DO centrálu z jiného Espace-přenesení

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Fly242
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: pát srp 16, 2019 21:50

DO centrálu z jiného Espace-přenesení

Příspěvek od Fly242 » ned pro 01, 2019 01:07

Dobrý den,
opravdu jsem pročítal co se dalo ale konkrétní odpověď jsem nenašel....
Mám 2 auta Espace III 2,2 Dci..r.v. 2000-2002...jedno pojízdné,které bohužel odemknu jen jedním klíčem,druhý klíč sice blikne,ale nejde odemknout (patrně nejde signál z plošného spoje v klíčku).Samozřejmě bych rád měl oba klíče plně funkční.Vím že se dají přehazovat ty plošné spoje v klíčích.
Mám druhé auto,stejné,nepojízdné,kde klíče fungovali oba.Mám dotazy:
1. dají se klíče z nepojízdného naprogramovat do pojízdného? ... popř. jak ? Synchronizací v kabině pomocí mačkání centrálu na stropě a uvedení diody na palubce do trvalého svícení ,tedy v synchronizačním modu...?

2. pokud to nepůjde, co vše se musí přehodit z jednoho auta do druhého, abych mohl používat plošné spoje ovládání centrálu z klíčů z auta, které je nyní nepojízdné?

3. lze opravit či přeprogramovat nefunkční klíč (patrně nevysílá,při současném zmáčknutí dvou klíčů,z nichž jeden bezpečně odemykal auto,u kterého jsem stál,se toto auto odemklo/zamklo, což znamená že se signály navzájem nevyrušily,protože jeden z klíčů nefungoval)...
popř. kdo tohle umí ?
Děkuji moc za rady či odpovědi.

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2085
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Re: DO centrálu z jiného Espace-přenesení

Příspěvek od Dawes » ned pro 01, 2019 10:29

Ahoj,
pokusím se ti odpovědět v rámci mých skromných - povětšinou ne zcela osobních zkušeností.

1) Klíče se dají párovat, obvykle pomocí mačkání tlačítek na konzoli, na klíčcích a otáčením klíče v zapalování. Návod se tu někde potuloval, zkusím zahledat. Pokud to nepomůže, dá se tak učinit v servisu pomocí diagnostiky (Renault, většinou ne nějakou UNI).
Pokud jde o dálkové ovládání, spárování by neměl být problém, v klíči je ale i pasivní čip pro odblokování zapalování, který je asi lepší přendat než přepárovat. Černá obdélníková kostička délky asi 1cm vsazená v klíči vedle dps.

2) to fakt nechceš, systém dálkového ovládání + imobilizéru je poměrně komplikovaný a prorostlý do většiny důležitých komponent.

3) Jsou různé specializované servisy, zeptal bych se u nějakého dobrého autoelektrikáře, který určitě bude vědět komu dává tyhle věci na opravu. Nebo specialisté na autoklíče.

Než se pustíš do práce, zkus ještě zkontrolovat stav kontaktní plošky v nefunkčním spárovaném klíči a polarizaci baterie. Je to tam takové ne úplně jasné a sám jsem se kdysi nachytal a měl tam baterku obráceně... takže samozřejmně klíč nefungoval. Pak taky často odcházely jen ty mikrospínače, buď se musely zmáčknout pod úhlem, nebo rovnou vyměnit.

edit:

Jinak letmým pohledem na Google:
v Praze a okolí www.autoklice.cz
v Brně: www.autoelektronikabrno.cz

+ poslal jsem ti mail s dokumentací (na konci návod na resynchronizaci)

Přeju úspěch
GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
Obrázek Obrázek http://www.kral-restaurator.cz

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host