Hodinka prace.Vaš nazor ?
Spinaji se oba ventilatory. 1. rychlost spojeni seriově 2. rychlost paralelně
Chlazeni- zapojeni
Moderátor: Moderators General
- Zefek
- Grafoman
- Příspěvky: 17531
- Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
- Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy
Re: Chlazeni- zapojeni
Tři relátka jsou moc a je to zbytečně složité. Stačí k tomu relátka jen dvě. Je to uděláno tak, že výstup relátka pro pomalou rychlost je připojený před první větrák a větráky jsou spojené do série. Jeden z větráků je připojený na kostru a na druhý se přivádí +12V z relátka. Tím se spíná pomalá rychlost.
Druhé relé neudělá pak nic jiného než to, že přivede +12V až za první větrák. Protože na svorkách prvního větráku bude nulový potenciál (napětí 0V), nepoteče přes něj žádný proud a bude se naplno točit jen druhý větrák.
Druhé relé neudělá pak nic jiného než to, že přivede +12V až za první větrák. Protože na svorkách prvního větráku bude nulový potenciál (napětí 0V), nepoteče přes něj žádný proud a bude se naplno točit jen druhý větrák.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)
Re: Chlazeni- zapojeni
Přesně to jsem nechtěl. Nechtěl jsem aby se točil jen jeden. Když už tam jsou dva a nějaký patlal to toho zapojeni šahnul a to takovým zpusobem že dokumentace z fabriky mi byla uplně k ničemu tak jsem chtěl aby se točily oba jak na pomalou tak na vysokou rychlost.
Re: Chlazeni- zapojeni
V originále to tak je taky, na 1.rychlost se točí oba napolovic, na 2. se točí taky oba, ale naplno. Ovládají to 3 relé.
Laguna´95 1.8i, ex.Espace II´96 2.1TD
Re: Chlazeni- zapojeni
Přikladam dvě origo zapojeni možna se budou hodit. Jen že čert se v tom jejich značeni vyzna. Vypada to že jsem vymyslel tovarni zapojeni
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 13 hostů