Koupě Grand Espace III.
Moderátor: Moderators General
Koupě Grand Espace III.
Zdravím milovníky francouzkých nespolehlivých vozů. Poradí mi nekdo s koupí grand espace III. pár praktických rad abych nedojezdil hned na první cestě.Jeste jsem v tom ani neseděl,ale tomu korábu nelze odolat.
Díky K
Díky K
-
- Experienced member
- Příspěvky: 738
- Registrován: čtv kvě 12, 2005 14:18
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě Grand Espace III.
Myslím, že tady je to vyčerpávající: viewtopic.php?t=27694Kerung píše:Zdravím milovníky francouzkých nespolehlivých vozů. Poradí mi nekdo s koupí grand espace III. pár praktických rad abych nedojezdil hned na první cestě.Jeste jsem v tom ani neseděl,ale tomu korábu nelze odolat.
Díky K
Ex:
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw
o nespolehlivosti bych se za 9 let, co mám výhradně Renaulty docela hádal. za celkem asi 200.000km mě žádný ze tří vozů nenechal nikde stát, vždycky jsem dojel v pořádku a bezpečně, a jediný servis se týkal klasického "spotřebního" zboží a následků vlatní či cizí blbosti. Bratranec má prozměnnu Citróny, jeho žena hOpla. Kdo jej permanentně nepojízdný asi nemusím psát.. že.... Francouzská auta jsou SUPER.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
-
- Experienced member
- Příspěvky: 738
- Registrován: čtv kvě 12, 2005 14:18
- Kontaktovat uživatele:
No, až na vadu imobilizéru a prasklé spojkové lanko mě Renaulti taky nikde nenechali. Každé auto má svoje "mouchy", jen Renaulti mají pár hodně vyskytujících se vad.Dawes píše:o nespolehlivosti bych se za 9 let, co mám výhradně Renaulty docela hádal. za celkem asi 200.000km mě žádný ze tří vozů nenechal nikde stát, vždycky jsem dojel v pořádku a bezpečně, a jediný servis se týkal klasického "spotřebního" zboží a následků vlatní či cizí blbosti. Bratranec má prozměnnu Citróny, jeho žena hOpla. Kdo jej permanentně nepojízdný asi nemusím psát.. že.... Francouzská auta jsou SUPER.
U Espace to jsou:
tekoucí olej z táhla řazení (převodovka JC5)
tekoucí radiátory topení
vady elektroniky (konektory a čidla)
u dieselu odcházejí turba a hlavy
u 2,0 16V zdvihátka ventilů
řemenice klikového hřídele
Ex:
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw
-
- Junior member
- Příspěvky: 190
- Registrován: pát úno 08, 2008 18:57
- Bydliště: Šenov
- Kontaktovat uživatele:
jako služební vozidla používám škody fabie 1. i 2. generece v dieslových provedeních t.j. 1.4 tdi a 1.9 sdi jako soukovmé vozy využívám výhradně vozy francouzkých značek. začalo to otcovým citroenem XM 2.0 s automatem potom jsem vlastnil 405 peugeota kterého jsem suploval dalším otcovým XM ale už s 3.0l V6 když njsem si chtěl zařádit když 405 dodělala pořídili jsme si s manželkou ESPACE 3 generace v krátké verzi s 2.0 8v jednoduchý motor v geniálním autě, opravy byly následující:
výměna brrzdových kotoučů a desek, výměna rozvodů, výměna oleje, repase řízení ale to jsem si zk... sám, a výměna radiátorů topení, výměna výfuku, výměna silentbloků na předních ramenech z výčtu jde vidět že jšlo pouze o spotřební věci až na to řízení a radiátory u těch je to známo že prostě tečou. Jinak je to auto spolehlivé a ještě mě nikde nenechalo.
výměna brrzdových kotoučů a desek, výměna rozvodů, výměna oleje, repase řízení ale to jsem si zk... sám, a výměna radiátorů topení, výměna výfuku, výměna silentbloků na předních ramenech z výčtu jde vidět že jšlo pouze o spotřební věci až na to řízení a radiátory u těch je to známo že prostě tečou. Jinak je to auto spolehlivé a ještě mě nikde nenechalo.
Espace III 2.0 8v Jean, 306 1.8 16v Piškot
Re: Koupě Grand Espace III.
zrovna prodávám krátkýho 2.2 tdKerung píše:Zdravím milovníky francouzkých nespolehlivých vozů. Poradí mi nekdo s koupí grand espace III. pár praktických rad abych nedojezdil hned na první cestě.Jeste jsem v tom ani neseděl,ale tomu korábu nelze odolat.
Díky K
Tak se pridam do tematu:
Grand Espace III mi ucaroval tim jak je genialne promysleny a jak vypada. Mam nabidku na 2 kusy. Oba dovoz a ja opravdu nevim ktery z nich vybrat:
Prvni je rocnik 00, motor 2,2 dt - libi se mi jednoduchost motoru. Vybava mi dostacuje, ale auto ma nekolik ale. Ne vzdy funguje central z klicku, spatne startuje (po promereni to jsou zhavice), nekde z motoru tece olej (na muj vkus dost), nejsem schopny to identifikovat, zcela jiste to je ale nekde z mist nad olej filtrem. Auto mirne tahne doprava. Nebylo ale bourane a ma jasnou historii. Cena vychazi cca 130 s prihlasenim.
Druhe je 2,2 dci r.v.02, verze initiale, ma najeto o cca 30 tis km min, jezdi denne, motor je pomerne cisty, auto startuje a jezdi ok. Nenasel jsem na nem v podstate chyby. Neznam ale prodejce a je o 30 tis drazsi.
Prosel jsem forum a nasel zhruba stejny pocet problemu na dt(mechanicke veci) i dci (spis elektronika). Zbytek problemu se tyka vsech verzi motoru a nema s motorem souvislost.
Zajimal by me nazor na spolehlivost obou typu pri najezdu cca 150 a vic tis km a narocnost oprav. Rad bych aby mi auto slouzilo za rozumnych nakladu jeste tak 100-150 tis km...
Dale me zajima na co se pripadne jeste u techto aut zamerit, protoze nevim jak se rozhodnout.
diky moc, snad brzky espacista Honza
editace - cena a typ
Grand Espace III mi ucaroval tim jak je genialne promysleny a jak vypada. Mam nabidku na 2 kusy. Oba dovoz a ja opravdu nevim ktery z nich vybrat:
Prvni je rocnik 00, motor 2,2 dt - libi se mi jednoduchost motoru. Vybava mi dostacuje, ale auto ma nekolik ale. Ne vzdy funguje central z klicku, spatne startuje (po promereni to jsou zhavice), nekde z motoru tece olej (na muj vkus dost), nejsem schopny to identifikovat, zcela jiste to je ale nekde z mist nad olej filtrem. Auto mirne tahne doprava. Nebylo ale bourane a ma jasnou historii. Cena vychazi cca 130 s prihlasenim.
Druhe je 2,2 dci r.v.02, verze initiale, ma najeto o cca 30 tis km min, jezdi denne, motor je pomerne cisty, auto startuje a jezdi ok. Nenasel jsem na nem v podstate chyby. Neznam ale prodejce a je o 30 tis drazsi.
Prosel jsem forum a nasel zhruba stejny pocet problemu na dt(mechanicke veci) i dci (spis elektronika). Zbytek problemu se tyka vsech verzi motoru a nema s motorem souvislost.
Zajimal by me nazor na spolehlivost obou typu pri najezdu cca 150 a vic tis km a narocnost oprav. Rad bych aby mi auto slouzilo za rozumnych nakladu jeste tak 100-150 tis km...
Dale me zajima na co se pripadne jeste u techto aut zamerit, protoze nevim jak se rozhodnout.
diky moc, snad brzky espacista Honza
editace - cena a typ
Naposledy upravil(a) Honzan dne úte pro 08, 2009 20:55, celkem upraveno 1 x.
osobně bych šel do dCi, když už dehet, tak co nejnovější. Nepíšeš konkrétní ceny, takže těžko posoudit jak je který cenově zajímavý. Pro koupi E-III v jakékoliv verzi nad 130.000,-Kč bych musel mít MOC vážný důvod.
Pokud nebazíruješ na surové ropě, mohu doporučit benzín 2.0 8v. Geniálně jednoduchý motor na který seženeš všechno a za slušnou cenu, dobře táhne od nižších otáček, a GRAND i plně naložený s ním jede pořád o 200% lépe, než libovolný VexelWagon s 1.6kou.
30 tisíc km podle mého názoru u DOBŘE UDRŽOVANÉHO auta ať benzínu nebo dehtu nehraje roli. U mě jsou to dva roky ježdění, u někoho necelý rok.
přeju úspěch
Pokud nebazíruješ na surové ropě, mohu doporučit benzín 2.0 8v. Geniálně jednoduchý motor na který seženeš všechno a za slušnou cenu, dobře táhne od nižších otáček, a GRAND i plně naložený s ním jede pořád o 200% lépe, než libovolný VexelWagon s 1.6kou.
30 tisíc km podle mého názoru u DOBŘE UDRŽOVANÉHO auta ať benzínu nebo dehtu nehraje roli. U mě jsou to dva roky ježdění, u někoho necelý rok.
přeju úspěch
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Koupě Grand Espace III.
Čau.Já jenom ktěm závadám-ten únik oleje z převodovky přes táhlo řazení.Měl jsem převodovku rozdělanou a je tam jen simering za 250kč.Odbrousit svár na táhle vyměnit gufero a znovu přivařit-takže žádná těžká závada.Zato z tekoucího radiatoru mě běhá mráz po zádech.ČauP.
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
Espace III
Cau ja mam Espika Granda 2,2 dt 83kW r.v. 2000 auto mam rok a hned po koupi auta jsem behem tri mesicu investoval do beznych oprav cca 42 000kc rozvody,brzdy,klouby,cepy,vejfuk,vsechny fitry,a par oprav elektroniky vse delane v neznacko.servisech a (udelej si sam) auto si poradne pred koupenim prolez chtej zkusit uplne vsechno co se da hlavne veci jako central nadrze ten vecne nefunguje potom vsechno co je na palubce klimu topeni vvtraky proste vsechny kontrolky zda hraje kazde repro vnitrni osvetleni okna potom nejak ten spodek zda tam nekde netece olej auto si nech nekde zvednout a vem si rukavice a za kazdej dil co pujde chyt a zalomcuj s tim nepodcenuj to kazda oprva ne Espika je pomerne draha (moc se nedela druhovyroba) a je uplne jedno jestli si koupis rok 96nebo2001 auto je porad stejne a pak si spocitej zda koupit starsi a dat tam nejakou investici a budes vedet ze to je ok? nebo novejsi tam uz bude v cene dost velkej rozdil a nejaka ta kacka tam taky padne
no a není lepší zauvažovat o koupě benzínu? ty se tak nese.... a ta spotřeba 9l oproti 8l nafty není tak hrozná,ale je to o dost méně poruchová varianta.A peníze co vrazíš do oprav nafty budou třeba větší než proježděné v benzínu a je to živější a tišší a hlavně nemají tolik naběháno.Mám benzína už 8 měsíců a opravy jen prkotiny za 500 kč a to je na 8 měs. dost málo.Ale pokud člověk jezdí hodně a má naftu za 17 tak proč nee.Ono taky asi záleží na kusu na co kdo natrefí
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
nafta
muj 2,2DT slape klido za 7 ale jak kazdej rika nafta je na delsi trasu do mesta na prd to si po tech malejch pojizdkach veme 11/100 a motor slape paradne to uz je horsi ten Dci to je sama porucha ale zase kus o kusu ja jsem s motorem spokojenej 2,2 DT starej dobrej klapak v zime v lete chyta na prvni otoceni a plne nalozenej naftak a plne nalozenej benzin to je kuwa rozdil v jizdnich vlastnostech a spotrebe z tohohle souboje je nafta vzdy vitez a je pravda ze na oprvu je nafta draha to je jedine plus benalu
tak ten benal má asi víc plusů.já mám 140 koní,sice benzínovejch ale plně dostačujících.jezdím na plyn a sem vysmátej.jezdím okolo deseti litrů plynu a pohoda.byl jsem stím v chorvatsku plně naloženej,a nemyslim si že by mi docházel dech do těch dlouhejch táhlejch kopců.
byla by to debata na hodně dlouho.je to na každym jak se rozhodne.ten poradí to a ten zas tohle.
byla by to debata na hodně dlouho.je to na každym jak se rozhodne.ten poradí to a ten zas tohle.
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
plyn
za koupi benzinu a montaz plynu si na stejnejch penezich jako nafta samo za na plyn je to levnejsi protoze to sice zere vicale plyn je levnej (zatim) tak napis kolik si to veme benalu na tu cestu ja s klapakem to dojedu cca o tretinu levnejc a nikde nemam zbytecne hasicak s plynem pak mame dalsi penize napr.revize atd. a kdyz mas v aute plyn tak nemuzes pocitat plne stado koni plyn je trochu skrti jsou z nich poniciLONGER píše:tak ten benal má asi víc plusů.já mám 140 koní,sice benzínovejch ale plně dostačujících.jezdím na plyn a sem vysmátej.jezdím okolo deseti litrů plynu a pohoda.byl jsem stím v chorvatsku plně naloženej,a nemyslim si že by mi docházel dech do těch dlouhejch táhlejch kopců.
byla by to debata na hodně dlouho.je to na každym jak se rozhodne.ten poradí to a ten zas tohle.
Diky za dalsi nazory. O zplynovanem benzinu jsem premyslel, ale pri mym najezdu bych zacal setrit cca za 2, spis 3 roky (pres leto dost jezdim na motorce nebo na kole), tak jsem se rozhodl spise pro naftu kvuli relativne ekonomickemu provozu. Zatim jsem se rozhodnul vychladnout a kouknout jeste na par aut. Nabyl jsem nazoru, ze je to spise trosku o stesti na kus (pres zneme jsem se dozvedel ze sice benzinove motory jsou udajne spolehlivejsi, ale na druhou stranu jsem slysel i zde cetl dost pozitivniho i na novejsi dci -znamy ma pres 200 tis bez problemu). Budu patrat dal.
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
jen patrej ale novejsi neznamena lepsi kolikrat Espik z roku 97 je v lepsim stavu nez ten z roku 00 zalezi na majiteli jak se k autu chova ale muj nazor je ze auto dotazene z Francie ma hodne plusuHonzan píše:Diky za dalsi nazory. O zplynovanem benzinu jsem premyslel, ale pri mym najezdu bych zacal setrit cca za 2, spis 3 roky (pres leto dost jezdim na motorce nebo na kole), tak jsem se rozhodl spise pro naftu kvuli relativne ekonomickemu provozu. Zatim jsem se rozhodnul vychladnout a kouknout jeste na par aut. Nabyl jsem nazoru, ze je to spise trosku o stesti na kus (pres zneme jsem se dozvedel ze sice benzinove motory jsou udajne spolehlivejsi, ale na druhou stranu jsem slysel i zde cetl dost pozitivniho i na novejsi dci -znamy ma pres 200 tis bez problemu). Budu patrat dal.
tak já sem jel do chorvatska.tam 1150km za 1600kč!!!!!
to neuděláš...leda že by jsi jel za 5litrů na sto kilometrů.
pokuď máš levnějc naftu,tak možná.ale smrdět naftou z kanystrů a furt řešit,bude nebude levná.
mam dost známejch co taky měly naftu,a po těch problémech a starostech kdy ji zdražej,a jestli bude nějaká bokem.dneska jezděj na plyn a jsou v poho.
a to neberu jen problémy renaulťáckejch nafťáků ale i koncern vw.
a výkon?ten je o tři procenta menší,to na těch 140 kobylách ani nepoznáš.
mam na plyn už pátý auto,a věř mi,kdybych si to neuměl spočítat,tak neivestuju do přestavby.
říkal sem ti že to je na dlohé úvahy
to neuděláš...leda že by jsi jel za 5litrů na sto kilometrů.
pokuď máš levnějc naftu,tak možná.ale smrdět naftou z kanystrů a furt řešit,bude nebude levná.
mam dost známejch co taky měly naftu,a po těch problémech a starostech kdy ji zdražej,a jestli bude nějaká bokem.dneska jezděj na plyn a jsou v poho.
a to neberu jen problémy renaulťáckejch nafťáků ale i koncern vw.
a výkon?ten je o tři procenta menší,to na těch 140 kobylách ani nepoznáš.
mam na plyn už pátý auto,a věř mi,kdybych si to neuměl spočítat,tak neivestuju do přestavby.
říkal sem ti že to je na dlohé úvahy
Taky přidám pár zkušeností, třeba ti to usnadní rozhodování. Mám 2,2 dT z roku 97, koupeno jako bouračka, měl v té chvíli najeto asi 125000. Mám ho od roku 2001 a v současné době má najeto 340 000!!! a jezdí jak z praku. Původní vtřiky, původní turbo!!! Pokud pominu věci, které se měnili v důsledku rány(a projevovali se ještě po roce) tak mimo běžně spotřebního materiálu(rozvody, destičky, kotouče, výfuk atd) odešly v zásade jen dvě věci - zadřenej kompresor klimatizace a při cca 200 000 naftový čerpadlo. Motor je oproti DCi klasickej kovář, takže se vyhneš problému se střikovačema a elektronikou. Na dTčko nedám dopustit, Espace je Espace, teď jsem koupil ještě ScenicII 1,9 ale proti Espíkovi je to šrot. Dost nechápu tady na fóru hlášky typu " od Espace v naftě, co má přes 100 000km ruce pryč. Pokud jde o díly - v druhovýrobě je toho dost a na vrakáčích taky. Tolik moje zkušenosti, zbytek je na tobě
Komu neni rady tomu neni pomoci aneb kdyz se zamilujes, neni co resit... Dnes jsem privezl mazlika granda III dci initiale. Vypada krasne, jede jak drak, je ooobrovskej. Jel jsem s nim zatim vlastne jen par km a jsem zatim nadseny. Vubec se mi nechtelo ani vystupovat a jel bych nekam dal a dal a dal ... Jen ted budu doufat, ze kilometry budou pribyvat bez zavad a budeme spolu spokojeni.
A pochlubim se - v euforii a cekani na Espejska jsem tak nejak vymyslel motiv na tricko. Myslite ze by nekoho tu z fora takovyhle tricko zajimalo? Ze bych jich nechal udelat vic a nabidl je ostatnim "postizenym" ...
A pochlubim se - v euforii a cekani na Espejska jsem tak nejak vymyslel motiv na tricko. Myslite ze by nekoho tu z fora takovyhle tricko zajimalo? Ze bych jich nechal udelat vic a nabidl je ostatnim "postizenym" ...
- shorad
- Starting member
- Příspěvky: 34
- Registrován: ned lis 29, 2009 10:26
- Bydliště: Písek, Strakonice, Vimperk, Beneda u Bušanovic
Ze bych jich nechal udelat vic a nabidl je ostatnim "postizenym"
Pekne, ja jedno beru, jsem kus chlapa, velikost 5XL. Klidně v černé, prý zeštíhluje )
Pekne, ja jedno beru, jsem kus chlapa, velikost 5XL. Klidně v černé, prý zeštíhluje )
Od roku 1992 po součastnost: Trabant, VAZ 1200, Polski Fiat 1600, Peugeot 309, Ford Granada, Zastava 1100, Š-1000MB, Š-100, Š-120, BMW 323i, Volvo 340 1,6D, Nissan Almera 1,6 SLX, Renault Espace 2.0 i, 8V,LPG, 1997
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů