úplně zhasíná při jízdě 2,2 dci
Moderátor: Moderators General
úplně zhasíná při jízdě 2,2 dci
prosím o pomoc....vracíme se domů, po 2-3 km zničeho nic v obci zhasne motor, přístrojovka...ticho....jen se rozbliká imobilizér jakoby byl vypnutý klíček...to se opakovalo ještě jednou...zajel jsem na kraj jen se spojkou,jinak bych to volantem bez posilovače neuřídil...poprvé když se to stalo jsem musel chvíli startovat aby motor naskočil,podruhé to šlo lépe...pak cca 50km nic....vše fungovalo.
denní počítadlo km zůstalo,což je divné,nebylo vynulované ale rádio přeladěné...po dojezdu při zamykání auta se chová jako u předtím odpojené baterky-cvakne jakoby otvíralo, takže musím zmáčknout tlačítko na klíči ještě jednou,aby se zamklo.
Dotaz-nač se mám soustředit při hledání možné závady ?
-je někde a kde - nějaké ,,hlavní relé,, ?
kontakty na baterce drží,pojistky v pořádku...vím že moc informací nedávám ale nevím kde začít...
Díky předem za rady a nápady, nechci aby se to opakovalo,...ve tmě na dálnici aj...vozím rodinu.
denní počítadlo km zůstalo,což je divné,nebylo vynulované ale rádio přeladěné...po dojezdu při zamykání auta se chová jako u předtím odpojené baterky-cvakne jakoby otvíralo, takže musím zmáčknout tlačítko na klíči ještě jednou,aby se zamklo.
Dotaz-nač se mám soustředit při hledání možné závady ?
-je někde a kde - nějaké ,,hlavní relé,, ?
kontakty na baterce drží,pojistky v pořádku...vím že moc informací nedávám ale nevím kde začít...
Díky předem za rady a nápady, nechci aby se to opakovalo,...ve tmě na dálnici aj...vozím rodinu.
Re: úplně zhasíná při jízdě 2,2 dci
Čau,
tohle je divný. Začal bych asi kontrolou pojistkové skříňky pod nohama spolujezdce. To co popisuješ mi připomíná nějaký studeňáky v pojistkách, haprující relé "po klíčku" nebo odcházející uzemění jednotky BII. Je to dost obecně, stálo by za to napsat víc o tvém autě (rok, výbava, přítomnost BII jednotky...)
tohle je divný. Začal bych asi kontrolou pojistkové skříňky pod nohama spolujezdce. To co popisuješ mi připomíná nějaký studeňáky v pojistkách, haprující relé "po klíčku" nebo odcházející uzemění jednotky BII. Je to dost obecně, stálo by za to napsat víc o tvém autě (rok, výbava, přítomnost BII jednotky...)
GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
http://www.kral-restaurator.cz
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)


CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: úplně zhasíná při jízdě 2,2 dci
Čau...ano,je to divný. Auto je r. 2002, JEOK,Race, 2,2 Dci, G9T, jednotka BII B3.Grand.
Pojistková skříň trochu nesedí-v úplně pravém sloupci odspodu mají být náhradní pojistky-3ks,směrem nahoru pak mezera,pak pojistka zadní mlhovky přívěsu 10A (pozn.-nesvítí mi zadní mlhovka na autě,i když relátko vzadu cvaká ,na přístrojovce svítí indikace rozsvícené zad. mlhovky-ale asi to nesouvisí,věnovat se tomu budu potom),pak následuje F61-5A-což vůbec netuším k čemu je...ale to vše je podle noty 8166A. Já mám 4 náhradní,na místě mlhovky zad. světel mám mezeru a pak je nad ní pojistka 30A...pak mezera a dál 7,5A.Na druhém autě stejného typu je to také tak-že by orientace pojistek byla pro tato auta dle jiné tech. noty ? Jinak pojistky jsem kontroloval,vypadají OK.
Zajímá mne ono ''relé po klíčku'' - kde se nachází ? To zkontroluji.
Ještě to napíchnu na Clip,ale nevím ,za prvé jsem v tom začátečník a za druhé nevím jestli po tom ''black outu''něco zůstalo v paměti.
Díky za reakci.
Pojistková skříň trochu nesedí-v úplně pravém sloupci odspodu mají být náhradní pojistky-3ks,směrem nahoru pak mezera,pak pojistka zadní mlhovky přívěsu 10A (pozn.-nesvítí mi zadní mlhovka na autě,i když relátko vzadu cvaká ,na přístrojovce svítí indikace rozsvícené zad. mlhovky-ale asi to nesouvisí,věnovat se tomu budu potom),pak následuje F61-5A-což vůbec netuším k čemu je...ale to vše je podle noty 8166A. Já mám 4 náhradní,na místě mlhovky zad. světel mám mezeru a pak je nad ní pojistka 30A...pak mezera a dál 7,5A.Na druhém autě stejného typu je to také tak-že by orientace pojistek byla pro tato auta dle jiné tech. noty ? Jinak pojistky jsem kontroloval,vypadají OK.
Zajímá mne ono ''relé po klíčku'' - kde se nachází ? To zkontroluji.
Ještě to napíchnu na Clip,ale nevím ,za prvé jsem v tom začátečník a za druhé nevím jestli po tom ''black outu''něco zůstalo v paměti.
Díky za reakci.
Re: úplně zhasíná při jízdě 2,2 dci
Pojistky bych kontroloval podle potisku na BII jednotce. Ty technické nóty jsou v některých věcech mírně řečeno obecné, poplatné době vydání. Po něm mohlo přijít více sérií s nějakými změnami.
To relé "po klíčku" - mám za to, že jedno je nad pojistkama. Ale teď je to věštění z koule, nemám po ruce dokumentaci.
Clip nemusí fungovat korektně (nebo vůbec), pokud není v pořádku napájení jednotek motoru, BII a výkonných prvků. Taky může vykazovat nesmysly, pokud je třeba někde vadné uzemění.
To relé "po klíčku" - mám za to, že jedno je nad pojistkama. Ale teď je to věštění z koule, nemám po ruce dokumentaci.
Clip nemusí fungovat korektně (nebo vůbec), pokud není v pořádku napájení jednotek motoru, BII a výkonných prvků. Taky může vykazovat nesmysly, pokud je třeba někde vadné uzemění.
GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
http://www.kral-restaurator.cz
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)


CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: úplně zhasíná při jízdě 2,2 dci
O.K.,díky..
relé po klíčku je opravdu jedno z těch nad pojistakmi-fialová barva krytu-jsou tam dvě.
pojistky-jasné
Clip neukázal nic-jen že při běhu motoru je zkrat na kostru u turbulenční klapky (nebo regulátoru ?)-což je asi elektricky ovládaný regulátor podtlakový,napojený na turbo- ten ale mám nový,takže asi Clip neberu vážně.
vyrobil jsem nový mínusový kabel připojený na mínus pol baterky (objímka na konektor baterky držela ,ale až po maximálním dotažení)
mlhovky svítí, po přečtení rad na foru jsem našel problém-malý kolíček v zásuvce oddalující kontakt po zasunutí zástrčky nebyl ve správné poloze..
takže mlhovky byly přepnuté na přívěs.
No a ZATÍM to jede a závada se neprojevila opakovaně...zatím...ať to tak zůstane...ťuk ťuk na všechny dřeva...
Dawes díky za odpovědi..!
P.S.: na tunelu pod velkým kastlíkem je tajemný kolíbkový vypínač s krytkou proti náhodnému přepnutí (nevím jak vložit obrázek)-nač je ten ?
relé po klíčku je opravdu jedno z těch nad pojistakmi-fialová barva krytu-jsou tam dvě.
pojistky-jasné
Clip neukázal nic-jen že při běhu motoru je zkrat na kostru u turbulenční klapky (nebo regulátoru ?)-což je asi elektricky ovládaný regulátor podtlakový,napojený na turbo- ten ale mám nový,takže asi Clip neberu vážně.
vyrobil jsem nový mínusový kabel připojený na mínus pol baterky (objímka na konektor baterky držela ,ale až po maximálním dotažení)
mlhovky svítí, po přečtení rad na foru jsem našel problém-malý kolíček v zásuvce oddalující kontakt po zasunutí zástrčky nebyl ve správné poloze..
takže mlhovky byly přepnuté na přívěs.
No a ZATÍM to jede a závada se neprojevila opakovaně...zatím...ať to tak zůstane...ťuk ťuk na všechny dřeva...
Dawes díky za odpovědi..!
P.S.: na tunelu pod velkým kastlíkem je tajemný kolíbkový vypínač s krytkou proti náhodnému přepnutí (nevím jak vložit obrázek)-nač je ten ?
Re: úplně zhasíná při jízdě 2,2 dci
Ten vypínač už tu někdo řešil a nejsem si jistý, jestli jsme ho dořešili.
GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
http://www.kral-restaurator.cz
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)


CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: úplně zhasíná při jízdě 2,2 dci
tak to udělal zase.....zničeho nic tma,černo....kontrolka imobilizéru nesvítila, nesvítilo vůbec nic....motor zhasl, řízení ztvrdlo..nešlo ani spustit výstražné blinkry....bylo potřeba otočit klíčkem zpět a nastartovat znovu....pak jsem dojel domů.Vynulovalo se počítadlo denních najetých km,paměť rádia,hodiny. Těsně předtím jsem slyšel slabé lupnutí v reprácích puštěného rádia...
Je to fakt napytel, zatím se to stalo v relativně klidném místě,ale-....
Kdyby někoho napadlo co s tím , prosím napište. Jsem z Prostějova....Díky.
Je to fakt napytel, zatím se to stalo v relativně klidném místě,ale-....
Kdyby někoho napadlo co s tím , prosím napište. Jsem z Prostějova....Díky.
Re: úplně zhasíná při jízdě 2,2 dci
Napadá mě kontakt ve spínací skříňce nebo “relé po klíčku” které blokuje hromadu okruhů v autě. I když to by nevymazalo paměť palubky. Možná nějaká zem co napájí BIi jednotku.
GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
http://www.kral-restaurator.cz
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)


CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: úplně zhasíná při jízdě 2,2 dci
fajn, co nejdříve půjdu touto cestou...mrknu na relé, kabely v spínačce a mrknu na BII....
Díky za reakci !!!
Díky za reakci !!!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti