Chyba Air bag
Moderátor: Moderators General
kontrolka airbagů
zdar pánové, z vlastní zkušenosti vím, že pokud začne svítit kontrolka airbagů, musíte po odstranění závad znovu nechat jednotku nabít( pokud ještě komunikuje). Pokud už je totálně mrtvá, dá se vzít na vrakovišti jednotka zbouraného auta a znovu ji přehrát. potom znovu bude šlapat. většinou tento problém mají na svědomí konektory pod sedačkou od airbagů sedadel.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 738
- Registrován: čtv kvě 12, 2005 14:18
- Kontaktovat uživatele:
Re: kontrolka airbagů
Uvědomte si, že životnost elektroniky je kolem deseti let. Potom už součástky nemají požadované parametry. Myslím, že vada ŘJ airbagů nemá nic společného s předpínači pásů. Buď odejde kabeláž, konektor nebo přímo předpínač. Na ŘJ to nemá vliv. Pokud současně nekomunikuje, je to jen paralelní závada. Jednotka airb. se mění zásadně po nehodě, protože ji vysoké napětí poškodí - znehodnotí. Oprava je diskutabilní, nikdo už nezaručí funkčnost.
Ex:
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw
Tak už se mi konečně podařilo zbavit se otravné varovné signalizace airbagu s pípnutím - diagnostika stále vykazovala přechodné chyby (úbytek napájení, zkrat jednoho okruhu atd...), které nešly vymazat (ani CLIPem, ani v DDT). Známej mi vyresetoval EPROMku v ŘJ airbagu (crashdata) jakoby do továrního nastavení a po opětovné instalaci se hláška znovu objevila - je možné, že chvilkově opravdu dochází k nějakému poklesu napájecího napětí jednotky a ona pak vykazuje třeba i nesmyslné chyby, budu muset tedy ještě někdy zkontrolovat kabely.
ALE !!! - v BII řídící jednotce jsme zkusili nastavit typ airbagu EC5 (místo SDM) a hláška už zmizela. Problém je tedy vyřešen pouze částečně (BII nezpracuje signál z airbagu a nezobrazí varování), ale neotravuje to pípáním při každém otočení klíčkem a airbagy by fungovat měli, protože diagnostika ukazuje aktuální stav OK.
Ještě kdybyste někdo věděli rozdíl mezi EC5 a SDM airbagem (resp. chováním, konstrukcí atd...)
ALE !!! - v BII řídící jednotce jsme zkusili nastavit typ airbagu EC5 (místo SDM) a hláška už zmizela. Problém je tedy vyřešen pouze částečně (BII nezpracuje signál z airbagu a nezobrazí varování), ale neotravuje to pípáním při každém otočení klíčkem a airbagy by fungovat měli, protože diagnostika ukazuje aktuální stav OK.
Ještě kdybyste někdo věděli rozdíl mezi EC5 a SDM airbagem (resp. chováním, konstrukcí atd...)
Espace III 16V 2.0i F4R E2 BIIB3 r.v.2000
cawko priatelia, dlhu dobu mi pri otočení kľúčika vypisovalo chybu Airbagu až som sa tak nasral, že som vyhodil obe predné sedanky a vycvakal som konektory pod sedankou (každá sedanka má 2 konektory) a naspajkoval som ich napriamo. Dalo to dost roboty,hlavne odmontovať sedanky, lebo tie šroby boli tuším aj niečim zalepené, ale nakoniec sa mi to podarilo a už mi pri štartovaní ukazuje OK Len si dávajte pozor aby ste nezemenili dráty...lebo ja som ich tam mal dost divno dané od výroby(napr: zo sedanky išiel hnedy a čierny do konektora a z druhej časti konektoru išli obrátene draty, čiže hnedý pokračoval ako čierny a čierny ako hnedy...to som fakt nepochopil prečo...doteraz mi je to záhada.) snad vám tento moj popis závady na Airbagu trošku pomôže...Veľa šťastia...
- smalda35
- Starting member
- Příspěvky: 14
- Registrován: čtv dub 15, 2010 17:28
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
Zdar kolegové...tak sem se pustil do vysávání vozu a při tom sem zajel hadicí pod řidičovu sedačku.Vše v poho.,dokončil sem uklid a že si zajedu pro pivko a budu se kochat čistým autem.Sednu otočím klíčkem a....OK .Tak sem si zajel pro to pivko,přijedu a vyndal sem sedačku,prostříkal sem konektory (dráty byly ok),nandám sedačku,otočím klíčkem a stále OK,takže souhlasím s ondrou629 protože i v mém případě to je těma konektorama.Pokud se zas oběví chyba udělám to napevno a hotovo.Už jezdím 14 dní a stále OK.Tak se mějte a mnoho štastných kilometrů.
Včera se mi ta potvora kontrolka taky rožla, během jízdy.
Naštěstí na mě auto neřve ( výhoda výbavy VHM - velmi holá mr*ka), jen to svítí.
Kde najdu jednotku jsem si už zjistil, mám jen dotaz- pokud najdu unfal, zhasne ta bestie sama, nebo se to musí vymazat na diagnostice?
A co jsem tak vyčet, prostě se to jen rozsvítí a hledej šmudlo. Ford třeba vyblikává kde je chyba, to tu asi není, že?
Naštěstí na mě auto neřve ( výhoda výbavy VHM - velmi holá mr*ka), jen to svítí.
Kde najdu jednotku jsem si už zjistil, mám jen dotaz- pokud najdu unfal, zhasne ta bestie sama, nebo se to musí vymazat na diagnostice?
A co jsem tak vyčet, prostě se to jen rozsvítí a hledej šmudlo. Ford třeba vyblikává kde je chyba, to tu asi není, že?
Renault Espace III 2,0 8v
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 1,8ie
Opel Kadett GSi 2,0 16v
Peugeot 106 1,0i
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 1,8ie
Opel Kadett GSi 2,0 16v
Peugeot 106 1,0i
díkec...
Mě tyhle věci berou do běla, dneska sem jel z chalupy tak, že jsem před to položil obal od bombonů, abych na to neviděl. Oranžový a červený kontrolky na mě působí jak rudej hadr na bejka. Především když se tohle objeví jen tak, bez nějaký příčiny (nikdo do toho nekopl, nikdo nehejbal sedačkou, nevymetla se žádná díra) Prostě se to rozsvítilo na rovný silnici
Mě tyhle věci berou do běla, dneska sem jel z chalupy tak, že jsem před to položil obal od bombonů, abych na to neviděl. Oranžový a červený kontrolky na mě působí jak rudej hadr na bejka. Především když se tohle objeví jen tak, bez nějaký příčiny (nikdo do toho nekopl, nikdo nehejbal sedačkou, nevymetla se žádná díra) Prostě se to rozsvítilo na rovný silnici
Renault Espace III 2,0 8v
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 1,8ie
Opel Kadett GSi 2,0 16v
Peugeot 106 1,0i
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 1,8ie
Opel Kadett GSi 2,0 16v
Peugeot 106 1,0i
bez diagnostiky je to jedině metodou pokus/omyl, ale vřele diagnostiku doporučuji - sice za ní dáš v servisu nějakou kačku (pokud nemáš svojí... ), ale ušetří to spoustu času a hlavně nervů. Může to bejt nějaká prošoupaná isolace (třeba na drátku pod sedačkou - dost častá závada, nebo to může bejt oxidace v konektorech atd...) Diagnostika (třeba DDT nebo CLIP) je poměrně detailní a budeš vědět, po čem jít. Bohužel některé chyby se vymazat nedají (např po nárazu) a musí se řešit resetem ŘJ do továrního nastavení v podstatě přečipováním jednotky (nebo výměnou). Já jsem to s podobnou chybou koupil a nakonec jsem to vyřešil změnou nastavení komunikace a indikace údajů na přístrojovce v BII řídící jednotce. Někde tady na foru jsem o to psal, snad i v tomhle tématu - možno dohledat.
Espace III 16V 2.0i F4R E2 BIIB3 r.v.2000
Auto kdysi dostalo přes čumák ( nárazník a světlo) ale posledních 6 let vím že ani ťukanec. Někde něco stávkuje, vyndat sedačky a pročistit tyhle kraviny mám doma za chvilku, když to nepomůže tak diagnostika. Jsem naučenej z fordů, tam to mrká každou chvíli. Ale aspoň to dělá blik pauza -abg řidič, dvojblik pauza- spolujezdce, 3x levej pás, 4x pravej... Tady to jen tupě svítí
Renault Espace III 2,0 8v
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 1,8ie
Opel Kadett GSi 2,0 16v
Peugeot 106 1,0i
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 1,8ie
Opel Kadett GSi 2,0 16v
Peugeot 106 1,0i
A ještě jedna věc:
Když vytáhnu pojistku bagů, po otočení klíčku je mrtvá palubka a auto nenastartuje- točí, ale nedá jiskru, takže imo.
Po vytažení pojistky palubky to jede normálně, jen svítí bag...
Předpokládám že soudruzi ve francii udělali chybu v popisu v pojistkovce
Když vytáhnu pojistku bagů, po otočení klíčku je mrtvá palubka a auto nenastartuje- točí, ale nedá jiskru, takže imo.
Po vytažení pojistky palubky to jede normálně, jen svítí bag...
Předpokládám že soudruzi ve francii udělali chybu v popisu v pojistkovce
Renault Espace III 2,0 8v
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 1,8ie
Opel Kadett GSi 2,0 16v
Peugeot 106 1,0i
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 1,8ie
Opel Kadett GSi 2,0 16v
Peugeot 106 1,0i
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Kluci kde najdu rj bagu spolujezdce u espika kterej ma bag jen volant a spolujezdec?prestala mi totiz komunikovat.diag ukazuje rj volantu i bag volantu ale u spolujezde pise chybu komunikace s rj bagu spolujezdce...hadam ze by mohla byt bud pod sedackou spolujezdce nebo ve sloupku(ale tam nejcastejs byva rj bocnich)?nebo je nekde u bagu?nechci rozmontovat auto v tomhle pocasi a chtel bych jit na jistotu...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Ahoj Pepo,
tak airbagy v autě mají jen jednu jednotku dohromady ať jich je třeba osm. U většiny aut (90%) je jednotka v prostředním tunelu vepředu (skoro až u stěny k motorovému prostoru). Tam se ukládá proto, že je to nejméně poškozené místo při nehodě. Né jinak je tomu i u Espacu III. Hlavně jí neodšroubovávej a nesnaž se s ní nijak třást a podobně! Jsou v ní rtuťové a "tlakové" spínače.
Sundej prostřední tunýlek a uvidíš jí. (phase I, pod sedačkou spolujezdce)
Kdo má v Espacu ještě boční airbagy, má ve sloupku tzv. snímač bočního nárazu, který ale musí k odpálení airbagu být propojen s onou jednotkou airbagů.
tak airbagy v autě mají jen jednu jednotku dohromady ať jich je třeba osm. U většiny aut (90%) je jednotka v prostředním tunelu vepředu (skoro až u stěny k motorovému prostoru). Tam se ukládá proto, že je to nejméně poškozené místo při nehodě. Né jinak je tomu i u Espacu III. Hlavně jí neodšroubovávej a nesnaž se s ní nijak třást a podobně! Jsou v ní rtuťové a "tlakové" spínače.
Sundej prostřední tunýlek a uvidíš jí. (phase I, pod sedačkou spolujezdce)
Kdo má v Espacu ještě boční airbagy, má ve sloupku tzv. snímač bočního nárazu, který ale musí k odpálení airbagu být propojen s onou jednotkou airbagů.
Naposledy upravil(a) Márty dne úte říj 12, 2010 18:41, celkem upraveno 2 x.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
čusky na oplátku ti zjistím kde to přesně je uloženo ... nicméně si myslím že při demontáži jakékoliv ze součástek airbacků by jsi měl jednotku deaktivovat. Pak je následně možno ji demontovat popř. následně znovu nabít. Ne každá jednotka jde znova nahrát záleží na verzi jednotky a také jesltli je poškozena nebo jen hlásí chybu vzniklou přepjetím v některé části zapojení. Dodám i informace kde lze jednotku nechat za rozumnou cenu diagnostikovat popř. znovu nabít.benisek josef píše:Kluci kde najdu rj bagu spolujezdce u espika kterej ma bag jen volant a spolujezdec?prestala mi totiz komunikovat.diag ukazuje rj volantu i bag volantu ale u spolujezde pise chybu komunikace s rj bagu spolujezdce...hadam ze by mohla byt bud pod sedackou spolujezdce nebo ve sloupku(ale tam nejcastejs byva rj bocnich)?nebo je nekde u bagu?nechci rozmontovat auto v tomhle pocasi a chtel bych jit na jistotu...
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Dekuji kolego ale uz nemusis.a vim ze demontovat neco od bagu s zapojenou baterkou je sebevrazda!nasel sem ji pod sedackou spolujezdce po konzultaci s kolegou martym a podle tipu sem vyguglil na cizich forech ze se jedna o jednocestnou rj cily ze nelze ji prehrat ci opet zmatorit po vystrelenym bagu.a jelikoz muj espik mel vystrelenej bag spolujezce a ikdyz byl dodan novy bag zustala tam stara rj proto funguje s bagem ve volantu a na bag u spolujezdce mlci...zatim nejsou kacky takze se budu muset jeste par mesicu bez bagu obejit.ale dekuji za snahu a radu vsem
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Gratuluju espikovi k vejfuku a hlinikum ale ktem erbegum tos to uplne vymontovaval a vyhodil?nebo jen cistil?:-D...a co tomu nakanoc bylo?nebo si to jen zas slozil a chyba zhasla?hondzik píše:Obě sedačky ven, volant ven, kabeláž jednotky... Tramtadadá, nesvítí. Už nemusím mít na palubce obal od bombonů. Za odměnu dostal Espik novej vejfuk a hliníky na léto
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
evidentně chyba v konektoru, ale kde to nevím. Nejspíš předpínač pásu. Vyhodit ne, jen rozebral, prostříkal a složil. Naprosto mi drásá když něco v autě je a nefunguje to. Nedejbože když to ještě svítí...
Když už vše bylo venku, vyluxoval jsem to pod sedačkama a zjistil že se pod přední sedačky vejde plno věcí. Chcem přes zimu udělat v Espiku multimedia, pc, dotykovka display v kastlíku, lcd ve stropě, 5+1 prostor zvuk...
Když už vše bylo venku, vyluxoval jsem to pod sedačkama a zjistil že se pod přední sedačky vejde plno věcí. Chcem přes zimu udělat v Espiku multimedia, pc, dotykovka display v kastlíku, lcd ve stropě, 5+1 prostor zvuk...
Renault Espace III 2,0 8v
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 1,8ie
Opel Kadett GSi 2,0 16v
Peugeot 106 1,0i
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 1,8ie
Opel Kadett GSi 2,0 16v
Peugeot 106 1,0i
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Multimedia z espiku to zni dobre kdysi sem se svez v citroenu xm multimedi a bomba 3d zvuk ktomu monitor na stredu plus u sedadel klavesnice. Se skladala podobne jak ty nase stolky na sedackach no bylo to dobry ale v xm to zabyralo zbytecne misto a bralo to komfort z jizdy ale v espiku to te asi neceka
No me taky rozciluje kdyz neco nefunguje a obzvlaste kdyz to jeste sviti k tomu ale ted sem ve fazi kdy mi nefakaj begy a tempomat a ostrik zadniho sterace.na tempomat bych musel mit 3,5tis a na begy 2tis jen v materialu plus nekde ucpanou hadicku ve dverich pac v oblasti kde je hever tam voda jde pac sem tam jednou omylem vytr hadicku ve spoji a to ze je ucpana nebo ohnuta vim na 100% protoze i po 2min ostriku je vsude sucho a samo jeste cenu diagu k bagum a tempomatu ale raci sem zvolil koupi zimaku pac bez ostatniho auto jezdi relativne bezpecne ...
No me taky rozciluje kdyz neco nefunguje a obzvlaste kdyz to jeste sviti k tomu ale ted sem ve fazi kdy mi nefakaj begy a tempomat a ostrik zadniho sterace.na tempomat bych musel mit 3,5tis a na begy 2tis jen v materialu plus nekde ucpanou hadicku ve dverich pac v oblasti kde je hever tam voda jde pac sem tam jednou omylem vytr hadicku ve spoji a to ze je ucpana nebo ohnuta vim na 100% protoze i po 2min ostriku je vsude sucho a samo jeste cenu diagu k bagum a tempomatu ale raci sem zvolil koupi zimaku pac bez ostatniho auto jezdi relativne bezpecne ...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Za 2 hoďky si ho jdu vyzvednout. Vejfuk a nový zimáky, obutý letní v kufru. Teď musím najít neposekanou louku, abych se mohl pást, protože to byla investice jak kráfa
Musím zaklepat, teď by mělo běhat vše na 100%
To už jsme ale mírně ot....
Musím zaklepat, teď by mělo běhat vše na 100%
To už jsme ale mírně ot....
Renault Espace III 2,0 8v
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 1,8ie
Opel Kadett GSi 2,0 16v
Peugeot 106 1,0i
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 2,0 TS
Alfa Romeo 75 1,8ie
Opel Kadett GSi 2,0 16v
Peugeot 106 1,0i
Re: Chyba Air bag
Mám Espace III 2 lpg
Kontrolka airbagů mi také svití o po service zhasne. na diagnostice jsem byl ,prý životnost řj bagů je max 10 let což je můj případ.Výměnou za jinou z stejného typu není řešení káždá bude mít svoje léta. Zkusím ty konektory.
Kontrolka airbagů mi také svití o po service zhasne. na diagnostice jsem byl ,prý životnost řj bagů je max 10 let což je můj případ.Výměnou za jinou z stejného typu není řešení káždá bude mít svoje léta. Zkusím ty konektory.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 738
- Registrován: čtv kvě 12, 2005 14:18
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chyba Air bag
Když by se všechno bralo podle teoretické životnosti, tak po deseti letech už nefunguje nic. Životnost elektrolyt.kondenzátorů je max 10 let. Spíš to někdo odfláknul už při konstrukci. Ale než hodíš flintu do obilí, tak prolez konektory a kabely. Ale před tím odpoj baterku a počkej cca 30 minut na vybití kondenzátorů.Jirka Lam píše:Mám Espace III 2 lpg
Kontrolka airbagů mi také svití o po service zhasne. na diagnostice jsem byl ,prý životnost řj bagů je max 10 let což je můj případ.Výměnou za jinou z stejného typu není řešení káždá bude mít svoje léta. Zkusím ty konektory.
PS: spousta Espíků je daleko starších, i můj a zatím vše funguje.
Ex:
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Re: Chyba Air bag
Presne tak.odpojit baterku a cekat ale ja rikam driv jak po 60min nehrabat na bagy...na r19 bouchnul kamaradovi po 40min odpojeny baterky...ale kdo vi co delal a to si chtel jen srovnat volant a do dnes ma pamatku kriveho nosu a stesti ze na sedacce sedel a nebyl nijak zvlast predklonenej...bagy jsou nevispitatelny
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů