Pripojeni "kondicioneru" akumulatoru

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
BoTo
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: čtv kvě 03, 2007 10:54
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Pripojeni "kondicioneru" akumulatoru

Příspěvek od BoTo » čtv kvě 03, 2007 11:48

zdravim, povazuji za prinosne mit behem garazovani pripojeny "kondicioner" (miniaturni dobijecka ktera dava asi 0.001 Amper hodinove kapacity akumulatoru. U predchozich aut jsem ho pripojoval do 12 V zasuvky (napr. pro lampu). U Espacu je vsak pri vypnutem klicku zasuvka odpojena od akumulatoru! Nemate nekdo napad jak jinak (nechci otvirat kapotu a pripojovat se primo na svorky akumulatoru) resit tento problem. Pripadne, nedopatral jste se nekdo schemata elektroinstalace pro Espace 3 ? Dekuji.
Renault Espace 2.0 A JE0202, pred nim Skoda Forman, Skoda 1203, Jawa 50/05
[img]http://images.spritmonitor.de/181160.png[/img]

BoTo
Starting member
Příspěvky: 12
Registrován: čtv kvě 03, 2007 10:54
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

tak si odpovim sam...

Příspěvek od BoTo » pát kvě 04, 2007 08:35

pri vypnutem klicku je odpojena od akumulatoru pouze predni zasuvka (mezi sedackami ridice a spolujezdce). Zadni zasuvka (na levem zadnim blatniku) je porad pod proudem). Stejne bych se rad ale dostal ke schematu elektroinstalace.
Renault Espace 2.0 A JE0202, pred nim Skoda Forman, Skoda 1203, Jawa 50/05
[img]http://images.spritmonitor.de/181160.png[/img]

suchos
Starting member
Příspěvky: 92
Registrován: úte led 10, 2006 22:34
Bydliště: Přerov

Příspěvek od suchos » pát kvě 04, 2007 20:47

A kčemu je to dobré. Ze svého okolí neznám nikoho, kdo to podobně zapojuje.
Espace J637 rv 1993 2.2i

josef01
Člen RCČR
Příspěvky: 445
Registrován: pon čer 20, 2005 12:54

Příspěvek od josef01 » sob kvě 05, 2007 10:05

má to význam a mimo jiné se tím může prodloužit i život akumulátoru

zub10
Starting member
Příspěvky: 89
Registrován: úte črc 05, 2011 21:07

Re: Pripojeni "kondicioneru" akumulatoru

Příspěvek od zub10 » stř kvě 24, 2017 13:05

Lepší je pulzní nabíjení jedna půlvlna nabije, druhá přes žárovku vybije.
Mělo by to rozbíjet krystaly.
Někde jsem viděl pokus na střední škole s měřením.Prý kapacita rostla i když už se nabíječka nepoužívala.

Používám ji - z klasické trafo nabíječky jsem vyhodil můstek,dal 2 diody jednu přímo a na převrácenou žárovku,aby se druhou půlvlnou nevybíjelo víc, než se nabilo.
Táta má mou starou baterku z Focusu v trakturku,celou zimu venku drží. byla vyrobená r 2002 a teď je 2017
ex Trabant - střecha s lišejníkem a v materiálech předběhl čas
ex Megane I 1.6 55kw,
ex Ford Focus 1.8tdci
ex ESPACE III 2.i LPG r.v. 97 po 20 letech ho začala ničit degradace
Grand Scenic 1,6 2012 LPG - jezdím za kačku na km
ESPACE IV 2T LPG r.v. 2004 - 385t chudák neekonomická oprava - komplet olítaný spotřebák- lpg nádrž,světla vykoukaný,kotouče,stěrače,pření náprava .....
ESPACE IV 2T LPG.

Uživatelský avatar
michal.sk
Junior member
Příspěvky: 135
Registrován: pát dub 19, 2013 07:23
Bydliště: BRATISLAVA

Re: Pripojeni "kondicioneru" akumulatoru

Příspěvek od michal.sk » pon čer 26, 2017 22:27

"asi 0.001 Amper hodinove kapacity akumulatoru" - to je pekna kravina - skoro ako 15 rocna baterka v traktore... (uz som sa zlakol ze bola vyrobena 2002p.n.l :D ) Ak je v aute vsetko v poriadku, a nie je tam dobastlena napr zasuvka v zadnom blatniku, predpokladam ze na hulvata napojena na + pol bez poistky, tak nie je potrebne ziadne dobijanie. EIII po niekolkych minutach odpoji spotrebice a elektriku vobec az na par malych somarin ako je prijimac centralu a pamat radia... takze ak nie je pravidelne odparkovany na 4-6 mesiacov tak v tom nijaky prinos nevidim... skor totalna hovadina... jo a este som na internete videl modru LED do zapalovaca, ktora ti znizi spotrebu o 30-40% - a ver ze sa najde x "odbornikov" ktori si to objdnaju a veria tomu

...a co ja viem, tak kondicioner sa pouziva na vlasy...
čo bolo, bolo... teraz je to .:Renault::Espace::1998::E2::2,0::8V:.

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2456
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Re: Pripojeni "kondicioneru" akumulatoru

Příspěvek od Dawes » stř čer 28, 2017 16:44

Udržovací zdroj ("kondicioner") má smysl pokud stojíš dlouho nebo v nějakých extra podmínkách, třeba v zimě. Při běžném provozu a v našich středoevropských podmínkách obvykle není nic takového potřeba. Pokud se ti baterka vybíjí, radši zjisti proč (elektroinstalace, stav baterky).
Jinak já používám udržováky dva, jeden mám na "záložní" baterce z dárce orgánů - je tak stále nabitá a v pohotovosti, druhý pak na střídačku protřepává baterky v motorkách přes zimu.
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Pripojeni "kondicioneru" akumulatoru

Příspěvek od Šamša » ned srp 06, 2017 23:45

Já mám klasický příklad, kdy mám nepřetržitě BMW na regulovatelné pulzní nabíječce, sice staženou na 0,5A, ale je to střední hodnota, impulzy ve špičce dosahují 30A, samo v ms. Baterce je 11 let a stále v kondici. Oproti tomu kamarád se stejným autem, který je trochu laxní v udržování a stává se, že je baterka do mrtě prázdná a za těch 11 let vystřídal už 3 ks, prostě se rozpadnou desky.
Samo, když někdo jezdí každodenně, tak je asi nesmysl to napichovat na kondik.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů