Tažné zařízení Espace III
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 12
- Registrován: čtv kvě 03, 2007 10:54
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Tažné zařízení Espace III
zdravim, budu potrebovat tazne zarizeni, podle TP mam: celkova hmotnost privesu brzdeneho 1640 kg
celkova hmotnost privesu nebrzdeneho 750 kg. Potrebuji ho hlavne pro tazeni nakladniho privesu (nebrzdeny 400 kg) a pro uchyceni nosice na kola(2). Mate prosim, nekdo nejake doporuceni a zkusenost. Nemuzu posoudit vyhody a nevyhody priruby, bajonetu, odnimatelneho, pevneho...
celkova hmotnost privesu nebrzdeneho 750 kg. Potrebuji ho hlavne pro tazeni nakladniho privesu (nebrzdeny 400 kg) a pro uchyceni nosice na kola(2). Mate prosim, nekdo nejake doporuceni a zkusenost. Nemuzu posoudit vyhody a nevyhody priruby, bajonetu, odnimatelneho, pevneho...
Renault Espace 2.0 A JE0202, pred nim Skoda Forman, Skoda 1203, Jawa 50/05
[img]http://images.spritmonitor.de/181160.png[/img]
[img]http://images.spritmonitor.de/181160.png[/img]
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Případně pokud nechceš jezdit k Jakubovi až na sever Čech, zkus v Brně na Musilce ORCAR (http://www.orcar.cz), dávají na Espace III tažné zařízení z náchodského SVC (http://www.svcnachod.cz), po dvou sezónách zatím naprostá spokojenost. Např. Vašek Havránek má tažné od SportYachtu a už několikrát ohnul zásuvku, která trčí pod nárazníkem. Na tažném z Orcaru je zásuvka schovaná pod nárazníkem, takže je chráněná.
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
-
- Starting member
- Příspěvky: 12
- Registrován: čtv kvě 03, 2007 10:54
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Tazne zarizeni ktere jsem nakonec zvolil
zdravim, ja jsem v kvetnu 2007 nechal v Orcaru (na zaklade doporuceni Tomase Langera) namontovat: "katalog 005-109 na přírubový čep. Také jsou v detailu uvedeny technické údaje o výrobku.Cena včetně DPH, přepravného od výrobce, el. instalace a montáže by byla 5385,-Kč."
Taham vozik NP 21, ale hlavne na "kouli" pridelavam nosic na bicykly Atera Strada 2.
B.T.
Taham vozik NP 21, ale hlavne na "kouli" pridelavam nosic na bicykly Atera Strada 2.
B.T.
Renault Espace 2.0 A JE0202, pred nim Skoda Forman, Skoda 1203, Jawa 50/05
[img]http://images.spritmonitor.de/181160.png[/img]
[img]http://images.spritmonitor.de/181160.png[/img]
-
- Junior member
- Příspěvky: 190
- Registrován: pát úno 08, 2008 18:57
- Bydliště: Šenov
- Kontaktovat uživatele:
elektrika
taky bych se rád připojil k této otázce, když sem se koukal na dráty k zadnímu sbětlu byly dost tenké a nevím jestli je dobré je dvojnásobně zatěžovat, není tam někde schovaný konektor?? nebo se musí vyrábět tzv. "relátková smršť"?? jak to prosím je?? Pro nás severomoraváky je i to brno daleko.moravec píše:Zdravím, nevíte někdo kam,kudy nejlépe připojit el. od tažného? mam Espace III, díky
Ano je to tak dnes jsem taky delal komplet nove tazny a opravdu na mlhovku jde na zarovku stale napeti 12V a kostrou se to uzemni a sviti mlhovka,, ale mi zaporny pol na vozik nepotrebujem, proto se tam da jedno relatko, a tim docilime polaritu obracene, zaporny pol na kladny pol ,ja jsem ho zabudoval do prostoru mlhovky. Je to divny proc to tak jen mlhovku udelaly a jeste ta elektronika pridelana na moturku zadniho sterace, jinak opravdu jsou tenke draty k zadnim svetlum a proto se pouzivaji pridavne relatka na ktere se privede napeti 12V silnejsim vedenim aby to sneslo takove zatizeni. Dokonce uz se dnes na novych autech nevim ktery znacky to maji , ze kdyz se zapoji vozik,tak se deaktivuji zadni svetla a prepne se to na tazny vozik.Ten modul se prodava kolem 1 500,-
Renault laguna II BG0M05
1,8 16v 2001 Privilege
Laguna III 1.5 dci 81kw
1,8 16v 2001 Privilege
Laguna III 1.5 dci 81kw
Nechtěl bys sem hodit link? Myslím, že by příležitost dobrého nákupu TZ zajímala i ostatní. Díky. Ještě pověz, jak TZ sedí v nárazníku, jestli se vejde do připravené díry, nebo je třeba bastlit.moravec píše:zdravím, tažné jsem pořídil v Mostě za 3850,- a elektroinstalaci za 1900,- je to svazek s několika relátkama a zadní mlhovky jsou opravdu spínané minusem a musel jsem to napojit přímo ke světlům. Práce na celý den, ale funguje.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Cus kluci mam espace z dojclandu s taznym a zasuvkou s 5dirama.u nas je tusim 7der a chci se zeptat kdyz koupim redukci z 5koliku na 7koliku bude mi to fungovat jak ma?nebo musim neco prepojit ci tak?
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Já mám na Espacu origo zásuvku EURO 13pin a k ní redukci na 7pin. Chodí v pohodě.
Ale upřímě jsem 5ti pin nikdy neviděl. Protože 2x blinkr, obrys.světla, mlhovka, brzdovka, kostra...ať počítám jak počítám...
Možná to bylo na nějakou podomácku dělanou spojku
Vždy jsem viděl jen toto: http://brink.cz/pages/ep.php
Ale upřímě jsem 5ti pin nikdy neviděl. Protože 2x blinkr, obrys.světla, mlhovka, brzdovka, kostra...ať počítám jak počítám...
Možná to bylo na nějakou podomácku dělanou spojku
Vždy jsem viděl jen toto: http://brink.cz/pages/ep.php
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Pardon ani nevim jak me napadlo 5pinu...mam tam origo takze 13pinu no a potrebuju na 7pinu .takze to nic neudela to sem chtel vedet
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Pokud ti můžu poradit, jako jsem už taky u někoho zažil, rozhodně se nezbavuj té 13ti pinové. Opravdu redukce finguje perfektně, používám ji, ale nikdy člověk neví, co za sebou potáhne a takové dobíjení baterie a stálý proud se může hodit vždy.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
No ja taky nemam v planu tu origo demontovat?tu tam pekne necham a jen si do kasliku v kufru koupim redukci.ja vlastni vozik nemam takze si ho vzdy od nekoho pucuju a nikdy nevim na kterou z tech dvou zrovna narazim...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
-
- Senior member
- Příspěvky: 1554
- Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
- Bydliště: Milevsko
redukce
Ahoj přesně tak nechat si origo co tam je a koupit redukci taky to tak mám a funguje supr redukce stála 254kč takže v poho já mám nasazovácí i tažné mám bajonet a fámy že to moc neutáhne neberu tahal jsem podvál s jiným Espikem a v poho.
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tak, bajonetovou "kouli" u phase II nabízel i origo Renault a je nesmysl, že by utáhla méně. Jde jen o mezinárodní předpisy. Někde už totiž jsou odnímatelné koule podmínkou. Já mám sám bajonetovou origo Renault a mám na tažném v techničáku 2t.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
-
- Junior member
- Příspěvky: 191
- Registrován: čtv říj 08, 2009 20:21
TZ
tak lidičky konečně jsem našel jak jednoduše udělat el.na tažný,pořád se řešej nějaký rerátka ,slabé dráty u světel atd.A když se mrknete do toho plastového deklu u motoru na řidičově straně kde jsou ty velké pojistky tam je šedej konektor a tam je celá el.připravená jen cvaknout konektor nebo když není tak tam napojit dráty a je to udělaný jak to má bejt už jsem se díval a u 5 espíku to bylo stejné,tak do toho taky si to předělám
Renault Espace Grand 6.2001 2.2 Dci
-
- Junior member
- Příspěvky: 191
- Registrován: čtv říj 08, 2009 20:21
Re: Tazne zarizeni Espace III
Renault Espace Grand 6.2001 2.2 Dci
Re: Tazne zarizeni Espace III
Oskare ty seš jednička ještě pohledáme pinout toho konektoru a budeme moct dělat elektroinstalaci velkoobchodně
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 hostů