Zůstavají "viset" vysoké otáčky - prosím o radu
Moderátor: Moderators General
Zůstavají "viset" vysoké otáčky - prosím o radu
Vážení příznivci a znali Espíků, moc prosím o radu. Mám 14 dní Espace, šlape dobře, pouze nepravidelně zůstavají viset vysoké otáčky. Vždy pomůže pouze přidání plynu a vrátí se zpět do normálu. Dělá to při studeném i teplém motoru, při volnoběhu i při zařazeném kvaltu. Při volnoběhu stačí přidat plyn a otáčky zůstanou vysoké, při zařazené rychlosti a bez plynu to nebrzdní motorem, ale jede. Stačí ale přidat plyn a vše je v pořádku. Nemám otáčkoměr, ale soudě podle zvuku jsou až na tento problém volnoběžné otáčky v pořádku. Ještě doplním, že Espíka jsem koupil s novou lambda sondou a novým volnoběžným ventilem. Lanko plynu je také v pořádku, vrací se a nikde nezadrhává. Poradíte mi prosím někdo co s tím? Díky.
Renault ESPACE r.v.96, J637, 2,2i
Re: Zůstavají "viset" vysoké otáčky - prosím o radu
Pořád se to tady řeší. Ted´jsem to dělal na svém autě a podařilo se to na třetí pokus. Nastříkat do toho ventilu olej, poštouchat. Za týden znovu a nakonec se to rozchodilo.
Espace J637 rv 1993 2.2i
Re: Zůstavají "viset" vysoké otáčky - prosím o radu
Díky za odpověď. Jak píšeš, že se to tady řeší pořád, tak si myslím, že ne přesně tohle co píšu. Forum jsem přečetl několikrát, ale řeší se tu často kolísavé otáčky. Mě otáčky nekolísají samy od sebe. Vše je v pořádku, pouze při přidání plynu zůstanou vysoké, při dalším plynu klesnou, za tepla i za studena. A volnoběžný ventil je funglovka.
Renault ESPACE r.v.96, J637, 2,2i
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Re: Zůstavají "viset" vysoké otáčky - prosím o radu
Zatuhla ti hřídelka ve škrtící klapce nebo přepákování plynovýho lanka. Odpoj lanko a pružinu a ručně s tím zkus zahýbat, má to jít volně. Když nepůjde, prostříkej wédéčkem a bude se to vracet.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
Re: Zůstavají "viset" vysoké otáčky - prosím o radu
Díky, zkusím rozebrat klapku a juknout dovnitř. Ta páčka od plynu se vrací v pohodě. Dám vědět, jestli to pomohlo.
Renault ESPACE r.v.96, J637, 2,2i
Re: Zůstavají "viset" vysoké otáčky - prosím o radu
Takže rozborka zborka a vše je opticky v pořádku, klapka se nikde neseká, lanko plynu taky ne. Vše promazáno, ale pořád beze změny. První otevření klapky - vysoké otáčky, další zmáčknutí plynu - otáčky se vrátí do volnoběhu. Tak nevím???
Renault ESPACE r.v.96, J637, 2,2i
Re: Zůstavají "viset" vysoké otáčky - prosím o radu
Nechci nikoho naštvat,ale mě to dělala guma pod nohama řidiče,co co občas přidržela pedál plynu
Renault EspaceII 2.1TD 1996
ClioII 1.2 16v 2001
ClioII 1.2 16v 2001
Re: Zůstavají "viset" vysoké otáčky - prosím o radu
Určitě nikoho nenaštveš, takovéhle banální pseudozávady jsou asi u všech vcelku časté Byl bych rád, kdyby to dělal jen kobereček, ale bohužel.
Renault ESPACE r.v.96, J637, 2,2i
Re: Zůstavají "viset" vysoké otáčky - prosím o radu
ahoj, stejný problém vysoke volnoběhy až 1900 - po vyčištění klapky sání - netěsnost špína olej a prach -- špatný filtr vzduchu
ted to je vyčištěno a jedou na 700
ted to je vyčištěno a jedou na 700
Re: Zůstavají "viset" vysoké otáčky - prosím o radu
mě to dělala vypadlá hadice vedoucí vzduch z víka motoru zpět ke klapce
Espace IV 2.0T, F4R V7
Re: Zůstavají "viset" vysoké otáčky - prosím o radu
mě to dělalo taky z tohoto důvodu. Stačilo vrátit hadici u klapky na správné místo.
Espace IV 2.0T, F4R V7
Re: Zůstavají "viset" vysoké otáčky - prosím o radu
ahoj mám stejný problém s volnoběhem. otáčky jsou na 2000 na volnoběh . Pod klapkou mi vedou 4 hadičky. jedna nevede nikam a když ji ucpu, tak otáčky tak klesnou na 1100. Klapka je čistá, lanko taky, nikde se to neseká a filtr je nový. nevíte čím ještě by to mohlo být .? už mi docházejí možnosti =/ Děkuji za radu
Ondřej Havlena
Renault Espace 2.2i r.v 1993
Renault Espace 2.2i r.v 1993
- vandergraaf
- Starting member
- Příspěvky: 28
- Registrován: pon zář 19, 2011 23:07
Re: Zůstavají "viset" vysoké otáčky - prosím o radu
vapadlá hadice z ventilového víka
Re: Zůstavají "viset" vysoké otáčky - prosím o radu
Ozivuju toto tema, ktere se tu uz nekolikrat probiralo, nicmene ani jedno z vlaken resici problem s visicimi volnobeznymi otackami neobsahuje informaci, kde byl problem a co ho odstranilo.
Popis priznaku: nekdy (ruzne casto od skoro porad az po sem tam) zustavaji po sundani nohy z plynu viset otacky velmi pomalu klesaji a zustavaji viset na hodnotach 1000 az 2000 ot, pripadne auto nebrzdi motorem. Vetsinou pomuze klepnuti na plynovy pedal. Souvislost se stupnem zahrati motoru nepozoruji. Spotreba jak tank.
Co zavadu urcite nezpusobuje neboli liche rady z diskuze: pedal plynu zasekly o koberecek, zatuhly prevod pohybu od plynoveho pedalu ke skrtici klapce, vypadla hadice mezi vikem hlavy a sanim, ventil na volnobezne vetvi sani, zaolejovany rozdelovac.
Co uz bylo vymeneno nebo vyzkouseno: ventil na volnobezne vetvi sani, kabely ke svickam, promereny a vycisteny rozdelovac, sprejem prostrikana skrtici klapka, kompresni tlaky vsude 12atm, vsechny svicky ok.
Zjevne nejsem zdaleka prvni, kdo se s touto zavadou setkal (tim nemyslim visici volnobezne otacky z duvodu uvedenych v druhem odstavci), ale reseni jsem nikde nenasel, v servisu zamerenem na renaulty mi taky nepomohli.
Premyslim, ze problem asi nebude v prisvanem falesnem vzduchu, protoze takova zavada by nemela obcasny charakter.
Vzduchovy ventil na volnobezne vetvi sani je sice vymeneny a i puvodni vyzkouseny na druhem aute, ale jeste by mohla byt zrada v signalech, ktere do ventilu jdou.
Nekdo tu psal o snimaci otacek. Zatim jsem neproveroval.
Nejake napady?
Dik.
Popis priznaku: nekdy (ruzne casto od skoro porad az po sem tam) zustavaji po sundani nohy z plynu viset otacky velmi pomalu klesaji a zustavaji viset na hodnotach 1000 az 2000 ot, pripadne auto nebrzdi motorem. Vetsinou pomuze klepnuti na plynovy pedal. Souvislost se stupnem zahrati motoru nepozoruji. Spotreba jak tank.
Co zavadu urcite nezpusobuje neboli liche rady z diskuze: pedal plynu zasekly o koberecek, zatuhly prevod pohybu od plynoveho pedalu ke skrtici klapce, vypadla hadice mezi vikem hlavy a sanim, ventil na volnobezne vetvi sani, zaolejovany rozdelovac.
Co uz bylo vymeneno nebo vyzkouseno: ventil na volnobezne vetvi sani, kabely ke svickam, promereny a vycisteny rozdelovac, sprejem prostrikana skrtici klapka, kompresni tlaky vsude 12atm, vsechny svicky ok.
Zjevne nejsem zdaleka prvni, kdo se s touto zavadou setkal (tim nemyslim visici volnobezne otacky z duvodu uvedenych v druhem odstavci), ale reseni jsem nikde nenasel, v servisu zamerenem na renaulty mi taky nepomohli.
Premyslim, ze problem asi nebude v prisvanem falesnem vzduchu, protoze takova zavada by nemela obcasny charakter.
Vzduchovy ventil na volnobezne vetvi sani je sice vymeneny a i puvodni vyzkouseny na druhem aute, ale jeste by mohla byt zrada v signalech, ktere do ventilu jdou.
Nekdo tu psal o snimaci otacek. Zatim jsem neproveroval.
Nejake napady?
Dik.
Espace II 2,2i, r.v. 1994 + r.v. 1996, Avia A21 karavan, Kawasaki ZX9R, Yamaha DT125LC, Suzuki TS80X
-
- Starting member
- Příspěvky: 3
- Registrován: pon pro 23, 2019 19:18
Re: Zůstavají "viset" vysoké otáčky - prosím o radu
Dobrý den ,chtěl bych se zeptat jak opravit tuto závadu prosím o radu.Při nastartování motoru na volnoběh otáčky jsou kolem 1000 po zahřátí motoru vylezou na 2000 a nejdou dolu.To ani nepřidávám plyn jen nechávám motor běžet na prázdno.Když přidám plyn tak otáčky sešlápnutím plynu dám na 3000 ,když plyn pustím spadnou na 1000 a potom zase při volnoběhu vylezou na 2000 a tam drží stále.Volnoběžný ventil jsem vyčistil promazal klape běhá odzkoušeno jak venku, tak na motoru.Vyměněn snímač teploty vody pro ECU, taky někdo radil,nic z toho nepomohlo.Tak už si dál nevím rady.Děkuji.Petr
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Zůstavají "viset" vysoké otáčky - prosím o radu
Zkus otestovat případný falešný vzduch, že ostříkneš sprejem na brzdy okolí spojů hadic a těsnění přírub.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Re: Zůstavají "viset" vysoké otáčky - prosím o radu
zkousel jsem jet s odpojenou lambda sondou, ale na problem s obcas visicimi volnobeznymi otackami to vliv nemelo. jeste musim nejak proverit snimac polohy skritici klapky a cidlo otacek.
Espace II 2,2i, r.v. 1994 + r.v. 1996, Avia A21 karavan, Kawasaki ZX9R, Yamaha DT125LC, Suzuki TS80X
Re: Zůstavají "viset" vysoké otáčky - prosím o radu
po odpojeni kabelu z volnobezneho ventilu otacky klesaji tak, jak maji. protoze je ventil OK (zkouseny dva ruzne, ktere v druhem aute funguji) je jasne, ze ridici jednotka posila do ventilu nespravne signaly. bud na zaklade nespravnych signalu z nektereho cidla (ktereho?), nebo me napada, ze zkresleni signalu dela vadna kabelaz (nebo je to blbost?).
V kterych mistech je Halluv snimac otacek? (vim, ze je u setrvacniku, ale kde presne) Musim odmontovat jeste neco dalsiho, abych ho mohl vymenit?
V kterych mistech je Halluv snimac otacek? (vim, ze je u setrvacniku, ale kde presne) Musim odmontovat jeste neco dalsiho, abych ho mohl vymenit?
Espace II 2,2i, r.v. 1994 + r.v. 1996, Avia A21 karavan, Kawasaki ZX9R, Yamaha DT125LC, Suzuki TS80X
- jakub
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1612
- Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zůstavají "viset" vysoké otáčky - prosím o radu
nad starterem
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Re: Zůstavají "viset" vysoké otáčky - prosím o radu
Vyreseno. Ac jsem to vylucoval, pricina byla v netesnosti na sani a vstricich.
Espace II 2,2i, r.v. 1994 + r.v. 1996, Avia A21 karavan, Kawasaki ZX9R, Yamaha DT125LC, Suzuki TS80X
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů