Při 60 km rychlosti a v tahu se mi chvěje cele auto

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

cesch
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: čtv lis 09, 2006 16:36
Kontaktovat uživatele:

Při 60 km rychlosti a v tahu se mi chvěje cele auto

Příspěvek od cesch » pát led 05, 2007 16:46

Zdravi. Mám problém s chvěním Espace. Pokud ho dám do tahu v 50 až 60 Km/h, tak se mi cele auto rozechvěje do stran. Vyměnil jsem uz silembloky motoru a ramen, ale nic. Na kolech ani na řízení vůle není. Vše je povyměňované. není to škubání do volantu, ale jen chvení. Auto jinak sedí perfektně a po přesáhnutí šedesátky se už nic nechvěje a je vše v pohode. Děla to jenom v tahu. Poradí mi někdo? Předem díky

Uživatelský avatar
Hotler
Junior member
Příspěvky: 122
Registrován: úte kvě 16, 2006 10:34

Příspěvek od Hotler » pát led 05, 2007 17:11

pravděpodobně poloosa, co si o tom myslí ostatní?

Jan Moravec
Člen RCČR
Příspěvky: 130
Registrován: stř zář 20, 2006 00:21

Příspěvek od Jan Moravec » pát led 05, 2007 17:28

Tohle většinou dělají suché nebo poškozené vnitřní klouby poloos.

cesch
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: čtv lis 09, 2006 16:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cesch » pát led 05, 2007 18:00

co se s tím dá dělat? Výměna poloos?

polymorf
Junior member
Příspěvky: 120
Registrován: čtv lis 16, 2006 21:17

Příspěvek od polymorf » pát led 05, 2007 22:32

Přikláním se k poloose,dělává to ten kloub u převodovky.Někdy to jde identifikovat pouze pohmatem,otáčet s poloosou a zkoušet radialní vůli.Jak jsou na tom silentbloky převodovky?
RENAULT LAGUNA I Ph II 3,0L V6 24v RXT

cesch
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: čtv lis 09, 2006 16:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cesch » pát led 05, 2007 23:04

silembloky prevodovky jsou puvodni.

polymorf
Junior member
Příspěvky: 120
Registrován: čtv lis 16, 2006 21:17

Příspěvek od polymorf » sob led 06, 2007 07:03

cesch píše:silembloky prevodovky jsou puvodni.

Rozhodně bych je prověřil,ale asi skutečně jedna poloosa.

Nebyla uvedena motorizace+typ převodovky.
RENAULT LAGUNA I Ph II 3,0L V6 24v RXT

cesch
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: čtv lis 09, 2006 16:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cesch » sob led 13, 2007 09:37

Mám Renault Espace 2,2 benzin, 79 kW. Prevodovka NG3. Polosu jsem vyměnil a je to o neco lepší, ale pořád se to chvěje. Asi to bude nakopnuty už ve špajsce. Ten tisicihran co z ni kouka. Poloosa hazi a přitom je nova.

polymorf
Junior member
Příspěvky: 120
Registrován: čtv lis 16, 2006 21:17

Příspěvek od polymorf » sob led 13, 2007 11:47

cesch píše:Mám Renault Espace 2,2 benzin, 79 kW. Prevodovka NG3. Polosu jsem vyměnil a je to o neco lepší, ale pořád se to chvěje. Asi to bude nakopnuty už ve špajsce. Ten tisicihran co z ni kouka. Poloosa hazi a přitom je nova.
Ta namontovaná poloosa je nová nebo repasovaná?A co ta druhá?
RENAULT LAGUNA I Ph II 3,0L V6 24v RXT

cesch
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: čtv lis 09, 2006 16:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cesch » sob led 13, 2007 11:50

repas.ta druha nehazi.ta vypada dobre

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1612
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakub » ned úno 04, 2007 19:16

Dělá mě to občas taky a nějak to neřeším je to jen slabě (lépe řečeno bylo) problém byl/je v tisícihranu co jde z převodovky prostěje vytahanej je to znát tak že když se chytne ten kloub tak s ním jde hýbat nahoru dolu a samozřejmě do stran, jelikož espace je moje pracovní auto a jinou převodovku nemám a kupovat nehodlám, vytáhl jsem poloosu na vnitřním kloubu na té části kde je ten tisícihran jsem udělal dokola svár CO2 tím se to stáhlo a je to OK, vím je to prasárna, ale jak jsem psal je to pracant a žádná leštěnka.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví

cesch
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: čtv lis 09, 2006 16:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cesch » pon úno 05, 2007 07:42

Dobrý den.
Vyměnil jsem i tu druhou poloosu a je po problemu. U obou poloos jsem měl na 3 kusy přestřiženy zajišťovaci količek z ocele. Asi nekdy v minulosti dostala pekne na prd.. a vymetl s ni nekdo pořádnou díru. Jinak si to neumím vysvětlit. Takže Vám všem dekuji za rady. Ta správná je, že byli špatné poloosy. Těším se na další pokec se všemi a přeji všem mnoho najetých kylometrů bez nehody a hlavně bez poruchy. Pěkný den.

Uživatelský avatar
Barzoj
Starting member
Příspěvky: 19
Registrován: ned lis 26, 2006 19:20
Bydliště: Frýdek-Místek

Příspěvek od Barzoj » sob úno 10, 2007 00:21

jen dotaz takze si mel vybity ty klouby u prevodovky,nebo u kola.dik za odpoved :shock:

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1612
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakub » sob úno 10, 2007 06:22

vibrace auta dělají vnitřní klouby nebo "výstupy" z převodovky, vnější klouby při rozjíždění a rejdu cvakaj a ve finále vyskočej.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví

cesch
Starting member
Příspěvky: 7
Registrován: čtv lis 09, 2006 16:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od cesch » ned úno 11, 2007 10:35

Vnitřní klouby asi. Nic moc na tom poznat nebylo, ale ty količky se museli prestrihnout kvuli nejake vuli

Uživatelský avatar
Vengi
Starting member
Příspěvky: 13
Registrován: pon pro 22, 2008 20:05
Bydliště: Ostrava-Hrabůka
Kontaktovat uživatele:

chvění

Příspěvek od Vengi » pon srp 17, 2009 21:54

To auto má strach z té rychlosti musiš tomu slapat na krk :lol: :lol: :lol: nam se do 60 km/h chvěje rafička ukazatele rychlosti protoze pro to auto je to stresujíci rychlost jak se pridá tak se uklidní a slape jak hodinky :twisted: :twisted: :twisted:

Vitaliy
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: pát úno 17, 2012 22:48
Bydliště: Liberec

Re: Při 60 km rychlosti a v tahu se mi chvěje cele auto

Příspěvek od Vitaliy » ned zář 09, 2012 20:25

Zdravim vas. Tak potkal me se stejny vyse zminovany problem . Vule na tisicihranu na vystupu z prevodovky a taky chveni auta. Poloosy vypadaji slusne jen ta vule v tisicihranu. Je mozne ze by tu vuli mohly mit na svedomi zajistovaci koliky ? Vypada to ze tam misto nich je jen ohnuta rutilka :) trapi me navic sjizdeni vnitrniho okraje gumy u ridice a bouchani u spolujezdce. Cepy a celkove kosti jsou bez vule (zkouseno jen tahanim rukou :) ). Nejaka rada panove?

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1612
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Při 60 km rychlosti a v tahu se mi chvěje cele auto

Příspěvek od jakub » úte zář 11, 2012 09:11

ty kolíky to dělat nebudou, to je jen pojistka proti vytažení, pokud je tam vůle tak jedině jiné poloosy a nebo jak jsem psal (u 4 válců, u V6 to nelze) ovařit to COčkem a ono se to stáhne (ten tisícihran na kloubu poloosy). Sjíždění pneu - geometrie a pozor píšu GEOMETRIE ne jenom sbíhavost, může tam být problém jinde, bohužel u espace nelze jednodušše štelovat celé geometrie, takže se to řeší délkou ramen, pakárna...

Dost často změkne zadní silentblok spodního ramene a rozjede tu geometrii kompletně, mlátí to potom jak se to vytahá a pokud jsou i horší kotouče tak při brždění to rozklepe celý auto...
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví

Vitaliy
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: pát úno 17, 2012 22:48
Bydliště: Liberec

Re: Při 60 km rychlosti a v tahu se mi chvěje cele auto

Příspěvek od Vitaliy » sob zář 15, 2012 22:57

Je mi jasne ze svar by to stahnul. Nedojde ale ke skrehnuti materialu a naslednemu prasknuti pri zatezi ? Mam sice po ruce MIG-MAG za 70 tis. ale i tak se bojim spatneho spis nerovnomerneho prohrati. Prave zkusenost na souteznim Lanceru evo VIII. Ulezoni tlumice se stahovalo svarem a nakonec tlumic projel kapotou.

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1612
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Při 60 km rychlosti a v tahu se mi chvěje cele auto

Příspěvek od jakub » ned zář 16, 2012 08:09

tak to jste to museli spíš tím svártem nějak oslabit, hodně proudu a kolem sváru jste to spíše upálili...

Poloosa takto ovařená jezdila léta do německa a dost namáhaná byla, auto bylo přestavěno (espace I FL) na 2.0 Turbo 172PS a tahalo to týdně z německa 1t vozík...
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví

Radek344
Junior member
Příspěvky: 190
Registrován: stř říj 05, 2011 20:56
Bydliště: Olomouc

Re: Při 60 km rychlosti a v tahu se mi chvěje cele auto

Příspěvek od Radek344 » pon čer 23, 2014 22:09

kdyz se meni poloosa, meni se taky nejake gufero v prevodovce nebo tam u espace zadne neni?
Espace II 2,2i, r.v. 1994 + r.v. 1996, Avia A21 karavan, Kawasaki ZX9R, Yamaha DT125LC, Suzuki TS80X

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1612
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Při 60 km rychlosti a v tahu se mi chvěje cele auto

Příspěvek od jakub » úte čer 24, 2014 09:01

tak gufero tam bude ale u 2.2i jsem ho nikdy neměnil tam je systém suchých poloos, u V6 jsou poloosy mokrý a když to teče tak se mění i gufero, je přístupný zvenku, u 2.2i (NG převodovky) bude asi někde hloubš v převodovce
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví

Radek344
Junior member
Příspěvky: 190
Registrován: stř říj 05, 2011 20:56
Bydliště: Olomouc

Re: Při 60 km rychlosti a v tahu se mi chvěje cele auto

Příspěvek od Radek344 » úte čer 24, 2014 12:31

aha, takze to ani nevytece olej z prevodovky, kdyz se poloosa vytahne. staci teda odsroubovat tu tricitku na naboji kola nebo se musi povolit jeste neco, aby se poloosa dala vytahnout?
Espace II 2,2i, r.v. 1994 + r.v. 1996, Avia A21 karavan, Kawasaki ZX9R, Yamaha DT125LC, Suzuki TS80X

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1612
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Při 60 km rychlosti a v tahu se mi chvěje cele auto

Příspěvek od jakub » úte čer 24, 2014 12:35

je tam na poloose na vstupu do převodovky kolík 5mm který musíš vyklepnout aby šla poloosa vytáhnout ven, olej nevyteče.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví

Radek344
Junior member
Příspěvky: 190
Registrován: stř říj 05, 2011 20:56
Bydliště: Olomouc

Re: Při 60 km rychlosti a v tahu se mi chvěje cele auto

Příspěvek od Radek344 » stř črc 02, 2014 11:16

asi jsem totalni nemehlo. nejsem schopny poloosu vyvleknout. vnitrni kloub jde zmacknout tak o 2cm, ale potreboval bych nejmin dvakrat tolik, abych poloosu stahl z toho tisicihranu na prevodovce. kola natacim doleva i doprava a furt nic. fakt se nemusi sundat svislaky nebo neco takoveho?
Espace II 2,2i, r.v. 1994 + r.v. 1996, Avia A21 karavan, Kawasaki ZX9R, Yamaha DT125LC, Suzuki TS80X

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace II (J63)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů