Řemenice drážkovaného řemene

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Uživatelský avatar
SaryK
Člen RCČR
Příspěvky: 332
Registrován: čtv pro 23, 2004 21:34
Bydliště: Holýšov

Řemenice drážkovaného řemene

Příspěvek od SaryK » sob črc 11, 2009 07:26

Dobrý den všem.
Teď jsem po delší době nahlédl do motorového prostoru u mého Espace a docela jsem se divil, jak se mi za chodu "mydlí" řemenice drážkovaného řemene na klikovce. To u laguny se mi to skoro nehnulo, ale tady to vypadá, že ten řemen každou chvilkou vykoukne ven. :( Viděl jsem, že ta řemenice je uložená v gumě, ale že by to tak házelo? Už jste se s tím někdo setkal, případně měnil?
Díky za Vaše reakce a přeji hezký den
Vašek T.

Aktuálně: Espace IV 2.0 DCi 127Kw, 6AT AJ0 (Jatco), 2012, DPF
Clip 1.68
Historie: Espace III, 2.0 8V, Laguna I 1.8 8V

bibo
Experienced member
Příspěvky: 913
Registrován: úte čer 12, 2007 18:56

Příspěvek od bibo » sob črc 11, 2009 09:30

já mám teda jinačí motor ale to že se to mele je špatně na to bacha at se ti nesejdou řemeny
espace III 2.0 16v 103 Kw 99 LPG 12 L na 100
Pce

Uživatelský avatar
SaryK
Člen RCČR
Příspěvky: 332
Registrován: čtv pro 23, 2004 21:34
Bydliště: Holýšov

Příspěvek od SaryK » sob črc 11, 2009 14:26

No u tohoto motoru by se to potkat nemělo, nemá kde, ale stát se může leccos.
Vašek T.

Aktuálně: Espace IV 2.0 DCi 127Kw, 6AT AJ0 (Jatco), 2012, DPF
Clip 1.68
Historie: Espace III, 2.0 8V, Laguna I 1.8 8V

alf
Starting member
Příspěvky: 62
Registrován: stř zář 05, 2007 18:14

Příspěvek od alf » sob črc 11, 2009 18:35

Potkat se to opravdu nemůže, protože mezi řemenama je u tohohle motoru kryt. Jinak řemenice na žádné gumě uložená není, to je nesmysl.

Karel Pexa
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: ned črc 12, 2009 12:57

Příspěvek od Karel Pexa » ned črc 12, 2009 13:02

Nevim jak je to u benzinu, ale u mého Escpace je řemenice složena z kovového středu, vulkanizované gumy a poté samotné řemenice. A ta guma se mi asi před 2 měsíci uvonila a vypálila se. Při sundání z ní nebyl ani kousek. Bez toho jsem dojel asi 15 km do servisu a jsem rád, že nedošlo k větším škodám. Vyměna proběhla za starší řemenici a je po problému.
Určitě se guma nepohybuje, je to napevno!!!!
A nyní jsem se dozvěděl cenu - 3.600,- Kč - to by mě trefilo.
Espace 2.2 dCi, 95 kW

Uživatelský avatar
SaryK
Člen RCČR
Příspěvky: 332
Registrován: čtv pro 23, 2004 21:34
Bydliště: Holýšov

Příspěvek od SaryK » pon črc 13, 2009 06:06

alf píše:Potkat se to opravdu nemůže, protože mezi řemenama je u tohohle motoru kryt. Jinak řemenice na žádné gumě uložená není, to je nesmysl.
no, tak docela nesmysl to nebude, když i technik od Renaultu mi to potvrdil.
Guma se nepohybuje, jke to napevno, ale celé to dost hází.
Vašek T.

Aktuálně: Espace IV 2.0 DCi 127Kw, 6AT AJ0 (Jatco), 2012, DPF
Clip 1.68
Historie: Espace III, 2.0 8V, Laguna I 1.8 8V

alf
Starting member
Příspěvky: 62
Registrován: stř zář 05, 2007 18:14

Příspěvek od alf » úte črc 14, 2009 17:26

Tak v tom případě je víc typů řemenic. Před časem jsem dělal rozvody a tu řemenici jsem měl dole. Mám ji komplet kovovou.

Uživatelský avatar
flighttom
Experienced member
Příspěvky: 554
Registrován: ned pro 23, 2007 20:24
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od flighttom » pon črc 20, 2009 14:00

Já jsem měl problém že se ten vnějšek řemenice prosmekával proti středu, ta guma prokluzovala a hrozně to za studena pískalo. Vyřešily to dva plocháče a svářečka a od té doby pokoj a řemenice jede krásně rovně. Právě kvůli ceně té nové.
Renault Scénic 1.9dTi 72Kw, r.v.1999, 5,2L/100Km, 236.000Km, domácí G.O. převodovky JC5,

Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...

Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička :-D

Uživatelský avatar
SaryK
Člen RCČR
Příspěvky: 332
Registrován: čtv pro 23, 2004 21:34
Bydliště: Holýšov

Příspěvek od SaryK » pát črc 24, 2009 22:44

namátkově jsem se ptal v Renaultu na cenu nové - je do pecka 4.900,- Czk. zatím je to házení prý ještě v pohodě, pokud se to bude zhoršovat, použiju ty plocháče taky :!: :wink:
Vašek T.

Aktuálně: Espace IV 2.0 DCi 127Kw, 6AT AJ0 (Jatco), 2012, DPF
Clip 1.68
Historie: Espace III, 2.0 8V, Laguna I 1.8 8V

Uživatelský avatar
flighttom
Experienced member
Příspěvky: 554
Registrován: ned pro 23, 2007 20:24
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od flighttom » ned črc 26, 2009 10:55

Já jsem to právě stačil svařit ještě než to začalo dělat neplechu a házet a jen to strašně pískalo :D Ale je to ranec za novou.
Renault Scénic 1.9dTi 72Kw, r.v.1999, 5,2L/100Km, 236.000Km, domácí G.O. převodovky JC5,

Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...

Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička :-D

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

Příspěvek od Míča_2.2DT » ned črc 26, 2009 20:26

ja mam 2.2dt delal jsem rozvody a vse ozubene je kov.

Uživatelský avatar
SaryK
Člen RCČR
Příspěvky: 332
Registrován: čtv pro 23, 2004 21:34
Bydliště: Holýšov

Příspěvek od SaryK » pon črc 27, 2009 23:26

No to ano, ale řeč není o rozvodech :lol:
Vašek T.

Aktuálně: Espace IV 2.0 DCi 127Kw, 6AT AJ0 (Jatco), 2012, DPF
Clip 1.68
Historie: Espace III, 2.0 8V, Laguna I 1.8 8V

vachekcpa
Starting member
Příspěvky: 33
Registrován: úte črc 14, 2009 11:33

Re: Řemenice drážkovaného řemene

Příspěvek od vachekcpa » čtv črc 30, 2009 22:43

SaryK píše:Dobrý den všem.
Teď jsem po delší době nahlédl do motorového prostoru u mého Espace a docela jsem se divil, jak se mi za chodu "mydlí" řemenice drážkovaného řemene na klikovce. To u laguny se mi to skoro nehnulo, ale tady to vypadá, že ten řemen každou chvilkou vykoukne ven. :( Viděl jsem, že ta řemenice je uložená v gumě, ale že by to tak házelo? Už jste se s tím někdo setkal, případně měnil?
Díky za Vaše reakce a přeji hezký den
Ahoj!

Jsou to dva dny co mi řemenice praskla,sundal jsem ji nechal ji zavařit a mám pokoj,Je to navěky,ta guma tam je k ničemu,Udělěj to samé,mě museli odtáhnout 150 km do servisu.

vachekcpa
Starting member
Příspěvky: 33
Registrován: úte črc 14, 2009 11:33

Řemenice na klikovce

Příspěvek od vachekcpa » čtv črc 30, 2009 22:46

alf píše:Potkat se to opravdu nemůže, protože mezi řemenama je u tohohle motoru kryt. Jinak řemenice na žádné gumě uložená není, to je nesmysl.
Mám Espace 2,2 dCi 95kw,2001 řemenice se mi urvala a praskla právě guma
nechal jsem to zavařit a mám pokoj

Ag
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: pát lis 09, 2007 16:56

Příspěvek od Ag » čtv srp 06, 2009 23:23

SaryK píše:namátkově jsem se ptal v Renaultu na cenu nové - je do pecka 4.900,- Czk. zatím je to házení prý ještě v pohodě, pokud se to bude zhoršovat, použiju ty plocháče taky :!: :wink:
u 2,2 dCi je to podstatně horší - pro všechny jiné motory už jsou dle mého automechanika k dispozici řemenice z druhovýroby, jenom pro tento ne - a originál mne na jaře přišla na asi 8500,- Kč; přitom podle automechanika je tam ta guma úplně nanic (ač má údajně snižovat vibrace)

jak se to dá zavařit, aby celek zůstal vycentrovaný?

Ag (2.2 dCi, 2001)

coolio
Junior member
Příspěvky: 122
Registrován: pát lis 10, 2006 18:00
Bydliště: Praha

Řemen příslušenství

Příspěvek od coolio » pát srp 07, 2009 11:58

Nejsem si zcela jist že mám na mysli to samé, ale před týdnem jsem měnil "řemen příslušenství" (ne rozvodový), a měnili mi 2 kladky normální (po 3500 ks) a jednu napínací (za 4500) plus řemen za asi 900.
Jestli to jde jen svařit, tak to mě tedy velmi těší. Tož zase mám auto o něco zhodnocené :-)
2.2dT

Uživatelský avatar
flighttom
Experienced member
Příspěvky: 554
Registrován: ned pro 23, 2007 20:24
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od flighttom » pon srp 10, 2009 21:32

s tím vycentrováním těžko říct - mě se to povedlo včas když to ještě bylo vycentrované a neházelo to, jen prokluzovalo. Svařoval jsem jen krátce a přítelkyně na to vždy rychle hadicí stříkala vodu aby ta guma neukápla :lol: Nešlo to vůbec sundat z motoru, tak jsme vařili na něm a kostru jsme měli na té řemenici (abychom nepřivařili ložiska kliky) :D
Renault Scénic 1.9dTi 72Kw, r.v.1999, 5,2L/100Km, 236.000Km, domácí G.O. převodovky JC5,

Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...

Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička :-D

bibo
Experienced member
Příspěvky: 913
Registrován: úte čer 12, 2007 18:56

Příspěvek od bibo » úte srp 11, 2009 08:18

koukám odvaha :)
espace III 2.0 16v 103 Kw 99 LPG 12 L na 100
Pce

Uživatelský avatar
flighttom
Experienced member
Příspěvky: 554
Registrován: ned pro 23, 2007 20:24
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od flighttom » pát srp 14, 2009 12:12

No už jsem si nějak zvykl že to u Renaultu jinak nejde a na nové díly nejsou peníze, stejně jak ta G.O. převodovky doma a bez manuálu. A jak si přede :D :D :D Na to že je ze dvou :D
Renault Scénic 1.9dTi 72Kw, r.v.1999, 5,2L/100Km, 236.000Km, domácí G.O. převodovky JC5,

Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...

Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička :-D

Laco19
Grafoman
Příspěvky: 3009
Registrován: čtv srp 03, 2006 17:56
Bydliště: Kosice

Příspěvek od Laco19 » pát srp 14, 2009 20:50

flighttom píše:... G.O. převodovky doma a bez manuálu....
Ak to budes robit druhykrat stiahni si manualy. Je ich dostupnych tolko ze budes studovat dva dni :wink: .

Uživatelský avatar
flighttom
Experienced member
Příspěvky: 554
Registrován: ned pro 23, 2007 20:24
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od flighttom » stř srp 19, 2009 00:01

To máš pravdu ale tu mojí jsem nenašel. Ale už ji znám nazpaměť :lol: :lol: :lol:
Renault Scénic 1.9dTi 72Kw, r.v.1999, 5,2L/100Km, 236.000Km, domácí G.O. převodovky JC5,

Nové turbo, převodovka, rozvody, startér, brzdy, spínačka, ŘJ airbagů, kroužek airbagů, spojka, tlumiče, stahovačka okna, ŘJ žhavení, ložiska kol, čepy, táhla,................atd..................
A prodáno - neustálé nekončící problémy...

Kia Cee´d 1.6CRDi 85KW
Zakoupena Škoda Octavia 1.6 74KW
konečně autí a ne kasička :-D

Uživatelský avatar
EspikGr.
Starting member
Příspěvky: 30
Registrován: sob srp 28, 2010 13:44
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Re: Řemenice drážkovaného řemene

Příspěvek od EspikGr. » pon úno 21, 2011 20:13

Zdravím kluci a žádám o radu. Včera mi přestal fungovat posilovač řízení, otevřel jsem haubnu a zjistil, že se netočí drážkovaný řemen (klínový), pátral jsem a zjistil, že se netočí ani řemenice klikového hřídele. Motor však funguje v pohodě. Z toho jsem usoudil, jak bylo i naznačeno na fóru, že bude utrhlá ta guma mezi vnitřní a vnější kovovou částí řemenice, která tam je kvůli tlumení silných otřesů. Hledal jsem všude možně a našel jsem jednu řemenici, která by měla být na Espace III 2.2 dCi 110 kW, jsou u ní tyto rozměry: 30,5x152/165x45. Nikde jsem nenašel specifikaci na mého Espaceho r.v. 2001 84 kW (podle TP) 2.2 dCi, proto nevím, zda by tam i tato pasovala. Osobně si myslím, že v kW by snad neměl být problém, ne? Ta nabízená řemenice by snad měla být na 6 drážek. Také jsem četl, že lze vnitřek řemenice natvrdo přivařit pomocí kovových plocháčků, nevím ale, jak pořádně vystředit tu vnitřní část a případně jaké k tomuto postupu zaujímáte stanovisko. Díky za rady, budu to řešit co nejdřív, abych mohl zas jezdit. Pak dám vědět.

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: Řemenice drážkovaného řemene

Příspěvek od Márty » úte úno 22, 2011 10:41

EspikGr. píše:Zdravím kluci a žádám o radu. Včera mi přestal fungovat posilovač řízení, otevřel jsem haubnu a zjistil, že se netočí drážkovaný řemen (klínový), pátral jsem a zjistil, že se netočí ani řemenice klikového hřídele. Motor však funguje v pohodě. Z toho jsem usoudil, jak bylo i naznačeno na fóru, že bude utrhlá ta guma mezi vnitřní a vnější kovovou částí řemenice, která tam je kvůli tlumení silných otřesů. Hledal jsem všude možně a našel jsem jednu řemenici, která by měla být na Espace III 2.2 dCi 110 kW, jsou u ní tyto rozměry: 30,5x152/165x45. Nikde jsem nenašel specifikaci na mého Espaceho r.v. 2001 84 kW (podle TP) 2.2 dCi, proto nevím, zda by tam i tato pasovala. Osobně si myslím, že v kW by snad neměl být problém, ne? Ta nabízená řemenice by snad měla být na 6 drážek. Také jsem četl, že lze vnitřek řemenice natvrdo přivařit pomocí kovových plocháčků, nevím ale, jak pořádně vystředit tu vnitřní část a případně jaké k tomuto postupu zaujímáte stanovisko. Díky za rady, budu to řešit co nejdřív, abych mohl zas jezdit. Pak dám vědět.
EspikGr: Tvé duplicitní "stejné" příspěvky jsem smazal já.Chápu tvou svízelnou situaci, ale dodržuj pravidla fóra. Tím, že to napíšeš celkem pětkrát do stejné sekce, tak tím si opravdu nepomůžeš. Spíš ublížíš fóru nepřehledností. Vždy když do nějakého, i starého, topicu někdo přispěje, tak se "vyšvihne" na první pozici.
Nechal jsem to jen zde, kde je tvůj dotaz ve správném topicu
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Re: Řemenice drážkovaného řemene

Příspěvek od benisek josef » úte úno 22, 2011 16:43

EspikGr...vyzkoušej e-katalog elitu na www.elit.cz a pokud bude objednavaci cislo stejny na dc i dt mas vyhrano :rolling: .jinak svaruje se to mas pravdu ale musis ji pak poradne vyvazit jinak ti vydrca loziska na klice a to je pak nemile kamile :mrgreen: dela se to jak sem to videl ja ze do toho vsadis urizlou rouru zakapas svareckou zbrousis a na necem podobnym jako vyvazovani kol to pak vyvazil peckou od svaru...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

bibo
Experienced member
Příspěvky: 913
Registrován: úte čer 12, 2007 18:56

Re: Řemenice drážkovaného řemene

Příspěvek od bibo » stř úno 23, 2011 08:11

do toho bych nešel přeci jenom ta guma bude i krapet tlumit to snad nebude stát svět
espace III 2.0 16v 103 Kw 99 LPG 12 L na 100
Pce

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů