Ventilátory chladiče

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
HenriF
Starting member
Příspěvky: 26
Registrován: stř kvě 14, 2008 16:41

Ventilátory chladiče

Příspěvek od HenriF » čtv črc 16, 2009 06:30

Ahoj všichni,tak máme léto.... :-) a zjistil jsem že mám problém s dochlazováním motoru,jeden s motorků ventilátoru se zřejmě kousnul a spálil.zjistil jsem že přívodní kabely se ve "spojkách" vyhřály a spekly.Nemá někdo schémátko jak to má správně fungovat ? (dochlazení po vypnutí klíčku atd.) Je v tom docela guláš.....
Nouzově jezdím na jeden ventilátor přes vypínač,ale rád bych aby to fungovalo tak jak má.
Nemá někdo typ na ventilátor ke koupi ? :-) Díky za info a radu

Uživatelský avatar
Phate
Junior member
Příspěvky: 147
Registrován: pon srp 29, 2005 17:11
Bydliště: Jičín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Phate » čtv črc 16, 2009 23:17

http://espace.es.ohost.de/nt8080/nt8080.html
Listy 68 až 73 podle motoru a klimatizace.

jinak ty motorky jsou celkem nezničitelný, ale potřebujou občas zkontrolovat vůli. Když se osička vrklá, tak je většinou v uložení kluzného ložiska v těle motorku - to se vymezuje takovym kusem plechu zevnitř...dost naprd, jak se to trochu povolí, tak futro přirezne k osičce. (Možná nejdřív přirezne a potom se povolí futro?).Každopádně je potřeba rozpertlovat celej motorek. Ještě pamatuju že byl celkem porod sundat plastovou vrtuli...
Prostě člověk ztratí den jen aby domáčknul kus plechu a vyčistil ložiska.

HenriF
Starting member
Příspěvky: 26
Registrován: stř kvě 14, 2008 16:41

Příspěvek od HenriF » pon srp 03, 2009 12:19

Ahooj tak jen aby jstevěděli jak to dopadlo...motorky byly úplně v háji už byly napadený domácím kutilem takže utrhaný štefty utržená vrtule a vše pohromadě drželo za pomocí tekutého kovu no a vevnitř katastrofa jeden motorek byl úplně spečený na mraky a druhý rozlámaný uhlíky rotor vydřený... atd zakoupil jsem jinou saharu která byla na modelu s klimou,takže nezbylo než vyrobit nové uchycení celého agregátu,ale jsem spokojen zdařilo se docela slušně.
Myslím že tento model sahary je bytelnější včetně motorků, rám je kovový motorky mají lepší způsob rozdělávání pro případnou preventivní údržbu,až na ty vrtule ty se sundávají mizerně. Díky všem kteří se snažili pomoci a zvláště těm kteří pomohli.... třeba Phate..

Jarek10
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: sob dub 24, 2010 12:46

Příspěvek od Jarek10 » sob dub 24, 2010 12:49

Zdravim, mam renault espace 2.2 TD a spálili jse mi motorky u větráku nevite někdo kde bych sehnal nové za nějakou slušnou cenu? děkuji moc

kuucza
Starting member
Příspěvky: 42
Registrován: ned dub 29, 2007 22:46

Příspěvek od kuucza » čtv kvě 27, 2010 23:36

Nove nevim ale moh bych nekde mit celou saharu. O vikendu se muzu mrknout. Ale je to z Espace 2,8i a vubec nevim jestli by to pasovalo.

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace II (J63)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů