Otáčky motoru.
Moderátor: Moderators General
Otáčky motoru.
Nemá někdo zkušenost , po nastartování studeného motoru mám 2000 otáček a trvá strašně dlouho než spadnou na normál a potom se zase občas zvednou asi tak na 1500 někdy dokonce začnou houpat.Chová se to prostě nějáko divně.
Espace III r.v.99 2.0l 16v 103kw "LPG"
-
- Starting member
- Příspěvky: 24
- Registrován: pon říj 20, 2008 08:38
to znám
pokud je to, co jsem měl já, diagnostika neukáže nic, teda ukáže, ale ne to, co tomu opravdu je. Měl jsem Espace asi půl roku, dovoz z Německa, 2,0i 8V 84kW, a najednou mě při dojezdu na křižovatku po sešlápnutí spojky vylítli otáčky , no nevím jak vysoko, ale bylo to jako když tůruju motor. A pak kolísaly, jednou normálně, pak zas do otáček. Jet se s tím dalo normálně, jen na volnoběh jsem vypadal jako začátečník. Jak říkám, diagnostika sice ukázala něco jako škrtící klapka, nakonec ale jeden zkušený servisák v Roztokách u Prahy i bez diagnostiky věděl, co to je. Těsnění pod vstřiky - nebo sání - no prostě prostě si to nasávalo vzduch jak chtělo. Nejhorší přístup, pán si to střihnul výměnou bez demontáže motoru, a říkal, že už mu bylo jasný, proč už minule říkal, že to takhle dělat nebude. Je to totiž až vzadu pod "oknem", takže žádný přístup, práce pro vraha.. No těsnění stálo 300,-Kč, práce 1700,-Kč... ale všechno bylo v cajku..
Espace III, 2,2dCi, 95kW
Espace III, 2,2dCi, 95kW
Ahoj chlapi,
mam stejny problem, ale az teprve ted v zime a mam pocit, ze vloni to bylo v zime stejne. Proste kdyz je venku pod 10 stupnu, tak motor po nastartovani je "priziveny" a po pár minutách jako by se chtel "uklidnit", ale otacky zacnou lehce klesat a vzapeti stoupat (takovy kolisajici chod otacek). A tohle vydrzi klidne i 10-15 minut, jeste i v dobe, kdy uz budik ukazuje teplotu na 4 carkach. Prestane to az treba po pulhodine jizdy.
Protoze mi to (predpokladam) znacne ovlivni spotrebu (jezdim kratke trasy) tak s tim chci neco delat. Znamy mi tvrdil, ze tato auta maji skrtici klapku "sytice" rizenou servem a to se pry po case vybeha a ta vule zpusobuje spatnou stabilizaci polohy klapky. Jenze tady v teto diskuzi se hovori o vymene tesneni. Neresili jste nekdo neco podobne?
Diky.
mam stejny problem, ale az teprve ted v zime a mam pocit, ze vloni to bylo v zime stejne. Proste kdyz je venku pod 10 stupnu, tak motor po nastartovani je "priziveny" a po pár minutách jako by se chtel "uklidnit", ale otacky zacnou lehce klesat a vzapeti stoupat (takovy kolisajici chod otacek). A tohle vydrzi klidne i 10-15 minut, jeste i v dobe, kdy uz budik ukazuje teplotu na 4 carkach. Prestane to az treba po pulhodine jizdy.
Protoze mi to (predpokladam) znacne ovlivni spotrebu (jezdim kratke trasy) tak s tim chci neco delat. Znamy mi tvrdil, ze tato auta maji skrtici klapku "sytice" rizenou servem a to se pry po case vybeha a ta vule zpusobuje spatnou stabilizaci polohy klapky. Jenze tady v teto diskuzi se hovori o vymene tesneni. Neresili jste nekdo neco podobne?
Diky.
-
- Experienced member
- Příspěvky: 738
- Registrován: čtv kvě 12, 2005 14:18
- Kontaktovat uživatele:
U mé bývalé Laguny 2.O 16V to byla špatná lambda sonda.vlkovic píše:Ahoj chlapi,
mam stejny problem, ale az teprve ted v zime a mam pocit, ze vloni to bylo v zime stejne. Proste kdyz je venku pod 10 stupnu, tak motor po nastartovani je "priziveny" a po pár minutách jako by se chtel "uklidnit", ale otacky zacnou lehce klesat a vzapeti stoupat (takovy kolisajici chod otacek). A tohle vydrzi klidne i 10-15 minut, jeste i v dobe, kdy uz budik ukazuje teplotu na 4 carkach. Prestane to az treba po pulhodine jizdy.
Protoze mi to (predpokladam) znacne ovlivni spotrebu (jezdim kratke trasy) tak s tim chci neco delat. Znamy mi tvrdil, ze tato auta maji skrtici klapku "sytice" rizenou servem a to se pry po case vybeha a ta vule zpusobuje spatnou stabilizaci polohy klapky. Jenze tady v teto diskuzi se hovori o vymene tesneni. Neresili jste nekdo neco podobne?
Diky.
Ex:
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw
-
- Experienced member
- Příspěvky: 738
- Registrován: čtv kvě 12, 2005 14:18
- Kontaktovat uživatele:
No, problém je, že to tím může být ale také nemusí. Uděláš rozborku auta, strávíš s tím dvě hodiny a výsledek třeba nebude žádný. Také může být zanešený motorek volnoběhu (ventil), to se často stávalo u Lagun. Ale u mě to byla lambda a také jsem vyměnil před ní půl auta a bez výsledku.barak píše:nevím jak jsi šikovný dělaly jsme to u kamoše v dílně pokud dokážeš vymontovat klapku tak máš vyhráno ten kroužek se pak už jen natáhne na klapku a můžeš to začit zase skládat zpět.
Ex:
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw
Tak pravda je taková, že když to auto nastartuju a jedu třeba 5 minut a pak zastavím a nechám ho třeba 3 minuty stát tak po dalším startu už se klapka stabilizuje a otáčky jsou na volnoběhu. Tak nevím, jestli to není nakonec úplně normální stav, když je prostě kosa.
A nebo - odkud bere ŘJ teplotu směrodatnou pro řízení klapky? To asi není totéž čidlo co je "na palubce"?! Možná je jen v háji to čidlo, že "kecá" a možná na něm napětí kolísá...
A nebo - odkud bere ŘJ teplotu směrodatnou pro řízení klapky? To asi není totéž čidlo co je "na palubce"?! Možná je jen v háji to čidlo, že "kecá" a možná na něm napětí kolísá...
-
- Experienced member
- Příspěvky: 738
- Registrován: čtv kvě 12, 2005 14:18
- Kontaktovat uživatele:
Žádnej, jen origo Renault, v tom je právě ten zakopanej pes, proč nemáme svojí diagnostiku. Nic jiného pořádně nefunguje.bibo píše:tak uš mě to zasejc cuká při studeném motoru budu si muset pořídit diagnostiku netušíte jakehj kabel je na ty naše koráby kterej funguje sem trochu prolejzal tady na foru diagnostiku a teda moudrej z toho nejsem
Ex:
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V
Grand Espace r.v.98 2.0 8V
Laguna II. r.v.02 2,2dCi
Superb r.v.05 1,9TDi
S-MAX r.v.08 2.0TDCi AT
Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Mondeo Titanium X Sport 2.2Tdci r.v.08[/color]
-
Grand Espace r.v.11 2,0dCi 127kW AT Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw
Upřímně - koupil jsem drahý komplet kabel na http://obd.ec.cz/ a zkusil všemožné softy, ale výsledek - maximálně jsem viděl venkovní teplotu a nebo otáčky motoru... toť vše.
Je to asi hodně i o SW, protože ten profi se asi fakt nedá "sadármo"...
Je to asi hodně i o SW, protože ten profi se asi fakt nedá "sadármo"...
-
- Starting member
- Příspěvky: 11
- Registrován: úte říj 13, 2009 16:53
Diagnostika Espace III - udělá někdo šikovný v Praze a okolí
Diagnostika Espace III - udělá někdo šikovný v Praze a okolí? Nemáte nějaké tipy? Díky
kmita volnobeh
Ahoj pánové, prosím, nemá někdo nápad co by u Espace III, motor benzin 2,0i 8V 84kW způsobovat rychlé kmitání volnoběžných otáček za tepla?
Pročítal jsem historii na tomhle fóru a našel spoustu možností při podobných příznacích (počínaje zanešeným ventilem volnoběhu, přes vysypaný katalyzátor, konče o zub přeskočeným rozvodovým řemenem), ale třeba má někdo přímou zkušenost konkrétně s takovýmto projevem u Espace III s tímhle motorem?
Chová se to takto: motor spolehlivě nastartuje, za studena po startu má několik desítek vteřin stabilní vyšší otáčky, ty po částečném zahřátí klesnou a okamžitě to začne kmitat: pravidelně, skoro 2x za vteřinu to jakoby skoro chípne a hnedka přidá (odhaduji že tak mezi 600 a řekněme 1500 otáčkami). Nikdy zatím při tom sám nezhasnul. Motor odspodu hůře táhne, při prudšímpřidání plynu se jakoby mírně dusí (ale necuká) a má hrubý, jakoby dieslový zvuk. Ve vyšších otáčkách se naopak ztiší a celkem jede, ale není to plný výkon. Zatím jsem zkoušel:
- vyndal a vyčistil jsem volnoběžný ventil,
- vyměnil kabely, svíčky, vzduchový filtr,
- nechal komplet vyměnit výfuk včetně katalyzátoru (starý byl již stejně prorezlý na více místech a katalyzátor vykuchaný, celé to viselo tak že výfuk bouchal o plechy)
- Seřízení vůle ventilů (prý ok).
Zatím beze změny. Za jakýkoliv nápad nebo zkušenost předem děkuji.
Pročítal jsem historii na tomhle fóru a našel spoustu možností při podobných příznacích (počínaje zanešeným ventilem volnoběhu, přes vysypaný katalyzátor, konče o zub přeskočeným rozvodovým řemenem), ale třeba má někdo přímou zkušenost konkrétně s takovýmto projevem u Espace III s tímhle motorem?
Chová se to takto: motor spolehlivě nastartuje, za studena po startu má několik desítek vteřin stabilní vyšší otáčky, ty po částečném zahřátí klesnou a okamžitě to začne kmitat: pravidelně, skoro 2x za vteřinu to jakoby skoro chípne a hnedka přidá (odhaduji že tak mezi 600 a řekněme 1500 otáčkami). Nikdy zatím při tom sám nezhasnul. Motor odspodu hůře táhne, při prudšímpřidání plynu se jakoby mírně dusí (ale necuká) a má hrubý, jakoby dieslový zvuk. Ve vyšších otáčkách se naopak ztiší a celkem jede, ale není to plný výkon. Zatím jsem zkoušel:
- vyndal a vyčistil jsem volnoběžný ventil,
- vyměnil kabely, svíčky, vzduchový filtr,
- nechal komplet vyměnit výfuk včetně katalyzátoru (starý byl již stejně prorezlý na více místech a katalyzátor vykuchaný, celé to viselo tak že výfuk bouchal o plechy)
- Seřízení vůle ventilů (prý ok).
Zatím beze změny. Za jakýkoliv nápad nebo zkušenost předem děkuji.
- mitashki_cz
- Junior member
- Příspěvky: 162
- Registrován: čtv kvě 28, 2009 16:47
- Bydliště: Praha 3(Cz)/Vratsa(Bg)
-
- Starting member
- Příspěvky: 24
- Registrován: pon říj 20, 2008 08:38
otáčky
zkusil bych se zaměřit na těsnění pod vstřiky, myslím, že jsem tu o tom už psal, stalo se mi to podobné, jen mi otáčky lítaly příliš vysoko, jako bych tůroval auto. Nekontrolovaně si to přisávalo vzduch. Oprava stála cca 1700Kč, těsnění jen 300Kč, bohužel je to dost nepřístupné místo, proto tak drahá práce...
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Také bych změřil hodnoty lambda sondy a čidlo teploty nasávaného vzduchu.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
- mitashki_cz
- Junior member
- Příspěvky: 162
- Registrován: čtv kvě 28, 2009 16:47
- Bydliště: Praha 3(Cz)/Vratsa(Bg)
Re:
ahoj,prosimtě,jak proměřím lambda sondu?co mi bude ukazovat multimetr?a teplotní čidlo jde také změřit?Márty píše:Také bych změřil hodnoty lambda sondy a čidlo teploty nasávaného vzduchu.
děkuji
Re: Otáčky motoru.
Ja by som potrebol radu,mám volnobežné otáčky vyššie asi o cca.10-15 otáčok viac,na STK mam problémy,dajú sa niekde znížiť?? Mám motor 2.2 td,dakujem za rady.
Renault Espace III 2.2td r.v.1999
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 14 hostů