Po nastartování se přechlastá

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
JAROMÍR MACHŮ
Starting member
Příspěvky: 17
Registrován: stř říj 14, 2009 12:13

Po nastartování se přechlastá

Příspěvek od JAROMÍR MACHŮ » sob bře 06, 2010 20:24

Po prvním startu chvilku jede,ale pak se přechlastá , že zdechne.Benzín se dostane i do oleje.Mechanik mi radil vstřikovací trysky (ventily).Poradí někdo? Dík za rady.
Naposledy upravil(a) JAROMÍR MACHŮ dne úte bře 16, 2010 21:48, celkem upraveno 1 x.

JAROMÍR MACHŮ
Starting member
Příspěvky: 17
Registrován: stř říj 14, 2009 12:13

Příspěvek od JAROMÍR MACHŮ » úte bře 16, 2010 21:45

Nevíte ani jestli se dají ty trysky (ventily)repasovat? A nebo kde je sehnat? Nemá je někdo na prodej? Předem dík za odpovědi

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1612
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakub » sob bře 20, 2010 15:23

vstřikovací ventily nelze repasovat, pouze vyčistit ultrazvukem, nejjednodušší bude zajít na vrakáč a koupit jiné víc jak 100kč/ks stát nebudou, novej nebude pod 2000kč

ale tím to jistě nebude, kdyby měli propouštět vstřiky, vyndal bych celou konzoli s nima a zapnul zapalování , ideálně aby ti ho někdo zapínal a vypínal, pal čerpadlo jde jen chvilku, nebo lépe přemostit relé pal. čerpadla, zda vstřiky nedrží poznáš hned, konzole je při běžícím čerpadla pod tlakem ca 3bar a hned bys viděl zda vstřiky kapou. Takže nejprve zkus tohle abys věděl zda je toto ok. pak budem pokračovat.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví

JAROMÍR MACHŮ
Starting member
Příspěvky: 17
Registrován: stř říj 14, 2009 12:13

Příspěvek od JAROMÍR MACHŮ » pon bře 22, 2010 16:41

Dík za radu,vstřiky jsem vyzkoušel,nekape ani jeden měl jsi pravdu.Celou zimu auto nejelo a těd jak se oteplilo tak jede v pohodě tak že to asi bude nějaké čidlo,ale jaké? Jestli můžeš poradit tak dík za odpověd.

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1612
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakub » pon bře 22, 2010 17:20

koukni na čidla teploty vody a teploty vzduchu, čidlo teploty vzduchu bude někde na saní musí kolem něj jít vzduch který jde do motoru takže hledej někde v okolí klapky, je to čidlo s konektorem podobným jako je na vstřikách jen bude mít jinou barvu, čidlo teploty vody bude pravděpodobně někde na termostatu či hlavě motoru, s největší pravděpodobností bude mít také konektor jako vstřiky. Pozor na teplotu vody najdeš ještě jedno čidlo (většinou má jen jeden vývod a to je pro budík na palubce) a to nás nezajímá.

Jako první můžeš odpojit od těch čidel konektor případně vylučovací metodou zjistit které čidlo závadu způsobuje, ideálně pokud máš servisní manuál a hodnoty čidel je z měřit.

Pokud čidla/čidlo odpojíš a budeš bez něj jezdit (nouzově to lze) řídící jednotka nastaví dobu vstřiku tak jako by teploty vody v motoru byla 80°C (v případě odpojení čidla teploty vody) a teplotu nasávaného vzduchu na 20°C (v případě odpojení či. tep. vzduchu).
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace II (J63)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů