jelikož jsem zkusil hledat ale nenašel odpovědi, a moc mě to zajímá,takže jdu touto cestou....motor v Espace 3 , 2,2 dCi , G9T A 710 .....r.v. 2001-2002
Dotaz :
1. jakým způsobem zháší motor poté co vypnu zapalování - zavře trysky ?
2. nenašel jsem klapku sání - má ji vůbec ? všichni mi tvrdí že něco tam musí být...ale mezi EGRem a sáním nic nemám, proto dotaz č. 3:
3. jak akceleruje poté když zmáčknu plynový pedál (vím že je elektrický) ?
4. má vířivou klapku ? prý je v tom plastovém sání ale jen do určitého roku
Díky za odpovědi, budu rád i za nějaké odkazy...
dotaz na princip fungování motoru 2,2 dCi G9T 710
Moderátor: Moderators General
Re: dotaz na princip fungování motoru 2,2 dCi G9T 710
tak nevím...buď jsou to naprosto laické dotazy že až na to nikdo nechce odpovídat - ale ne ,nedělám si srandu,fakt mě to zajímá....
nebo-
....to nikdo neví....???...nebo vlákno trojek už nikdo neřeší....nicméně ještě budu sledovat.Popř. založím dotaz na čtverkových Espacech
nebo-
....to nikdo neví....???...nebo vlákno trojek už nikdo neřeší....nicméně ještě budu sledovat.Popř. založím dotaz na čtverkových Espacech
Re: dotaz na princip fungování motoru 2,2 dCi G9T 710
Ad 1 - on trysky nezavre, on je jen neotevre, takze zustanou zavrene a nedojde ke vstriku paliva
Ad 2 - nevim, ale diesel skrtici klapku mit nemusi, spaluje standardne v prebytku vzduchu
Ad 3 - vstrikne vice paliva
Ad 4 - nevim .
Neni to konkretne k tomuto motoru, ale obecne ke commonrail dieselu.
Ad 2 - nevim, ale diesel skrtici klapku mit nemusi, spaluje standardne v prebytku vzduchu
Ad 3 - vstrikne vice paliva
Ad 4 - nevim .
Neni to konkretne k tomuto motoru, ale obecne ke commonrail dieselu.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Najeto 317 000km, totálka při nehodě .
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022
Re: dotaz na princip fungování motoru 2,2 dCi G9T 710
Super,děkuji.
Ad 2- vím ženěkteré tyto motory dCi klapku mají....mezi sáním a EGRem...
Ad 4- tento motor - na Espasy se vířivé klapky nedávaly, zjistil jsem v tomto videu
- tento motor v ruštině https://www.youtube.com/watch?v=0t3dfeVZw7Q
mluví o jeho odlišnostech a hlavně problémech , zajímavý je problém netěsného ozubeného kola pomocného hřídele od klikového hřídele,to je to spodní na rozvodech...dle tech noty 3736A se má měnit do určitého čísla motoru...nebo,podle jeho slov, vložit jakýsi soustružený bronzový díl-asi kroužek, který má pomoct těsnit...
Takže jo, zatím díky kotasekh, ale kdyby se někomu chtělo rozepsat nebo dát sem odkaz na info,budu rád,díky.
Jsem začínající dieselista a pečuji o něj sám, je to moc fajn rodinné auto, proto mu chci rozumět.
Ad 2- vím ženěkteré tyto motory dCi klapku mají....mezi sáním a EGRem...
Ad 4- tento motor - na Espasy se vířivé klapky nedávaly, zjistil jsem v tomto videu
- tento motor v ruštině https://www.youtube.com/watch?v=0t3dfeVZw7Q
mluví o jeho odlišnostech a hlavně problémech , zajímavý je problém netěsného ozubeného kola pomocného hřídele od klikového hřídele,to je to spodní na rozvodech...dle tech noty 3736A se má měnit do určitého čísla motoru...nebo,podle jeho slov, vložit jakýsi soustružený bronzový díl-asi kroužek, který má pomoct těsnit...
Takže jo, zatím díky kotasekh, ale kdyby se někomu chtělo rozepsat nebo dát sem odkaz na info,budu rád,díky.
Jsem začínající dieselista a pečuji o něj sám, je to moc fajn rodinné auto, proto mu chci rozumět.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů