Centrální zamykání, alarm - výměna - montáž přídavného

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

jonasttt
Starting member
Příspěvky: 10
Registrován: čtv úno 22, 2007 20:07

Centrální zamykání, alarm - výměna - montáž přídavného

Příspěvek od jonasttt » pát lis 16, 2007 10:38

Zdravím všechny,minulý týden jsem připojil do Espíka Alarm Magicar A100(hlavně kvůli funkci pager-dlouhý dosah) jelikož to nebylo poprvé-u předchozích aut jsem alarm montoval,zaskočila mě komplikovanost a neprostupnost Espika.Najít ty správné přípojné body a udělat díru z kokpitu do motoru(siréna)je poměrně problém!Pohořel jsem na připojení ovládání odemknutí a zamknutí-připojil jsem oba dráty na ovládací poly vnitřního tlačítka(na stopě u světla)-má konektor pod krytem přístr.panelu vlevo za repro.na palubce.K mému překvapení,ale cca.po půl hod.od zamčení auta "usne "elektronika v autě a centrál(přes alarm,potažmo tlačítko v autě)nejde odemknout,musím si pomoct tlačítkem v klíči?Prosím podělte se o zkušenost se zapojení alarmu.Kde je jednotka centrálu a jak jí napíchnout?Dík
Renault ESPACE III 2,2dT 2000

Uživatelský avatar
Aleš Drlík
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: pát pro 07, 2007 18:24
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Aleš Drlík » sob pro 08, 2007 17:14

Jelikož mi po výmněně palubní desky přestala fungovat DO v klíčkách, namontoval jsem jinou DO a dopadlo to přesně stejně. I po různých pokusech to připojit někam jinam, vždy to po půl hodině přestane odemykat, pouze zamyká.. :cry:

moravec
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: čtv led 03, 2008 13:39
Bydliště: Most

Příspěvek od moravec » čtv led 03, 2008 14:45

Zdravím, asi to tak má být, představ si, že v létě necháš pootevřené okno a k otevření auta bude stačit kousek klacku kterým strčíš do knoflíku a odemkneš, je tedy lepší, že se dá jen zamknout. Asi jsem tě nepotěšil.
Espace 2,2 dCi 95kw r.v.02

moravec
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: čtv led 03, 2008 13:39
Bydliště: Most

Příspěvek od moravec » čtv led 03, 2008 15:14

Tak ještě jednou, jestli ti jde ovládat centrál mechanicky klíčkem, tak to napoj přímo do dveří mělo by to fungovat
Espace 2,2 dCi 95kw r.v.02

Holfi
Starting member
Příspěvky: 6
Registrován: pon čer 30, 2008 00:28
Bydliště: Č.Budějovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Holfi » stř črc 30, 2008 10:32

Mohl by někdo poradit, kde se nachází řídící jednotka centrálu ?? Díky.
Renault Espace IV 2,2 Dci Privileg
Renault Espace III 3.0 V6 24V

martinsem
Experienced member
Příspěvky: 739
Registrován: čtv kvě 12, 2005 14:18
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od martinsem » pon bře 23, 2009 10:43

Tak, včera jsem se lopotil celé odpoledne s centrálem. Připojil jsem k němu alarm Jablotron. Vše jsem proměřil a zjistil jsem, že do tlačítka po usnutí nejde mínus. Tak jsem zkusil připojit výstupy alarmu na vodiče od tlačítka a vše funguje! Mám verzi z 2/98, vodiče od tlačítek jsou přístupné u levého předního okna pod reproduktorem, jednotka se nachází před volantem pod plastem topení. Byl to tmavě zelený a krémový vodič, na tlačítku tuším A1 a B3. Poplachový vstup od dveří jsem napojil na osvětlení, slabý růžový vodič. Je nutné kvůli zpozďovači osvětlení vypnout v alarmu kontrolu nedovřených dveří!

A dodatek k imobilizeru. Nechal jsem si vygenerovat nouzový kód v programu pro Laguny. A funguje, po zadání se imo dočasně odpojí! Doporučuji to udělat, v LK klubu už jeden člen čeká na kódy od auta 14 dní. Ztratil klíče. A bez klíčů to nejde zjistit!
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V 102kW
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V 102kW
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V 79kW
Grand Espace r.v.98 2.0 8V 84kW
Laguna II. r.v.02 2,2dCi 110kW
Superb r.v.05 1,9TDi 96kW
S-MAX r.v.08 2.0TDCi 103kW automat
na prodej Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 ph.2 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw

Ales74
Starting member
Příspěvky: 31
Registrován: pon zář 15, 2008 18:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Ales74 » pon bře 23, 2009 21:18

Ahoj, můžu poprosit o upřesnění instalace toho jablotronu? Sice mám jiný alarm, ale asi to bude všechno dost podobné. Reproduktor na levé straně myslíš ten nahoře v palubní desce? Tlačítkem myslíš to které zamyká dveře zevnitř?
Aha, teď jsem si pozorně pročetl první dotaz a asi tuším, kde to je. Nicméně zůstává nezodpovězená otázka z prvního dotazu. Usne ten alarm nebo ne? Díky.

martinsem
Experienced member
Příspěvky: 739
Registrován: čtv kvě 12, 2005 14:18
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od martinsem » úte bře 24, 2009 08:10

U mého auta centrál neusne, po usnutí nejde jen tlačítko, protože do něj nejde mínus a nesvítí světýlka. Stačí přivést záporné napětí na kontakty tlačítka a funguje to.
tátova Š120L r.v. 85
Trabant 601 Lux
Favorit 136L r.v. 88
Forman 135LX r.v. 93
Sonata r.v.96 2,0 16V 102kW
Matiz r.v. 99
Laguna Grandtour r.v.96 2,0 16V 102kW
Scenic Sport edition r.v.02 1.6 16V 79kW
Grand Espace r.v.98 2.0 8V 84kW
Laguna II. r.v.02 2,2dCi 110kW
Superb r.v.05 1,9TDi 96kW
S-MAX r.v.08 2.0TDCi 103kW automat
na prodej Grand Espace r.v.03 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
Grand Espace r.v.06 ph.2 2,2dCi 110kW Initiale PARIS
A6 Avant r.v.11 2.0TDI 125kw

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1186
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Příspěvek od LONGER » stř čer 02, 2010 20:11

můžete se sem někdo trošku rozepsat o zapojení alarmu?mam koupenej jablotron,a trošku bádám se zapojením.jde mi o to,kde a kam co připojit.dík předem... 8)
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1186
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Příspěvek od LONGER » sob čer 05, 2010 20:48

tak už mám nainstalováno,alarm funguje na jedničku.ale nastal problém s centrálem.auto zamknu,a po půl hoďce ho už neodemknu.musim si pomoct origo klířkem.alarm normálně vypnu,ale neodemkne mi to centrál,to musím klíčkem.jo a za boha nemůžu najít kam připojit blinkry.nemáte tip jak na to?
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1186
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Příspěvek od LONGER » úte čer 08, 2010 20:24

martinsem píše:U mého auta centrál neusne, po usnutí nejde jen tlačítko, protože do něj nejde mínus a nesvítí světýlka. Stačí přivést záporné napětí na kontakty tlačítka a funguje to.

jak myslíš přivézt mínus na tlačítko?myslíš na tlačítko vnitřního centrálu u stropu?dík za info
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1186
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Příspěvek od LONGER » ned čer 27, 2010 21:05

tak jsem ukostřil centrál,a nic.auto po půl hoďce usne,a už ho neodemknu.
jak jste napojili vy alarm?
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

Uživatelský avatar
mitashki_cz
Junior member
Příspěvky: 165
Registrován: čtv kvě 28, 2009 16:47
Bydliště: Praha 3(Cz)/Vratsa(Bg)

Příspěvek od mitashki_cz » pon čer 28, 2010 19:50

LONGER píše:tak už mám nainstalováno,alarm funguje na jedničku.ale nastal problém s centrálem.auto zamknu,a po půl hoďce ho už neodemknu.musim si pomoct origo klířkem.alarm normálně vypnu,ale neodemkne mi to centrál,to musím klíčkem.jo a za boha nemůžu najít kam připojit blinkry.nemáte tip jak na to?
Nevim co maš za alarm od Jablotronu , ale OEM alarm pro RENAULTA od toho vyrobce je ovladan centralem . Tak že alarm nejde vypnout bez toho abys odemknul auto . Ja osobne jsem u Espika namontoval alarm od MAXICAR 682-UP určenej k origo DO , a je klíd . Odemknu i když auto stalo před baraku celej tyden . Alarm stal 950 korun a k tomu jsem dostal schema všech bodu zapojení .Je to přes 1,5 roku a fnguje na jedničku .
Tohle je odkaz - http://www.levnealarmy.cz/eshop/autoala ... 82-up.html
EX- Nevada1.7 cat, r.v. 06.92, motor F3N 736/Taky už EX - Espace 2,0 16v 103kW F4R 700 ,r.v. 11/99 Ted - Insigna ST 2,0 CDTI 118kW-A20DTH, 6st Automat, r.v. 6/2010
Obrázek
Nehádej se s blbcem! Nejdříve tě stáhne na svou úroveň, a potom ti omlátí své zkušenosti

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1186
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Příspěvek od LONGER » pon čer 28, 2010 20:31

já jsem taky kupoval alarm u tohoto prodejce je to akcent-320 od jablotronu.i s návodem na instalaci.ale ten návod jsem dostal pouze v angličtině.a zapojení centrálu je popsaný tak,že jsem z toho zmatený.je tam odkaz na nějaké jiné schéma a to jsem nedostal.a teď ani oni nevědí jak ho zapojit.kde se nachází mozek centrálu u mého vozu?mam facelift 10/2000. že bych ho zkusil ukostřit přímo u mozku centrálu.protože jsem to udělal tak mi bylo poraděno,a nic.prej počítač v autě usne po půl hoďce a neodemknu auto.alarm jako takovej odemknu,ale origo centrál mi to neodemkne.to musím odemknout origo klíčem.když to budu zamykat a odemykat do půl hoďky tak je to v pohodě.
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

Uživatelský avatar
mitashki_cz
Junior member
Příspěvky: 165
Registrován: čtv kvě 28, 2009 16:47
Bydliště: Praha 3(Cz)/Vratsa(Bg)

Příspěvek od mitashki_cz » pon čer 28, 2010 22:16

Mozek centralu je umísteni pod levem repraku v palubovce . Škoda že jsem to nenafotil , ale je tam ružovej kabel kterej ovlada to tlačitko na strope
EX- Nevada1.7 cat, r.v. 06.92, motor F3N 736/Taky už EX - Espace 2,0 16v 103kW F4R 700 ,r.v. 11/99 Ted - Insigna ST 2,0 CDTI 118kW-A20DTH, 6st Automat, r.v. 6/2010
Obrázek
Nehádej se s blbcem! Nejdříve tě stáhne na svou úroveň, a potom ti omlátí své zkušenosti

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1186
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Příspěvek od LONGER » úte čer 29, 2010 20:36

tak já už ro mam asi někde jinde.protože pod reprákem mam akorát konektor velkej,co propojuje asi palubku se stropníma ovladačema
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

Jarmil Drahokoupil
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: úte úno 15, 2011 12:39

Re: Zapojení Alarmu-jak na centrál

Příspěvek od Jarmil Drahokoupil » úte úno 15, 2011 12:51

Zdravým tak taky na mě došlo se zapojením centrálu na Espacíka. Po pročtení téhle diskuze se mi stal ten samý problém po 30 min neodemyká. Neodemyká ani pokud přivedu kostru kamkoli do vypínače centrálu, jak je zde popsáno. Dále sem zjistil, že jednotka centrálu se vzbudí po otevření dveří. Přivedl jsem tedy odemykací signál i na dveřní spínač (přes diodu, aby každé otevření dveří neodemykalo). Tak ještě 20 min a jdu to zkusit tak držte palce. Pokud tohle nevyjde tak jediné, co mě ještě napadá, tak je zapojit ovládání natvrdo na servomotory. A jestli ani to tak to celý už hodim do jámy :-( Krám jeden

Jarmil Drahokoupil
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: úte úno 15, 2011 12:39

Re: Zapojení Alarmu-jak na centrál

Příspěvek od Jarmil Drahokoupil » úte úno 15, 2011 13:03

Tak bohužel neodemkne :-( Ale přiblížil jsem se že na druhý pokus ano, tak teď už mi na magicaru zbývá nastavit jen 4s odemykací interval, nebo výce vsázím na 2x 0,8s

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2881
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapojení Alarmu - jak na centrál

Příspěvek od Márty » úte úno 15, 2011 13:30

Určitě dej vědět jak dopadne tvé bádání. Jak je u Renaultů obecně zvykem, co kus to originál. Když pominu tyto trable s externím autoalarmem, myslím, že automatické vypínání elektriky je u Espacu spíše výhoda... Ale jak jsem psal, určitě piš své poznatky, určitě to mnohým pomůže.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Jarmil Drahokoupil
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: úte úno 15, 2011 12:39

Re: Zapojení Alarmu - jak na centrál

Příspěvek od Jarmil Drahokoupil » úte úno 15, 2011 18:39

Tak našel jsem svoji chybu :-( spletl jsem si zamykací impuls s odemykacím :-( Z toho tedy vyplývá, že stačí abychom negativní odemykací signál připojili přes diodu na dveřní spínač a tzv. 30 min problém je vyřešen. Jen budu muset přenastavit zpoždění, kvůli stmívači z 15s na 50s. Tím bych měl mýt veškeré komplikace za sebou. Tak ostatním přeji mnoho zdarů, snad aspoň někomu sem pomohl (a pro ty co pročetly diskuzi nakonec nezáleží jaký je odemykací signál stačí jakýkoli...)

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1186
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Re: Zapojení Alarmu - jak na centrál

Příspěvek od LONGER » úte úno 15, 2011 19:58

Jarmil Drahokoupil píše:Tak našel jsem svoji chybu :-( spletl jsem si zamykací impuls s odemykacím :-( Z toho tedy vyplývá, že stačí abychom negativní odemykací signál připojili přes diodu na dveřní spínač a tzv. 30 min problém je vyřešen. Jen budu muset přenastavit zpoždění, kvůli stmívači z 15s na 50s. Tím bych měl mýt veškeré komplikace za sebou. Tak ostatním přeji mnoho zdarů, snad aspoň někomu sem pomohl (a pro ty co pročetly diskuzi nakonec nezáleží jaký je odemykací signál stačí jakýkoli...)

ahoj.můžeš to popsat pro laika?co jak si kam připojil?myslim ten problém stím usínáním po půl hoďce.a jakou diodu a kam sni...dík
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

Jarmil Drahokoupil
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: úte úno 15, 2011 12:39

Re: Zapojení Alarmu - jak na centrál

Příspěvek od Jarmil Drahokoupil » stř úno 16, 2011 09:01

No to asi nedokážu tak to zkusím nakreslit. K diodě úplně obyčejný dioda (nepředpokládám, že by tam tekla 1 ampéra)
Přílohy
esp.jpg

dlabca
Senior member
Příspěvky: 1129
Registrován: pon zář 07, 2009 09:20
Bydliště: Olomouc

Re: Zapojení Alarmu - jak na centrál

Příspěvek od dlabca » stř úno 16, 2011 09:37

A neměla by ta dioda být spíš naopak?
Grand ESPACE IV PH2 2.0T 2007 Sport line, CNC Carminat

Jarmil Drahokoupil
Starting member
Příspěvky: 5
Registrován: úte úno 15, 2011 12:39

Re: Zapojení Alarmu - jak na centrál

Příspěvek od Jarmil Drahokoupil » stř úno 16, 2011 13:43

Ta dioda je tam jen pro to, aby nešla kostra, pokaždé při otevření dveří, do jednotky centrálu jinak tam být ani nemusela. A jsou jen dvě možnosti :-) Já mám za to, že jsem se nespletl, pokud si ještě dobře pamatuji jak se dioda maluje :-D

krata21
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: pon kvě 31, 2010 09:54

optická dálka k centrálu nahrazena za radiovou

Příspěvek od krata21 » čtv zář 08, 2011 06:54

Odešla mi dálka v klíči, gumička se roztrhala a jak jsem mačkal ten mikrospínač holou rukou a bylo vše otevřené, tak přestala fungovat. Druhý klíč mám bez dálky. Rozhodl jsem se o ovládání v přívěsku vedle klíče (originál do klíče by vyšel na ranec) a nechtěl jsem už optiku, ale radio (už mi taky nebaví při slabší baterii hledat bod, kde se odemkne auto).
Ale jak jsem zjistil několikrát tady na foru, espík má nějakou ochranu, která po půl hodině vypne všechny nepotřebné el. okruhy. Proto jsem se do toho nepouštěl a montáž jsem přenechal jedné místní firmě. Technika jsem upozornil na vypínání el. okruhů. Za tři hodiny měli hotovo. Ale, při převzetí auta dálka nešla! Auto si tam tedy nechali ještě dalších 7 hodin. Byl to pro ně velký oříšek, ale jsou to profíci, dálka funguje. Nejvíce mi překvapila cena. Za materiál, dvě dálky (dosah cca 30m), práce ... 1930,- Kč.

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti