dotaz na princip fungování motoru 2,2 dCi G9T 710

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Fly242
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: pát srp 16, 2019 21:50

dotaz na princip fungování motoru 2,2 dCi G9T 710

Příspěvek od Fly242 » čtv lis 26, 2020 18:09

jelikož jsem zkusil hledat ale nenašel odpovědi, a moc mě to zajímá,takže jdu touto cestou....motor v Espace 3 , 2,2 dCi , G9T A 710 .....r.v. 2001-2002
Dotaz :
1. jakým způsobem zháší motor poté co vypnu zapalování - zavře trysky ?
2. nenašel jsem klapku sání - má ji vůbec ? všichni mi tvrdí že něco tam musí být...ale mezi EGRem a sáním nic nemám, proto dotaz č. 3:
3. jak akceleruje poté když zmáčknu plynový pedál (vím že je elektrický) ?
4. má vířivou klapku ? prý je v tom plastovém sání ale jen do určitého roku
Díky za odpovědi, budu rád i za nějaké odkazy...

Fly242
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: pát srp 16, 2019 21:50

Re: dotaz na princip fungování motoru 2,2 dCi G9T 710

Příspěvek od Fly242 » čtv pro 03, 2020 11:18

tak nevím...buď jsou to naprosto laické dotazy že až na to nikdo nechce odpovídat - ale ne ,nedělám si srandu,fakt mě to zajímá....
nebo-
....to nikdo neví....???...nebo vlákno trojek už nikdo neřeší....nicméně ještě budu sledovat.Popř. založím dotaz na čtverkových Espacech

kotasekh
Grafoman
Příspěvky: 5773
Registrován: sob říj 24, 2009 09:09

Re: dotaz na princip fungování motoru 2,2 dCi G9T 710

Příspěvek od kotasekh » čtv pro 03, 2020 12:08

Ad 1 - on trysky nezavre, on je jen neotevre, takze zustanou zavrene a nedojde ke vstriku paliva
Ad 2 - nevim, ale diesel skrtici klapku mit nemusi, spaluje standardne v prebytku vzduchu
Ad 3 - vstrikne vice paliva
Ad 4 - nevim ;).
Neni to konkretne k tomuto motoru, ale obecne ke commonrail dieselu.
ex Renault Thalia Authentique 1,2 16V LPG
Najeto 317 000km, totálka při nehodě :(.
Nyní Renault Thalia 2012, Dacia Duster Prestige TCe100 LPG 2022

Fly242
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: pát srp 16, 2019 21:50

Re: dotaz na princip fungování motoru 2,2 dCi G9T 710

Příspěvek od Fly242 » ned pro 13, 2020 21:10

Super,děkuji.
Ad 2- vím ženěkteré tyto motory dCi klapku mají....mezi sáním a EGRem...
Ad 4- tento motor - na Espasy se vířivé klapky nedávaly, zjistil jsem v tomto videu
- tento motor v ruštině https://www.youtube.com/watch?v=0t3dfeVZw7Q
mluví o jeho odlišnostech a hlavně problémech , zajímavý je problém netěsného ozubeného kola pomocného hřídele od klikového hřídele,to je to spodní na rozvodech...dle tech noty 3736A se má měnit do určitého čísla motoru...nebo,podle jeho slov, vložit jakýsi soustružený bronzový díl-asi kroužek, který má pomoct těsnit...
Takže jo, zatím díky kotasekh, ale kdyby se někomu chtělo rozepsat nebo dát sem odkaz na info,budu rád,díky.
Jsem začínající dieselista a pečuji o něj sám, je to moc fajn rodinné auto, proto mu chci rozumět.

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů