Tažné zařízení Espace III

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

BoTo
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: čtv kvě 03, 2007 10:54
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Tažné zařízení Espace III

Příspěvek od BoTo » pát kvě 11, 2007 13:51

zdravim, budu potrebovat tazne zarizeni, podle TP mam: celkova hmotnost privesu brzdeneho 1640 kg
celkova hmotnost privesu nebrzdeneho 750 kg. Potrebuji ho hlavne pro tazeni nakladniho privesu (nebrzdeny 400 kg) a pro uchyceni nosice na kola(2). Mate prosim, nekdo nejake doporuceni a zkusenost. Nemuzu posoudit vyhody a nevyhody priruby, bajonetu, odnimatelneho, pevneho...
Renault Espace 2.0 A JE0202, pred nim Skoda Forman, Skoda 1203, Jawa 50/05
[img]http://images.spritmonitor.de/181160.png[/img]

Uživatelský avatar
DDT
Site Admin
Příspěvky: 9329
Registrován: pon pro 29, 2003 08:26
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DDT » pát kvě 11, 2007 13:57

Ahoj, obrat se na uzivatele jakuba, poradi ti a pripadne namontuje.
Renault Club ČR
Vel SatisObrázek

Uživatelský avatar
Tomáš Langer
Člen RCČR
Příspěvky: 731
Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
Bydliště: Tetčice u Brna

Příspěvek od Tomáš Langer » sob kvě 12, 2007 16:55

Případně pokud nechceš jezdit k Jakubovi až na sever Čech, zkus v Brně na Musilce ORCAR (http://www.orcar.cz), dávají na Espace III tažné zařízení z náchodského SVC (http://www.svcnachod.cz), po dvou sezónách zatím naprostá spokojenost. Např. Vašek Havránek má tažné od SportYachtu a už několikrát ohnul zásuvku, která trčí pod nárazníkem. Na tažném z Orcaru je zásuvka schovaná pod nárazníkem, takže je chráněná.
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))

moravec
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: čtv led 03, 2008 13:39
Bydliště: Most

Příspěvek od moravec » čtv bře 20, 2008 09:15

Zdravím, nevíte někdo kam,kudy nejlépe připojit el. od tažného? mam Espace III, díky
Espace 2,2 dCi 95kw r.v.02

BoTo
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: čtv kvě 03, 2007 10:54
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Tazne zarizeni ktere jsem nakonec zvolil

Příspěvek od BoTo » čtv bře 20, 2008 09:34

zdravim, ja jsem v kvetnu 2007 nechal v Orcaru (na zaklade doporuceni Tomase Langera) namontovat: "katalog 005-109 na přírubový čep. Také jsou v detailu uvedeny technické údaje o výrobku.Cena včetně DPH, přepravného od výrobce, el. instalace a montáže by byla 5385,-Kč."
Taham vozik NP 21, ale hlavne na "kouli" pridelavam nosic na bicykly Atera Strada 2.
B.T.
Renault Espace 2.0 A JE0202, pred nim Skoda Forman, Skoda 1203, Jawa 50/05
[img]http://images.spritmonitor.de/181160.png[/img]

tomikku
Junior member
Příspěvky: 190
Registrován: pát úno 08, 2008 18:57
Bydliště: Šenov
Kontaktovat uživatele:

elektrika

Příspěvek od tomikku » pon dub 14, 2008 13:06

moravec píše:Zdravím, nevíte někdo kam,kudy nejlépe připojit el. od tažného? mam Espace III, díky
taky bych se rád připojil k této otázce, když sem se koukal na dráty k zadnímu sbětlu byly dost tenké a nevím jestli je dobré je dvojnásobně zatěžovat, není tam někde schovaný konektor?? nebo se musí vyrábět tzv. "relátková smršť"?? jak to prosím je?? Pro nás severomoraváky je i to brno daleko.

Walda
Starting member
Příspěvky: 25
Registrován: sob úno 16, 2008 21:15

Příspěvek od Walda » pon dub 14, 2008 18:07

Konektory k tažnému zařízení se nachází pod pravým krytem podběhu v kufru.Jsou tu svorkovnice pro celý zadek.Já dráty k tažnému ještě přes nějaké relé,teď se to dost používá,nejspíš kvůli přetěžování kabelů,ale myslým,že to není nezbytné.

tomikku
Junior member
Příspěvky: 190
Registrován: pát úno 08, 2008 18:57
Bydliště: Šenov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomikku » pon dub 14, 2008 20:00

diky zitra to prozkoumám a objdenám si konečně tažné :D

Walda
Starting member
Příspěvky: 25
Registrován: sob úno 16, 2008 21:15

Příspěvek od Walda » úte dub 15, 2008 20:24

Ještě jsem si vzpoměl,že zadní mlhovky jsou spínány mínusem,jde do nich stále + jakmile se zapne zapalování,tak pozor při instalaci zásuvky.

hanzi
Junior member
Příspěvky: 127
Registrován: stř lis 29, 2006 20:13
Bydliště: Kladno (CZ)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hanzi » úte dub 15, 2008 21:01

no koukal jsem ze u SVC NACHOD daji snad az 2t na kouli na trojkovyho Espace, ted jen prekecat tatu at si to tam da :D pze ja za 19ku to fakt pokouset nebudu

moravec
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: čtv led 03, 2008 13:39
Bydliště: Most

Příspěvek od moravec » úte dub 15, 2008 23:15

zdravím, tažné jsem pořídil v Mostě za 3850,- a elektroinstalaci za 1900,- je to svazek s několika relátkama a zadní mlhovky jsou opravdu spínané minusem a musel jsem to napojit přímo ke světlům. Práce na celý den, ale funguje.
Espace 2,2 dCi 95kw r.v.02

Uživatelský avatar
RomanP
Advanced member
Příspěvky: 364
Registrován: pon pro 11, 2006 23:52
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od RomanP » pát čer 25, 2010 23:59

Ano je to tak dnes jsem taky delal komplet nove tazny a opravdu na mlhovku jde na zarovku stale napeti 12V a kostrou se to uzemni a sviti mlhovka,, ale mi zaporny pol na vozik nepotrebujem, proto se tam da jedno relatko, a tim docilime polaritu obracene, zaporny pol na kladny pol ,ja jsem ho zabudoval do prostoru mlhovky. Je to divny proc to tak jen mlhovku udelaly a jeste ta elektronika pridelana na moturku zadniho sterace, jinak opravdu jsou tenke draty k zadnim svetlum a proto se pouzivaji pridavne relatka na ktere se privede napeti 12V silnejsim vedenim aby to sneslo takove zatizeni. Dokonce uz se dnes na novych autech nevim ktery znacky to maji , ze kdyz se zapoji vozik,tak se deaktivuji zadni svetla a prepne se to na tazny vozik.Ten modul se prodava kolem 1 500,-
Renault laguna II BG0M05
1,8 16v 2001 Privilege
Laguna III 1.5 dci 81kw

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2447
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od Dawes » pon čer 28, 2010 11:59

moravec píše:zdravím, tažné jsem pořídil v Mostě za 3850,- a elektroinstalaci za 1900,- je to svazek s několika relátkama a zadní mlhovky jsou opravdu spínané minusem a musel jsem to napojit přímo ke světlům. Práce na celý den, ale funguje.
Nechtěl bys sem hodit link? Myslím, že by příležitost dobrého nákupu TZ zajímala i ostatní. Díky. Ještě pověz, jak TZ sedí v nárazníku, jestli se vejde do připravené díry, nebo je třeba bastlit.
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

Uživatelský avatar
RomanP
Advanced member
Příspěvky: 364
Registrován: pon pro 11, 2006 23:52
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od RomanP » pát črc 02, 2010 19:35

Tak jsem delal dalsiho Espace a tam to bylo zas, ze se do zarovky sepnul +12V , koukam ze kazdy espace podle roku to ma jinak.
Renault laguna II BG0M05
1,8 16v 2001 Privilege
Laguna III 1.5 dci 81kw

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » stř zář 01, 2010 14:41

Cus kluci mam espace z dojclandu s taznym a zasuvkou s 5dirama.u nas je tusim 7der a chci se zeptat kdyz koupim redukci z 5koliku na 7koliku bude mi to fungovat jak ma?nebo musim neco prepojit ci tak?
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » stř zář 01, 2010 15:52

Já mám na Espacu origo zásuvku EURO 13pin a k ní redukci na 7pin. Chodí v pohodě.
Ale upřímě jsem 5ti pin nikdy neviděl. Protože 2x blinkr, obrys.světla, mlhovka, brzdovka, kostra...ať počítám jak počítám...
Možná to bylo na nějakou podomácku dělanou spojku
Vždy jsem viděl jen toto: http://brink.cz/pages/ep.php
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

bibo
Experienced member
Příspěvky: 913
Registrován: úte čer 12, 2007 18:56

Příspěvek od bibo » stř zář 01, 2010 15:58

taky mám 13 pin a redukci na českou klasiku 5 kolík to fakt nemuže obsáhnout
espace III 2.0 16v 103 Kw 99 LPG 12 L na 100
Pce

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » stř zář 01, 2010 17:31

Pardon ani nevim jak me napadlo 5pinu...mam tam origo takze 13pinu no a potrebuju na 7pinu .takze to nic neudela to sem chtel vedet ;-)
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » stř zář 01, 2010 20:08

Pokud ti můžu poradit, jako jsem už taky u někoho zažil, rozhodně se nezbavuj té 13ti pinové. Opravdu redukce finguje perfektně, používám ji, ale nikdy člověk neví, co za sebou potáhne a takové dobíjení baterie a stálý proud se může hodit vždy.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

Uživatelský avatar
benisek josef
Senior member
Příspěvky: 1084
Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna

Příspěvek od benisek josef » stř zář 01, 2010 20:15

No ja taky nemam v planu tu origo demontovat?tu tam pekne necham a jen si do kasliku v kufru koupim redukci.ja vlastni vozik nemam takze si ho vzdy od nekoho pucuju a nikdy nevim na kterou z tech dvou zrovna narazim...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku :-D )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...

Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky :-D

Míča_2.2DT
Senior member
Příspěvky: 1554
Registrován: úte pro 23, 2008 18:53
Bydliště: Milevsko

redukce

Příspěvek od Míča_2.2DT » stř zář 01, 2010 21:04

Ahoj přesně tak nechat si origo co tam je a koupit redukci taky to tak mám a funguje supr redukce stála 254kč takže v poho já mám nasazovácí i tažné mám bajonet a fámy že to moc neutáhne neberu tahal jsem podvál s jiným Espikem a v poho. 8)

Uživatelský avatar
Márty
Moderátor
Příspěvky: 2819
Registrován: pon led 05, 2004 21:04
Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Márty » čtv zář 02, 2010 08:51

Přesně tak, bajonetovou "kouli" u phase II nabízel i origo Renault a je nesmysl, že by utáhla méně. Jde jen o mezinárodní předpisy. Někde už totiž jsou odnímatelné koule podmínkou. Já mám sám bajonetovou origo Renault a mám na tažném v techničáku 2t.
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email Obrázek
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v

renďák oskar
Junior member
Příspěvky: 191
Registrován: čtv říj 08, 2009 20:21

TZ

Příspěvek od renďák oskar » pon úno 14, 2011 20:23

tak lidičky konečně jsem našel jak jednoduše udělat el.na tažný,pořád se řešej nějaký rerátka ,slabé dráty u světel atd.A když se mrknete do toho plastového deklu u motoru na řidičově straně kde jsou ty velké pojistky tam je šedej konektor a tam je celá el.připravená jen cvaknout konektor nebo když není tak tam napojit dráty a je to udělaný jak to má bejt už jsem se díval a u 5 espíku to bylo stejné,tak do toho taky si to předělám :D :D :D
Renault Espace Grand 6.2001 2.2 Dci

renďák oskar
Junior member
Příspěvky: 191
Registrován: čtv říj 08, 2009 20:21

Re: Tazne zarizeni Espace III

Příspěvek od renďák oskar » pon úno 14, 2011 22:30

Renault Espace Grand 6.2001 2.2 Dci

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2447
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Re: Tazne zarizeni Espace III

Příspěvek od Dawes » úte úno 15, 2011 14:29

Oskare ty seš jednička :) ještě pohledáme pinout toho konektoru a budeme moct dělat elektroinstalaci velkoobchodně :)
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů