koroze podbehu
Moderátor: Moderators General
koroze podbehu
Chtel bych se zeptat jestli espace trpi na korozi zadniho podbehu ? Jak je to videt na poslednim obrazku tohoto inzeratu :
http://www.autohandl.cz/jnp/inzerat/det ... bId=WRJQUZ
http://www.autohandl.cz/jnp/inzerat/det ... bId=WRJQUZ
Re: koroze podbehu
Barbados píše:Chtel bych se zeptat jestli espace trpi na korozi zadniho podbehu ? Jak je to videt na poslednim obrazku tohoto inzeratu :
http://www.autohandl.cz/jnp/inzerat/det ... bId=WRJQUZ
Nevidím tam žádnou rez, a jestli tam přesto nějaká je, je to špatný. Pozink a plast jak známo nerezatí. Chybí tam ale orig. koberečky. Že by byly prošlapaný???? po 118 tis. ???
no dyz se podivas na posledni obrazek , tak naleve strane je videt jak to tam rezavi , aspon mi to tak pripada , a co si podle obrazku myslis o tomhle ?
http://www.autohandl.cz/jnp/inzerat/det ... bId=WPFG7P
http://www.autohandl.cz/jnp/inzerat/det ... bId=WPFG7P
- Mira Brabec
- Junior member
- Příspěvky: 138
- Registrován: pon led 16, 2006 12:31
- Bydliště: NERATOVICE
Barbados píše:no dyz se podivas na posledni obrazek , tak naleve strane je videt jak to tam rezavi , aspon mi to tak pripada , a co si podle obrazku myslis o tomhle ?
http://www.autohandl.cz/jnp/inzerat/det ... bId=WPFG7P
no opět chyběj koberečky,zvuková izolace v motoru -za 150 000,- je to drahý má sice 7 sedaček ale u kratase jsou kničemu lol
no a navíc když popojedeš o 300m dál směr Král.Dvůr tak tam je bazar jak má bejt ochotný kluci a dycky se nějak domluvíte lol čestvá opakovaná zkušenost Espace 2,0 8V f3r rxe super stav i se spodním krytem motoru !!!!! 115 000,-
nechtěl sem to psát ale z toho bazaru "z toho města " bych nekoupil ani n byl sem tam dvakrát a to to mám 200 km od domu a pokažde přijedte nádherné auto na hlínách a podobně a po příjezdu totální vrak naleštěno ale děs pak sem si sehnal človíčka co tzahá auta z venku dohodnul sem se s nim at tam něco nafotí a pokud se mě to bude zamlouvat tak že to přitáhne a ted sem vcelku spokojenej km seděj nic nepřetočeno prostě "paráda"
Je fakt ze tam je jeden modrej espace co na obrazku vypada suprove , ale ve skutecnosti nic moc ( rozbitej blinkr , vosuntely sedacky a pod.), jsou to primi dovozci z nemecka , a nahodou jsem toho zlatyho vychmatl kdyz ho privezli. Mam to k nim asi 15 km.bibo píše:nechtěl sem to psát ale z toho bazaru "z toho města " bych nekoupil ani n byl sem tam dvakrát a to to mám 200 km od domu a pokažde přijedte nádherné auto na hlínách a podobně a po příjezdu totální vrak naleštěno ale děs pak sem si sehnal človíčka co tzahá auta z venku dohodnul sem se s nim at tam něco nafotí a pokud se mě to bude zamlouvat tak že to přitáhne a ted sem vcelku spokojenej km seděj nic nepřetočeno prostě "paráda"
Naposledy upravil(a) Barbados dne pon kvě 12, 2008 23:03, celkem upraveno 1 x.
-
- Junior member
- Příspěvky: 190
- Registrován: pát úno 08, 2008 18:57
- Bydliště: Šenov
- Kontaktovat uživatele:
já mám kratěse se sedmi sedačkami a za nima pokud jsou v kolejích nezbývá téměř žádné místo je pravcda že jsem je úplně všecky potřeboval zatím jen dvakrát ale pouze na převoz lidí a jejich příručních zavazadel to se vždycky nějak vleze takže pokud uvidíš ve stejné kvalitě Granda a bereš toto auto pro častější vožení sedmi lidí šel bych raději do nějBarbados píše:az tak velky kufr nepotrebuji , a co se tyka zvukove izolace za tech 150 000 , jsou jen kecy , proste tam kam me posilate prodavaji podvodnici a dal od nich ! Jste to vy ze
- Aleš Drlík
- Starting member
- Příspěvky: 36
- Registrován: pát pro 07, 2007 18:24
- Bydliště: Tišnov
Já osobně jsem s Kraťasem velmi spokojen, pro 5 pasantů + bagáž je to NÁKLAĎÁK! Jen si myslím, že Grand s Dvoulitrem bude asi pěkně líný, přirovnáno ke starým "stopětkám". Mám totiž v plný náloži co dělat, abych se do kopců uvez - 2.0 8V možná asi už nebude komprese to pravé ořechové Ale i tak bych o Granda moc nestál, kde bych to pak parkoval? A myslím si, že spoteřaba 9 litrů jako u krátkýho se bude jen těžko dosahovat! Ale co se 7mi pasantů a nákladu týče co do prostoru v krátkym Espáskovi není to tak hrozný! Už jste někdo jel v 5ti třebas v Octavii? Nebo v 3kovym BMW? Myslím si, že Renault s espacem udělal zázrak, když v zastaveným prostoru pro osobák vytvořil prostor jako v dodávce... Všechny td dnešní rádoby MPV - což jsou jen zvedlý a trochu nateklý kombíky se s Espacem nemůřou nikdy srovnávat. PS: stejně mám při 7sedačkách v kufru místo jako v kratký Fábce + mám to kouli na 1,5tAleš Drlík píše:V krátkým sedm fotbalistů s kabelama nic moc, ale pro sedm lidí k dojezdu na čoch nebo ples stačí i ten krátkej.
Ale původní dotaz tu byl na korozi že... Takže skutečně na dekarovaných snímcích je tam patrné rezivějící místo!!! Tkže u plastu a pozinku je to velmi nestandartní!!! Takže asi nejspíš spatně provedená oprava po nehodě, kdy došlo k porušení zinkování a bylo to řešeno barvou... Dokonce Espasy v podběhách barvu NEMAJÍ je tam jen pozinkový film... takže bych řekl, že je to 100% po ťukačce na zadní podběh! Proto ta REZ!
Renaultům ZDAR!
diky za odpoved , ve ctvrtek jsem si přivezl : http://www.autohandl.cz/jnp/inzerat/det ... bId=WPFG7P
myslim , ze mi bude stacit i tato kratka verze , byli jsme i na velkem nakupu a myslim ze budu spokojeny . Ted hledam nejakeho spolehliveho a hlavne levneho automechanika na vymenu rozvodu a cerpadla . Nevite o nejakem na Praze západ ? Byl jsem se optat ve znackovem servisu na zlicine a vymena rozvodu s cerpadlem by tam vysla okolo 18000.- , a ted nevim jestli je to s vymenou oleje nebo bez.
myslim , ze mi bude stacit i tato kratka verze , byli jsme i na velkem nakupu a myslim ze budu spokojeny . Ted hledam nejakeho spolehliveho a hlavne levneho automechanika na vymenu rozvodu a cerpadla . Nevite o nejakem na Praze západ ? Byl jsem se optat ve znackovem servisu na zlicine a vymena rozvodu s cerpadlem by tam vysla okolo 18000.- , a ted nevim jestli je to s vymenou oleje nebo bez.
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Tak to tě rád vyvedu z omylu. Máme Granda 2.0 8V a jako stopětka rozhodně nejede. Normálně jezdíme se 4 sedačkami, 2 dospělí, jedno dítě 16 let, jedno 10 let. Na dovolenou k tomu přidáváme 4 kola a vlčáka. Když jedeme na závody, máme na střeše jednu loď a další 2 na přívěsu. Vše utáhne v pohodě. On se totiž chová tak, jakoby mu nezáleželo na tom, jak je naloženej. Pokud ti připadá jako stopětka, pak bude asi něco špatně.Espejsák píše:Jen si myslím, že Grand s Dvoulitrem bude asi pěkně líný, přirovnáno ke starým "stopětkám". Mám totiž v plný náloži co dělat, abych se do kopců uvez - 2.0 8V možná asi už nebude komprese to pravé ořechové
No, pokud máš problém zaparkovat s Octávií II, pak budeš mít problém i s Grandem. Grand je totiž delší jen asi o 5 cm... Oproti Octavii ale vidíš dobře dozadu, takže jsi na tom líp.Espejsák píše:Ale i tak bych o Granda moc nestál, kde bych to pak parkoval? A myslím si, že spoteřaba 9 litrů jako u krátkýho se bude jen těžko dosahovat!
Spotřeba je taky docela v pohodě. My jezdíme ve 4 lidech mezi 9-10 l, zmíněná konfigurace s přívěsem a loděmi kupodivu nešla nad 10 litrů. Jediná cesta, kdy bylo auto líný a spotřeba větší, byla cesta s přívěsem se 2 koni, kdy přívěs vážil skoro tolik jako samotný Espace. To jsme na dálnici řadili do prudších kopců i trojku - ale spotřeba byla jen příjemných 13 litrů.
He he, tak to je naprosto přesnýEspejsák píše:Myslím si, že Renault s espacem udělal zázrak, když v zastaveným prostoru pro osobák vytvořil prostor jako v dodávce... Všechny td dnešní rádoby MPV - což jsou jen zvedlý a trochu nateklý kombíky se s Espacem nemůřou nikdy srovnávat.
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
Barbados píše:diky za odpoved , ve ctvrtek jsem si přivezl : http://www.autohandl.cz/jnp/inzerat/det ... bId=WPFG7P
myslim , ze mi bude stacit i tato kratka verze , byli jsme i na velkem nakupu a myslim ze budu spokojeny . Ted hledam nejakeho spolehliveho a hlavne levneho automechanika na vymenu rozvodu a cerpadla . Nevite o nejakem na Praze západ ? Byl jsem se optat ve znackovem servisu na zlicine a vymena rozvodu s cerpadlem by tam vysla okolo 18000.- , a ted nevim jestli je to s vymenou oleje nebo bez.
Řekl bych dobrá koupě, vypadá slušně!!!! Tak hodně štěstí a najetých kilometrů!!!
Tomáš Langer napsal:
Tak to tě rád vyvedu z omylu. Máme Granda 2.0 8V a jako stopětka rozhodně nejede. Pokud ti připadá jako stopětka, pak bude asi něco špatně.
Espejsák napsal:
Já vím asi KOMPRESE typoval bych, že motor nemá deklarovaných 180 tis, ale 280 tis KM (prázdný víc jak 160 nejede, a naložený je hodně hodně dýchavičný, a do kopců prostě na dvoulitra ztrácí dech... Připosoval jsem to velké těžké karoserii... Chyba je tedy zjevně přímo v motoru.
Jinak spotřeba 9 litrů mi připadá přiměřená, ale u Granda mi připadá jako famózní
A jak napsal bibo : mužu porovnat jak kratase tak granda 2.0 16v a spotřeba i tah motoru je stejnej nepoznám žádnej rozdíl a těch 25 cm je k nepoznání akorát uvnitř je o poznání víc místa.
Tak to koukám a vidím, že hold můj motor už nestačí ani na toho kraťase Asi budu muset rozbít prasátko a něco investovat do střední generálky
PS: Kolik by měl mít Motor F3R 2.0i 8V KOMPRESY
A neznáte někoho, kdo by mi slušně udělal na vyjmutém motoru G.O.
Nemám nai nářadí, ani zanlosti a zkušenosti, ale vém, že mi mlží těsnění pod hlavou, takže bude už za zenitem, takže bych potřeboval někoho, kdo se vyzná v těchto motorech.
Díky.
Opravy motorů
Generální opravy motorů dělají třeba MOTORENA v Praze 10 Hostivaři,nebo MOTORSERVIS KASL v Řevnicích.
Re: koroze podbehu
Pozor na pásky, co drží nádrž, za ty roky uhnily a málem jsme ztratili nádrž.
Je to sice samý zinek a laminát, ale je dobrý to občas prohlídnout.
Měřil jsem kompresi 11bar +-0.5 všechny 4 válce.
Tachometr 240 000 km ale nevím kolikrát
8 ventil je krásně primitivní motor.
a 84kw je dostatečných, i s LPG jede podobně jak 77KW octavia tour - ověřeno na testovacím kopečku.
Je to sice samý zinek a laminát, ale je dobrý to občas prohlídnout.
Měřil jsem kompresi 11bar +-0.5 všechny 4 válce.
Tachometr 240 000 km ale nevím kolikrát
8 ventil je krásně primitivní motor.
a 84kw je dostatečných, i s LPG jede podobně jak 77KW octavia tour - ověřeno na testovacím kopečku.
ex Trabant - střecha s lišejníkem a v materiálech předběhl čas
ex Megane I 1.6 55kw,
ex Ford Focus 1.8tdci
ex ESPACE III 2.i LPG r.v. 97 po 20 letech ho začala ničit degradace
Grand Scenic 1,6 2012 LPG - jezdím za kačku na km
ESPACE IV 2T LPG r.v. 2004 - 385t chudák neekonomická oprava - komplet olítaný spotřebák- lpg nádrž,světla vykoukaný,kotouče,stěrače,pření náprava .....
ESPACE IV 2T LPG.
ex Megane I 1.6 55kw,
ex Ford Focus 1.8tdci
ex ESPACE III 2.i LPG r.v. 97 po 20 letech ho začala ničit degradace
Grand Scenic 1,6 2012 LPG - jezdím za kačku na km
ESPACE IV 2T LPG r.v. 2004 - 385t chudák neekonomická oprava - komplet olítaný spotřebák- lpg nádrž,světla vykoukaný,kotouče,stěrače,pření náprava .....
ESPACE IV 2T LPG.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 hostů