zadřené ložisko?
Moderátor: Moderators General
zadřené ložisko?
Zdravím,
potřeboval bych sebrat nějakou radu či zkušenost.
Po rozjetí se mi ze spoda auta ozvaly hrozivé zvuky jako když mlátíš železnou tyčí, začloto drnaca, přestalo jet. Zkusil jsem ještě zařadit dvojku ale to samé. Myslím, že i na neutrál. Tak jsme to odtlačili kousek ze silnice. Neutrál už byl v pohodě, ale zase to mlátilo a přestávalo jet. Když jsem si, řek, že volám odtahovku, tak jsem to zkusil eště jednou a jelo to v "pohodě". Akorát při přidávání to házelo celým autem do stran a mezi 60 a 70 km chytalo resonanci. Před tím mi pár měsíců pískalo ložisko. Tak přemítám, zda to může být ono, či něco zhola jiného.
Díky za nápady.
Jakub
potřeboval bych sebrat nějakou radu či zkušenost.
Po rozjetí se mi ze spoda auta ozvaly hrozivé zvuky jako když mlátíš železnou tyčí, začloto drnaca, přestalo jet. Zkusil jsem ještě zařadit dvojku ale to samé. Myslím, že i na neutrál. Tak jsme to odtlačili kousek ze silnice. Neutrál už byl v pohodě, ale zase to mlátilo a přestávalo jet. Když jsem si, řek, že volám odtahovku, tak jsem to zkusil eště jednou a jelo to v "pohodě". Akorát při přidávání to házelo celým autem do stran a mezi 60 a 70 km chytalo resonanci. Před tím mi pár měsíců pískalo ložisko. Tak přemítám, zda to může být ono, či něco zhola jiného.
Díky za nápady.
Jakub
Nazdar,
nebude to spíš poloosou? Nebo rozsypaný homokinetický kloub? Nepíšeš, jestli to jde zepředu nebo zezadu. Vzadu to může být opravdu jen ložisko.
Doporučil bych ti postupně všechny kola nadzvednout, zatočit, zalomcovat. Ať víš, odkud to jde.
Osobně bych to viděl na tu poloosu. Řešil jsem to stejné, při přidávání to házelo celým autem a po odstavení plynu nebo z kopce to jelo víceméně normálně.
nebude to spíš poloosou? Nebo rozsypaný homokinetický kloub? Nepíšeš, jestli to jde zepředu nebo zezadu. Vzadu to může být opravdu jen ložisko.
Doporučil bych ti postupně všechny kola nadzvednout, zatočit, zalomcovat. Ať víš, odkud to jde.
Osobně bych to viděl na tu poloosu. Řešil jsem to stejné, při přidávání to házelo celým autem a po odstavení plynu nebo z kopce to jelo víceméně normálně.
Už zase Renault
aktual: Grand Espace 2.2 dT ('00)
ex. Espace III 2.2 dT ('97),
ex. Espace II 2.2 ('92)
aktual: Grand Espace 2.2 dT ('00)
ex. Espace III 2.2 dT ('97),
ex. Espace II 2.2 ('92)
Díky. to vyzkouším. Jináč moc přesně to lokalizovat nešlo-přišlo mi to víc z prostředka než od kola, ale nevím. Kdyby to byla poloosa nebo kloub, tak by to rachotilo při jízdě - a to např při tlačení auta myslím nerachotilo-ikdyž jistej si nejsem. Každopádně díky
Micos píše:Nazdar,
nebude to spíš poloosou? Nebo rozsypaný homokinetický kloub? Nepíšeš, jestli to jde zepředu nebo zezadu. Vzadu to může být opravdu jen ložisko.
Doporučil bych ti postupně všechny kola nadzvednout, zatočit, zalomcovat. Ať víš, odkud to jde.
Osobně bych to viděl na tu poloosu. Řešil jsem to stejné, při přidávání to házelo celým autem a po odstavení plynu nebo z kopce to jelo víceméně normálně.
Espace IV 2.0T, F4R V7
No kloub s poloosou při tlačení může a nemusí být slyšet. Je to malá rychlost a malý moment přenosu sil. Když zkusíš tu poloosu rukama v krutu, měl bys tam najít vůli. Nebo při jízdě doleva a doprava, na jednu stranu to obvykle mlátí víc.
U Espace používali také 2 systémy poloos a kloubů. Buď dělené nebo v jednom celku. Já jsem měl na levé straně dělenou a vpravo v kuse. A taky tomůže mlátit u převodovky - tento problém se tu myslím někde v sekci J63 už řešil.
Těžko radit od počítače, ale opravdu bych začal s hledáním problému tady.
Mnoho zdaru.
U Espace používali také 2 systémy poloos a kloubů. Buď dělené nebo v jednom celku. Já jsem měl na levé straně dělenou a vpravo v kuse. A taky tomůže mlátit u převodovky - tento problém se tu myslím někde v sekci J63 už řešil.
Těžko radit od počítače, ale opravdu bych začal s hledáním problému tady.
Mnoho zdaru.
Už zase Renault
aktual: Grand Espace 2.2 dT ('00)
ex. Espace III 2.2 dT ('97),
ex. Espace II 2.2 ('92)
aktual: Grand Espace 2.2 dT ('00)
ex. Espace III 2.2 dT ('97),
ex. Espace II 2.2 ('92)
-
- Starting member
- Příspěvky: 18
- Registrován: ned dub 11, 2010 15:07
Poloosy
Jestli je to tema poloosama mam je tu obe nerachotily jestli mas zajem SZ. Nebo mail patrikmlcoch@seznam.cz
tak ještě info o původu - prý za to mohly silentbloky motoru, které se rozpadly na dva kusy a motor si tam plul trochu jak chtěl. Prý dostal poloosu při stočeném rejdu do úhlu, který už nedala. Trochu přemýšlím nad tím, proč to odnesla ta nová, nikoliv ta druhá (původní) šestnáct let stará. Ale mohlo to být i dílo náhody. Viděl jste to již někdo?
Espace IV 2.0T, F4R V7
- Phate
- Junior member
- Příspěvky: 147
- Registrován: pon srp 29, 2005 17:11
- Bydliště: Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Jo, pamatuju když jsme měli utržené silentbloky motoru tak ten motor v zatáčkách v autě fakt moc nedržel... jednou na kruháči (zatáčky+zrychlování) mi to nějak vyskočilo, začalo to neuvěřitelně mlátit...no a při odbočení z kruháče doprava to zase zaskočilo zpátky a jako by se nic nestalo, už je to možná 5 let a jezdí to pořád..
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů