2,2i nestartuje

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Radek344
Junior member
Příspěvky: 190
Registrován: stř říj 05, 2011 20:56
Bydliště: Olomouc

2,2i nestartuje

Příspěvek od Radek344 » čtv pro 26, 2013 16:32

prestal mi startovat 2,2i (zkouseno nekolikrat v prubehu vice dni). Starter toci, jiskry to haze, benzin je po chvilce toceni citit, takze do valcu asi tece. Cidla teploty vzduchu a vody davaji shodne 6,6kOhm, coz je asi ok. Vic jsem proverit nestihl. Jak nejjednoduseji a spolehlive overim, ze benzin opravdu jde az do vstriku? Jak se kontroluje a rozhybava volnobezny obtok vzduchu - staci sundat hadici a strcit tam prst? Co dal proverit? Dik za rady.
Espace II 2,2i, r.v. 1994 + r.v. 1996, Avia A21 karavan, Kawasaki ZX9R, Yamaha DT125LC, Suzuki TS80X

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Re: 2,2i nestartuje

Příspěvek od Jan Kalina » čtv pro 26, 2013 19:47

Čidla teploty vody i vzduchu mají dávat přibližně shodné hodnoty, ale myslím že trochu jiné.

Voda:
20°C...283-297 Ohmů
80°C...383-397 Ohmů
90°C...403-417 Ohmů

Vzduch:
0°C...254-266 Ohmů
20°C...283-297 Ohmů
40°C...315-329 Ohmů

Palivový čerpadlo bzučí? Benzín v rampě je?
Volnoběžný ventil když zapneš zapalování, mělo v něm bzučet, možná by i při odpojování a připojování konektoru měl cvakat. Když ho vymontuješ úplně a vezmeš mezi dlaně jako kuchyňskou kvedlačku a uděláš ten kvedlací pohyb sem-tam, měl by se i ten ventil uvnitř otáčet do krajních poloh - zavírat a otvírat a mělo by to být slyšitelné.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Radek344
Junior member
Příspěvky: 190
Registrován: stř říj 05, 2011 20:56
Bydliště: Olomouc

Re: 2,2i nestartuje

Příspěvek od Radek344 » čtv pro 26, 2013 21:16

na cidlech vzduchu a vody jsem stejny odpor nameril a stejnou hodnotu mi ukazala i cidla na fungujicim 2,2i.

jak overim, ze je benzin v rampe?
Espace II 2,2i, r.v. 1994 + r.v. 1996, Avia A21 karavan, Kawasaki ZX9R, Yamaha DT125LC, Suzuki TS80X

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Re: 2,2i nestartuje

Příspěvek od Jan Kalina » čtv pro 26, 2013 22:08

Ty hodnoty jsou divný. Leda že bys měl ten jakýsi Espacovský atyp, novou řídící jednotku typu Fénix, pro kterou jsou čidla s negativním průběhem. Pokud na řídící jednotce motoru jsou čísla 7700851633 nebo ..860274, hodnoty odporu čidel CTP by měly být jak jsem psal výše. Jestli tam ale najdeš 7700863538 nebo ..862206, čidla jsou CTN a jejich hodnoty asi nenajdu - a třeba to máš tedy v pořádku.
Když z rampy odpojíš hadičku, měl by vytýct benzín pod tlakem. O nějakým problému s kabeláží vstřiků tu už někde něco je, nevím jestli u Espace I. nebo II. Někde je pak i relé vstřiků, ale kde ho má Espace nevím, v jiných renaultech je u řídící jednotky vedle relé palivovýho čerpadla.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Radek344
Junior member
Příspěvky: 190
Registrován: stř říj 05, 2011 20:56
Bydliště: Olomouc

Re: 2,2i nestartuje

Příspěvek od Radek344 » pát pro 27, 2013 17:09

ok, dik. vsechno proverim, ale az za dva tydny, ted jsem pryc. do sundavani hadicky z rampy se mi moc nechtelo, protoze tam jsou takove sponky neprijemne na rozdelavani, ale mrknu pak na to. mam Espacy dva, ten, ktery nestartuje je r.v. 95 a ten funkcni je r.v.96
Espace II 2,2i, r.v. 1994 + r.v. 1996, Avia A21 karavan, Kawasaki ZX9R, Yamaha DT125LC, Suzuki TS80X

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Re: 2,2i nestartuje

Příspěvek od Jan Kalina » ned pro 29, 2013 22:57

Pokud to má imobilizér a bloknul by se, asi by to nedávalo jiskru, ne? Nebo tam je nějaký elektroventil jako u nafťáku, který dokud ho imobilizér neotevře, nepustí do vstřikovacího čerpadla naftu?
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Radek344
Junior member
Příspěvky: 190
Registrován: stř říj 05, 2011 20:56
Bydliště: Olomouc

Re: 2,2i nestartuje

Příspěvek od Radek344 » pon pro 30, 2013 21:51

abych pravdu rekl, tak nevim, co v J63 blokuje imobilizer, ale v tom aute, co mi nestartuje, je imobilizer deaktivovany trvale.

az budu zas doma (10.1.) tak omrknu, jestli opravdu tece palivo. Zkusim vymenit svicky, protoze stavajici jsou dost cerne (pri hledani priciny nestartovani, jsem nasel odpadlou hadicku, co vede mezi vikem ventilu a sanim), pripadne zkusim nastartovat se stratovacim sprejem. Dam pak vedet.
Espace II 2,2i, r.v. 1994 + r.v. 1996, Avia A21 karavan, Kawasaki ZX9R, Yamaha DT125LC, Suzuki TS80X

Radek344
Junior member
Příspěvky: 190
Registrován: stř říj 05, 2011 20:56
Bydliště: Olomouc

Re: 2,2i nestartuje

Příspěvek od Radek344 » pát led 10, 2014 19:16

po vymene svicek, rozhybani volnobezneho ventilu a pouziti spreje auto nastartovalo. Za studena pri pridani plynu se otacky napred zhoupnou dolu, za tepla toto vymizi. Za studena i za tepla, kdyz se pridanim plynu zvysi otacky a pak se plyn odstavi, tak se otacky zhoupnou pod 500 otm a az pak se ustali na beznych volnobeznych. Muze to delat ten volnobezny ventil?
Espace II 2,2i, r.v. 1994 + r.v. 1996, Avia A21 karavan, Kawasaki ZX9R, Yamaha DT125LC, Suzuki TS80X

Uživatelský avatar
vandergraaf
Starting member
Příspěvky: 28
Registrován: pon zář 19, 2011 23:07

Re: 2,2i nestartuje

Příspěvek od vandergraaf » ned zář 30, 2018 20:39

Díky
Naposledy upravil(a) vandergraaf dne pon lis 18, 2019 19:51, celkem upraveno 1 x.

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: 2,2i nestartuje

Příspěvek od Šamša » pon říj 01, 2018 07:57

Tyhle ventily se pohybují nové na ebay okolo 1500Kč z číny. Používali je vesměs všechny automobilky.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
vandergraaf
Starting member
Příspěvky: 28
Registrován: pon zář 19, 2011 23:07

Re: 2,2i nestartuje

Příspěvek od vandergraaf » ned lis 25, 2018 20:52

Díky.

Petr Renault Espace
Starting member
Příspěvky: 3
Registrován: pon pro 23, 2019 19:18

Re: 2,2i nestartuje

Příspěvek od Petr Renault Espace » pon pro 23, 2019 19:44

Dobrý den,mám podobný problém startér točí motorem a nechce chytit motor.Nakonec jsem odpojil kabel od rozdělovače k zapalovací cívce konec kabelu dal kousek ke kostře a měla by z kabelu po nastartování přeskočit jiskra a ono nic na přívodu do cívky proud jde.To znamená že je špatná cívka? Nebo ten integrovaný spínač do kterého je vložená.Mám ještě jednoho toho samého espace a tam jiskra z kabelu v pohodě na kostru přeskočí.Tak teď hledám chybu u mého je to cívkou nebo integrovaným spínačem? Když to pustím z kopce tak to chytí a jede bez problémů.Dělá to tak 2x do týdne.Děkuji za radu Petr.

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace II (J63)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů