Chlazeni- zapojeni

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Vitaliy
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: pát úno 17, 2012 22:48
Bydliště: Liberec

Chlazeni- zapojeni

Příspěvek od Vitaliy » ned kvě 20, 2012 19:29

Hodinka prace.Vaš nazor ?
Spinaji se oba ventilatory. 1. rychlost spojeni seriově 2. rychlost paralelně
Přílohy
Chlazeni.jpg

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Chlazeni- zapojeni

Příspěvek od Zefek » ned kvě 20, 2012 23:48

Tři relátka jsou moc a je to zbytečně složité. Stačí k tomu relátka jen dvě. Je to uděláno tak, že výstup relátka pro pomalou rychlost je připojený před první větrák a větráky jsou spojené do série. Jeden z větráků je připojený na kostru a na druhý se přivádí +12V z relátka. Tím se spíná pomalá rychlost.
Druhé relé neudělá pak nic jiného než to, že přivede +12V až za první větrák. Protože na svorkách prvního větráku bude nulový potenciál (napětí 0V), nepoteče přes něj žádný proud a bude se naplno točit jen druhý větrák.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Vitaliy
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: pát úno 17, 2012 22:48
Bydliště: Liberec

Re: Chlazeni- zapojeni

Příspěvek od Vitaliy » pon kvě 21, 2012 17:19

Přesně to jsem nechtěl. Nechtěl jsem aby se točil jen jeden. Když už tam jsou dva a nějaký patlal to toho zapojeni šahnul a to takovým zpusobem že dokumentace z fabriky mi byla uplně k ničemu tak jsem chtěl aby se točily oba jak na pomalou tak na vysokou rychlost.

Martin
Člen RCČR
Příspěvky: 266
Registrován: pon úno 02, 2004 13:22
Bydliště: Praha-východ

Re: Chlazeni- zapojeni

Příspěvek od Martin » stř kvě 23, 2012 18:57

V originále to tak je taky, na 1.rychlost se točí oba napolovic, na 2. se točí taky oba, ale naplno. Ovládají to 3 relé.
Laguna´95 1.8i, ex.Espace II´96 2.1TD

Vitaliy
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: pát úno 17, 2012 22:48
Bydliště: Liberec

Re: Chlazeni- zapojeni

Příspěvek od Vitaliy » stř kvě 23, 2012 20:31

Přikladam dvě origo zapojeni možna se budou hodit. Jen že čert se v tom jejich značeni vyzna. Vypada to že jsem vymyslel tovarni zapojeni :lol:
Přílohy
68.jpg

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace II (J63)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů