Motor běží i po vypnutí klíčku

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1612
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Motor běží i po vypnutí klíčku

Příspěvek od jakub » pon kvě 19, 2014 16:12

Vskutku zajímavá závada, stávala se nepravidelně takže těžko odstranitelná až dnes vydržela, předtím po nějakém čase motor zhasnul...

Jak jsem psal výše problém byl s okruhem II pod proudem, okruh I byl vypnutý, klíčky venku, kontrolky svítily a motor pokud byl nastartován tak běžel, nešlo to co je v okruhu I tzn rádio, ventilace.

První po čem jsem šel byl spodek spínačky, ten to ale nebyl, spínačka nemusela být vůbec připojená...

Další po čem jsem šel byla všechna neorigo zařízení která si berou signál klíčku II tzn lpg, alarm...

Zase nic to nedělalo, kontrolky stále svítí, hledal jsem tedy ve schématech ale zde byl problém, že mám jen rok 93 a auto je 95....

Ale postupně jsem došel až na regulátor napětí a v něm byla ta chyba, vyměnil jsem ho a už to zase po vypnutí klíčku zhasne.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví

Uživatelský avatar
Dawes
Moderátor
Příspěvky: 2454
Registrován: stř pro 31, 2003 09:32
Bydliště: Praha-západ

Re: Motor běží i po vypnutí klíčku

Příspěvek od Dawes » sob čer 07, 2014 14:00

:) a já už se radoval, že Espace je perpetuum mobiléé :D
Obrázek

CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)

Radek344
Junior member
Příspěvky: 190
Registrován: stř říj 05, 2011 20:56
Bydliště: Olomouc

Re: Motor běží i po vypnutí klíčku

Příspěvek od Radek344 » stř čer 18, 2014 21:23

mam asi trochu podobny problem a to zkrat. kdyz misto baterky zapojim ohmmetr, tak namerim 6 ohmu. je-li baterka zapojena, tak se samozrejme za nejakou dobu (treba pres noc) vybije. auto jinak funguje normalne. zkousel jsem postupne povytahovat pojistky a zaroven merit odpor ohmmetrem zapojenym misto baterky, ale zadna zmena. vyplyva mi z toho, ze je slusnute neco, co nejde pres pojistky ve schrance pred spolujezdcem a zaroven je to pod napetim i pri vytazenem klicku ze zapalovani.
mel by nekdo tip, jak postupovat dal?
dik.

alarm ani lpg tam neni.
Espace II 2,2i, r.v. 1994 + r.v. 1996, Avia A21 karavan, Kawasaki ZX9R, Yamaha DT125LC, Suzuki TS80X

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Motor běží i po vypnutí klíčku

Příspěvek od Zefek » čtv čer 19, 2014 00:09

Přes pojistky musí jít všechno, pokud na tom někdo něco nedodělával. Spíš se měří přímo odběr, než odpor, to nemusí na nic ukazovat.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Radek344
Junior member
Příspěvky: 190
Registrován: stř říj 05, 2011 20:56
Bydliště: Olomouc

Re: Motor běží i po vypnutí klíčku

Příspěvek od Radek344 » čtv čer 19, 2014 21:11

odber jsem nemeril, ale nezanedbatelny nebude, kdyz to pres noc vymlati baterku do mrtva.
vlastne jsem jeste nezkousel ty pojistky, ktere jsou vedle prihradky pred spolujezdcem. nepodarilo se mi ani jednu vytahnout. netusim, co pres ne jde.
Espace II 2,2i, r.v. 1994 + r.v. 1996, Avia A21 karavan, Kawasaki ZX9R, Yamaha DT125LC, Suzuki TS80X

Radek344
Junior member
Příspěvky: 190
Registrován: stř říj 05, 2011 20:56
Bydliště: Olomouc

Re: Motor běží i po vypnutí klíčku

Příspěvek od Radek344 » pon úno 09, 2015 17:42

vybijeni baterky vyreseno - delal to zadni sterac, ktery kvuli zatuhnuti nebyl v klidove poloze.
Espace II 2,2i, r.v. 1994 + r.v. 1996, Avia A21 karavan, Kawasaki ZX9R, Yamaha DT125LC, Suzuki TS80X

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace II (J63)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti