dečka před chladič?

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
zbisek
Junior member
Příspěvky: 169
Registrován: ned úno 28, 2010 11:51
Bydliště: Kvasice

dečka před chladič?

Příspěvek od zbisek » sob pro 18, 2010 09:29

má prosím někdo zkušenost s dečkou,nebo nějakým ucpáním nasávacích otvorů v masce před chladičem?jde mi o to,že se to dlouho zahřívá a v těchto mrazech i slaběji topí.ono by to mělo míň ochlazovat i blok motoru,ale nejsem si tak docela jistý.jestli je to hovadina,tak mi prosím odpovězte.všem dík.

Martin
Člen RCČR
Příspěvky: 266
Registrován: pon úno 02, 2004 13:22
Bydliště: Praha-východ

Příspěvek od Martin » sob pro 18, 2010 17:15

Pokud se to dlouho zahřívá a slabě topí, zkusil bych vyměnit termostat. Když zakryješ chladič, abys neměl problémy s chlazením např.při popojíždění v koloně.
Laguna´95 1.8i, ex.Espace II´96 2.1TD

zbisek
Junior member
Příspěvky: 169
Registrován: ned úno 28, 2010 11:51
Bydliště: Kvasice

Příspěvek od zbisek » sob pro 18, 2010 20:54

TERMOSTAT JSEM MĚNIL V LÉTĚ A RUČIČKA TELOMĚRU JE ASI V PŮLCE,ALE PŘESTO SE MI ZDÁ,ŽE FOUKÁ MÁLO TEPLÝ VZDUCH.KDYŽ TO POROVNÁM TŘEBA S FAVORITEM,TAK JSEM U FUKARU SKORO NEUDRŽEL RUKU,JAK FOUKAL HORKÝ VZDUCH.A U ESPACE FOUKÁ JEN TEPLÝ.

Martin
Člen RCČR
Příspěvky: 266
Registrován: pon úno 02, 2004 13:22
Bydliště: Praha-východ

Příspěvek od Martin » úte pro 21, 2010 20:35

Ještě bych zkusil odvzdušnit okruh topení. Odvzdušňovací šroub je výše než hladina v nádobce, dělal jsem to tak, že jsem nádobku vyndal z držáku bez odpojení hadic a zvedl ji nad úroveň spodní hrany čelního skla.Po otevření odvzdušňovacího šroubu z něj musí téct voda. Když mi svého času unikala chladící kapalina, vždy když to přestalo topit, věděl jsem, ža musím ihned dolít.
Jinak ručičku teploměru mám taky v půlce, ventilátor spíná až v polovině posledního pole před červeným.
Laguna´95 1.8i, ex.Espace II´96 2.1TD

Uživatelský avatar
fikik
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: sob lis 06, 2010 13:18
Bydliště: Tábor

Příspěvek od fikik » úte pro 21, 2010 20:35

a jak dlouho to auto máš?mel jsem podobny problém, akorád ze na ty trubky co vedou pod vyfukovými svody, byl kdysi pripojenej bufík, nejakej blb ho vyndal a obje trubky propoji, tudíž voda částečne kolovala do topení a částečne se vracela spátky do motoru

zbisek
Junior member
Příspěvky: 169
Registrován: ned úno 28, 2010 11:51
Bydliště: Kvasice

Příspěvek od zbisek » úte pro 21, 2010 21:25

espika mám od února letošního roku.nevím kde by ten bufík mohl být,ale asi ho tam nemám,a ani tam nebylprotože to by mě servisák řekl.pokud se jedná o odvzdušnění:odvzdušňovací šroub je na té hadici u termostatu?pokud ano tak je vše v pořádku a mám to odvzdušněné,protože mě praskla hadice a já jsem doléval nemrzku.expanzka je nad úrovní tohoto odvzdušňováku,takže tady asi problém nebude.tak mě napadlo jestli by to nechtělo pořádně vyčistit.i když jsem se asi včera bavil s jedním co má espace 3,tak říkal že to taky tak mizerně topí.ale každopádně se hned zítra podívám na toho bufíka,ale potřeboval bych vědět kde přesně by měl být.

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1612
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakub » čtv pro 23, 2010 18:24

doplň si do podpisu co máš vůbec za auto/motor, ono se pak těžko radí :wink:
odvzdušňovák je zpravidla na termostatu, ale taky nemusí být, a další je na hadici do topení úplně nahoře, jen takový šroubek přímo v hadici. Jinak taky můžeš mít ucpaný topení, tak jako já a pak to fakt moc netopí.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví

zbisek
Junior member
Příspěvky: 169
Registrován: ned úno 28, 2010 11:51
Bydliště: Kvasice

Příspěvek od zbisek » čtv pro 23, 2010 18:51

omlouvám se za špatný popis,neměl jsem tušení,že chlazení má každá motorizace jiné.takže je to espace 2,2 benzín,r.v.1994.na ten odvzdušňovák na hadici k topení se mrknu hned po svátcích.a kdyby to bylo zanešené,tak bych to vyčistil.nemáte někdo odkaz na nějaké obrázky jak se to rozdělává?vím že to už tady bylo popsané,i odkaz ale na těch německých stránkách jsem to nenašel.mám na mysli jak se to rozřeže aniž by se musel sundat celý horní kryt s přístrojovkou.
RENAULT ESPACE 2,2i r.v.1994(do 8.12.2011)
Renault Espace 2.0i 8V r.v.1997(od 20.12.2011 do 3.7.2017)
Renault Espace 2.0 16V r.v.2000(od 3.7.2017-30.10.2020)
Renault Espace 2,0 16V r.v.2001 (od 30.9.2020)

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1612
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakub » čtv pro 23, 2010 18:57

u 2,2i je odvzdušnění na horní hadici chladiče, zase ten šroubek v hadici a pak na tý hadici topení.

Jedinej návod co byl tak to fakt bylo na těch německejch stránkách ale sám to nemůžu najít, ale když koukneš na středovej tunel od spolujezdce tak když vyndáš dvířka kastliku tak uvidíš celý ten plast který je třeba vyndat, ten díl je přivařen zevnitř ke středovému tunelu a v dělící rovině je třeba to říznout a oddělit, tím se dostaneš k radiátoru topení. Tenhle vyřízlý díl podlepíš kusem jinýho plastu tak abys ho vsunul pod stávající středovej tunel a skrze ten středovej tunel to přišroubuješ do toho přidanýho plastu, jakoby to přeplátuješ zevnitř.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví

zbisek
Junior member
Příspěvky: 169
Registrován: ned úno 28, 2010 11:51
Bydliště: Kvasice

Příspěvek od zbisek » sob pro 25, 2010 14:20

tak jsem se na to dnes díval a jeden šroubek je u termostatu,jeden přímo na chladiči nahoře ,a jeden na hadici k topení,ale na te šroubek je přístup jak k penězům.hned vedle je napouštění klimatizace a nedostanu se tam ani kleštěma. :(
RENAULT ESPACE 2,2i r.v.1994(do 8.12.2011)
Renault Espace 2.0i 8V r.v.1997(od 20.12.2011 do 3.7.2017)
Renault Espace 2.0 16V r.v.2000(od 3.7.2017-30.10.2020)
Renault Espace 2,0 16V r.v.2001 (od 30.9.2020)

Uživatelský avatar
fikik
Starting member
Příspěvky: 22
Registrován: sob lis 06, 2010 13:18
Bydliště: Tábor

Příspěvek od fikik » ned pro 26, 2010 09:48

no jak ríkají renaultáci,odvzdušnit nejlíp na hadici k topení, nebo skusit vyčistit radiátor topení, já mam dva espase 2.2 denzín 91, a 2.1 td 93, a oba topí bez problému, dečka před chladič muže delat problémy, leda že by si zakryl pulku chladiče, ale myslim že to není řešení

Uživatelský avatar
Phate
Junior member
Příspěvky: 147
Registrován: pon srp 29, 2005 17:11
Bydliště: Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phate » ned pro 26, 2010 16:27

fikik píše:a jak dlouho to auto máš?mel jsem podobny problém, akorád ze na ty trubky co vedou pod vyfukovými svody, byl kdysi pripojenej bufík, nejakej blb ho vyndal a obje trubky propoji, tudíž voda částečne kolovala do topení a částečne se vracela spátky do motoru
To tam máme taky... není to origo? :?:

Zdeněk Havlíček
Starting member
Příspěvky: 69
Registrován: stř pro 31, 2003 20:00
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Zdeněk Havlíček » pon pro 27, 2010 01:04

Phate píše:
fikik píše:a jak dlouho to auto máš?mel jsem podobny problém, akorád ze na ty trubky co vedou pod vyfukovými svody, byl kdysi pripojenej bufík, nejakej blb ho vyndal a obje trubky propoji, tudíž voda částečne kolovala do topení a částečne se vracela spátky do motoru
To tam máme taky... není to origo? :?:
ta spojka na konci trubek ,ktere vedou pod vyfukovym potrubim je tam original a ma tam ten vyznam ze vnitrni prumer te propojky je maly a funguje jako tryska na zvyseni tlaku vody aby dojela do radiatoru topeni. :wink:
Espace I (J117) 2.2i '87 >Espace II (J637)Quadra 2.2i '96

zbisek
Junior member
Příspěvky: 169
Registrován: ned úno 28, 2010 11:51
Bydliště: Kvasice

Příspěvek od zbisek » pon pro 27, 2010 10:34

tak jsem po menších úpravách vercajku odvzdušnil to topení,a topí to líp,ale ještě se mi zdá že je to slabší než jsem byl zvyklí u jiných aut.sice už fouká horký vzduch,ale ještě tam udržím ruku.asi to tak má být,protože jsem mluvil s chlapem co má espace III,a ten říkal že má to samé.takže děkuji všem co mi poradili.
RENAULT ESPACE 2,2i r.v.1994(do 8.12.2011)
Renault Espace 2.0i 8V r.v.1997(od 20.12.2011 do 3.7.2017)
Renault Espace 2.0 16V r.v.2000(od 3.7.2017-30.10.2020)
Renault Espace 2,0 16V r.v.2001 (od 30.9.2020)

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1612
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakub » pon pro 27, 2010 21:39

mám teď druhou V6, ta předcházející topila jak čert, když jsem pustil za jízdy roku na zem k výdechům v podlaze co vedou do zadu tak se tam nedala ruka déle udržet jak to v zimě (to píšu záměrně) topilo a to tak po 5km jízdy. Teď co mám druhou V6 tak ta zase netopí vůbec a v zimě to je strašný, ale jsem už nějak línej to vyměnit a tak to vždy nějak překousnu, protože už nejezdím dlouhý štreky ale jen do prace a z práce plus občas do 200km na otočku, tak to fakt neřeším, v zimě mě to občas vadí :D ale v létě na to vždy hodím bobek protože je teplo :D .

Kámošovi ten radiátor bouchnul za jízdy, tak se kuchla ta palubka, radiátor se vyměnil (ca 1300kč) a topí mu to jak sviň.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace II (J63)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 hostů