Koupě Grand Espace III.

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Kerung
Starting member
Příspěvky: 4
Registrován: pon zář 21, 2009 20:49

Koupě Grand Espace III.

Příspěvek od Kerung » pon zář 28, 2009 21:32

Zdravím milovníky francouzkých nespolehlivých vozů. Poradí mi nekdo s koupí grand espace III. pár praktických rad abych nedojezdil hned na první cestě.Jeste jsem v tom ani neseděl,ale tomu korábu nelze odolat.

Díky K

martinsem
Experienced member
Příspěvky: 738
Registrován: čtv kvě 12, 2005 14:18
Kontaktovat uživatele:

Re: Koupě Grand Espace III.

Příspěvek od martinsem » úte zář 29, 2009 09:25

Kerung píše:Zdravím milovníky francouzkých nespolehlivých vozů. Poradí mi nekdo s koupí grand espace III. pár praktických rad abych nedojezdil hned na první cestě.Jeste jsem v tom ani neseděl,ale tomu korábu nelze odolat.

Díky K
Myslím, že tady je to vyčerpávající: viewtopic.php?t=27694
Ex:
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2456
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Dawes » čtv říj 01, 2009 11:26

o nespolehlivosti bych se za 9 let, co mám výhradně Renaulty docela hádal. za celkem asi 200.000km mě žádný ze tří vozů nenechal nikde stát, vždycky jsem dojel v pořádku a bezpečně, a jediný servis se týkal klasického "spotřebního" zboží a následků vlatní či cizí blbosti. Bratranec má prozměnnu Citróny, jeho žena hOpla. Kdo jej permanentně nepojízdný asi nemusím psát.. že.... 8) Francouzská auta jsou SUPER. :twisted:
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

martinsem
Experienced member
Příspěvky: 738
Registrován: čtv kvě 12, 2005 14:18
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od martinsem » čtv říj 01, 2009 12:00

Dawes píše:o nespolehlivosti bych se za 9 let, co mám výhradně Renaulty docela hádal. za celkem asi 200.000km mě žádný ze tří vozů nenechal nikde stát, vždycky jsem dojel v pořádku a bezpečně, a jediný servis se týkal klasického "spotřebního" zboží a následků vlatní či cizí blbosti. Bratranec má prozměnnu Citróny, jeho žena hOpla. Kdo jej permanentně nepojízdný asi nemusím psát.. že.... 8) Francouzská auta jsou SUPER. :twisted:
No, až na vadu imobilizéru a prasklé spojkové lanko mě Renaulti taky nikde nenechali. Každé auto má svoje "mouchy", jen Renaulti mají pár hodně vyskytujících se vad.

U Espace to jsou:
tekoucí olej z táhla řazení (převodovka JC5)
tekoucí radiátory topení
vady elektroniky (konektory a čidla)
u dieselu odcházejí turba a hlavy
u 2,0 16V zdvihátka ventilů
řemenice klikového hřídele
Ex:
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw

tomikku
Junior member
Příspěvky: 190
Registrován: pát úno 08, 2008 18:57
Bydliště: Šenov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomikku » čtv říj 01, 2009 15:00

jako služební vozidla používám škody fabie 1. i 2. generece v dieslových provedeních t.j. 1.4 tdi a 1.9 sdi jako soukovmé vozy využívám výhradně vozy francouzkých značek. začalo to otcovým citroenem XM 2.0 s automatem potom jsem vlastnil 405 peugeota kterého jsem suploval dalším otcovým XM ale už s 3.0l V6 když njsem si chtěl zařádit :lol: když 405 dodělala pořídili jsme si s manželkou ESPACE 3 generace v krátké verzi s 2.0 8v jednoduchý motor v geniálním autě, opravy byly následující:
výměna brrzdových kotoučů a desek, výměna rozvodů, výměna oleje, repase řízení ale to jsem si zk... sám, a výměna radiátorů topení, výměna výfuku, výměna silentbloků na předních ramenech z výčtu jde vidět že jšlo pouze o spotřební věci až na to řízení a radiátory u těch je to známo že prostě tečou. Jinak je to auto spolehlivé a ještě mě nikde nenechalo.
Espace III 2.0 8v Jean, 306 1.8 16v Piškot

josef01
Člen RCČR
Příspěvky: 445
Registrován: pon čer 20, 2005 12:54

Re: Koupě Grand Espace III.

Příspěvek od josef01 » pát říj 02, 2009 22:34

Kerung píše:Zdravím milovníky francouzkých nespolehlivých vozů. Poradí mi nekdo s koupí grand espace III. pár praktických rad abych nedojezdil hned na první cestě.Jeste jsem v tom ani neseděl,ale tomu korábu nelze odolat.

Díky K
zrovna prodávám krátkýho 2.2 td

Uživatelský avatar
Honzan
Junior member
Příspěvky: 100
Registrován: úte pro 08, 2009 15:41

Příspěvek od Honzan » úte pro 08, 2009 15:57

Tak se pridam do tematu:

Grand Espace III mi ucaroval tim jak je genialne promysleny a jak vypada. Mam nabidku na 2 kusy. Oba dovoz a ja opravdu nevim ktery z nich vybrat:

Prvni je rocnik 00, motor 2,2 dt - libi se mi jednoduchost motoru. Vybava mi dostacuje, ale auto ma nekolik ale. Ne vzdy funguje central z klicku, spatne startuje (po promereni to jsou zhavice), nekde z motoru tece olej (na muj vkus dost), nejsem schopny to identifikovat, zcela jiste to je ale nekde z mist nad olej filtrem. Auto mirne tahne doprava. Nebylo ale bourane a ma jasnou historii. Cena vychazi cca 130 s prihlasenim.

Druhe je 2,2 dci r.v.02, verze initiale, ma najeto o cca 30 tis km min, jezdi denne, motor je pomerne cisty, auto startuje a jezdi ok. Nenasel jsem na nem v podstate chyby. Neznam ale prodejce a je o 30 tis drazsi.

Prosel jsem forum a nasel zhruba stejny pocet problemu na dt(mechanicke veci) i dci (spis elektronika). Zbytek problemu se tyka vsech verzi motoru a nema s motorem souvislost.
Zajimal by me nazor na spolehlivost obou typu pri najezdu cca 150 a vic tis km a narocnost oprav. Rad bych aby mi auto slouzilo za rozumnych nakladu jeste tak 100-150 tis km...
Dale me zajima na co se pripadne jeste u techto aut zamerit, protoze nevim jak se rozhodnout.

diky moc, snad brzky espacista Honza

editace - cena a typ :oops:
Naposledy upravil(a) Honzan dne úte pro 08, 2009 20:55, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2456
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Dawes » úte pro 08, 2009 18:36

osobně bych šel do dCi, když už dehet, tak co nejnovější. Nepíšeš konkrétní ceny, takže těžko posoudit jak je který cenově zajímavý. Pro koupi E-III v jakékoliv verzi nad 130.000,-Kč bych musel mít MOC vážný důvod.
Pokud nebazíruješ na surové ropě, mohu doporučit benzín 2.0 8v. Geniálně jednoduchý motor na který seženeš všechno a za slušnou cenu, dobře táhne od nižších otáček, a GRAND i plně naložený s ním jede pořád o 200% lépe, než libovolný VexelWagon s 1.6kou.
30 tisíc km podle mého názoru u DOBŘE UDRŽOVANÉHO auta ať benzínu nebo dehtu nehraje roli. U mě jsou to dva roky ježdění, u někoho necelý rok.

přeju úspěch 8)
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

pas
Junior member
Příspěvky: 248
Registrován: stř lis 04, 2009 20:25

Koupě Grand Espace III.

Příspěvek od pas » úte pro 08, 2009 21:37

Čau.Já jenom ktěm závadám-ten únik oleje z převodovky přes táhlo řazení.Měl jsem převodovku rozdělanou a je tam jen simering za 250kč.Odbrousit svár na táhle vyměnit gufero a znovu přivařit-takže žádná těžká závada.Zato z tekoucího radiatoru mě běhá mráz po zádech.ČauP.

Uživatelský avatar
Honzan
Junior member
Příspěvky: 100
Registrován: úte pro 08, 2009 15:41

Příspěvek od Honzan » čtv pro 10, 2009 07:57

Ahoj, dekuju za rady. Pravda je, ze ropa se mi libi z duvodu spotreby - krom rodinnych jizd bude jezdit denne cca 60 km.
Zatim se rucicky vah kloni spis k dci, prestoze jsem v jadru staromilec. Opravy si nedokazu udelat sam, protoze na to nemam dilnu ani garaz a taky proste nemam tolik casu. :(

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Espace III

Příspěvek od Míča_2.2DT » čtv pro 10, 2009 09:50

Cau ja mam Espika Granda 2,2 dt 83kW r.v. 2000 auto mam rok a hned po koupi auta jsem behem tri mesicu investoval do beznych oprav cca 42 000kc rozvody,brzdy,klouby,cepy,vejfuk,vsechny fitry,a par oprav elektroniky vse delane v neznacko.servisech a (udelej si sam) auto si poradne pred koupenim prolez chtej zkusit uplne vsechno co se da hlavne veci jako central nadrze ten vecne nefunguje potom vsechno co je na palubce klimu topeni vvtraky proste vsechny kontrolky zda hraje kazde repro vnitrni osvetleni okna potom nejak ten spodek zda tam nekde netece olej auto si nech nekde zvednout a vem si rukavice a za kazdej dil co pujde chyt a zalomcuj s tim nepodcenuj to kazda oprva ne Espika je pomerne draha (moc se nedela druhovyroba) a je uplne jedno jestli si koupis rok 96nebo2001 auto je porad stejne a pak si spocitej zda koupit starsi a dat tam nejakou investici a budes vedet ze to je ok? nebo novejsi tam uz bude v cene dost velkej rozdil a nejaka ta kacka tam taky padne 8)

Uživatelský avatar
Pipej
Junior member
Příspěvky: 237
Registrován: ned bře 29, 2009 12:56

Příspěvek od Pipej » čtv pro 10, 2009 11:10

no a není lepší zauvažovat o koupě benzínu? ty se tak nese.... a ta spotřeba 9l oproti 8l nafty není tak hrozná,ale je to o dost méně poruchová varianta.A peníze co vrazíš do oprav nafty budou třeba větší než proježděné v benzínu a je to živější a tišší a hlavně nemají tolik naběháno.Mám benzína už 8 měsíců a opravy jen prkotiny za 500 kč a to je na 8 měs. dost málo.Ale pokud člověk jezdí hodně a má naftu za 17 tak proč nee.Ono taky asi záleží na kusu na co kdo natrefí

bibo
Experienced member
Příspěvky: 913
Registrován: úte čer 12, 2007 18:56

Příspěvek od bibo » čtv pro 10, 2009 12:24

no spotřeba 9 l u benalu je v říši snu spíš 10+ ale i tak bych já osobně se vyhnul naftě mám neduvěru zrovna k těmto motorum 2,2
espace III 2.0 16v 103 Kw 99 LPG 12 L na 100
Pce

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

nafta

Příspěvek od Míča_2.2DT » čtv pro 10, 2009 12:59

muj 2,2DT slape klido za 7 ale jak kazdej rika nafta je na delsi trasu do mesta na prd to si po tech malejch pojizdkach veme 11/100 a motor slape paradne to uz je horsi ten Dci to je sama porucha ale zase kus o kusu ja jsem s motorem spokojenej 2,2 DT starej dobrej klapak 8) v zime v lete chyta na prvni otoceni a plne nalozenej naftak a plne nalozenej benzin to je kuwa rozdil :!: v jizdnich vlastnostech a spotrebe z tohohle souboje je nafta vzdy vitez :t18: a je pravda ze na oprvu je nafta draha to je jedine plus benalu :P

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Příspěvek od LONGER » čtv pro 10, 2009 15:22

tak ten benal má asi víc plusů.já mám 140 koní,sice benzínovejch ale plně dostačujících.jezdím na plyn a sem vysmátej.jezdím okolo deseti litrů plynu a pohoda.byl jsem stím v chorvatsku plně naloženej,a nemyslim si že by mi docházel dech do těch dlouhejch táhlejch kopců.

byla by to debata na hodně dlouho.je to na každym jak se rozhodne.ten poradí to a ten zas tohle.
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

bibo
Experienced member
Příspěvky: 913
Registrován: úte čer 12, 2007 18:56

Příspěvek od bibo » čtv pro 10, 2009 17:57

jako moje varianta podvozek převodovka honda motor staré tdi 81 kw ne žádne pd a ani cr a kastle espace nic víc nic mín doufám že mě nevyloučej z fora :D za pravdu :oops:
espace III 2.0 16v 103 Kw 99 LPG 12 L na 100
Pce

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

plyn

Příspěvek od Míča_2.2DT » pát pro 11, 2009 16:19

LONGER píše:tak ten benal má asi víc plusů.já mám 140 koní,sice benzínovejch ale plně dostačujících.jezdím na plyn a sem vysmátej.jezdím okolo deseti litrů plynu a pohoda.byl jsem stím v chorvatsku plně naloženej,a nemyslim si že by mi docházel dech do těch dlouhejch táhlejch kopců.

byla by to debata na hodně dlouho.je to na každym jak se rozhodne.ten poradí to a ten zas tohle.
za koupi benzinu a montaz plynu si na stejnejch penezich jako nafta samo za na plyn je to levnejsi protoze to sice zere vicale plyn je levnej (zatim) tak napis kolik si to veme benalu na tu cestu ja s klapakem to dojedu cca o tretinu levnejc a nikde nemam zbytecne hasicak s plynem pak mame dalsi penize napr.revize atd. a kdyz mas v aute plyn tak nemuzes pocitat plne stado koni plyn je trochu skrti jsou z nich ponici

Uživatelský avatar
Honzan
Junior member
Příspěvky: 100
Registrován: úte pro 08, 2009 15:41

Příspěvek od Honzan » pát pro 11, 2009 16:49

Diky za dalsi nazory. O zplynovanem benzinu jsem premyslel, ale pri mym najezdu bych zacal setrit cca za 2, spis 3 roky (pres leto dost jezdim na motorce nebo na kole), tak jsem se rozhodl spise pro naftu kvuli relativne ekonomickemu provozu. Zatim jsem se rozhodnul vychladnout a kouknout jeste na par aut. Nabyl jsem nazoru, ze je to spise trosku o stesti na kus (pres zneme jsem se dozvedel ze sice benzinove motory jsou udajne spolehlivejsi, ale na druhou stranu jsem slysel i zde cetl dost pozitivniho i na novejsi dci -znamy ma pres 200 tis bez problemu). Budu patrat dal.

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od Míča_2.2DT » pát pro 11, 2009 18:47

Honzan píše:Diky za dalsi nazory. O zplynovanem benzinu jsem premyslel, ale pri mym najezdu bych zacal setrit cca za 2, spis 3 roky (pres leto dost jezdim na motorce nebo na kole), tak jsem se rozhodl spise pro naftu kvuli relativne ekonomickemu provozu. Zatim jsem se rozhodnul vychladnout a kouknout jeste na par aut. Nabyl jsem nazoru, ze je to spise trosku o stesti na kus (pres zneme jsem se dozvedel ze sice benzinove motory jsou udajne spolehlivejsi, ale na druhou stranu jsem slysel i zde cetl dost pozitivniho i na novejsi dci -znamy ma pres 200 tis bez problemu). Budu patrat dal.
jen patrej ale novejsi neznamena lepsi kolikrat Espik z roku 97 je v lepsim stavu nez ten z roku 00 zalezi na majiteli jak se k autu chova ale muj nazor je ze auto dotazene z Francie ma hodne plusu :van015:

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Příspěvek od LONGER » pát pro 11, 2009 19:10

tak já sem jel do chorvatska.tam 1150km za 1600kč!!!!!
to neuděláš...leda že by jsi jel za 5litrů na sto kilometrů.
pokuď máš levnějc naftu,tak možná.ale smrdět naftou z kanystrů a furt řešit,bude nebude levná.
mam dost známejch co taky měly naftu,a po těch problémech a starostech kdy ji zdražej,a jestli bude nějaká bokem.dneska jezděj na plyn a jsou v poho.
a to neberu jen problémy renaulťáckejch nafťáků ale i koncern vw.

a výkon?ten je o tři procenta menší,to na těch 140 kobylách ani nepoznáš.
mam na plyn už pátý auto,a věř mi,kdybych si to neuměl spočítat,tak neivestuju do přestavby.

říkal sem ti že to je na dlohé úvahy



8)
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1203
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Příspěvek od LONGER » pát pro 11, 2009 20:12

jo a koukni do sekce scenic,tam s to taky řeší,ty nafťáci.
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

jinzin
Starting member
Příspěvky: 20
Registrován: pát lis 27, 2009 21:42

Příspěvek od jinzin » ned pro 13, 2009 17:11

Taky přidám pár zkušeností, třeba ti to usnadní rozhodování. Mám 2,2 dT z roku 97, koupeno jako bouračka, měl v té chvíli najeto asi 125000. Mám ho od roku 2001 a v současné době má najeto 340 000!!! a jezdí jak z praku. Původní vtřiky, původní turbo!!! Pokud pominu věci, které se měnili v důsledku rány(a projevovali se ještě po roce) tak mimo běžně spotřebního materiálu(rozvody, destičky, kotouče, výfuk atd) odešly v zásade jen dvě věci - zadřenej kompresor klimatizace a při cca 200 000 naftový čerpadlo. Motor je oproti DCi klasickej kovář, takže se vyhneš problému se střikovačema a elektronikou. Na dTčko nedám dopustit, Espace je Espace, teď jsem koupil ještě ScenicII 1,9 ale proti Espíkovi je to šrot. Dost nechápu tady na fóru hlášky typu " od Espace v naftě, co má přes 100 000km ruce pryč. Pokud jde o díly - v druhovýrobě je toho dost a na vrakáčích taky. Tolik moje zkušenosti, zbytek je na tobě

Uživatelský avatar
Honzan
Junior member
Příspěvky: 100
Registrován: úte pro 08, 2009 15:41

Příspěvek od Honzan » stř pro 30, 2009 15:43

Komu neni rady tomu neni pomoci aneb kdyz se zamilujes, neni co resit... Dnes jsem privezl mazlika granda III dci initiale. Vypada krasne, jede jak drak, je ooobrovskej. Jel jsem s nim zatim vlastne jen par km a jsem zatim nadseny. Vubec se mi nechtelo ani vystupovat a jel bych nekam dal a dal a dal :D... Jen ted budu doufat, ze kilometry budou pribyvat bez zavad a budeme spolu spokojeni. :D

A pochlubim se - v euforii a cekani na Espejska jsem tak nejak vymyslel motiv na tricko. Myslite ze by nekoho tu z fora takovyhle tricko zajimalo? Ze bych jich nechal udelat vic a nabidl je ostatnim "postizenym" :) ...
Obrázek

Uživatelský avatar
shorad
Starting member
Příspěvky: 34
Registrován: ned lis 29, 2009 10:26
Bydliště: Písek, Strakonice, Vimperk, Beneda u Bušanovic

Příspěvek od shorad » stř pro 30, 2009 18:54

Ze bych jich nechal udelat vic a nabidl je ostatnim "postizenym" :)
Pekne, ja jedno beru, jsem kus chlapa, velikost 5XL. Klidně v černé, prý zeštíhluje :-))
Od roku 1992 po součastnost: Trabant, VAZ 1200, Polski Fiat 1600, Peugeot 309, Ford Granada, Zastava 1100, Š-1000MB, Š-100, Š-120, BMW 323i, Volvo 340 1,6D, Nissan Almera 1,6 SLX, Renault Espace 2.0 i, 8V,LPG, 1997

Uživatelský avatar
volfik
Člen RCČR
Příspěvky: 313
Registrován: čtv lis 15, 2007 19:44
Bydliště: Kralupy nad Vltavou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od volfik » stř pro 30, 2009 20:47

I já bych dvě vzal velikost 4XL, jsem taky velkej chlap a barva je mi šumafuk. :lol: :lol:
Renault Espace III,2,0i /8v r.v.97,7 míst,R19 Chamade 1,7 RXE r.v.92,ex-Clio 1,4i r.v.96

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů