Špatný alternátor- vyreseno

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Wost
Starting member
Příspěvky: 42
Registrován: sob led 16, 2010 18:33

Špatný alternátor- vyreseno

Příspěvek od Wost » sob zář 04, 2010 15:24

Zdravim Vás Renaultáci, potřeboval bych s něčím poradit. myslim si, že mam špatný alternátor,respektive diodu v něm. mam na autě denni sviceni, ktere při vyplem motoru sviti uplně normalně. Jakmile zapnu motor tak denni sviceni začne jemně problikávat... Nikomu to ale nedělá. Byl sem s tim v servise, volam tam potom jak to vypadaa řikaji mi, že bude potřeba nějaký diodový blok nebo tak něco. pak si pro to dojedu, pan řika že alternátor je ok, že sou špatný světla, protože normalni neproblikavaji.. V te chvili me netrklo, ze mi do telefonu rikal ze tam bude menit ten blok..a naraz nic. ten alternator je podle me spatny, a je to videt na tech dennich svetlech a jeste z nej jde podle me špatnej proud do regulátoru volnoběhu(krokového motorku) nebo je i ten regulátor špatnej asi, protože mi i kolisaji otačky. Chci se zeptat vas, co si myslite, bude alternator ok, nebo se pan jen vymlouval a ani se na to nepodival? Da se napětí v alternátoru nějak změřit, nebo nějak, abych poznal, zda je ok? Jinak motor to je 2.165 r.v. 91. děkuji předem za nazory
Naposledy upravil(a) Wost dne stř zář 08, 2010 17:54, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Příspěvek od Zefek » sob zář 04, 2010 15:56

Možná by se dalo. Sundat řemen příslušenství a jestli to přestane dělat, tak může být vada v alternátoru. Akorát pozor, jestli je na řemenu příslušenství i vodní pumpa, tak nenechat běžet motor dlouho. Jen vyzkoušet a zhasnout.
Diody v alternátoru se dají vyzkoušet, ale až po jeho rozebrání. A když by už byl dole, tak doporučuju kontrolu uhlíků, případně výměnu a taky kontrolu ložisek hřídele.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Wost
Starting member
Příspěvky: 42
Registrován: sob led 16, 2010 18:33

Příspěvek od Wost » stř zář 08, 2010 17:53

tak altik je ok. Promeroval sem to. Staci merit proud vychazejici z baterie pri volnobehu a potom pri treba 3000 otaccek. Pokud bude napeti rust pri rustu otacek, by't jen o pul voltu, tak je spatny neco, altik,rozdelovac,nebo nevim co..ale pokud je to stejny tak je to ok. Problikava mi to, protoze jsou zapojeny pred usmernovacem nebo rozdelovacem, moc se v tom nevyznam.. Trklo me to, kdyz sem mel pred autem zrcadlo a pri pridani otacek svetla prestanou problikavat a sviti vic, opacne kdyz kolisaj otacky az se auto zaklepe tak svetla polozhasnou... Takze alltik ok..ale diky za radu, ale to+bych+nezvladl,+nejsem+zrovna+technik

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1612
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakub » stř zář 08, 2010 21:03

proud a napětí je dost podstatný rozdíl a pochybuju o tom že na volnoběh bude stejný napětí než při otáčkách zvýšených....
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Příspěvek od Zefek » stř zář 08, 2010 22:48

Napětí se může měnit od 12,8V do 14,5. Když je mimo tyto hodnoty, je něco špatně.
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Wost
Starting member
Příspěvky: 42
Registrován: sob led 16, 2010 18:33

Příspěvek od Wost » čtv zář 09, 2010 08:20

promin, proud, napětí, ja nejsem elektrikář a moc v tom rozdil nevidim. jsem laik. při běžícím motoru mam zhruba 14,4 jak při pro šlápnutí, tak normalně na volnoběh..

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace II (J63)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host