O dva zuby kratší rozvoďák aneb co je špatně.

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
bobrp
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: úte říj 23, 2007 12:12

O dva zuby kratší rozvoďák aneb co je špatně.

Příspěvek od bobrp » stř čer 03, 2009 09:13

Ahoj kolegové. Na na motoru J7T jsem chtěl vyměnit rozvodový řemen ale místo se 118 zuby (co by tam měl patřit) tam byl řemen se 116 zuby
(jako u motoru J7R). Ten nový nejde napnout i když kladka jde nadoraz.
Zajímá mě co je tam špatně, zda je tam jiná napínací kladka než má být nebo zda některé motory J7T mají tyto řemeny ?
Pokud někdo víte jak to tam má vypadat, případně se někomu válí vyndaný motor v garáži a byl by ochoten se kouknout popř. nafotit byl bych vděčný.

fotky jsem dal sem:
http://bobrp.rajce.idnes.cz/rozvody_J7T/

označení na motoru je:
J7T V727
F401 523

díky Petr

Uživatelský avatar
kšanda
Člen RCČR
Příspěvky: 2744
Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kšanda » stř čer 03, 2009 15:57

je to francouz tak má deset stejnejch aut deset druhů provedení. pokud nový kladky jsou stejný, kup řemen co tam byl a je po problémech. hlavně nedávej jinej řemen
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Příspěvek od Jan Kalina » stř čer 03, 2009 17:52

Člověk je jak známo tvor chybující. A tak jak ses upsal ty v typu motoru (nebo někdo před tebou a tys to jen opsal), nemáš J7Tx727, ale J7Tx772 (což je motor pro manuální převodovku, 773 by byl pro automatickou převodovku), tak zase buď někdo při sestavování tabulky a ceníku s ND zaměnil počet zubů, nebo číslo dílu apod. A nebo nemáš v autě 2.2ku, ale 2-litra a dokud bys to nezačal rozebírat, nikdy bys ani nikdo jiný na to nepřišel, protože ty motory jsou stejný. A nebo máš v autě 2.2ku, ale s jinak velkejma rozvodovejma kolama, tudíž s jinak dlouhým řemenem, než udávají seznamy ND, do kterých ses díval a podle čeho jsi řemen objednal. Třeba jen při sestavování motoru ve Flins, odkud motor pochází, došly rozvodový sady s dlouhým řemenem, tak dali s krátkým z druhý krabice a nic neřešili. To ti taky mohl přijít řemen se 116ti zuby, ale hranatými, taky bys na to koukal co to je - a že takový se tam prostě a jednoduše dávali taky.
Zkrátka, od teď víš, že se nemůžeš spolehnout na žádný katalogy ND a seznamy, který (z vlastní zkušenosti) jsou plný tiskových a překladových chyb (a pokud něco nemůžeš najít, neznamená to, že to neexistuje - to jen někdo na to zapomněl a neuvedl to..), ale musíš si objednat takový díl, který z toho konkrétního auta vymontuješ :wink:
(abych nezapomněl - spočítal jsem ti zuby na 2.0 r.v.82 - 116 a hranatý, na 2.2ce r.v.89 - 118 a kulatý - a tam jsem si natrh kvůli tomu počítání řemen :roll: )
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

bobrp
Starting member
Příspěvky: 15
Registrován: úte říj 23, 2007 12:12

Příspěvek od bobrp » čtv čer 04, 2009 12:07

Tak díky za odpovědi, dám tam stejný jako tam byl.
Mimochodem netušíte čemu je takový ten nálitek na vodním čerpadle ?
Řemen kolem toho běhá ve vzdálenosti asi 0,5 mm, sice nedrhne ale přijde mi to divný.

Uživatelský avatar
vlado
Junior member
Příspěvky: 116
Registrován: stř led 07, 2004 17:07
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od vlado » pát čer 05, 2009 14:23

Ja som menil vodnu pumpu a ta nova mala tiez ten nalitek, tak som musel trochu prihnut ten kryci plech co ide na to, tiez mas asi menenu pumpu, ale k comu to sluzi neviem.
zdravim Vlado
Espace II (J637)Quadra 2.2i '92- predane

Zdeněk Havlíček
Starting member
Příspěvky: 69
Registrován: stř pro 31, 2003 20:00
Bydliště: Kolín

Příspěvek od Zdeněk Havlíček » sob čer 06, 2009 01:28

V nálitku na vodním čerpadle je pružina a váleček který se opírá o starší provedení napínací kladky motoru 2,2i u novejšího provedení kladky i vodního čerpadla již tato "vychytávka" není.
Obrázek
Espace I (J117) 2.2i '87 >Espace II (J637)Quadra 2.2i '96

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace II (J63)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů