Ahoj všichni,tak máme léto.... a zjistil jsem že mám problém s dochlazováním motoru,jeden s motorků ventilátoru se zřejmě kousnul a spálil.zjistil jsem že přívodní kabely se ve "spojkách" vyhřály a spekly.Nemá někdo schémátko jak to má správně fungovat ? (dochlazení po vypnutí klíčku atd.) Je v tom docela guláš.....
Nouzově jezdím na jeden ventilátor přes vypínač,ale rád bych aby to fungovalo tak jak má.
Nemá někdo typ na ventilátor ke koupi ? Díky za info a radu
Ventilátory chladiče
Moderátor: Moderators General
- Phate
- Junior member
- Příspěvky: 147
- Registrován: pon srp 29, 2005 17:11
- Bydliště: Jičín
- Kontaktovat uživatele:
http://espace.es.ohost.de/nt8080/nt8080.html
Listy 68 až 73 podle motoru a klimatizace.
jinak ty motorky jsou celkem nezničitelný, ale potřebujou občas zkontrolovat vůli. Když se osička vrklá, tak je většinou v uložení kluzného ložiska v těle motorku - to se vymezuje takovym kusem plechu zevnitř...dost naprd, jak se to trochu povolí, tak futro přirezne k osičce. (Možná nejdřív přirezne a potom se povolí futro?).Každopádně je potřeba rozpertlovat celej motorek. Ještě pamatuju že byl celkem porod sundat plastovou vrtuli...
Prostě člověk ztratí den jen aby domáčknul kus plechu a vyčistil ložiska.
Listy 68 až 73 podle motoru a klimatizace.
jinak ty motorky jsou celkem nezničitelný, ale potřebujou občas zkontrolovat vůli. Když se osička vrklá, tak je většinou v uložení kluzného ložiska v těle motorku - to se vymezuje takovym kusem plechu zevnitř...dost naprd, jak se to trochu povolí, tak futro přirezne k osičce. (Možná nejdřív přirezne a potom se povolí futro?).Každopádně je potřeba rozpertlovat celej motorek. Ještě pamatuju že byl celkem porod sundat plastovou vrtuli...
Prostě člověk ztratí den jen aby domáčknul kus plechu a vyčistil ložiska.
Ahooj tak jen aby jstevěděli jak to dopadlo...motorky byly úplně v háji už byly napadený domácím kutilem takže utrhaný štefty utržená vrtule a vše pohromadě drželo za pomocí tekutého kovu no a vevnitř katastrofa jeden motorek byl úplně spečený na mraky a druhý rozlámaný uhlíky rotor vydřený... atd zakoupil jsem jinou saharu která byla na modelu s klimou,takže nezbylo než vyrobit nové uchycení celého agregátu,ale jsem spokojen zdařilo se docela slušně.
Myslím že tento model sahary je bytelnější včetně motorků, rám je kovový motorky mají lepší způsob rozdělávání pro případnou preventivní údržbu,až na ty vrtule ty se sundávají mizerně. Díky všem kteří se snažili pomoci a zvláště těm kteří pomohli.... třeba Phate..
Myslím že tento model sahary je bytelnější včetně motorků, rám je kovový motorky mají lepší způsob rozdělávání pro případnou preventivní údržbu,až na ty vrtule ty se sundávají mizerně. Díky všem kteří se snažili pomoci a zvláště těm kteří pomohli.... třeba Phate..
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů