Tlakuje voda do nádobky
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: ned úno 02, 2020 16:48
Tlakuje voda do nádobky
Ahoj, prosím o radu, Tlakuje mi voda do nádobky. Espace II 2.2 benzín, 79kw. Vše bylo v pohodě. Jednou jsem jen tak seděl v autě a měl jsem nastartovaný motor, když se motor zahřál vystříkla mi voda přes víčko nádobky. To vše na volnoběh. Někdo mi říkal že je v háji vodní pumpa. Pod vičkem co se nalévá olej je čisto, žádný šlem. Nijak extra nekouří s přihlédnutím na počasí. Ještě dodatek....auto předtím asi čtyři roky stálo, jen se občas nastartovalo. Moc děkuji za pomoc...
-
- Moderátor
- Příspěvky: 11698
- Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
- Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko
Re: Tlakuje voda do nádobky
Natáhni na přírubu víčka mikrotenový sáček, zajisti gumičkou aby těsnil okraj a nastartuj, pokud se ti pytlík začne nafukovat, tak je zle, ale nejlépe by to potvrdil test na přítomnost spalin v nádobce. Ztvrdlé těsnění u takhle starého motoru nepřekvapí.
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]
-
- Starting member
- Příspěvky: 2
- Registrován: ned úno 02, 2020 16:48
Re: Tlakuje voda do nádobky
Moc dík.
Re: Tlakuje voda do nádobky
Souhlasím se Šamšou.
Nicméně i tak se pokus zavzpomínat, jak dlouho je v motoru stávající čerpadlo. Doporučuje se měnit ho s rozvody, ale že jsme v čecháčkově - šetřílkově, tak se na to často prdí. I když už jsou chladicí kapaliny méně agresivní než dřív, po čase se lopatky prostě začnou rozpouštět a tím pádem nečerpají dostatečně.
Jo a zkontroluj funkčnost tepelného čidla a okruhu spínání sahary. Brácha měl EII-V6 a tohke byla jedna ze závad které to auto nakonec poslaly do kopru.
Nicméně i tak se pokus zavzpomínat, jak dlouho je v motoru stávající čerpadlo. Doporučuje se měnit ho s rozvody, ale že jsme v čecháčkově - šetřílkově, tak se na to často prdí. I když už jsou chladicí kapaliny méně agresivní než dřív, po čase se lopatky prostě začnou rozpouštět a tím pádem nečerpají dostatečně.
Jo a zkontroluj funkčnost tepelného čidla a okruhu spínání sahary. Brácha měl EII-V6 a tohke byla jedna ze závad které to auto nakonec poslaly do kopru.
CZ 175 - 477.01 1969 Yamaha XV1100 Virago 1992
ex GRAND Espace III 2.0 8V RXE, F3R-768 1999
ex Renault 25 TX 2.2i J7T, 1988 (Ufo), ex Renault 25 Turbo-D 1985 (Rakef)
- jakub
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1612
- Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tlakuje voda do nádobky
Vyměnit víčko expanzky za stejnou barvu, jiná barva jiný tlak, mám pocit, že tam je hnědé. 2.2i vydrží ale fakt hodně, s v6 to nelze srovnávat u v6 se uvarenim připadaly vložky do bloku, dělal jsem těch motorů hodně, propadly vložky u 2.2i jsem nedělal nikdy. Pokud je pumpa stará tak má kovové lopatky a jsou většinou ok, některé novodobé repliky je mají plastové a to občas bývá problém.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 hostů