Přesuvník (rozvodové kolo vačky) - divný zvuk 2,0 16V
Moderátor: Moderators General
Přesuvník (rozvodové kolo vačky) - divný zvuk 2,0 16V
zdravim všechny espasaci.potřebuju poradit ohledně motoru 2,0 16V.při běhu na volnoběh,je zvuk motoru takovej rachotivej.po mírném přidání plynu se ten zvuk ztratí.jde to někde od rozvodů,spíš jako od vaček.bylo mi řečeno,že je to normální u 2,0 16V.
hledal jsem to tu na foru,ale marně nebo blbě.děkuji za rady
hledal jsem to tu na foru,ale marně nebo blbě.děkuji za rady
Re: divný zvuk 2,0 16V
Spíš než zdvihátka to bude rozsypané rozvodové kolo na první vačce taky jsem to řešil cena toho kola v renaultu 5500kč
Espace III r.v.99 2.0l 16v 103kw "LPG"
Pokud mas 16 ventil tak mas dve vacky na druhe vacce ja klasicka remenice a na prvni vacce je takove mohutne rozvodove kolo skrz ktere proteka olej a vymezuje vuli ventilu neumim vysvetlit co se s tim kolem stane kazdopadne prestane vymezovat vuli a zacnou klepat ventily.Pokud jsi videl oddeklovane rozvody tak to nejde si rozdilu mezi temi koly na vackach nevsimnout.
Espace III r.v.99 2.0l 16v 103kw "LPG"
Ahoj všichni,mám na mým autě to samý.Zvuk skoro jako diesel,teda jen na volnoběh.Jsou to ty zdvihátka.Zkoušel jsem přípravek na průplach motoru před výměnou oleje od liqui moly.chvíli se mi zdálo,že se to zlepšilo,ale nejspíš to bylo tím novým olejem.po ujetí 2000 km to bylo zase stejný.Dávám olej total qvartz 9000,protože s tím elf STI competion to bylo horší.Přemýšlím,že časem dám polosyntetiku total quartz 7000.Jinak s tím klepáním hydroštelů jsem najel přes 50 000km a je to pořád stejný.Už to neřešim.
Pokud nastartujes motor, nechas ho chvili bezet aby se do hydrostelu natlacil olej a pak ho chcipnes a co nejrychlejs sundas ventilovy viko, hydrostely pomackas, tak ty vadne jsou "mekci".bibo píše:dávám totala 7000 a je to jakš takš k snesení neřešim jeden mrzák stojí 1500,- a je jich tam 16
Chce to si to vse pripravit a mit to uz "predrozebrany", musis byt co nejrychlejsi, ne vzdy se to necha ale myslim ze je lepsi to zkusit nez hnedka vymenit vsechny.
Neděkujte, nenadávejte, používejte prosím hodnocení.
Ťunťa - Twingo I, serie "Kenzo", r.v. 96, el.okna + zrcátka, dálkový centrál, vínová metalíza. Přibližovadlo, ale roztomilý
Scenic 1,6 16V, 2002, aut. klima, ESP a spousta dalších vychytávek vcetne oteviracího okna kufru , vlastněn rodiči.
Ťunťa - Twingo I, serie "Kenzo", r.v. 96, el.okna + zrcátka, dálkový centrál, vínová metalíza. Přibližovadlo, ale roztomilý
Scenic 1,6 16V, 2002, aut. klima, ESP a spousta dalších vychytávek vcetne oteviracího okna kufru , vlastněn rodiči.
Také jsem řešil úplně stejný problém. I zkušení motoristé byli přesvědčeni, že mám diesla. Každý radil něco jiného a nakonec se to vyřešilo vcelku "samo" a to takto:
Nechal jsem si udělat nové rozvody - při tom zjistili, že byly přeskočené zuby a to bylo 80% nezdravého zvuku. Dále prý bylo nějak poškozené nějaké "hydrokolo" (vypadalo to jako úplně normální ozubené kolo, ale v renaultu stálo cca.5000,-) a to dělalo zbytek hluku.
Od té doby mám najeto 20 000km a Espasík ševelí, že to snad nemůže být tišší.
Nechal jsem si udělat nové rozvody - při tom zjistili, že byly přeskočené zuby a to bylo 80% nezdravého zvuku. Dále prý bylo nějak poškozené nějaké "hydrokolo" (vypadalo to jako úplně normální ozubené kolo, ale v renaultu stálo cca.5000,-) a to dělalo zbytek hluku.
Od té doby mám najeto 20 000km a Espasík ševelí, že to snad nemůže být tišší.
ESPACE III 2.0 16V 103kW r.v.2001 (prodáno)
GRAND SCENIC III 1.6 dci 96kW BOSE r.v.2011
GRAND SCENIC III 1.6 dci 96kW BOSE r.v.2011
Nedávno jsem je měnil, poptával jsem origo v Rencku (tuším 5700,-) u garážmontéra 5.800 (musel koupit taky origo z Rencků - ale možná ty ceny jsou naopak), ale risknul jsem to a nechal si poslat hydrokolo (jinak taky lze dohledat tady na fóru jako přesuvník - protože posouvá fázi sací vačkové hřídele) z autodílů Soběslav za 2.000 + poštovné (tahají to z Rakouska a dávají na to záruku, ačkoli není nové). Druhovýroba ho nedělá. Zatím najeto 2000km a motor si tiše ševelí.
Espace III 16V 2.0i F4R E2 BIIB3 r.v.2000
- mitashki_cz
- Junior member
- Příspěvky: 162
- Registrován: čtv kvě 28, 2009 16:47
- Bydliště: Praha 3(Cz)/Vratsa(Bg)
Autodily Soběslav - autodily@gmail.comLONGER píše:to znamená že je po repasi to kolo?můžeš mi dát kontakt na ti z tě autodílů Soběslav.nejlépe email,nebo internetovou adresu.dík
http://www.autodilysobeslav.cz
děkuji...
asi se pokusím to rozebrat a vyčistit.
na něměckém foru to řešil jeden maník.měl to pěkně zakarbonovaný.celé to vyčistil a prej je po rachotu (diesel).
prej by to mělo vydržet spoustu km.ty lamelky, tam píše že jsou věčný.
je nás víc co to klape?nebo jen jedinci.
a jak to je s kilometrama? v kolika to tak začalo klapat?
děkuji
asi se pokusím to rozebrat a vyčistit.
na něměckém foru to řešil jeden maník.měl to pěkně zakarbonovaný.celé to vyčistil a prej je po rachotu (diesel).
prej by to mělo vydržet spoustu km.ty lamelky, tam píše že jsou věčný.
je nás víc co to klape?nebo jen jedinci.
a jak to je s kilometrama? v kolika to tak začalo klapat?
děkuji
-
- Starting member
- Příspěvky: 51
- Registrován: úte pro 01, 2009 21:02
- Bydliště: havlíčkův brod
zdravím všechny, mám sice megana 1,6 16 v, ale mám ten samý problém. (teda už nemám, je mnohem větší, ale později) cca před týdnem jsem zjistil, že mám také z benzínaku naftáka, alespon podle zvuku. byl jsem s tím v servisu, a že to vypadá na hydroštely, at zkusím vyměnit olej. po výměně stejné. tak jsem tam jel znova a dobrák mi poradil, at to nechám natočený, až se to ohřeje na provozní teplotu a pak to 2x 3x operu na plnej céres, že jsou hydroštely jen kouslý a tlakem povolí. moc se mi do toho nechtělo, ale risknul jsem to. což jsem neměl dělat. protůroval jsem to a motor je KO. spadly otáčky a chcíplo to. a je to mrtvé. když jsem to zkusil natočit, ozval se jen takový zvuk, jako kdyby startér točil na prázdno. a nic. rozhodil jsem tedy dekl z rozvodů, jestli třeba nepraskl řemen, ale nic. i označení na kolech na vačce sedí, takže se to snad nepotkalo. vzal jsem klíč a normálně jsem přes vačku protočil dokola celý remen, zda není třeba v jednom místě bez zubů. bez výsledku. tak už nevím. slyšel jsem že ještě mohl odejít nějaký klínek na remenici ve spodní části rozvodů, ten co honí řemen a v tom že se to protáčí. je to možné? pokud vás něco napadne, budu rád. díky předem petr
R.Scenic 1,6 16v 12/2001 privilege
R.Megane 1,6 16 v 1999
R.Megane 1,6 16 v 1999
- mitashki_cz
- Junior member
- Příspěvky: 162
- Registrován: čtv kvě 28, 2009 16:47
- Bydliště: Praha 3(Cz)/Vratsa(Bg)
zdar chlapci...
tak jsem byl dnes v renaultu v Ústí nad Labem u Jelínka a zdělil jsem jim svůj problém s nafto zvukem na volnoběch.
byl tam týpek,kterej mi hned od stolu řekl že to je přesuvníkem.
řekl mi že tyto motory jsou výborná volba pro espace ale že trpí na ten přesuvník.
tak jsem si ho nechal objednat 5700kč s daní.málem mě kleplo.
jo a říkal že je dost lidí co to neřeší a jezdí s tím klapáním.ale mě už to štve jak to klape.tak až ho vyměním,tak dám vědět jaké je zlepšení hlavně poslechové a výkonové.
jo a ještě vyměním řemen,pro jistotu.
tak jsem byl dnes v renaultu v Ústí nad Labem u Jelínka a zdělil jsem jim svůj problém s nafto zvukem na volnoběch.
byl tam týpek,kterej mi hned od stolu řekl že to je přesuvníkem.
řekl mi že tyto motory jsou výborná volba pro espace ale že trpí na ten přesuvník.
tak jsem si ho nechal objednat 5700kč s daní.málem mě kleplo.
jo a říkal že je dost lidí co to neřeší a jezdí s tím klapáním.ale mě už to štve jak to klape.tak až ho vyměním,tak dám vědět jaké je zlepšení hlavně poslechové a výkonové.
jo a ještě vyměním řemen,pro jistotu.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů