Ahoj kolegové. Na na motoru J7T jsem chtěl vyměnit rozvodový řemen ale místo se 118 zuby (co by tam měl patřit) tam byl řemen se 116 zuby
(jako u motoru J7R). Ten nový nejde napnout i když kladka jde nadoraz.
Zajímá mě co je tam špatně, zda je tam jiná napínací kladka než má být nebo zda některé motory J7T mají tyto řemeny ?
Pokud někdo víte jak to tam má vypadat, případně se někomu válí vyndaný motor v garáži a byl by ochoten se kouknout popř. nafotit byl bych vděčný.
fotky jsem dal sem:
http://bobrp.rajce.idnes.cz/rozvody_J7T/
označení na motoru je:
J7T V727
F401 523
díky Petr
O dva zuby kratší rozvoďák aneb co je špatně.
Moderátor: Moderators General
- kšanda
- Člen RCČR
- Příspěvky: 2744
- Registrován: úte úno 08, 2005 22:09
- Bydliště: Praha - Zahradní Město -> Orlické Záhoří
- Kontaktovat uživatele:
je to francouz tak má deset stejnejch aut deset druhů provedení. pokud nový kladky jsou stejný, kup řemen co tam byl a je po problémech. hlavně nedávej jinej řemen
Prej jen francouzi dělaj auta pro lidi. Ale co my prasata?
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
exRENAULT 21 nyní MITSUBISHI PAJERO r.v. 98 2,5 Td
co nejde silou, jde silou eště větší proto 4x4
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Člověk je jak známo tvor chybující. A tak jak ses upsal ty v typu motoru (nebo někdo před tebou a tys to jen opsal), nemáš J7Tx727, ale J7Tx772 (což je motor pro manuální převodovku, 773 by byl pro automatickou převodovku), tak zase buď někdo při sestavování tabulky a ceníku s ND zaměnil počet zubů, nebo číslo dílu apod. A nebo nemáš v autě 2.2ku, ale 2-litra a dokud bys to nezačal rozebírat, nikdy bys ani nikdo jiný na to nepřišel, protože ty motory jsou stejný. A nebo máš v autě 2.2ku, ale s jinak velkejma rozvodovejma kolama, tudíž s jinak dlouhým řemenem, než udávají seznamy ND, do kterých ses díval a podle čeho jsi řemen objednal. Třeba jen při sestavování motoru ve Flins, odkud motor pochází, došly rozvodový sady s dlouhým řemenem, tak dali s krátkým z druhý krabice a nic neřešili. To ti taky mohl přijít řemen se 116ti zuby, ale hranatými, taky bys na to koukal co to je - a že takový se tam prostě a jednoduše dávali taky.
Zkrátka, od teď víš, že se nemůžeš spolehnout na žádný katalogy ND a seznamy, který (z vlastní zkušenosti) jsou plný tiskových a překladových chyb (a pokud něco nemůžeš najít, neznamená to, že to neexistuje - to jen někdo na to zapomněl a neuvedl to..), ale musíš si objednat takový díl, který z toho konkrétního auta vymontuješ
(abych nezapomněl - spočítal jsem ti zuby na 2.0 r.v.82 - 116 a hranatý, na 2.2ce r.v.89 - 118 a kulatý - a tam jsem si natrh kvůli tomu počítání řemen )
Zkrátka, od teď víš, že se nemůžeš spolehnout na žádný katalogy ND a seznamy, který (z vlastní zkušenosti) jsou plný tiskových a překladových chyb (a pokud něco nemůžeš najít, neznamená to, že to neexistuje - to jen někdo na to zapomněl a neuvedl to..), ale musíš si objednat takový díl, který z toho konkrétního auta vymontuješ
(abych nezapomněl - spočítal jsem ti zuby na 2.0 r.v.82 - 116 a hranatý, na 2.2ce r.v.89 - 118 a kulatý - a tam jsem si natrh kvůli tomu počítání řemen )
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
-
- Starting member
- Příspěvky: 69
- Registrován: stř pro 31, 2003 20:00
- Bydliště: Kolín
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů