Ne plně funkční centrál

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
laibrtova.m
Starting member
Příspěvky: 1
Registrován: sob lis 01, 2008 10:08
Bydliště: Jižní Čechy
Kontaktovat uživatele:

Ne plně funkční centrál

Příspěvek od laibrtova.m » sob lis 01, 2008 10:17

Ahoj,prosím o radu.Mám espace rok 1998,když centrálně zamknu auto tak zadní levé dveře jdou otevřít a nemůžu přijít nato proč.Memá někdo podobnou nepříjemnou zkušenost.Díky moc Mája

bibo
Experienced member
Příspěvky: 913
Registrován: úte čer 12, 2007 18:56

Příspěvek od bibo » sob lis 01, 2008 18:02

toto sem řešil na es 3 a byl to problém s přelámanejma kablema mezi dveřma a karoserii
espace III 2.0 16v 103 Kw 99 LPG 12 L na 100
Pce

Uživatelský avatar
alkom
Junior member
Příspěvky: 102
Registrován: čtv pro 02, 2004 00:36
Bydliště: Brno

Příspěvek od alkom » pon lis 03, 2008 01:00

Viz viewtopic.php?t=21643
Někdy to nezamyká, někdy neodemyká, s nižší teplotou se to zhoršuje.
Renault Espace J635, 2.1TD, motor J8S - K.O., r.v. 1993
Renault GrandEspace JE0, 2.2Dt, r.v. 2000

Harry MC
Starting member
Příspěvky: 28
Registrován: úte zář 25, 2007 19:45

Příspěvek od Harry MC » stř lis 05, 2008 19:46

alkom píše:Viz viewtopic.php?t=21643
Někdy to nezamyká, někdy neodemyká, s nižší teplotou se to zhoršuje.


Čus...Mě to třeba dělal uvolněnej konektor od moturku a podruhé stačilo namazat táhla a mechanizmečky a bylo to redy .taktéž zadní dveře.....
Rozeber tapec a číhni co to dělá ..Ty motorky nemají takovou páru a stačí jen malý odpor a neotevřou nebo nezavřou....

Radek344
Junior member
Příspěvky: 190
Registrován: stř říj 05, 2011 20:56
Bydliště: Olomouc

Re: Ne plně funkční centrál

Příspěvek od Radek344 » sob črc 06, 2013 20:28

1/kdyz je problem v polamanych kabelech, v kterem miste to byva? co vsechno se musi rozdelat, aby to clovek spravil?
Espace II 2,2i, r.v. 1994 + r.v. 1996, Avia A21 karavan, Kawasaki ZX9R, Yamaha DT125LC, Suzuki TS80X

Mazal
Starting member
Příspěvky: 60
Registrován: stř bře 10, 2010 08:45
Bydliště: Praha

Re: Ne plně funkční centrál

Příspěvek od Mazal » úte srp 13, 2013 09:38

Když tam jde elektrika a neutáhnou to motorky, tak to bývá slyšet ... že se snažej a trochu vruněj
Espace IV 2.0T, F4R V7

Uživatelský avatar
houmr78
Starting member
Příspěvky: 55
Registrován: úte srp 14, 2007 11:39
Bydliště: České Budějovice

Re: Ne plně funkční centrál

Příspěvek od houmr78 » čtv srp 15, 2013 11:01

Radek344 píše:1/kdyz je problem v polamanych kabelech, v kterem miste to byva? co vsechno se musi rozdelat, aby to clovek spravil?
Kabely bývají přelámané tam, kde se ohýbají při otevírání - zavírání dveří. tj. stačí stáhnout gumový krk co se "skládá" mezi dveřmi a rámem. I já jsem to řešil - mně pro změnu nešlo ovládat stahování okna.
Espace 1986 2,1TD (v roce 2009 po nezaviněné nehodě prodán), Espace 1989 2,1TD a Espace 2,1TD 1994

Quadra
Starting member
Příspěvky: 28
Registrován: pát pro 03, 2010 18:43

Re: Ne plně funkční centrál

Příspěvek od Quadra » sob srp 17, 2013 07:14

Ahoj. Přestal mi zamykat centrál na Espace I dveře spolujezdce . Začalo to v zimě.
Natáhl jsem do stříkačky líh, prolil elektromagnety pod manžetkou, někdy několikrát u všech dveří.
Zpočátku nereagovaly, až vyschly, rozběhly se.
Taky jsem sprejem promazal táhla. Vše zatím funguje. Q.

pedro.72
Junior member
Příspěvky: 164
Registrován: pát kvě 23, 2008 20:45
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Re: Ne plně funkční centrál

Příspěvek od pedro.72 » ned říj 20, 2013 21:50

já řešil taky stejný problém-nefunkční motůrky centrálu,vyřešily to nové univerzální od Jablotronu.Kus stál tuším nějakých 250kč.A je klid :)

roman7712
Starting member
Příspěvky: 36
Registrován: čtv úno 25, 2010 13:26
Bydliště: Trenčín

Re: Ne plně funkční centrál

Příspěvek od roman7712 » ned dub 13, 2014 21:31

ak je slabý motorček centrálu tak odporúčam rozobrať motorček a nastriekať do elektromagnetu napr. wd sprej, keď to preschne tak to začne lietať ako besné, po 5-ich rokoch mi konečne funguje centrál tak ako má
renault Espace 2.8 V6 r.v.95

Radek344
Junior member
Příspěvky: 190
Registrován: stř říj 05, 2011 20:56
Bydliště: Olomouc

Re: Ne plně funkční centrál

Příspěvek od Radek344 » úte kvě 20, 2014 21:45

Jaky motorek ma byt v ridicovych dverich? V krabici s nahradnimi dily, jsem nasel motorek, ktery ma petipinovy konektor, takze bych tipoval, ze motorek posila signal, kdyz je odemknuty klicem a odemknou se i ostatni dvere. Ted mam u ridice jen obycejny motorek s dvoupinovym konektorem. Draty do nej vedou ctyri, dva na kazdy pin.
Espace II 2,2i, r.v. 1994 + r.v. 1996, Avia A21 karavan, Kawasaki ZX9R, Yamaha DT125LC, Suzuki TS80X

Uživatelský avatar
Zefek
Grafoman
Příspěvky: 17531
Registrován: ned dub 29, 2007 21:12
Bydliště: Opava, Ostrava, jak kdy

Re: Ne plně funkční centrál

Příspěvek od Zefek » úte kvě 20, 2014 22:19

Čtyři dráty - plus a mínus pro motor a dva dráty pro spínač otevřených dveří, ne?
Diagnostika vozidel Renault | Provádění drobných oprav | Přípravky rozvodu pro 16V motory | Načtení ventilků
Upload vašich fotek | Galerie fotografií a návodů z fóra | Vyhledávač pro fórum | Přehled autorizovaných servisů
Aktuální novinky ze světa Renault exkluzivně na: Renault News
Renault Mégane 1.6 16V 2003 Hatchback
Renault Mégane 1.9 dCi 2001 Hatchback
Renault 21 1.7 GTS 1987 (27.3.1987-23.4.2011)

Radek344
Junior member
Příspěvky: 190
Registrován: stř říj 05, 2011 20:56
Bydliště: Olomouc

Re: Ne plně funkční centrál

Příspěvek od Radek344 » pon kvě 26, 2014 09:39

spinac otevrenych dveri tam asi nebude.
potreboval bych vedet, jestli v nekterych verzich byl ve dverich ridice motorek s petipinovym konektorem.
Espace II 2,2i, r.v. 1994 + r.v. 1996, Avia A21 karavan, Kawasaki ZX9R, Yamaha DT125LC, Suzuki TS80X

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1612
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Ne plně funkční centrál

Příspěvek od jakub » pon kvě 26, 2014 10:14

espace, r25 atd jsou vpředu 5 pinový konektory respektive motory, 2 piny el motor centrálu a 3 piny pro spínač odemčeno/zamčeno pro info ostatním zámkům.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Re: Ne plně funkční centrál

Příspěvek od Jan Kalina » úte kvě 27, 2014 00:22

jakub píše:espace, r25 atd jsou vpředu 5 pinový konektory respektive motory, 2 piny el motor centrálu a 3 piny pro spínač odemčeno/zamčeno pro info ostatním zámkům.
Ano, říkáme jim tzv. "ovládací motorky", u starších modelů u řidiče i spolujezdce, phase 2 jen u řidiče - aspoň tak jsem to tak vždy měl a mám u R21 a R25. U Espace 2 je ale v Dialogysu někde od 1995 (přesný datum odkdy si už nepamatuju) uveden u předních i zadních dveří stejný motorek, pravděpodobně s 2-pinovým konektorem - něco tam bude asi jinak - možná není temporizační relé nebo je něco jinýho jinak kvůli imobilizéru?
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Radek344
Junior member
Příspěvky: 190
Registrován: stř říj 05, 2011 20:56
Bydliště: Olomouc

Re: Ne plně funkční centrál

Příspěvek od Radek344 » pát kvě 30, 2014 20:29

Smejdi francouzsti zacali sidit auta uz od roku 1995.
Espace II 2,2i, r.v. 1994 + r.v. 1996, Avia A21 karavan, Kawasaki ZX9R, Yamaha DT125LC, Suzuki TS80X

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Re: Ne plně funkční centrál

Příspěvek od Jan Kalina » stř srp 27, 2014 21:45

Jenom potvrzuju, že ve svý V6ce z roku 1991 mám u řidiče 5ti-pinový konektor, už jsem ho musel i s jedním 2-pinovým v jedněch zadních dveřích vyměnit. Někdy chodily, někdy ne. Ty starší z pětadvácy spolehlivě bouchaj jedna báseň :)
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace II (J63)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti