Pneu vzduchový podvozek - výměna měchů za pera - foto

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1571
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Pneu vzduchový podvozek - výměna měchů za pera - foto

Příspěvek od Míča_2.2DT » stř říj 14, 2009 19:24

Čau Espíčové, mám Renault Grand Espace III. 2.2DT 83 kW r.v. 2000, už jsem ho koupil s origo pneumatickym podvozkem, podvozek mi nevyhovuje, proto přemýšlim jak tam dostat pera ale nechci tam dávat zadní origo pera z Espace, kamarád ho má a praskaji jednou ročně. Chtěl bych tam proto dostat nějaký jiný. Okolo je dost místa i na větší pružinu, např. přední z jiného auta. Misky a dorazy si udělam, shánim jen pera, nejlépe asi z dodávky.

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2079
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Dawes » stř říj 14, 2009 20:31

s praskáním per jsem se teda ještě nesetkal, a to můj Grand dostává naložíno slušně, když jedu koncert, nevešla by se ani pověstná myška. Tak jestli kolega nejezdí nějaký off-road závody. Pokud jde o vylepšení zadních per, kousek níž je téma přes pružiny, respektive jejich doplnění o tzv. zátěžová pera. Měl jsem je v Tranzitu, byl jsem spokojen. U Espace nevim, nezkoušel jsem, sám hledám zkušenosti. Rozhodně bych ale neexperimentoval s použitím nějakých nepůvodních per co do Espace nepatří.
GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
Obrázek Obrázek http://www.kral-restaurator.cz

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

bibo
Experienced member
Příspěvky: 936
Registrován: úte čer 12, 2007 18:56

Příspěvek od bibo » stř říj 14, 2009 21:40

podle mě jak tam dáš něco echt tvrdého tak to bude nezatížené skákat jak koza
espace III 2.0 16v 103 Kw 99 LPG 12 L na 100
Pce

Uživatelský avatar
Laadja03
Junior member
Příspěvky: 147
Registrován: pát úno 20, 2009 15:21
Bydliště: Nenačovice u Berouna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laadja03 » čtv říj 15, 2009 19:35

Hlavní problém je v tom, že jestli tam máš origo vyrovnávání výšky, tak tam nemáš výškovou regulaci světel, takže ti to neprojde technickou... Alespoň jednomu známýmu to neprošlo a to se mu jenom vy..pípla vzduchová automatika a měchy se stále dofukovali na maximální výšku...

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1571
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od Míča_2.2DT » čtv říj 15, 2009 22:34

Cago jo je to samo srovnavaci samo to nafukuje a ufukuje dle nakladu pridanim (pridavnych per nic neziskam) ja nechci ten podvozek!! samo ze tam nebudu nic privarovat na tvrdo udelam to odendavaci TK.je to posledni co me trapi tuudelam v poho. Ten podvozek nejak blbne porad se vypousti az na doraz je to problem ohledne parkovani kdyzto klesne a je tam malo mista tak to sedi vahou auta(zadku) na tom narazniku a ten je z plastu měchy,trubky a spojky mam koupene nove a cele jsem to kompletne prolez a pomazal jarovou vodou a nic nikde ani bublinka.Samo ze jsem odmontoval oba měchy a ponoril do vody-plne nafoukle a taky nic tak jedine kompresor?Ze-by membrana kompresoru?

Uživatelský avatar
Laadja03
Junior member
Příspěvky: 147
Registrován: pát úno 20, 2009 15:21
Bydliště: Nenačovice u Berouna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laadja03 » pát říj 16, 2009 06:23

Nemám zkušenost s tímo využití tlakového vzduchu, ale jak to popisuješ, tak opravdu to muže být pouze v kompresoru. Netuším jaký tam je, ale určitě má něco jako zpětnou klapku a tam stačí hodně malinká netěsnost a padat ti to bude. Takové probémy jsem řešil v práci každou chvíli na kompresoru pro topný systém celého sídliště. Nebo když je tam cosi (ventil) na upouštění vzduchu ze systému, tak ještě tam by to mohlo podfukovat...
Vmontovat tam za kompresor nějaký ventilek, který bys po natlakování systému uzavřel, abys poznal ve které části to uchází je asi nereálné, že? Když by to padlo, je jasné, že je to vzadu, když zůstane nahoře, je to v kompresoru...
Vidíš, a mně se ten systém tak líbil a tak jsem po něm toužil. Jakým způsobem to vůbec hlídá výšku, to měří laserem vzdálenost kastle-náprava, nebo kastle-pnematika, nebo to má něco uvnitř měchu, nebo jak?

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1571
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od Míča_2.2DT » sob říj 17, 2009 12:18

Cau ten podvozek hlida vejsku auta dle nakladu,a cele je to hrozne jednoduche na zadni naprave je cosi jako tahlo a na tom je obyč spinač a kdyz neco nalozim a spinac klesne kompresor zacne foukat a fouka tak dlouho dokud se to tahlo nezvedne tak vysoko aby ten spinac zase vyplo acelej ten podvozek je jednoduchej.Ten měch a kompresor cela ta sestava je snadno odmontovatelna např.měch odmontuju na heveru cca 10 min drzi to tři srouby kompresor čtyři az přijdu jak sem dat foto uvidite to sami a to co navrhujes to mam v planu zkusit mam jeden deravej mech a z nej vemu ten(ventilek a namontuju ho pred kompresor a nafoukam to pumpicko a pak se uvidi.

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1571
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od Míča_2.2DT » ned říj 18, 2009 12:56

Foto meho pneu.podvozku je na hlavni strance tak mrknete pripadne rady a dotazy rad zodpovim diky.

Uživatelský avatar
Laadja03
Junior member
Příspěvky: 147
Registrován: pát úno 20, 2009 15:21
Bydliště: Nenačovice u Berouna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laadja03 » úte říj 20, 2009 06:12

Jelikož máš i rozdílné uložení měchu oproti pružině na nápravě, což takhle sehnat kompletní zadní nápravu, vč. horního uložení pružin a asi i tlumičů a měnit to jako celek. Pak ještě doladit tu výškovou regulaci světel. Pak by se to možná i dalo zanést do TP a tvůj problém by byl definitivně vyřešen...

bibo
Experienced member
Příspěvky: 936
Registrován: úte čer 12, 2007 18:56

Příspěvek od bibo » úte říj 20, 2009 09:28

do tp to nikdo nezanese ani náhodou
espace III 2.0 16v 103 Kw 99 LPG 12 L na 100
Pce

Uživatelský avatar
Laadja03
Junior member
Příspěvky: 147
Registrován: pát úno 20, 2009 15:21
Bydliště: Nenačovice u Berouna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laadja03 » úte říj 20, 2009 16:17

Jasně, že by to musel mít požehnaný Renaultem, jinak by si musel technickou kupovat, nebo před a po technický dělat rozborku-sborku...
I proto mě napadla ta kompletní náprava...
A nebo vyměnit auto... :P :wink:

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1571
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od Míča_2.2DT » úte říj 20, 2009 18:35

mno do TP mi napisou prd :( ale udelam to jinak zkusim mezi kompresor amechy dat jednostrany zpetny ventil tzn.kompresor nafouka ventil udrzi a je to videt i na foto podvozku ze tam je ventilek a ten protahnu k taznemu.pak kdyz neco povezu kompik na fouka a pokud to po vylozeni nakladu bude tvrde upustim to sam a kdyz to upustim moc kompik to opet srovna :D beru to jako nouzovku do leta pak budu resi dal nebo mate jiny napad? sem s nim :t18:

Uživatelský avatar
Laadja03
Junior member
Příspěvky: 147
Registrován: pát úno 20, 2009 15:21
Bydliště: Nenačovice u Berouna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laadja03 » úte říj 20, 2009 19:05

Jakým způsobem a kde (u kompresoru, nebo, někde jinde) to odpouští vzduch při vysokém autě?

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1571
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od Míča_2.2DT » stř říj 21, 2009 21:42

Laadja03 píše:Jakým způsobem a kde (u kompresoru, nebo, někde jinde) to odpouští vzduch při vysokém autě?
kompik vse reguluje sam je to na foto to za prav.kolem ma to oboustranou klapku a dle nakldu prida nebo ubere je to komplet zadeklovane a vzduch to taha a upousti pres vzduch filtr musi to bejt sto. pro ciste zadnej bordel a ze ho na podvozku je :D

Point
Starting member
Příspěvky: 66
Registrován: ned bře 07, 2010 21:50
Bydliště: Praha

Příspěvek od Point » ned bře 07, 2010 22:28

Cau hele kdyz vypnete motor a k autu pridete rano drepi vam XXXXX na zemi ?? Me se mechy uplne vypustej a nevim jestli je to uplne v poradku. Kde se kontroluji nejaka kapalina co to pohani ??
je : renault espace III 2,2 TD
bylo : subaru impreza GT 155kw

duskopoprad
Junior member
Příspěvky: 202
Registrován: pát úno 19, 2010 17:48

Příspěvek od duskopoprad » pon dub 05, 2010 13:28

Ahoj. Vymením kompl. nápravu s pružinami za pneumatickú. Aj to prehodím. Tel +905 398066, Poprad. Myslím to vážne. Ahoj.

Point
Starting member
Příspěvky: 66
Registrován: ned bře 07, 2010 21:50
Bydliště: Praha

Příspěvek od Point » pon dub 05, 2010 21:41

duskopoprad píše:Ahoj. Vymením kompl. nápravu s pružinami za pneumatickú. Aj to prehodím. Tel +905 398066, Poprad. Myslím to vážne. Ahoj.
no to zni zajimave me ta pneumaticka docela sejri porad se to vyfukuje a ja bych rad dal vetsi kola ale to nemuzu kvuli tomu vyfukovani. napis na SZ
je : renault espace III 2,2 TD
bylo : subaru impreza GT 155kw

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1571
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

naprava

Příspěvek od Míča_2.2DT » pát dub 09, 2010 15:18

Čau,tu nápravu přendat není prd... už jsem to zkušel je tam spousta překážek a mě se to taky vypouští až na doraz ale jen v zimě v létě je to ok.to drží tak 3-4 dni teprve pak ujde ale ne uplně asi máš někde dírku?a nemluvě o tom že ten druhej bude potřebovat z tvého auta komplet kabeláž a kompresor a ty kabely to je děs dále se musí přijít jak tam uchytit pero na hoře na kastli tam se musí přidělat uložení na pero a v neposlední řadě nemáš štelování světel já jsem to vzdal ale můžu hodně poradit já mám jeden tento kompletní podvozek z jiného Espika III a na to jsem to testoval

duskopoprad
Junior member
Příspěvky: 202
Registrován: pát úno 19, 2010 17:48

Příspěvek od duskopoprad » stř dub 21, 2010 19:01

Ja by som si s tým už nejako poradil. Mám šikovného mechanika. To horné uloženie péra ... mám jedného esp. na špalíkoch. malo by sa to dať preložiť. Môj mechanik /a ja / sme Z. nápravu prehodili z auta na auto za 3 hod. Ale oba pružinové. V máji idem do CZ. napíš mi na meil dusan.popovic@post.sk
Ahoj.

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1571
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od Míča_2.2DT » čtv dub 22, 2010 19:52

duskopoprad píše:Ja by som si s tým už nejako poradil. Mám šikovného mechanika. To horné uloženie péra ... mám jedného esp. na špalíkoch. malo by sa to dať preložiť. Môj mechanik /a ja / sme Z. nápravu prehodili z auta na auto za 3 hod. Ale oba pružinové. V máji idem do CZ. napíš mi na meil dusan.popovic@post.sk
Ahoj.
Ahoj tohle je dotaz na mě? pokud ano tak ta náprava vypadá stejně ale neni a pořád ti tam hapruje seřizování světel Espikovés pneu podvozkem nemají štelování světel musel by jsi přendat i světla asi?

duskopoprad
Junior member
Příspěvky: 202
Registrován: pát úno 19, 2010 17:48

Příspěvek od duskopoprad » čtv dub 22, 2010 20:45

nie, to bolo na pointa. On má r.v. 2000, teda nemá xenony. Určite tam má káble na manuálne nastavenie výšky svetiel. A to by sa potom dalo S xenonmi by to bolo zložitejšie, a asi by to nestálo za to.

cizinec
Starting member
Příspěvky: 66
Registrován: ned dub 19, 2009 19:11
Bydliště: Praha zapad

Příspěvek od cizinec » čtv dub 22, 2010 21:01

Mel jsem pneumo podvozek na Safrane I
Kdy mne prskli mech tak stačilo dovnitř dat' pružiny z ford Orion zadní.(Originál pružina taky zůstala)
jezdi to dnes
(Fiesta 1.8; SafraneII 2.5; Orion1.6; SafraneIQuadra 3.0; EspaceIII 2.0LPG EspaceIII 3.0; SafraneII 2.5 VelSatis 3,5)
EspaceIII 2,0

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1571
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od Míča_2.2DT » pát dub 23, 2010 23:09

cizinec píše:Mel jsem pneumo podvozek na Safrane I
Kdy mne prskli mech tak stačilo dovnitř dat' pružiny z ford Orion zadní.(Originál pružina taky zůstala)
jezdi to dnes
Ahoj, nějak úplně nechápu do toho měchu si dal pružinu a ta stavajíci to je druhej měch nebo co tam zůstalo?

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1571
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od Míča_2.2DT » pát dub 23, 2010 23:16

duskopoprad píše:nie, to bolo na pointa. On má r.v. 2000, teda nemá xenony. Určite tam má káble na manuálne nastavenie výšky svetiel. A to by sa potom dalo S xenonmi by to bolo zložitejšie, a asi by to nestálo za to.
Já taky nemám xenony a kabeláž na štelování světel tam taky nemám mě jeden měch prasknul tak jsem koůpil oba nové za krásných 17000kč po slevě no není to skvělé taková darda nedají se nikde koupit jen origi ale určitě by to šlo předělat na jiné měchy třeba z BMW ty jsoů tomu hodně podobné a stojí oba 7500kč nové nic méně mě se stím sr.t nechtělo,už jsem totiž zkoušel dát tam pera a taky to nedopadlo.

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1571
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

podvozek

Příspěvek od Míča_2.2DT » pát dub 23, 2010 23:40

Podělím se o moje pokusy tak nakonec po dlouhém přemejšlení jsem se rozhodl pro tuto verzi a tu jsem si chtěl dát na auto Grand Espik III 2,2dt nechal bych tam původní nápravu na měchy protože ta na pera je trochu jiná v dolním uložení,není to na nápravě na stejném místě,potom na hoře bych se nesešel bylo by to vyosené.Na náprvě po měchu zůstane díra cca průměr 12-13mm tam bych dal buď koupenou nebo udělanou misku (např. favorit nebo jiné auto) přest tu díru to přišroubovat a mám zpodek uložení na vršek bych nechal na Laseru vypalit přesný tvar horní části měchu nebo bych uříznul ten starej měch a na to bych přidělal horní misku uložení.Ty misky bych samo.dával dle tipu per aby vše bylo z jednoho auta(jeden komplet) zadní nebo přední taky to musí neco udžet abych nedal do kufru dvě kola a táhnul zadek po silnici.takhle to vypadá jednoduše ale není nejlepší by bylo uřezat a rozebrat komplet zadni nápravu z Espika III a ty uložení tam přendat páč nikdo neodhadne jaká pera bych tam měl dát aby to nebylo tvrdé nebo naopak to plavalo? :D 8)

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů