Vskutku zajímavá závada, stávala se nepravidelně takže těžko odstranitelná až dnes vydržela, předtím po nějakém čase motor zhasnul...
Jak jsem psal výše problém byl s okruhem II pod proudem, okruh I byl vypnutý, klíčky venku, kontrolky svítily a motor pokud byl nastartován tak běžel, nešlo to co je v okruhu I tzn rádio, ventilace.
První po čem jsem šel byl spodek spínačky, ten to ale nebyl, spínačka nemusela být vůbec připojená...
Další po čem jsem šel byla všechna neorigo zařízení která si berou signál klíčku II tzn lpg, alarm...
Zase nic to nedělalo, kontrolky stále svítí, hledal jsem tedy ve schématech ale zde byl problém, že mám jen rok 93 a auto je 95....
Ale postupně jsem došel až na regulátor napětí a v něm byla ta chyba, vyměnil jsem ho a už to zase po vypnutí klíčku zhasne.
Motor běží i po vypnutí klíčku
Moderátor: Moderators General
- jakub
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1612
- Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Motor běží i po vypnutí klíčku
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Re: Motor běží i po vypnutí klíčku
a já už se radoval, že Espace je perpetuum mobiléé
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
Re: Motor běží i po vypnutí klíčku
mam asi trochu podobny problem a to zkrat. kdyz misto baterky zapojim ohmmetr, tak namerim 6 ohmu. je-li baterka zapojena, tak se samozrejme za nejakou dobu (treba pres noc) vybije. auto jinak funguje normalne. zkousel jsem postupne povytahovat pojistky a zaroven merit odpor ohmmetrem zapojenym misto baterky, ale zadna zmena. vyplyva mi z toho, ze je slusnute neco, co nejde pres pojistky ve schrance pred spolujezdcem a zaroven je to pod napetim i pri vytazenem klicku ze zapalovani.
mel by nekdo tip, jak postupovat dal?
dik.
alarm ani lpg tam neni.
mel by nekdo tip, jak postupovat dal?
dik.
alarm ani lpg tam neni.
Espace II 2,2i, r.v. 1994 + r.v. 1996, Avia A21 karavan, Kawasaki ZX9R, Yamaha DT125LC, Suzuki TS80X
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Motor běží i po vypnutí klíčku
Přes pojistky musí jít všechno, pokud na tom někdo něco nedodělával. Spíš se měří přímo odběr, než odpor, to nemusí na nic ukazovat.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Motor běží i po vypnutí klíčku
odber jsem nemeril, ale nezanedbatelny nebude, kdyz to pres noc vymlati baterku do mrtva.
vlastne jsem jeste nezkousel ty pojistky, ktere jsou vedle prihradky pred spolujezdcem. nepodarilo se mi ani jednu vytahnout. netusim, co pres ne jde.
vlastne jsem jeste nezkousel ty pojistky, ktere jsou vedle prihradky pred spolujezdcem. nepodarilo se mi ani jednu vytahnout. netusim, co pres ne jde.
Espace II 2,2i, r.v. 1994 + r.v. 1996, Avia A21 karavan, Kawasaki ZX9R, Yamaha DT125LC, Suzuki TS80X
Re: Motor běží i po vypnutí klíčku
vybijeni baterky vyreseno - delal to zadni sterac, ktery kvuli zatuhnuti nebyl v klidove poloze.
Espace II 2,2i, r.v. 1994 + r.v. 1996, Avia A21 karavan, Kawasaki ZX9R, Yamaha DT125LC, Suzuki TS80X
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů