vrzání, bouchání a různé divné zvuky - popis a odstranění
Moderátor: Moderators General
Re: vrzání, bouchání a různé divné zvuky - popis a odstraněn
Chlapi, mám asi v čudu ty ložiska horního uložení tlumičů vepředu. Je nutné s těma ložiskama měnit i ty gumy? Zatímco ložiska příjdou na 350/ks, sada i s gumama (na obě strany) příjde na 3500, což se mi moc dávat nechce. Měnil někdo jen ty ložiska?
Re: vrzání, bouchání a různé divné zvuky - popis a odstraněn
Já měnil jen ložiska.Nechal jsem si to dělat,takže v jakým stavu bylo uložení nevím.Každopádně je pryč bouchání a rány při zatáčení.Cena byla 500 za ložiska a 500 za práci.
Re: vrzání, bouchání a různé divné zvuky - popis a odstraněn
já měnil taky jen ložiska.gumy byly v pořádku...
Re: vrzání, bouchání a různé divné zvuky - popis a odstraněn
Tak snad mi to taky klapne je s ložisky. Díky .
Re: vrzání, bouchání a různé divné zvuky - popis a odstraněn
Ahoj, dnes při cestě do práce mi začalo strašlivě mlátit u levého předního kola. Tak jsem zastavil, vlezl pod auto a nikde nic neviděl. Rozjel jsem se a znova rány. Sundal jsem poklici na kole a všech 5 šroubů bylo uplně povolených. Přitom jsem kolo naposledy sundaval v březnu. Otázka zní: Je možné, že se časem můžou povolit všechny šrouby najednou? Mám hliníkový disky kol. Cizí zavinění na 99 % vylučuju, auto stojí na dvoře u baráku.
Re: vrzání, bouchání a různé divné zvuky - popis a odstraněn
Záleží, jak byly předtím utažený a jak dosedaj plochy šroubů na kuželky v discích.
Jinak mě se před asi 4 rokama stalo něco podobného, ovšem tak cizí zavinění na 95% bylo, parkoval jsem na Smíchově u zdymadla, s těma 17" loukoťákama, co jsou teď na prodej... ujel jsem asi kilák, když mi to klepání začalo vadit... na VŠECH kolech povolený 4 z 5ti šroubů (mám bezpečáky a díry v discích jsou tak těsné, že kromě originál ořechu vážně nejdou dolů) o několik závitů a zase pěkně vrácený pokličky... Ve dvě ráno mě z toho docela polil pot, když si vezmu, že domů ať jedu kudy chci, musím z prudkýho kopce serpentýnama, pod kterejma by mě nenašli ani kdybych jel Liazkou...
Ale k tvému případu, taky může hrát roli náhlá změna teploty, ocelové šrouby mají jinou roztažnost než elektronový disk. Z toho plyne: pravidelně kontrolovat, stejně jako huštění..
Jinak mě se před asi 4 rokama stalo něco podobného, ovšem tak cizí zavinění na 95% bylo, parkoval jsem na Smíchově u zdymadla, s těma 17" loukoťákama, co jsou teď na prodej... ujel jsem asi kilák, když mi to klepání začalo vadit... na VŠECH kolech povolený 4 z 5ti šroubů (mám bezpečáky a díry v discích jsou tak těsné, že kromě originál ořechu vážně nejdou dolů) o několik závitů a zase pěkně vrácený pokličky... Ve dvě ráno mě z toho docela polil pot, když si vezmu, že domů ať jedu kudy chci, musím z prudkýho kopce serpentýnama, pod kterejma by mě nenašli ani kdybych jel Liazkou...
Ale k tvému případu, taky může hrát roli náhlá změna teploty, ocelové šrouby mají jinou roztažnost než elektronový disk. Z toho plyne: pravidelně kontrolovat, stejně jako huštění..
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: vrzání, bouchání a různé divné zvuky - popis a odstraněn
Jinak taky mě nějaký čas trápilo kovové vrzání v pravé přední části vozu při přejíždění nerovností zastudena... Zkusil jsem silikonovou léčbu popsanou tady na stránce 2 a mám ticho jak v kostele... teda až na Judas Priest z rádia
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Re: vrzání, bouchání a různé divné zvuky - popis a odstraněn
jen vam ukazu jak to taky muze dopdnout a co muze pekne bouchat...spodni sinenblok motoru poznate hned motor se houpe a vejfuk rinci ale jak se to stalo nevim proste zaradim pri rozjezdu z p na d pak racha a tohle se stalo...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Re: vrzání, bouchání a různé divné zvuky - popis a odstraněn
Ti povim, co se stalo, prdnul ti spodni silentblok motoru
Coz ti nezavidim, nepreju, ale tak nejak jsem si proste musel stouchnout.. budu ho preventivne menit taky, uz ho mam koupenej, jen je ted kosa... uz mi moc tancuje radici paka, kdyz skacu v kolone..
Coz ti nezavidim, nepreju, ale tak nejak jsem si proste musel stouchnout.. budu ho preventivne menit taky, uz ho mam koupenej, jen je ted kosa... uz mi moc tancuje radici paka, kdyz skacu v kolone..
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Re: vrzání, bouchání a různé divné zvuky - popis a odstraněn
dobre ja chapu co se stalo ale nechapu jak?gumovy ulozeni synenbloku je jeste dost tuhy a paka automatu mi fakt nikam necestovala(ani nemuze ) proste motor sem rucne nepostouch dopredu ani dozadu a vykyvnost byla celkem nulova na reakci s plynem... takze nechapu jak to dokazalo prdnout v tech vzperach co maj na tloustku 5mm a na vyzku skoro 5cm...to nechapu preci jenom je to docela kus materialu!!!asi fakt unava materialu preci jenom v6 ma docela silu a cena neorigo dilu od 890kc neni tak hrozna...
Naposledy upravil(a) benisek josef dne sob úno 01, 2014 13:19, celkem upraveno 1 x.
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Re: vrzání, bouchání a různé divné zvuky - popis a odstraněn
Jak pravíš, Pepo. Zřejmě únava materiálu. Jinak na tom tvym táhle koukám je stejně nějak málo materiálu, já tam nemám tolik prázdnýho prostoru - díl je mezi gumovými tělesy plný. Tak to asi hrálo roli. A jak pravíš, Pepo, V6 má docela váhu a sílu, takže únava materiálu + fakt hodně náročnej motor + třeba nějaký nerovnosti na cestě + třeba zamrzla vodka trpaslíkovi, co ti to tam celou dobu držel...
Já začínám mít vymletou tu gumu, motor už se v koloně docela cuká, tak měním preventivně. A koukám, že ty táhla máme úplně jiný..
Já začínám mít vymletou tu gumu, motor už se v koloně docela cuká, tak měním preventivně. A koukám, že ty táhla máme úplně jiný..
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Re: vrzání, bouchání a různé divné zvuky - popis a odstraněn
prosim te origo coz tenhle evidentne byl je corteco za 1520kc a febi stoji 1940kc coz nechapu...a oba maj naprosto stejnou konstrukci tudiz se drzaky od tveho dvoulitranku lisi...(zdroj ecat apm sekce motor zaveseni https://webcat.apm.cz/osobni_vyrobky.aspx ) ja novej nekupoval mel jsem jeden do foroty z demontovaneho espika v hodne slusnym stavu.se alespon tak se jevi i po montazi na auto...jinak az ho budes povolovat preju prijemnou zabavu protoze ty dva srouby drzi jak v bloku motoru tak na napravnici jako svi.e...nakonec zavarena racna a metrova trubka pomohla ale predtim byla dlouha modlidba a doplneni a rozmrazeni vodky prave tomu trpaslikovi co to drzel aby se nestrh zavit nebo nijak neulomil sroub protoze zrovna v tom drzaku na motoru to opravovat by bylo na dlouho...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Re: vrzání, bouchání a různé divné zvuky - popis a odstranění
Mě pomohla výměna gum uložení tlumičů+ pro jistotu tlumiče, nejspíš to bylo ještě původní, tak po 20 letech měl asi nárok.
Na normální silnici v pohodě, na ledových zmrazkách to mlátilo, jako by auto nemělo tlumiče.
Taky jsem měnil gumy ramen - když jsem zepředu kopnul do kola, tak uskočilo dozadu tak o 5cm.
Na normální silnici v pohodě, na ledových zmrazkách to mlátilo, jako by auto nemělo tlumiče.
Taky jsem měnil gumy ramen - když jsem zepředu kopnul do kola, tak uskočilo dozadu tak o 5cm.
ex Trabant - střecha s lišejníkem a v materiálech předběhl čas
ex Megane I 1.6 55kw,
ex Ford Focus 1.8tdci
ex ESPACE III 2.i LPG r.v. 97 po 20 letech ho začala ničit degradace
Grand Scenic 1,6 2012 LPG - jezdím za kačku na km
ESPACE IV 2T LPG r.v. 2004 - 385t chudák neekonomická oprava - komplet olítaný spotřebák- lpg nádrž,světla vykoukaný,kotouče,stěrače,pření náprava .....
ESPACE IV 2T LPG.
ex Megane I 1.6 55kw,
ex Ford Focus 1.8tdci
ex ESPACE III 2.i LPG r.v. 97 po 20 letech ho začala ničit degradace
Grand Scenic 1,6 2012 LPG - jezdím za kačku na km
ESPACE IV 2T LPG r.v. 2004 - 385t chudák neekonomická oprava - komplet olítaný spotřebák- lpg nádrž,světla vykoukaný,kotouče,stěrače,pření náprava .....
ESPACE IV 2T LPG.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 hostů