Diesel vs Benzín, Espace III vs Espace IV
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 33
- Registrován: pon kvě 11, 2009 23:51
- Bydliště: BB, Slovensko
Diesel vs Benzín, Espace III vs Espace IV
Ahojte,
mám otázku. Mám 3 deti a 4 na ceste a po dlhých úvahách aké auto kúpiť (t.č. mám Megane Kombi 1,6 16V 2001) som sa opäť rozhodol pre Renault Espace III. Niečo okolo roku 2000-2002, do 140.000km. Môj najväčší problém však je rozhodnúť sa medzi dieselom a benzínom. Na tomto bode stojím už asi 2 týždne, pýtam sa koho stretnem... Sad
Za posledné 3 roky som nabehal zhruba 30.000 km. Auto by som rád kúpil na dlho. Môj technik v motottechen mi doporučuje benzin, chlap co mal benzina povedal, ze by uz benzín nekúpil kvôli výkonu a vraj pri vysokých otáčkach hučí. Ja by som do benzínu aj išiel, len sa trochu bojím tých nákladov na benzín, vysokej hlučnosti a prípadne aj nízkeho výkonu - potiahne to auto?
Som fakt zmätený, mám pocit, že si hodím mincou. Cenovo na trhu v Nemecku je to tak, že je lepší výber z Dieselov, benzíny sa zdajú o čosi drahšie...
Okrem toho ešte zvažujem Espace II vs Espace IV. o Espace IV som čítal dosť zlého...Tak neviem
Viete niekto poradiť, prípadne sa podeliť o svoje skúsenosti s rozhodovaním?
Vďaka za ochotu.
mám otázku. Mám 3 deti a 4 na ceste a po dlhých úvahách aké auto kúpiť (t.č. mám Megane Kombi 1,6 16V 2001) som sa opäť rozhodol pre Renault Espace III. Niečo okolo roku 2000-2002, do 140.000km. Môj najväčší problém však je rozhodnúť sa medzi dieselom a benzínom. Na tomto bode stojím už asi 2 týždne, pýtam sa koho stretnem... Sad
Za posledné 3 roky som nabehal zhruba 30.000 km. Auto by som rád kúpil na dlho. Môj technik v motottechen mi doporučuje benzin, chlap co mal benzina povedal, ze by uz benzín nekúpil kvôli výkonu a vraj pri vysokých otáčkach hučí. Ja by som do benzínu aj išiel, len sa trochu bojím tých nákladov na benzín, vysokej hlučnosti a prípadne aj nízkeho výkonu - potiahne to auto?
Som fakt zmätený, mám pocit, že si hodím mincou. Cenovo na trhu v Nemecku je to tak, že je lepší výber z Dieselov, benzíny sa zdajú o čosi drahšie...
Okrem toho ešte zvažujem Espace II vs Espace IV. o Espace IV som čítal dosť zlého...Tak neviem
Viete niekto poradiť, prípadne sa podeliť o svoje skúsenosti s rozhodovaním?
Vďaka za ochotu.
Megane Combi, 1,6 16V 2001 => Grand Espace III 2.0 16V 1999
Zázraky sa dejú každý deň...
Zázraky sa dejú každý deň...
- Alf8875
- Junior member
- Příspěvky: 232
- Registrován: čtv pro 04, 2008 18:12
- Bydliště: Morava- Nový Jičín
Ren Espace III
Espacu 4 jsou aspon pokud soudit mohu plné bazary trojek tolik nenajdeš ani na S-Auto jich tam tolik není , to svědčí o ledasčem. Já byl vždy na benzín v loni jsem si koupil diesel espace 3 a ten tah motoru je úžasný ale je fakt že benzínové prej nemají tolik poruch. Pořádně vybírej já neměl moc štastnou ruku , je fakt že najezdím 25-30 000 za rok ale mám s tím stále něco. Teď mi utíká olej a kouří to jako Praga V3s v kopci . Držím pěsti vsadil bych přesto na Diesel.
ač mám rencka tak bych šel asi dnes do galaxy a deriváty tdi 6 kvalt
mám u svého espejska spotřebu 11-12 a to ho zase moc nehonim spolehlivost no musim zaklepat ale jde to aš na pár drobností ale ten motor na to auto je málo a s dehtem u rencka no nevim ale bál bych se toho tot muj názor nekamenovat
mám u svého espejska spotřebu 11-12 a to ho zase moc nehonim spolehlivost no musim zaklepat ale jde to aš na pár drobností ale ten motor na to auto je málo a s dehtem u rencka no nevim ale bál bych se toho tot muj názor nekamenovat
espace III 2.0 16v 103 Kw 99 LPG 12 L na 100
Pce
Pce
S Galaxy jsem najezdil cca. 300 km, kolegovi jsem delal ridice na svatbe.
Shodou okolnosti to bylo TDI, rok tusim 2002 nebo 2003. To auto nebylo moc zivy, ale na rodiny auto ta dynamika byla dostacujici. Problem byl ze bylo vybaveny automatickou prevodovkou, ktera ac radila celkem "dobre" tak byla nejaka "vylagrovana" protoze to auto se pred prerazenim vzdycky cely rozklepalo. To auto na to jaky je velky perfektne drzelo, podvozek mi prisel velmi dobrej, ikdyz na rozbitych silnicich jsem vzpominal na francouzskou mekkost.
Kazdopadne pohodlim a utulnosti interieru me Galaxy vubec nepresvedcil.
Shodou okolnosti to bylo TDI, rok tusim 2002 nebo 2003. To auto nebylo moc zivy, ale na rodiny auto ta dynamika byla dostacujici. Problem byl ze bylo vybaveny automatickou prevodovkou, ktera ac radila celkem "dobre" tak byla nejaka "vylagrovana" protoze to auto se pred prerazenim vzdycky cely rozklepalo. To auto na to jaky je velky perfektne drzelo, podvozek mi prisel velmi dobrej, ikdyz na rozbitych silnicich jsem vzpominal na francouzskou mekkost.
Kazdopadne pohodlim a utulnosti interieru me Galaxy vubec nepresvedcil.
Neděkujte, nenadávejte, používejte prosím hodnocení.
Ťunťa - Twingo I, serie "Kenzo", r.v. 96, el.okna + zrcátka, dálkový centrál, vínová metalíza. Přibližovadlo, ale roztomilý
Scenic 1,6 16V, 2002, aut. klima, ESP a spousta dalších vychytávek vcetne oteviracího okna kufru , vlastněn rodiči.
Ťunťa - Twingo I, serie "Kenzo", r.v. 96, el.okna + zrcátka, dálkový centrál, vínová metalíza. Přibližovadlo, ale roztomilý
Scenic 1,6 16V, 2002, aut. klima, ESP a spousta dalších vychytávek vcetne oteviracího okna kufru , vlastněn rodiči.
Diesel
Poté, co jsem vychytal všechny mouchy na svém Espacu 2.2dT, tak už bych benzín nechtěl. Spotřeba je 7-8,5l a těch 170 to dá, a přitom je to pohodlný auto (Grand).
Na druhou stranu je to asi hlučné, ale po chvíli na dálnici si na to ucho zvykne. Měnil jsem na tom rozvody, 2x praskla trubka chlazení takže tekla voda, manžeta poloosy, baterka, žárovka, v interiéru nefungují sem tam osvětlení nade dveřmi, některé plasty jsou olámané, zadní dveře se zasekávají, ale to už jsou drobnosti, které bych u jiného auta řešil zase.
Chce to vydržet a dotáhnout to do konce, pokud se nesypou hlavní a drahé součásti. A hlavně to nerezne.
Na druhou stranu je to asi hlučné, ale po chvíli na dálnici si na to ucho zvykne. Měnil jsem na tom rozvody, 2x praskla trubka chlazení takže tekla voda, manžeta poloosy, baterka, žárovka, v interiéru nefungují sem tam osvětlení nade dveřmi, některé plasty jsou olámané, zadní dveře se zasekávají, ale to už jsou drobnosti, které bych u jiného auta řešil zase.
Chce to vydržet a dotáhnout to do konce, pokud se nesypou hlavní a drahé součásti. A hlavně to nerezne.
standoPS GRATULUJI s naftou ujet 60 000 bez oprav je dobré, já se rozhodoval při koupi a mám 2,0 benzín,jezdím za 10l a taky bez větších oprav(To že mi ukazuje palivoměr že mám benzín a já ho ve skutečnosti nemám ,neberu jako závažnou závadu)ale co se musí nechat,je to ,že to není jen jízda autem ale STYL ŽIVOTA ještě se mi nestalo aby mně nějaky espejsák nepozdravil.Je to prstě super stroj.Jo a pro upřesnění mám espace 3, 1998.
Minulý rok jsem se rozhodoval stejne jako ty . Vybral jsem benzin 2.0 8V . V nafte je sice o trosku levnejsi provoz , ale kdyz se ti s tim neco stane tak to co jsi usetril vrazis do oprav (údrzby) . Pak kdyz jsem si vzpomel jak kazde rano slysim startovat souseda oktavku v nafte a zvuk auta mi silne pripomina traktor byl jsem rozhodnuty . Pak uz jsem se rozhodoval jestli 8V nebo 16 V.
můžeš koupit dobře nebo trefit na auto tvých zlých snů. A je jedno, jestli benzín, nebo diesel. u mně vyhrála ropa. Je fakt, že na dieselu a hlavně na dci se může pokazit více věcí a ty pak stojí opravdu balík, ale pokud vše funguje jak má a dostává co potřebuje, vyrovná se mu asi jen třílitrový benzín. Navíc u dci si pomůžeš výkonově i spotřebově čipem. Jízda je to parádní.
velikostně jdi raději do granda než do krátkého. uvědom si, že to auto váží prázdné skoro 2 tuny. osobně si myslím ,že motor 2,0 benzín na to nestačí.
Já zvažoval koupi Galaxy tdi a šikanzena, kterého mám teď. Prostě designově je espace jasně jednička, jak venku , tak vevnitř. A navíc díky použití laminátu už nemám dolíky po celém autě od dveří sousedních aut na parkovišti
velikostně jdi raději do granda než do krátkého. uvědom si, že to auto váží prázdné skoro 2 tuny. osobně si myslím ,že motor 2,0 benzín na to nestačí.
Já zvažoval koupi Galaxy tdi a šikanzena, kterého mám teď. Prostě designově je espace jasně jednička, jak venku , tak vevnitř. A navíc díky použití laminátu už nemám dolíky po celém autě od dveří sousedních aut na parkovišti
Grand Espace 2,2 dCi 123 kW
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Tož nevím, kde ji na tomhle byl... Mám Granda 2,0 8V r.v. 1998, podle techničáku váží prázdný 1605 kg. Možná si to pleteš se 4. generací, ta je celá plechová a skutečně váží přes 1800 kg.ren.e píše: velikostně jdi raději do granda než do krátkého. uvědom si, že to auto váží prázdné skoro 2 tuny. osobně si myslím ,že motor 2,0 benzín na to nestačí.
Jinak můj osmiventil v pohodě uveze 6 lidí i s báglama na lyže nebo dovolenou. Nejen to, v 5 lidech zvládne tahat i přívěs s koněma, kterej váží přes 1500 kg (i když na D1 občas musím s přívěsem řadit i trojku). Spotřeba normálně 9-10 l/100 km, s těžkým přívěsem jezdí za 13 litrů.
Pokud s tím autem nechceš závodit, jdi klidně do 2,0 8V.
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
20.0 8V
Zdravíčko přátelé, já také dlouho řešil, zda naftu nebo beňál. Pak jsem se rozhodl pro 2.0 8V a naprostá spokojenost! Jednoduchý ověřený motor spotřeba 9 l není zrovna lichotivá, ale za to svezení to stojí není žádný rychlík, ale ani šnek. Je to fajn pohodlné a prostorné auto a kdykoliv musím jet něčím jiným, tak si připadám jako ve škopku!!!!
-
- Starting member
- Příspěvky: 29
- Registrován: čtv dub 03, 2008 20:42
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Před rokem jsem v internet aukci koupil Epace III 2.0 8v zabavenej leasing,auto jsem vyděl jenom na fotkách.Dalšiho půl roku mi krvacela peněženka,páč puvodní majitel na udržbu XXXXX.. Ted už jsem vysmatej a Espáč šlape jak hodinky (z 10 a více,mi spotřeba klesla na 7,9 město,okresky.Manželka umí dokonce 7,7 ) měnil bych jedině za delšiho Granda v lepší výbavě.
já teda jezdim za zhruba 11,5 ale taky sem spokojenej ale v duchu koketuju s nějakým automatem prostě ten fofr klacek mě nejde do ruky a samo šestivál ale to bohužel rencek neumí motor snad i jo ale automat to je trága 140 koníku je na to auto dost málo pokud chci jet šlapu mu po krku a to mě nedělá dobře
trošku poupraveno nechápu kdo to psal )
trošku poupraveno nechápu kdo to psal )
Naposledy upravil(a) bibo dne stř kvě 20, 2009 13:39, celkem upraveno 1 x.
espace III 2.0 16v 103 Kw 99 LPG 12 L na 100
Pce
Pce
- mitashki_cz
- Junior member
- Příspěvky: 162
- Registrován: čtv kvě 28, 2009 16:47
- Bydliště: Praha 3(Cz)/Vratsa(Bg)
-
- Experienced member
- Příspěvky: 738
- Registrován: čtv kvě 12, 2005 14:18
- Kontaktovat uživatele:
Mám 2,0 8V, s motorem spokojenost, jen kolem 130km/h vydává dost nesnesitelný hluk. Možná jsou už načnutý parohy ... . Dávejte si pozor na brzdové trubky, měl jsem je totálně shnilé a nevypadaly na to! Kapota je klasika, tekoucí radiátory topení taky. A jinak jako u každého auta s elektronikou, musí to všechno fungovat, jinak jsou to hrozné "palby". Diesela jsem nikdy neměl, ale vidím, co maj lidi všeobecně za problémy. Takže jen benzín. Žena teď naučila jezdit Scenica 1,6 16V 2002 za 7,5l/100km. To já nikdy nedokážu, vždycky se mi ty koně nějak splašej...
Ex:
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw
-
- Starting member
- Příspěvky: 33
- Registrován: pon kvě 11, 2009 23:51
- Bydliště: BB, Slovensko
Tak som bol chvíľu mimo a zarábal na kúpu môjho vysnívaného Espace. Ako to tu tak pozerám, celkom pekne sa to tu rozbehlo. Zvažujem ešte naďalej. Zatiaľ sa prikláňam k benzínu... Takéto ťažké rozhodnutie som fakt ešte nerobil... Uvidíme, možno sami v noci niečo bude snívať
Budúci týždeň by som mal ísť vyskúšať jazdu na benzíne - konečne som našiel niečo v blízkom okolí, tak uvidíme... Zoberiem deti, ženu a pôjdeme... Zatiaľ ďakujem všetkým za rady a ak náhodou by bol niekto z blízkeho okolia BB rád pokecám aj osobne.
Keď kúpim, podám hlásenie.
Budúci týždeň by som mal ísť vyskúšať jazdu na benzíne - konečne som našiel niečo v blízkom okolí, tak uvidíme... Zoberiem deti, ženu a pôjdeme... Zatiaľ ďakujem všetkým za rady a ak náhodou by bol niekto z blízkeho okolia BB rád pokecám aj osobne.
Keď kúpim, podám hlásenie.
Megane Combi, 1,6 16V 2001 => Grand Espace III 2.0 16V 1999
Zázraky sa dejú každý deň...
Zázraky sa dejú každý deň...
-
- Experienced member
- Příspěvky: 738
- Registrován: čtv kvě 12, 2005 14:18
- Kontaktovat uživatele:
Já ho kupoval bez závad, hned první týden jsem dostal do čelního skla, stálo to 6,5tkč, po cestě z Itálie na pravém př.kole praskl ozubený kroužek ABS, zatím neopraveno, při hledání závady objevena "sáknoucí" brzdová trubka, shnilá na 2cm délky, při výměně se ukázalo, že jsou na stejném místě shnilé všechny, 5tkč, zlobí palivoměr, objevilo se pár kapek u nohou spolujezdce, možná radiátor, trošku drhne 3.st při podřazení a je špatné spojkové lanko, to jsem vypodložil a zatím funguje . Kotouče a spol je spotřební zboží. Mám 230tkm ve verzi 2,0 RXE Grand.
Ex:
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw
-
- Starting member
- Příspěvky: 33
- Registrován: pon kvě 11, 2009 23:51
- Bydliště: BB, Slovensko
Tak som sa k tomu benzínu - pozrieť ho ani nedostal. Najprv, keď som tam volal, povedali, že to auto je týždeň požičané. Keď som volal za týždeň, tak zodvihla nejaká pani a povedala, že ešte na ňom museli meniť prístrojovku a tiež že bolo niečo v motore prrazené a aj cena bola na Priveilége 2.0 16V dosť nízka, tak som to radšej vzdal. T.č. pokračujem v hľadaní pekného Granda 2.0 16V na internete, ale napúlno ma zachvátila myšlienka na Diesel 2.2dCi. Keď som tak rátal, tak rozdiel v spotrebe je cca 2.8l/100km, čo pri 30,000 km robí cca 1000€. Keďže chcem auto na dlhšie zvažujem, či by sa mi neoplatilo ísť do dieselu, kde by som tie ušetrené peniažky investoval napr. do nového turba a bolo by to v pohode.... No uvidíme, čo nájdem. Držte palce, tieto dva týždne pôjde do tuhého...
Megane Combi, 1,6 16V 2001 => Grand Espace III 2.0 16V 1999
Zázraky sa dejú každý deň...
Zázraky sa dejú každý deň...
-
- Experienced member
- Příspěvky: 738
- Registrován: čtv kvě 12, 2005 14:18
- Kontaktovat uživatele:
K tomu turbu si ještě přidej vstřiky a jsi minimálně na tomtéž. Ale třeba budeš mít štěstí na povedený kus. Jinak hezké kousky se dají pořídit kolem Berouna, ale je to od tebe daleko.
Ex:
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw
-
- Starting member
- Příspěvky: 33
- Registrován: pon kvě 11, 2009 23:51
- Bydliště: BB, Slovensko
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 hostů