Motor,vstřiky,klepani,vibrace

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Vitaliy
Starting member
Příspěvky: 11
Registrován: pát úno 17, 2012 22:48
Bydliště: Liberec

Motor,vstřiky,klepani,vibrace

Příspěvek od Vitaliy » ned bře 04, 2012 16:19

Pokud se vám stalo že motor začal vydávat zvuky podobné traktoru,motor začal sebou škubat a při rozjížděni jakoby kopat a při zvýšeni otáček nad 1800 ot/min šel celkem klidně muže být problém s vstřikovacím ventilem. Někdy tak zavada je spojena s rozdělovačem.
Samozřejmě mužou být i jine problemy : Špatne kabely,svičky,civka,kontakty v rozdělovači.

Postup zjištěni problemu: Vstřikovací ventily
-prohlédnout,vyčistit kontakty,sundat zajišťovací pružinky z konektoru
-nastartovat motor
-postupně odpojovat po jednom konektory od vstřiku
* odpojit sledovat zda motor změnil sve chováni (změna otáček,klepáni,vibraci)
* pokud motor po odpojeni změnil sve chováni mužeme ventil považovat za funkční (poušti benzin,při odpojeni přivod je přerušen a valec nejede)
* pokud motor při odpojeni konektoru od ventilu sve chovani nezměnil musime se na ventil zaměřit vice (nevedl benzin,při odpojeni pařad nevede tim padem motor nema jak reagovat na odpojeni)
Měřet při vypnutem motoru. Pokud chcete ujistit že signal z kabelu jde zapojit zkoušečku a měla by pipat v rytmu zapalovani.
* proměříme kabely k ventilu tim že vezmeme zkoušečku zapojime do konektoru na kabelu co vede k ventilu a pokud pipa (vede proud) je to v pořadku
* zkoušečku zapojíme na ventil a pokud pipa je v pořádku pokud ne (nevede proud,nema odpor) ventil je poškozený (elektromagnetický okruh ventilu)
** VENTIL JE ŘÍZEN ZÁPORNÝM PULSEM PŘI VYPNUTÉM MOTORU JE ZAVŘENÝ A VEDE PROUD TO PLATI I PRO PŘIVODNI KABELY PŘI VYPNUTEM MOTORU VEDOU PROUD
IMPULSY JSOU PŘERUŠOVÁNY PŘI BĚŽICIM MOTORU

Repase ventilu : http://www.jetservis.cz/ (žadna reklama jen kladne zkušenosti)
Popřipadě zde mužete zakoupit ventil nový nebo repasovaný za zlomek ceny

Kod ventilu BOSCH pro RENAULT ESPACE II 2.2 r.v. 96

BO 0280150126

Alternativni
13641273271
7700721021
7700724021




Oprava rozdělovače :
- přičinou je olej v rozdělovači
- utopený kontakt v oleji
-špatně načasovana jiskra popřipadě žadna
Postup vyměný těsněni od uživatele josefmydlo :

Sundáš víčko a palec a potom vlastní tělo rozdělovače 3 črouby imbus blbej přístup ale jde to, na vnitřní starně rozdělovače tam kde zapadá do vačky je na hrídeli pružina tu sundáš a pod ní je kolík kterým to drží pohromadě, ten vyklepneš a potom už jde hřídelka vyndat, gufero tam fakt není je tam je O kroužek dáš novej smontuješ a jedeš dál, jen dej pozor na polohu hřídelky proti tomu kolečku co sundáš ty výstupky jsou na něm excentricky a když to dáš opačně musíš přeházet zap. kabely.
Gufero 10×16×4. Taky jsem dal dvě za sebe i když pochybuju o smysluplnosti tohoto činu
Ještě jsem vyměnil O-kroužek (39×3) celého rozdělovače, vystřihnul z klingerytu těsnění a zalepil hermetikem.

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace II (J63)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů