracovani praskacich mechu...chtelo by to jeste par let testu a dovedli by to soudruzi v renoltu k dokonalosti
Re:
čau, přídám se... já jsem našel na netu tohle http://www.kontakt-eshop.cz/produkt/pri ... rzd-67.htm - po ránu mi to taky v mrazech přimrzalo, ale teď dobrý..Míča_2.2DT píše:Ahoj narazil jsem na nevýhodu pneu.podvozku v zimě přimrzá už mě napadlo něco tam nalejt-ale co a můžu tam vůbec něco lejt? když jsem měnil měchy tak tam nic nebylo vzduch pokaždé jde přes kompresor ať fouká nebo upouští tak abych ho ještě neodprásknul cena nového 28 tis.kč jeden měch stojí 8 tis.
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
Re: Re:
Ahoj do toho mechanizmu celého kompresoru se nesmí nic lejt pokud se ti to dostane do kompíku bude bude asi ko?Netta12 píše:čau, přídám se... já jsem našel na netu tohle http://www.kontakt-eshop.cz/produkt/pri ... rzd-67.htm - po ránu mi to taky v mrazech přimrzalo, ale teď dobrý..Míča_2.2DT píše:Ahoj narazil jsem na nevýhodu pneu.podvozku v zimě přimrzá už mě napadlo něco tam nalejt-ale co a můžu tam vůbec něco lejt? když jsem měnil měchy tak tam nic nebylo vzduch pokaždé jde přes kompresor ať fouká nebo upouští tak abych ho ještě neodprásknul cena nového 28 tis.kč jeden měch stojí 8 tis.
Re: Výměna měchů za pera - pneu podvozek - foto
Zdravím pánové, trochu OT, ale něco málo k pérování v Citroenech. S pérováním v Espacu mají společnou jen jednu věc, a to že dokážou udržovat stálou světlou výšku. Zatímco Espace to dorovnává kompresorem a stlačených vzduchem, u Citroenů se jedná o hydropneumatický podvozek, kde světlá výška se reguluje tlakem kapaliny a charakteristika pérování je dána tlakem dusíku uzavřeným membránou v jejich charakteristické kouli. Koule dokonce obsahuje i tlumič pérování, proto Citroen nemá klasické tlumiče. Čidel to moc nemá, původní systém byl regulován čistě mechanicky, až později přibyla elektronika, ale spíše jen pro zlepšení komfortu. Celý systém je zásobován tlakovým olejem z čerpadla (nikoliv z kompresoru) a regulačním ventilem je udržován konstantní tlak. Takže z Citroenů nepůjde použít zhola nic. Jinak o problémech se zamrzáním na Citroenech nevím, měl jsem několik modelů CX, najel s nimi dohromady přes 250.000km a spíše se vysypalo něco jiného, hydraulika byla vždy bez prohlémů. Tak jen na okraj, omlouvám se za narušení diskusebenisek josef píše:No tak to sem netusil.Ale plus je ze to dela jen kompik...na citronech sou hlidace tlaku u mechu.a u gulovych s lhm je tam jeste plus rj a bambilion cidel kolektoru atd...preci jenom si myslim ze to co tam mas ty je mnohem lepsi reseni az na to zpracovani praskacich mechu...chtelo by to jeste par let testu a dovedli by to soudruzi v renoltu k dokonalosti
Laguna´95 1.8i, ex.Espace II´96 2.1TD
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů