Homokinetický klb

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
1nokia1
Junior member
Příspěvky: 104
Registrován: pon bře 03, 2008 15:00
Bydliště: Poprad,Tatry-SK

Homokinetický klb

Příspěvek od 1nokia1 » stř led 28, 2015 19:42

Menil niekto homokinetický klb na poloosi??alebo treba vymeniť celú poloos??
Renault Espace III 2.2td r.v.1999

Uživatelský avatar
michal.sk
Junior member
Příspěvky: 116
Registrován: pát dub 19, 2013 07:23
Bydliště: BRATISLAVA

Re: Homokinetický klb

Příspěvek od michal.sk » stř led 28, 2015 20:28

...alebo treba vymenit cele auto? :) nie; jasne ze sa da vymenit samotny klb, ja osobne som na mojom menil manzetu, ale to je to iste ako ked menis klb, lebo ho treba dat dole a potom nasadit spat. akurat som nedal novy, ale ten povodny.
čo bolo, bolo... teraz je to .:Renault::Espace::1998::E3::2,0::8V:.

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1216
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Re: Homokinetický klb

Příspěvek od LONGER » stř led 28, 2015 20:50

Zeptam se,je tam pro zajisteni pojistny krouzek a staci ho jen zklepnout,nebo je tam pojistny krouzek na seigerkleste.
Dik
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

Uživatelský avatar
michal.sk
Junior member
Příspěvky: 116
Registrován: pát dub 19, 2013 07:23
Bydliště: BRATISLAVA

Re: Homokinetický klb

Příspěvek od michal.sk » stř led 28, 2015 21:23

je tam segerka, treba ju roztiahnut smerom do klbu, a hriadel ide vytiahnut. s novym klbom by mala byt dodana aj nova segerka, ak je spravne nasadena v klbe, tak sa to da nasadit bez kliesti - hriadel je na konci skoseny - len ho strcis dnu a cvakne to tam

Obrázek
čo bolo, bolo... teraz je to .:Renault::Espace::1998::E3::2,0::8V:.

Uživatelský avatar
LONGER
Senior member
Příspěvky: 1216
Registrován: pon lis 03, 2008 23:35

Re: Homokinetický klb

Příspěvek od LONGER » čtv led 29, 2015 17:13

to jsem chtěl vědět.až mě to potká,nebudu muset tápat a hledan seigrovku ve vazelíně...

DĚKUJU..
ex:SCENIC 1.6 16V RXE r.v. 2000 LPG okolo 8L plynu
ex:ESPACE 2.0 16V r.v. 2000 facelift LPG okolo 10L plynu
ex:TWINGO 1.2 43kw r.v. 1999 polokabrio okolo 6L naturalu
SCENIC 2001 1.6 16V ve stříbře,v kůži,6pytlů,digiklima...
ex:TRAFIC GENERATION 2.5DCI r.v. 2005 okolo 7L ropy
Obrázek

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11356
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Homokinetický klb

Příspěvek od Šamša » ned bře 08, 2015 10:41

Na LII. není segerovka, ale pérko, tam to nejde kleštěmi, ale musí se kloub srazit kladivem, samo se hřídel musí jistit buď silnejma rukama nebo aretační svěrkou, případně sikovkama zapřenýma o pevný bod. Pouze u zpětného nasazení se ten kroužek musí šroubovákem trochu přimáčknout, aby kloub najel na tisícihran. Měnil jsem nedávno obě manžety. Tak si myslím, že je to podobné na Esp.
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW(boost 2bary),
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 401000km

Obrázek
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 213000km
Obrázek

BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 354000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

Uživatelský avatar
michal.sk
Junior member
Příspěvky: 116
Registrován: pát dub 19, 2013 07:23
Bydliště: BRATISLAVA

Re: Homokinetický klb

Příspěvek od michal.sk » ned bře 22, 2015 22:16

...aj na favorite je poistny kruzok, ale na to sa nikto nepytal.... ked sme na fore ESPACE III, tak sa nebudeme bavit o LII, ok? to je vecny problem mnohych ludi.... " ja mam sice ine ine auto, tam je to tak a tak..." ked budem chciet vediet ako je to na inom aute, napisem na ine forum...
čo bolo, bolo... teraz je to .:Renault::Espace::1998::E3::2,0::8V:.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11356
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Homokinetický klb

Příspěvek od Šamša » úte kvě 05, 2015 22:03

michal.sk píše:...aj na favorite je poistny kruzok, ale na to sa nikto nepytal.... ked sme na fore ESPACE III, tak sa nebudeme bavit o LII, ok? to je vecny problem mnohych ludi.... " ja mam sice ine ine auto, tam je to tak a tak..." ked budem chciet vediet ako je to na inom aute, napisem na ine forum...
Homokinetické klouby na LII. jsou naprosto totožné jako na EspIII., tudíž ta metoda s těmi kleštičkami je docela zcestná, kroužek se musí naopak stlačit do zápichu v hřídeli, takže se musí spíše šroubováčkem stlačit a kladivem srazit dolů, tak jak je popsáno výše.
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW(boost 2bary),
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 401000km

Obrázek
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 213000km
Obrázek

BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 354000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

Uživatelský avatar
michal.sk
Junior member
Příspěvky: 116
Registrován: pát dub 19, 2013 07:23
Bydliště: BRATISLAVA

Re: Homokinetický klb

Příspěvek od michal.sk » pát dub 14, 2017 14:22

ŠAMŠO, ked niekto napise 9376 prispevkov (iste hodnotnych) na forum Espace III a sam ho nema tak to uz samo o sebe vypoveda o kvalite tych mudrosti... Ked budes mat E III tak si tam daj klby z L II. Ja som pred mesiacom menil klb na E III, na druhej strane ako pred casom tu manzetu, a predstav si, zase tam tie k*rvy fzancuzske dali tu segerku (podotykam, ze klby boli povodne). A aj do noveho klbu ju pribalili... A to som objednaval u vas, v Cechach... A mimochodom, "ta metoda s těmi kleštičkami" je zo servisneho manualu na ESPACE III.
čo bolo, bolo... teraz je to .:Renault::Espace::1998::E3::2,0::8V:.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11356
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: Homokinetický klb

Příspěvek od Šamša » sob dub 29, 2017 21:13

Zajímavý :-) , že v manulálu LII. je ten samý obrázek s kleštičkama, ale provedení ve skutečnosti jiný, s pérkem, po segerovce ani vidu. Ale jinak dík za přispění, že je to jinak, od toho tu to fórum je.
Laguna II. 2001 1.9dCi Carminat 79kW, čip bmwpower.cz cca 110kW(boost 2bary),
pružiny Eibach (sníženo -5cm), podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 401000km

Obrázek
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 213000km
Obrázek

BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 354000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
Obrázek

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2076
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Re: Homokinetický klb

Příspěvek od Dawes » stř kvě 17, 2017 14:17

Může jít o "změnu za pochodu" kterých soudruzi v Renaultu a Matře činili požehnaně.
Některé reálie se liší podle roku výroby, respektive podle výrobní serie. Pravdu můžete mít oba, ale každá se může vztahovat na jinou sérii nebo motorizaci.
GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
Obrázek Obrázek http://www.kral-restaurator.cz

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

zbisek
Junior member
Příspěvky: 168
Registrován: ned úno 28, 2010 11:51
Bydliště: Kvasice

Re: Homokinetický klb

Příspěvek od zbisek » pon lis 04, 2019 09:31

Zdravím,budu muset vyměnit homokineťák,ale narazil jsem na problém a to v počtu ozubení kola.Vnější ozubení strana kola: 27
Vnitřní ozubení,strana kola: 32 a nebo Vnější ozubení strana kola: 27 Vnitřní ozubení,strana kola: 25.Takže jak zjistím počet zubů a popřípadě jestli je to jedno,který tam dám?Díky
RENAULT ESPACE 2,2i r.v.1994(do 8.12.2011)
Renault Espace 2.0i 8V r.v.1997(od 20.12.2011 do 3.7.2017)
Renault Espace 2.0 16V r.v.2000(od 3.7.2017)

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2076
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Re: Homokinetický klb

Příspěvek od Dawes » úte lis 05, 2019 13:12

Jedno to asi nebude, dal bych tam to, co máš na autě. Tedy sundat, spočítat, dát nový. Nebo vyhledat díl podle VIN třeba u dealera Renault. Obvykle najdou díl a dají OE číslo, případně nějaké info okolo.
GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
Obrázek Obrázek http://www.kral-restaurator.cz

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

Uživatelský avatar
michal.sk
Junior member
Příspěvky: 116
Registrován: pát dub 19, 2013 07:23
Bydliště: BRATISLAVA

Re: Homokinetický klb

Příspěvek od michal.sk » úte lis 05, 2019 17:26

benzinove verzie a naftove verzie maju odlisne klby... ak mas cislo dielu, najdes nahradu kt. ti bude pasovat... renault.epcdata.ru
čo bolo, bolo... teraz je to .:Renault::Espace::1998::E3::2,0::8V:.

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2076
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Re: Homokinetický klb

Příspěvek od Dawes » úte lis 05, 2019 19:09

GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
Obrázek Obrázek http://www.kral-restaurator.cz

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace III“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů