espace a motor z R25?
Moderátor: Moderators General
espace a motor z R25?
zdravim nadšence teto značky, slyšel sem, že do espce II se da dát motor z R25ky, samozrejme o stejnem obsahu..co je na tom pravdy? Diky
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
2.2 jako 2.2, jsou to stejný motory. Kdybys to neměl daleko kousek od HK, můžeš si u mě prohlídnout vyndanej motor z R25 a porovnat ho se svým. Asi budeš mít jinde a jinak držák na alternátor a servo, možná jiný řemenice na klice? Ale jinak je to stejný.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
93kW je nesmysl, s takovým výkonem nebyl ten motor v žádný verzi žádnýho renaulta. Standartních je 79kW, někdy se uvádí 81kW. Silnější verze byla snad 88, resp.89kW (ještě bych připustil 91kW, ale víc už fakt ne:-) ), všechno obyčejný 8-ventil. 12v měl 101-103kW, byl v Safranu.
Rozdíly jsou v použitým systému vstřikování u starších R25 - některý měly Bosch L-Jetronic, pak ale bylo už všechno Bendix-Renix, u novějších (především ten Espace někdy) bývá na řídících jednotkách označení Siemens - ale v podstatě je to stále stejný Renix, jen to nemusí být vždy všechno zaměnitelný - viz.třeba problémy s teplotníma čidlama pro řídící jednotku u 2.2ky, kdy dodavatelé ND vedou v katalogu sice několik čidel různých výrobců, ale objednávají vždy to nejlevnější a tvrdí že jsou všechny stejný - no a ony ty čidla právě stejný nejsou, protože není jeden výrobce řídící jednotky.
Další rozdíly budou v emisních systémech - EGR-ventily, systémy absorpce palivových par skrze bandasku s aktivním uhlím apod. Tyhle serepetičky tam někdy jsou, někdy nejsou, ovlivňuje to emise stanovený výrobcem pro daný typ vozu/motoru a taky to může ovlivnit i nastavený výkon motoru.
Hele, ten motor mi sice doma překáží, ale chtěl ho po mně někdo, s kým mám nějaký nedodělaný kšeft a já mu ho slíbil. Sice ho nepotřebuje, ale....zkusím to prověřit. Ale jsi už tento týden druhý zájemce, který akutně shání 2.2ku a chce ho po mně
Rozdíly jsou v použitým systému vstřikování u starších R25 - některý měly Bosch L-Jetronic, pak ale bylo už všechno Bendix-Renix, u novějších (především ten Espace někdy) bývá na řídících jednotkách označení Siemens - ale v podstatě je to stále stejný Renix, jen to nemusí být vždy všechno zaměnitelný - viz.třeba problémy s teplotníma čidlama pro řídící jednotku u 2.2ky, kdy dodavatelé ND vedou v katalogu sice několik čidel různých výrobců, ale objednávají vždy to nejlevnější a tvrdí že jsou všechny stejný - no a ony ty čidla právě stejný nejsou, protože není jeden výrobce řídící jednotky.
Další rozdíly budou v emisních systémech - EGR-ventily, systémy absorpce palivových par skrze bandasku s aktivním uhlím apod. Tyhle serepetičky tam někdy jsou, někdy nejsou, ovlivňuje to emise stanovený výrobcem pro daný typ vozu/motoru a taky to může ovlivnit i nastavený výkon motoru.
Hele, ten motor mi sice doma překáží, ale chtěl ho po mně někdo, s kým mám nějaký nedodělaný kšeft a já mu ho slíbil. Sice ho nepotřebuje, ale....zkusím to prověřit. Ale jsi už tento týden druhý zájemce, který akutně shání 2.2ku a chce ho po mně
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Houpání otáček ale nedělá motor, nýbrž jeho příslušenství. Kdybys dal jinej motor, stejně ho musíš ustrojit tím, co máš na starým - takže bys byl tam kde teď. Projdi teplotní čidla, volnoběžný regulační ventil, konektory, kabeláž, mrkni do řídící jednotky, proměř plynulost odporu potenciometru škrtící klapky nebo snímače polohy škrtící klapky (podle toho který provedení tam je), zkontroluj svíčky, kabely, rozdělovač,... A podívej se tady na fóru, problémy s otáčkama na 2.2ce v Espacu se tu řeší opakovaně v několika tématech, v některém klidně pokračuj.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
jako ony se přímo nehoupou, ale spíš je nepravidelný chod motoru, všechno sem už zkoušel, kromě škrtící klapky, na to ještě mrknu. Možná t obude ještě alternátorem, protože mam denni sviceni a jak zapnu motor, tak mi jemně problikávají, tím třeba alternátor špatně dobíjí náky čidlo nebo něco..ještě to zkusim omrknoout..
jinak tady sou fora, kde jim to lita ruzně mezi 800-2000 třeba.. ale mě se to prostě po vyřazení z vyšších otáček zhoupne až třeba aj na 400 a brati se to na 800, jak to ma byt.. z čím višších otáček to pustim, tím více se to zhoupne. když to pustim třeba z 1300 tak se nezhoupne vubec.. navíc předtim se tam nechávalo dělat cosi s LPG a borec nam nezapojil filtr tak to salo normalni vzduch a my v domění že je vše ok si jezdili, tiim sme si asi vybrousili valce trochu, jen se nam předtim zdalo, že to jezdi nějak slaběji, a od te doby to ma trochu menši tah.. zatim každopádně děkuju, ještě to omrknu
jinak tady sou fora, kde jim to lita ruzně mezi 800-2000 třeba.. ale mě se to prostě po vyřazení z vyšších otáček zhoupne až třeba aj na 400 a brati se to na 800, jak to ma byt.. z čím višších otáček to pustim, tím více se to zhoupne. když to pustim třeba z 1300 tak se nezhoupne vubec.. navíc předtim se tam nechávalo dělat cosi s LPG a borec nam nezapojil filtr tak to salo normalni vzduch a my v domění že je vše ok si jezdili, tiim sme si asi vybrousili valce trochu, jen se nam předtim zdalo, že to jezdi nějak slaběji, a od te doby to ma trochu menši tah.. zatim každopádně děkuju, ještě to omrknu
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů