zámek řidiče
Moderátor: Moderators General
zámek řidiče
Mám problémek u mího renaulta asi nikdo nikdy nepoužíl zámek ve dveřích a on je na tvrdo zerezlej . nevíte někdo o něčem jak ho rozchodit ( nějaké ty sra...... ve spreji) Díky
RENAULT ESPACE 2014 125kw ,CLIO 2002 1,2 16V, renault megane III 2015 1.6 dci renault megane II 2005 1.9 dci
Re: zámek řidiče
Já ho měl totál vyčvachtaný - rozdělat, omotat volný vedení lepící páskou,složit a zalepit tavnou pistolí.
Je to tam už pár let a pořád chodí.
Je to tam už pár let a pořád chodí.
ex Trabant - střecha s lišejníkem a v materiálech předběhl čas
ex Megane I 1.6 55kw,
ex Ford Focus 1.8tdci
ex ESPACE III 2.i LPG r.v. 97 po 20 letech ho začala ničit degradace
Grand Scenic 1,6 2012 LPG - jezdím za kačku na km
ESPACE IV 2T LPG r.v. 2004 - 385t chudák neekonomická oprava - komplet olítaný spotřebák- lpg nádrž,světla vykoukaný,kotouče,stěrače,pření náprava .....
ESPACE IV 2T LPG.
ex Megane I 1.6 55kw,
ex Ford Focus 1.8tdci
ex ESPACE III 2.i LPG r.v. 97 po 20 letech ho začala ničit degradace
Grand Scenic 1,6 2012 LPG - jezdím za kačku na km
ESPACE IV 2T LPG r.v. 2004 - 385t chudák neekonomická oprava - komplet olítaný spotřebák- lpg nádrž,světla vykoukaný,kotouče,stěrače,pření náprava .....
ESPACE IV 2T LPG.
Re: zámek řidiče
pokial nie su seknute kable, staci poriadne prestriekat cely mechanizmus zamku, byva vyschnuty a zalepeny od prachu... proste casom sa tam usadi bordel a motorcek to nevladze pohnut. zamykaci impulz je relativne kratky... na tretie - stvrte cvaknutie to povoli... staci dat dole tapacir, folie a netreba zamok vyberat. riadne WDckom nastriekat, kludne aj viackrat.. pozor ale na WD - maze iba chvilu (par dni - tyzdnov) je urceny na uvolnenie, casom proste vytecie v principe nieco ako cistic brzd, nastriekat, rozhybat, vycistit... a potom nastriekat nejakym konzervacnym olejom, ktory nevytecie. napr konkor alebo litiova vazelina, ale konkor sa mi zda vhodnejsi... a samozrejme preventivne prestriekat. raz za dva roky, aby sa nemuselo riesit az ked to nefunguje
čo bolo, bolo... teraz je to .:Renault::Espace::1998::E2::2,0::8V:.
Re: zámek řidiče
mě taky blbnul jeden zámek, když byl venku fungoval normálně, zámek byl prostříkaný, vyčíštěný a namazný, ale prostě v autě fungoval náhodně, přesně jako tobě. tak jsem koupil komplet zámek s kabeláží na vrakáči a pohoda. U toho starého jsem měl rozebraný i motůrek, vše čisté a namazané, možná byl problém někde v kabeláži, ale při měření jsme na žádný špatný kontakt nepřišli :-/
Re: zámek řidiče
pred par dnami som riesil nezamykanie pravych zadnych dveri... kable ok, zamok ok, ale cely problem bol zaoxidovanych kontaktoch v motorceku. ked rozoberies motorcek, resp. to zelene puzdro, tak uvidis samotny motorcek a dva mosadzne kontakty ktore vlastne tvoria konektor. daju sa vytiahnut z motoreka a tam to byva zaoxidovane... prestriekaj, zloz a vsetko je ok
čo bolo, bolo... teraz je to .:Renault::Espace::1998::E2::2,0::8V:.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 hostů