Facelift - rozdíly mezi phase I a phase II
Moderátor: Moderators General
Facelift - rozdíly mezi phase I a phase II
Chcem sa opytat ze ci bol nejaky ked aj nepatrny rozdiel medzi modelmi z rokom vyroby do 97,98 a 99,00,01???
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Facelift byl tuším v roce 1999 a zvenku ho nejlépe poznáš podle čiré optiky světlometů a trochu jiných blinkrů vepředu. Zevnitř jsou nejvýraznější změnou nové motory.
Modely z posledních let mívají jiným textilem potaženou přístrojovku - místo "podmořské" zelené je látka takřka černá (a už to není ono...).
Modely z posledních let mívají jiným textilem potaženou přístrojovku - místo "podmořské" zelené je látka takřka černá (a už to není ono...).
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
Dnes(neviem ci to bola nahoda) zaparkoval na parkovisku vedla mna espace. Celkom ma to prekvapilo lebo sa to nestava casto. Ja mam 2.0 8ventil benzin a to bol 2.2 TD. Ale vsimol som si jedno. Ten diesel mal kratcsi predny aj zadny naraznik a mensi aj ten plast zo zrkadlom. Celkovo posobil nejako "malo". Na oknach mal kody roku 97. Boli prve modeli taketo? Nebolo aj toto sucast faceliftu???
-
- Starting member
- Příspěvky: 78
- Registrován: ned zář 05, 2010 02:40
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
tak tos videl prechod mezi modelem 2 a 3...poznavaci znak je trochu jina haupna,maska a hlavne nema zebrovani na zrcatkach....suflonr píše:Dnes(neviem ci to bola nahoda) zaparkoval na parkovisku vedla mna espace. Celkom ma to prekvapilo lebo sa to nestava casto. Ja mam 2.0 8ventil benzin a to bol 2.2 TD. Ale vsimol som si jedno. Ten diesel mal kratcsi predny aj zadny naraznik a mensi aj ten plast zo zrkadlom. Celkovo posobil nejako "malo". Na oknach mal kody roku 97. Boli prve modeli taketo? Nebolo aj toto sucast faceliftu???
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
zadna zmena blatniku atd neprobehla...jde to vimenit kus za kus jen musis natahnout elektriku nebo mit jako ja vibavu e3 a rok 99,vyprodejovy model kde byli xenony!zadna cira optika se zarovkou jeste za priplatek...jediny co musis mit a je to odlisne je maska kde u xenonu je ostrik a stoho vypliva samozdrejme i jina nadrzka a tusim ze i packa steracu...jinak soucasti svetel je i integrovany trafo a rele takze to bys mel mit primo ve svetle...ale narazis na technicky ci kontrole pac xenony musis mit v tp...redidlos6006 píše:Chci se zeptat, jestli se ta čirá optika, tvarově a úchytama, shoduje se staršíma ročníkama (1998), mám možnost koupě, ale abych nevyhodil penize z okna. Dík za odpověď
PS: Samože i blikače.
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
-
- Starting member
- Příspěvky: 78
- Registrován: ned zář 05, 2010 02:40
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
A ma to zacernene boky paraboly?a uz v sobe blinkr?Tak to je na lagunu2.to tam nedas pac espace ma prodlouzeny blinkr.na espace3 je jen brousene sklo h1+h1 a xenon.jina optika tam neni.
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Espace III, phase II, měl i H1+H7 s čirým sklem
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Fakt?tak to si budu muset v budoucnu sehnat taky...ale moc jich asi neni pac od doby co se zajimam o espiky prolez sem mraka odkazu a aut a jeste sem to nevidel.a nebo je to z venku podobny xenonum a hned sem je stoho udelal...tak se omlouvam za blafy vypustene z me klavesnice......
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Tak se trochu pokusím z materiálů mě dostupných, upřesnit rozdíly u Espace III phase I a II
Pominu rozdíly mezi dodávanými Litými koly a poklicemi a v interiéru rozdílné použité čalounění přístrojovky a sedadel. Dlouho jsem se domníval, že motory jsou také dle phase I a II, ale to jsem se mýlil. Novější motory jako V624v, 2,0 16v a 2,2dCi byli do aut dodávány od cca poloviny r. 1999, ale oficielní (viditelný) phacelift byl od 09/2000.
Phase I: má pouze "broušené" neprůhledné světlomety, blinkry i přední mlhovky a nikdy neměl xenony. Ovládání topení a klimatizace bylo vždy pouze analogové. Mezi řadící pákou a ruční brzdou byl koberec. "páka" automatické převodovky byla u volantu. Pod megaboxem byl vysunovací popelník (za příplatek) a popelníky v "C" sloupku jinak bez popelníku.
Dálkové ovládání centrálu, bylo na infra. Příjmač byl ve stropní konzoli u vnitřního zpětného zrcátka. Kdo má origo rádio s dálkou má ve stropní konzoli dvě černé "bulky". Zadní řady sedaček měli opěrku hlavy vysunovací z části opěradla. (vyříznuté sedadlo).
Phase II: vždy čirá "optika" blinkry i přední mlhovky a možnost xenonů. K možnosti ovládání topení přibyla automatické digitální klima. Mezi řadící pákou a ruční brzdou byl celoplast se zapalovačem, pořadačem na drobné a ještě jednou zásuvkou na 12V. Popelníky pouze ve formě "minipopelnice" u řadičky nebo vzadu u zásuvky a zmizel vysunovací popelník pod megaboxem. Řadící páka automatu přesunuta na zem, jako řadička manuálu. Dálkové ovládání rádiové. Již neni v klíčku infra a zmizel příjmač ze středové konzole. Je tam pouze na dálku od rádia. Zadní řady sedadel mají klasické opěrky hlavy na dvou viditelných tyčkách. Po vyndání neni vykouslé sedadlo a prostřední sedačka má dva gumové popruhy na provlečení pásu ze zadní řady a možnosti připnutí tříbodovým pásem, při neobsazení vozu sedmi lidmi. Zadní sedadla s Isofixem.
Ne jen čelní, ale i boční airbagy v předních sedadlech. Skládací držák nápojů u zadní řady.
Ještě byli změny v zadním krytu zavazadlového prostoru, jiná tlačítka otevírání elektrických oken
Pominu rozdíly mezi dodávanými Litými koly a poklicemi a v interiéru rozdílné použité čalounění přístrojovky a sedadel. Dlouho jsem se domníval, že motory jsou také dle phase I a II, ale to jsem se mýlil. Novější motory jako V624v, 2,0 16v a 2,2dCi byli do aut dodávány od cca poloviny r. 1999, ale oficielní (viditelný) phacelift byl od 09/2000.
Phase I: má pouze "broušené" neprůhledné světlomety, blinkry i přední mlhovky a nikdy neměl xenony. Ovládání topení a klimatizace bylo vždy pouze analogové. Mezi řadící pákou a ruční brzdou byl koberec. "páka" automatické převodovky byla u volantu. Pod megaboxem byl vysunovací popelník (za příplatek) a popelníky v "C" sloupku jinak bez popelníku.
Dálkové ovládání centrálu, bylo na infra. Příjmač byl ve stropní konzoli u vnitřního zpětného zrcátka. Kdo má origo rádio s dálkou má ve stropní konzoli dvě černé "bulky". Zadní řady sedaček měli opěrku hlavy vysunovací z části opěradla. (vyříznuté sedadlo).
Phase II: vždy čirá "optika" blinkry i přední mlhovky a možnost xenonů. K možnosti ovládání topení přibyla automatické digitální klima. Mezi řadící pákou a ruční brzdou byl celoplast se zapalovačem, pořadačem na drobné a ještě jednou zásuvkou na 12V. Popelníky pouze ve formě "minipopelnice" u řadičky nebo vzadu u zásuvky a zmizel vysunovací popelník pod megaboxem. Řadící páka automatu přesunuta na zem, jako řadička manuálu. Dálkové ovládání rádiové. Již neni v klíčku infra a zmizel příjmač ze středové konzole. Je tam pouze na dálku od rádia. Zadní řady sedadel mají klasické opěrky hlavy na dvou viditelných tyčkách. Po vyndání neni vykouslé sedadlo a prostřední sedačka má dva gumové popruhy na provlečení pásu ze zadní řady a možnosti připnutí tříbodovým pásem, při neobsazení vozu sedmi lidmi. Zadní sedadla s Isofixem.
Ne jen čelní, ale i boční airbagy v předních sedadlech. Skládací držák nápojů u zadní řady.
Ještě byli změny v zadním krytu zavazadlového prostoru, jiná tlačítka otevírání elektrických oken
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Ja mam 8/1999 provoz(vyrobu netusim ale v servisce je razitko pri koupi) a mam peknyho hybryda.mam 3v6/24v.razeni pod volantem ale uz mam stredovej tunel a ne jen koberec.klasicka sklenena svetla ale vzadu uz mam drzak napoju.popelniky 2x popelnice(spis kelimek s vickem do drzaku napoju) a musim rict ze popelnik pod stredovym kaslikem by bodnul ale jelikoz uz mam s vysuvnymi dvirky dolu coz stary modely meli jinak tak bych ho tam ani nedal.sedacky mam uz bez vyrezu na operku ale zadni prostredni nemam s ouskem na zadni 3bodovy pas i kdfyz pasy z kufru mi vystaci skoro az na predni sedacky.na prednich nemam bocni erbegy ale sou obe otocny.mam infra a origo radio ale mam jen jednu cernou bublinu na stredovem stresnim deklu kde je snimac jak radia tak infra...ikdyz mam vybavu e3 tak nemam treba na zadnim nadkoli kde je operka v barve polstrovani ktera se da odklopit a je pod ni schranka.ja tam mam jen operku.zadni dekl uz mam tvarovany a s madlem oproti tem starym.pry sou to jen slechy se do espace zadni otvyraci okno na 5dverich delalo az od 10/1999 a ja uz ho mam taky .
Takze osobne si myslim ze frantici si to davaj jak chtej a co maj prave na sklade takze se neda orientovat podle niceho...
Takze osobne si myslim ze frantici si to davaj jak chtej a co maj prave na sklade takze se neda orientovat podle niceho...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Maš pravdu já toto okusil u Scenicu .Měl sem poslední před faceliftem a do těch aut dávali co zbylo ,nebo jak se vyspali.benisek josef píše: Takze osobne si myslim ze frantici si to davaj jak chtej a co maj prave na sklade takze se neda orientovat podle niceho...
Jinak poslední Espace 3 měly i ESP a okení airbagy.
Podle čeho se dávaly vodící kolejnice ,nebo fixní body pro zadní sedačky?
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
já mám 10/2000.mám jak zde píšete,čiré lampy,novější palubku,popelnice na kuřivo,neotočné přední sedačky,immo radiové,opěrky klasika na nožičkách.když jsem ho kupoval,taj´k jsem o tom ani nevěděl,že je nějakej facelift.jsou to takové detaily,ale jsou to pěkné doplnky.na auto deset let staré to vypadá moderněji
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Vodící kolejnice byli za příplatek a fixní body jako základ.
Držák nápojů vzadu byl vždy jako díra do tapecu, ale phase II má vzadu skládací. Takový vyklápěcí kroužek s podložkou.
Můj příspěvek výše je z dostupných letáků a promo věcí co jsem porovnal.
Otevíratelné okno bylo taky jako volitelný příplatkový doplněk k výbavě E3 hned od začátku výroby 97.
Stejně jako přední otočné sedačky. Jedná se o volitelnou příplatkovou výbavu u obou verzí od r.97.
Např. zajímavostí je otáčkoměr, který se prodával pouze jako doplněk. Nikdy nebyl součástí žádné výbavy.!
edit: právě jsem zjistil, že byl součástí až v roce 2002 ve verzi initiale
Samo, pokud nemáme auto jako první majitel, nikdy nevíme co kdo před náma tam kdy vyměnil a "vytunil". Proto se snažím vycházet z těch promo letáků.
Držák nápojů vzadu byl vždy jako díra do tapecu, ale phase II má vzadu skládací. Takový vyklápěcí kroužek s podložkou.
Můj příspěvek výše je z dostupných letáků a promo věcí co jsem porovnal.
Otevíratelné okno bylo taky jako volitelný příplatkový doplněk k výbavě E3 hned od začátku výroby 97.
Stejně jako přední otočné sedačky. Jedná se o volitelnou příplatkovou výbavu u obou verzí od r.97.
Např. zajímavostí je otáčkoměr, který se prodával pouze jako doplněk. Nikdy nebyl součástí žádné výbavy.!
edit: právě jsem zjistil, že byl součástí až v roce 2002 ve verzi initiale
Samo, pokud nemáme auto jako první majitel, nikdy nevíme co kdo před náma tam kdy vyměnil a "vytunil". Proto se snažím vycházet z těch promo letáků.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Marty mas recht vim prd co kdo tam dal predemnou ...ja kdyz na vrakaci najdu nakou vychytavku co muj espik nema sup sni do meho espika ikdyz je to vec co asi nikdy nepouziju nebo neocenim...hele kluci kdo zvas ma sedacky v elektrice?me by totiz zajimalo zda i ty jsou otocny jako ty moje manualni?a sou otocny elektricky nebo packou?
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Elektrické sedačky nikdy nejsou otočné.
Ještě jedna otázka k těm kolejnicim od kterého roku se dávali do aut ?Za příplatek byly i v ph 1? Kamarád totiž shání Espace s kolejnicema za co nejmín peněz .Líbí se mu totiž možnost uložit 3 sedačky za sebe na straně(jenom převoz ne na sezení) jako sem mu to ukazoval v mém Espace 4.
Ted mě napadlo jestli je to u trojky možné,ale kolejnice vypadaj stejně.
Nov
Ještě jedna otázka k těm kolejnicim od kterého roku se dávali do aut ?Za příplatek byly i v ph 1? Kamarád totiž shání Espace s kolejnicema za co nejmín peněz .Líbí se mu totiž možnost uložit 3 sedačky za sebe na straně(jenom převoz ne na sezení) jako sem mu to ukazoval v mém Espace 4.
Ted mě napadlo jestli je to u trojky možné,ale kolejnice vypadaj stejně.
Nov
Megane Scenic Kaleido rv.99 1,6 16v 79kw prodano
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
Laguna Grandtour RXT rv.98 1,8 16v 88kw
Grand Espace IV rv. 04 2,0 T 120 kw Expression
http://novotkap.rajce.idnes.cz/obr/
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Skoda ze elekt.se neotaci.proto ja je nejspis nemam pac je videt ze byvaly majitel to dost pouzival.
Jinak i u meho busiku jdou sedacky seskladat na jednu hromadu.a videl sem to i na espsu co byl vyroby 97.takze hadam ze to bylo uz od zacatku ale myslim si ze vybava e3 je mela uz samozdrejmosti jelikoz jsem to videl u vsech e3...ale treba kolega misve ma e2 a nema stresni kolejnice s nosicem.takze to spis je jak pisu vise je to vzdy prekvapko od virobce a nesejde na roku a ecku...
Jinak i u meho busiku jdou sedacky seskladat na jednu hromadu.a videl sem to i na espsu co byl vyroby 97.takze hadam ze to bylo uz od zacatku ale myslim si ze vybava e3 je mela uz samozdrejmosti jelikoz jsem to videl u vsech e3...ale treba kolega misve ma e2 a nema stresni kolejnice s nosicem.takze to spis je jak pisu vise je to vzdy prekvapko od virobce a nesejde na roku a ecku...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Myslím, že Espace II měl na přání kolejnice na střeše taky, jen nevypadaly po "shrnutí" dozadu jako křídlo.benisek josef píše:Jinak i u meho busiku jdou sedacky seskladat na jednu hromadu.a videl sem to i na espsu co byl vyroby 97.takze hadam ze to bylo uz od zacatku ale myslim si ze vybava e3 je mela uz samozdrejmosti jelikoz jsem to videl u vsech e3...ale treba kolega misve ma e2 a nema stresni kolejnice s nosicem.takze to spis je jak pisu vise je to vzdy prekvapko od virobce a nesejde na roku a ecku...
Kolejnice má až 3. generace, navíc má každá generace jinou rozteč úchytných bodů sedaček, takže nelze vyměňovat sedačky mezi různými generacemi.
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
A to je prave skoda ze nepasujou sedacky mezi verzema.me treba uchvatily z IV.vic mi vyhovujou na dlouhy trasy nez ty moje z III.ale tusim ze to byl kolega misve kterej ma 3radu sedacek z II.sice je pry pouzije tak jednou za rok ale pry zmena roztece neni tak hrozna uprava...jeste sem to nevidel ale je otres co za ne lidi chtej...z II se daj obe sehnat i za 1000kc.
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
koukám, že mě tu drbete... tak pro upřesnění:
- kolejnice na střeše byly údajně u Espace III za příplatek. Já mám verzi výbavy E2 a kolejnice na střeše nemám, ale jelikož nejsem 1. majitel, je dost možné, že někdo z předchozích je odmontoval - nicméně asi by to bylo poznat na laku střechy (předpokládám, že by byl nějak vypálený apod...)
- z Espace II lze použít zadní sedačky, musí se tam demontovat takovej kousek mechanizmu (jakoby táhlo a patka), kterej slouží k snažšímu vyndání sedačky z úchytů a u EspIII. překáží k úplnému docvaknutí do úchytů. (těžko se to popisuje, nafocené to bohužel nemám.) M.j. obě sedačky jsem sehnal za 600,- (na nejmenovaném aukčním serveru jsem vydražil jednu a majitel mi k ní přidal i druhou ), vyčistil jsem čalounění, vyspravil zadní plast a jsou skoro jako nové - na občasné používání nekup to.
- kolejnice na střeše byly údajně u Espace III za příplatek. Já mám verzi výbavy E2 a kolejnice na střeše nemám, ale jelikož nejsem 1. majitel, je dost možné, že někdo z předchozích je odmontoval - nicméně asi by to bylo poznat na laku střechy (předpokládám, že by byl nějak vypálený apod...)
- z Espace II lze použít zadní sedačky, musí se tam demontovat takovej kousek mechanizmu (jakoby táhlo a patka), kterej slouží k snažšímu vyndání sedačky z úchytů a u EspIII. překáží k úplnému docvaknutí do úchytů. (těžko se to popisuje, nafocené to bohužel nemám.) M.j. obě sedačky jsem sehnal za 600,- (na nejmenovaném aukčním serveru jsem vydražil jednu a majitel mi k ní přidal i druhou ), vyčistil jsem čalounění, vyspravil zadní plast a jsou skoro jako nové - na občasné používání nekup to.
Espace III 16V 2.0i F4R E2 BIIB3 r.v.2000
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
U sedaček s tebou souhlasím. Také to mám tak z Espace II.
Střešní nosič byl za příplatek u výbavy E2, ale u E3 už jako standard.
Výbava E5 byla u phase II a navíc oprati E3 tam byla pouze kůže a světlé čalounění palubovky a interiéru. Zvenku název "Initiale".
Střešní nosič byl za příplatek u výbavy E2, ale u E3 už jako standard.
Výbava E5 byla u phase II a navíc oprati E3 tam byla pouze kůže a světlé čalounění palubovky a interiéru. Zvenku název "Initiale".
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Misve ja si rikal ze sme se o tom na srazu bavili a sem rad ze sem se trefil pac moje pamet od doby co do me lidi v praci busi informace a manzelka pak doma mi nak vynechava
Marty ja si to myslel ze e3 je mela uz ve standartu.jinak initale ma milanpf a sedel sem vni a musim rict ze na tu kuzi alias alacandr a sediva me zcela uchvatila.jinak sem ani nespozoroval naky rozdil oproti memu uvnitr az na paku automatu a zvenku napis initalie ja tam mam v6 24v a xenony samozdrejme a taky ma origo bozi kridlo nahore na patych dverich...
Marty ja si to myslel ze e3 je mela uz ve standartu.jinak initale ma milanpf a sedel sem vni a musim rict ze na tu kuzi alias alacandr a sediva me zcela uchvatila.jinak sem ani nespozoroval naky rozdil oproti memu uvnitr az na paku automatu a zvenku napis initalie ja tam mam v6 24v a xenony samozdrejme a taky ma origo bozi kridlo nahore na patych dverich...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Křidélko je také jako doplněk za příplatek. Mám osobně kůži v autě strašně moc rád, je super na údržbu, ale musí být v dobrém stavu. Když je pak popraskaná a potrhaná vypadá to hrozně. Měl jsem jí v Safranu, mám jí v R25. Do Espace jsem jí chtěl, ale pak mě odradilo, to, že to je občas i pracovní auto. Navíc podmínku jsem měl otočné přední sedáky a ty v kůži jsou elektrické a prý elektrická nejsou otočná.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů