Pripojeni "kondicioneru" akumulatoru
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 12
- Registrován: čtv kvě 03, 2007 10:54
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Pripojeni "kondicioneru" akumulatoru
zdravim, povazuji za prinosne mit behem garazovani pripojeny "kondicioner" (miniaturni dobijecka ktera dava asi 0.001 Amper hodinove kapacity akumulatoru. U predchozich aut jsem ho pripojoval do 12 V zasuvky (napr. pro lampu). U Espacu je vsak pri vypnutem klicku zasuvka odpojena od akumulatoru! Nemate nekdo napad jak jinak (nechci otvirat kapotu a pripojovat se primo na svorky akumulatoru) resit tento problem. Pripadne, nedopatral jste se nekdo schemata elektroinstalace pro Espace 3 ? Dekuji.
Renault Espace 2.0 A JE0202, pred nim Skoda Forman, Skoda 1203, Jawa 50/05
[img]http://images.spritmonitor.de/181160.png[/img]
[img]http://images.spritmonitor.de/181160.png[/img]
-
- Starting member
- Příspěvky: 12
- Registrován: čtv kvě 03, 2007 10:54
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
tak si odpovim sam...
pri vypnutem klicku je odpojena od akumulatoru pouze predni zasuvka (mezi sedackami ridice a spolujezdce). Zadni zasuvka (na levem zadnim blatniku) je porad pod proudem). Stejne bych se rad ale dostal ke schematu elektroinstalace.
Renault Espace 2.0 A JE0202, pred nim Skoda Forman, Skoda 1203, Jawa 50/05
[img]http://images.spritmonitor.de/181160.png[/img]
[img]http://images.spritmonitor.de/181160.png[/img]
Re: Pripojeni "kondicioneru" akumulatoru
Lepší je pulzní nabíjení jedna půlvlna nabije, druhá přes žárovku vybije.
Mělo by to rozbíjet krystaly.
Někde jsem viděl pokus na střední škole s měřením.Prý kapacita rostla i když už se nabíječka nepoužívala.
Používám ji - z klasické trafo nabíječky jsem vyhodil můstek,dal 2 diody jednu přímo a na převrácenou žárovku,aby se druhou půlvlnou nevybíjelo víc, než se nabilo.
Táta má mou starou baterku z Focusu v trakturku,celou zimu venku drží. byla vyrobená r 2002 a teď je 2017
Mělo by to rozbíjet krystaly.
Někde jsem viděl pokus na střední škole s měřením.Prý kapacita rostla i když už se nabíječka nepoužívala.
Používám ji - z klasické trafo nabíječky jsem vyhodil můstek,dal 2 diody jednu přímo a na převrácenou žárovku,aby se druhou půlvlnou nevybíjelo víc, než se nabilo.
Táta má mou starou baterku z Focusu v trakturku,celou zimu venku drží. byla vyrobená r 2002 a teď je 2017
ex Trabant - střecha s lišejníkem a v materiálech předběhl čas
ex Megane I 1.6 55kw,
ex Ford Focus 1.8tdci
ex ESPACE III 2.i LPG r.v. 97 po 20 letech ho začala ničit degradace
Grand Scenic 1,6 2012 LPG - jezdím za kačku na km
ESPACE IV 2T LPG r.v. 2004 - 385t chudák neekonomická oprava - komplet olítaný spotřebák- lpg nádrž,světla vykoukaný,kotouče,stěrače,pření náprava .....
ESPACE IV 2T LPG.
ex Megane I 1.6 55kw,
ex Ford Focus 1.8tdci
ex ESPACE III 2.i LPG r.v. 97 po 20 letech ho začala ničit degradace
Grand Scenic 1,6 2012 LPG - jezdím za kačku na km
ESPACE IV 2T LPG r.v. 2004 - 385t chudák neekonomická oprava - komplet olítaný spotřebák- lpg nádrž,světla vykoukaný,kotouče,stěrače,pření náprava .....
ESPACE IV 2T LPG.
Re: Pripojeni "kondicioneru" akumulatoru
"asi 0.001 Amper hodinove kapacity akumulatoru" - to je pekna kravina - skoro ako 15 rocna baterka v traktore... (uz som sa zlakol ze bola vyrobena 2002p.n.l ) Ak je v aute vsetko v poriadku, a nie je tam dobastlena napr zasuvka v zadnom blatniku, predpokladam ze na hulvata napojena na + pol bez poistky, tak nie je potrebne ziadne dobijanie. EIII po niekolkych minutach odpoji spotrebice a elektriku vobec az na par malych somarin ako je prijimac centralu a pamat radia... takze ak nie je pravidelne odparkovany na 4-6 mesiacov tak v tom nijaky prinos nevidim... skor totalna hovadina... jo a este som na internete videl modru LED do zapalovaca, ktora ti znizi spotrebu o 30-40% - a ver ze sa najde x "odbornikov" ktori si to objdnaju a veria tomu
...a co ja viem, tak kondicioner sa pouziva na vlasy...
...a co ja viem, tak kondicioner sa pouziva na vlasy...
čo bolo, bolo... teraz je to .:Renault::Espace::1998::E2::2,0::8V:.
Re: Pripojeni "kondicioneru" akumulatoru
Udržovací zdroj ("kondicioner") má smysl pokud stojíš dlouho nebo v nějakých extra podmínkách, třeba v zimě. Při běžném provozu a v našich středoevropských podmínkách obvykle není nic takového potřeba. Pokud se ti baterka vybíjí, radši zjisti proč (elektroinstalace, stav baterky).
Jinak já používám udržováky dva, jeden mám na "záložní" baterce z dárce orgánů - je tak stále nabitá a v pohotovosti, druhý pak na střídačku protřepává baterky v motorkách přes zimu.
Jinak já používám udržováky dva, jeden mám na "záložní" baterce z dárce orgánů - je tak stále nabitá a v pohotovosti, druhý pak na střídačku protřepává baterky v motorkách přes zimu.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Pripojeni "kondicioneru" akumulatoru
Já mám klasický příklad, kdy mám nepřetržitě BMW na regulovatelné pulzní nabíječce, sice staženou na 0,5A, ale je to střední hodnota, impulzy ve špičce dosahují 30A, samo v ms. Baterce je 11 let a stále v kondici. Oproti tomu kamarád se stejným autem, který je trochu laxní v udržování a stává se, že je baterka do mrtě prázdná a za těch 11 let vystřídal už 3 ks, prostě se rozpadnou desky.
Samo, když někdo jezdí každodenně, tak je asi nesmysl to napichovat na kondik.
Samo, když někdo jezdí každodenně, tak je asi nesmysl to napichovat na kondik.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů