nefunguje otevírání 5-tých dveří
Moderátor: Moderators General
nefunguje otevírání 5-tých dveří
nevíte prosím nějaký postup jak otevřít zablokované 5-té dveře u Espace r.v.2000.
neznáte někdo , jakým způsobem postupovat při demontáží (co a kde povolit abych to otevřel), když vnější ruční ovládání je volné.
děkuji za vaše odpovědi.
neznáte někdo , jakým způsobem postupovat při demontáží (co a kde povolit abych to otevřel), když vnější ruční ovládání je volné.
děkuji za vaše odpovědi.
Re: závada: nefunguje otevírání 5-tých dveří
Viděl bych to na demontáž tapecíru, pak uvidíš, co se zbláznilo. Dělal sem to několikrát na ESP I se zarezlým zámkem a vadným servem.evzen píše:nevíte prosím nějaký postup jak otevřít zablokované 5-té dveře u Espace r.v.2000.
neznáte někdo , jakým způsobem postupovat při demontáží (co a kde povolit abych to otevřel), když vnější ruční ovládání je volné.
děkuji za vaše odpovědi.
Dveře se otevřou zatažením za obě táhla (na zámku drží jen nasazená) směrem k sobě.
Při demontáži tapecíru opatrně, podle obrázků v PDFkách kam jsem nahlížel mají u demontáže tapecíru i obrázek s zadníma mlhovkama a napsané, že se mají taky rozdělat - třeba je pod krytem mlhovky schovaný šroub? textům jsem moc neporozuměl.
Grand Espace III 2.2dT
[img]http://images.spritmonitor.de/188537.png[/img]
[img]http://images.spritmonitor.de/188537.png[/img]
zadní tapecír
v rozích tapecíru jsou vruty další jsou pod mlhovkama a dva jsou zhora pod tím plastem co je u okna. Absolvoval jsem to nedávno měl jsem jen nenamazaný zámek, WDčko to spravilo mnoho zdaru
Espace r.v. 98 2,0 83,5 kW "Jean"
- Tomáš Langer
- Člen RCČR
- Příspěvky: 731
- Registrován: úte kvě 25, 2004 22:17
- Bydliště: Tetčice u Brna
Můžu jen potvrdit, sledoval jsem mechanika, když mi to před rokem dělal.
Snad jen přidám, že práci urychlí, když povolíš jenom ty šrouby v dolních rozích, pak strčit ruce pod tapecíruňk (je potřeba si je skoro "zalomit), nahmatat ty táhla a vrata otevřít. Pak teprve pokračovat dalšíma šroubama - dělá se to mnohem líp, když už máš vrata otevřený.
Snad jen přidám, že práci urychlí, když povolíš jenom ty šrouby v dolních rozích, pak strčit ruce pod tapecíruňk (je potřeba si je skoro "zalomit), nahmatat ty táhla a vrata otevřít. Pak teprve pokračovat dalšíma šroubama - dělá se to mnohem líp, když už máš vrata otevřený.
Tomáš
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
[img]http://langerovi.cz/obrazky/Rendici.jpg[/img] <b>R5 1,4 3dv. 1992</b> (1995-2001)
<b>Espace J11 2,2 TXE 1990</b> (2001-2005), zvaný <i>Autobus</i>
<b>Espace JE Grand 2,0 8V 1998</b> (nynější rodinný miláček), říkáme mu <b>TGV</b> :-))
Re: 5té dveře
Mám taký problém že pri jazde mi zadné dvere-piate drhnú o nárazník a keďže sú laminátové tak sú ošúchné zo spodu. Nevedel by niekto že ako by som ich nejak nastavil alebo cele dvihol od nárazníka ďalej. Na závesoch som to už skúšal ale tam je to na doraz.ďakujem
Re: 5té dveře
tak se podívej jestli by nešlo udělat něco s nárazníkem a pustit jej dolejc.tapo145ap píše:Mám taký problém že pri jazde mi zadné dvere-piate drhnú o nárazník a keďže sú laminátové tak sú ošúchné zo spodu. Nevedel by niekto že ako by som ich nejak nastavil alebo cele dvihol od nárazníka ďalej. Na závesoch som to už skúšal ale tam je to na doraz.ďakujem
Čau, nemáte někdo trochu bližší popis nebo osobní zkušenosti jak na to? Mám zřejmě vypadlé táhlo protože klika chodí naprázdno. Oddělal jsem spodní šroubky v rozích, sundal madlo, pod mlhovkama šroubky nemám a přesto to ani náhodou nejde odklopit tak abych tam dostal ruku, nedal bych tam ani prst. Zasekává se to o boční tapoše v kufru a tak je asi budu muset oddělat jestli někdo nemáte nějakej fígl. Jo a mám otevírací okno a místo roletek takový plastový mřížky tak mě napadlo jestli nejsou nějaký šrouby pod něma a nešlo by to odklopit zvrchu, nevíte? Díky za každej nápad
- Márty
- Moderátor
- Příspěvky: 2819
- Registrován: pon led 05, 2004 21:04
- Bydliště: Plzeňsko a "Pražsko"...tam kde dávají lišky dobrou noc
- Kontaktovat uživatele:
značku Renault mám prostě v krvi... od šroubku až po originál Renault diagnostiku
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
______servis vozů nejen Renault______tel: popřípadě přes SZ nebo Email
new Twingo II phase II / Laguna II 2,0 16V / R5 1.1TL cabrio EBS Vive l´Élégance / R25 Baccara V6...
ex...R21 / R25 2,1TD / R19 1,8 16V / R5 GTTurbo / ťapka / R5 ´75TL / SAFRANE 2.5dT / R25 V6 injection / R11 1.4 GTX / Megane II 1,4 16V / R5 GTE / Espace III 3.0 V6 24v
-
- Junior member
- Příspěvky: 198
- Registrován: pát úno 19, 2010 17:48
Pre Bovera aTipa... Otváranie zadných dverí ak sú zaseknuté, nedá sa bez poškodenia odstrániť tapacíro, ale dá sa vyvŕtať dierka z vnútra asi ...cm od podlahy v strede a tou dierkou tenkým šrubovákom sa tie dvere dajú odblokovať. posunutím bežca smerom doľava. Je tam taká koľajnička a plastový bežec, ktorý sa následkom korózie koľajničky nedokéže magnetom posúvať a preto sa to nedá otvoriť. Preventívne to treba ešte kým sa dvere otvárajú občas namazať. /pod sklom sú zamaskované a hlboko zapustrné 2 šruby/
Výška Z. dverí sa dá nastaviť v horných závesoch, sú tam také excentre.
Výška Z. dverí sa dá nastaviť v horných závesoch, sú tam také excentre.
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
No bez poskozeni to nak jit musi.me to automechanyk otevrel a opravil aniz by neco znicil a bylo to kuli tahlu...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Taky jsem měl tento problém,podařilo se mo odšroubovat všechny šrouby až na dva zásadní-ve spodní části na krajích se nedají odšroubovat zevnitř ani za nic.Přistoupil jsem k navrtání díry ve středu asi 8cm od spodu a šroubovákem jsem zapáčil za táhla.Když už jsem měl díru v čalounění, napadlo mně vyřešit otevírání zevnitř.Ocení jistě ti kteří používají espace k přespaní,nebo když se pokazí zámek.Je to poměrně jednotuchý patent.Pokud by někdo měl zájem,pošlu fotky a popis úpravy.
Eni
Tak tak, dej to sem nebo mě to prosim pošli na bover@atlas.cz, dík
System otevírání zevnitř spočívá v montáži kovové nebo plastové misky do čalounění s mechanikou takové pomyslné vidličky,která pootočením zatlačí na obě táhla.Misku koupíte v hudebniních,je to miska pro konektory na reprobedny asi 8x8cm hloubka asi 1cm..Ta se musí zapustit do čalounění na čtyři vruty do plastu.Do misky jsem vyvrtal díru na hřídelku vidličy. na hřídelce je plocháč na jehož koncích vyčnívají dva čroby M5 as45mm.Pootočením hřídelky šrouby zatlačí za mechaniku obou táhel.
Je to jen hrubý popis.Konkrétním zájemcům pošlu na email fotky.
Je to jen hrubý popis.Konkrétním zájemcům pošlu na email fotky.
Eni
Tak to mám hotový. Odšrouboval jsem všechno na co jsem dosáhl aby se ta výplň co nejvíc uvolnila a pak dole uprostřed pomalu ale hodně silně zatáhl k sobě. Málem mě to stálo prsty ale nakonec se mě to podařilo odklopit tak že jsem se rukou dostal až k táhlu, škubl s ním na stranu a bylo to . Problém byl v zarezlým chodu motorku centrálu. Motorek neměl sílu přetlačit se přes to rezavý místo takže klika zůstávala pořád zamčená a chodila naprázdno. Obrousit, namazat a už to klape jak nový
Měl jsem podobný problém,zabouchl jsem si páté dveře a otevřít už mi nešly.Kamarád mi poradil kde je zhruba táhlo a já začal s dírou.Vše jsem nafotil a tak se můžete podívat.Kromě té díry jsem nic na autě neponičil.Možná se to někomu hodí.Doufám že né zlodějům. http://pipej.rajce.idnes.cz/Dvere_od_kufru/
-
- Junior member
- Příspěvky: 198
- Registrován: pát úno 19, 2010 17:48
tak som to odmeral... dierku treba vyvŕtať vo vzdialenosti 62 cm, meranané z ľavej strany od tesniacej gumy a 6 cm vysoko od podlahy. Do nej sa strčí šrubovák a treba nim nahmatať bežec. a posunúť ho smerom doľava. Ak počujete zvuk ako pri práci "centrálu" tak sa to dalo do polohy -otvorené, a potom sa zadné dvere dajú normálne otvoriť. Po demontáži tapacíra, treba ten bežec vyčistiť od hrdze a namazať. Dnes som to robil, je to jednoduché a tá dierka sa dá zaslepiť nejakým štupľom /ak by sa to stalo znova, ako mne./
- Alf8875
- Junior member
- Příspěvky: 232
- Registrován: čtv pro 04, 2008 18:12
- Bydliště: Morava- Nový Jičín
Kluci vím že tady ta to otázka už padla ale žádná odpověď ! Nevíte některý jak se daji přizvednout 5 té dveře ? Jsem s toho už marný. Nárazník spustit nelze a ty torxy co jsou v horní části pod plastovou krytkou, jako panty dveří se mi po dlouhé době sice podařilo povolit ale nijak sem nepřišel na to jak je přizvednout. Bylo by mi to vcelku jedno ale už mi nárazník hoblují oba kraje dveří a to dost silně . Mám obavu aby tam při pnutí nevzniklanějaká drahá závada a následně oprava ! Děkuji za jakékoliv odpovědi pěknou neděli Alf
Espace 2,2 DT r.v, 1999
- benisek josef
- Senior member
- Příspěvky: 1084
- Registrován: úte bře 23, 2010 20:31
- Bydliště: Hostouň u Horšovského Týna
Alfe snad ti to pomuze ber to jen jako dedukci z predchoziho modelu espacu II co uz ze zadu vipada skoro stejne jako III.tam sme sundali tapec strechy a celej ten pant se da stelovat dopredu dozadu a vyskove.na plechovym pricniku strechy sou 2 nebo tri torxy.pryncipove jako zamek na dverich.a hadam ze moc se to na espacu III nezmenilo.ale je to prace na cely den a asistence druhy osoby...hlavne nedelej to co mi ze sme sundaly cely dvere.nakonec sme povolili torxi vypodlozily kobercem dvere o naraznik o par mm vic (pac vahou se pak nepatrne sesunou dolu) zavrely a dotahly...tak snad ti to pomuze a kdyz skoumam panty na svym trojkovym bude to asi stejny...snad...mozna by stalo za to napsat hodnymu kolegovi misve kterej nema na strese liziny jestly se to nesteluje nekde horem ale o tom dost pochybuju ale jak znam frantiky kteri mi prekvapuji kazdy den vyloucit se to neda...
tak mi to nedalo a sel sem se kouknout tak ty 3srouby sou pod tim plastem ze zhora na tom pantu...
tak mi to nedalo a sel sem se kouknout tak ty 3srouby sou pod tim plastem ze zhora na tom pantu...
Grand Espace III (konecne poradnej rodinej kocar se sportovnim duchem)3l V6 24v automat a LPG solaris obd V3(sesti papinak s 24ventylkama o obsahu sesti velkych pivaku )rok01 vybava E3 kuze alakandr a krom proskleny strechy, sedaku v elektrice a v plne kuzi a napisu initalia asi komplet vybava...
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
Drive:citroen xm 2.5td musketier(pro me nejvic nej nej auto panove) a jine francouzke supliky
-
- Junior member
- Příspěvky: 198
- Registrován: pát úno 19, 2010 17:48
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 hostů