diagnostika

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Indián
Starting member
Příspěvky: 23
Registrován: pon úno 21, 2011 15:06
Bydliště: Orlov, okr. Tábor

diagnostika

Příspěvek od Indián » stř srp 15, 2018 00:22

Zdravím všechny v sekci Esp II.Mám mnoho otázek.Vím že na diagnostiku se používá kufřík XR25,má ho někdo nebo dá se použít něco jiného?Dají se vyblikat kódy jako třeba u Calibry kterou máme taky doma?Dá se někde sehnat popis kontrolek palubky,v servisním manuálu jsem to nenašel.Dík všem za rady.P.S. nemáte někdo doma vzduchový filtr myslím tím obal?
Espace I 2.1TD 1987 (skončil na střeše), Espace II 2.2i 1994 sestřelen na D1 ze zadu, nyní Espace II 2.1 TD 1996 a Grand Espace III 2.2 DCI 130 hp 2001 (všichni mu říkají parník :lol: )

Šamša
Moderátor
Příspěvky: 11698
Registrován: sob črc 10, 2004 23:59
Bydliště: Vysokomýtsko - Choceňsko

Re: diagnostika

Příspěvek od Šamša » stř srp 15, 2018 09:43

Kufrjóžku XR25 má Jan Kalina a ten ti odpoví i na většinu tvých dotazů ohledně starších <>
Laguna II. 2007 2.0dCi Carminat 2 127kW, podložky Eibach (rozšířeno +4cm), 201000km
Laguna II. 2003 2.0T Carminat Initiale Paris 120kW, napadeno kutilem domácím, ale pracuje se na tom 220000km
BMW 635csiA 1987 155kW AC Schnitzer 17" 357000km (vytahuju jen za sluníčka a když mám na benál:-)
[img]

Uživatelský avatar
Jan Kalina
Grafoman
Příspěvky: 7144
Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
Bydliště: královéhradecko - rychnovsko

Re: diagnostika

Příspěvek od Jan Kalina » stř srp 15, 2018 10:01

Co myslíš tím "vyblikat kódy" ?
Kufr mám, kdybys měl cestu přes Prahu v týdnu.
Která z kontrolek ti není jasná?
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1612
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: diagnostika

Příspěvek od jakub » pát srp 24, 2018 14:40

Vyblikat kody, některé auta to tak mají, u R jsem to nezkoumal ale u BMW které to má také jsem se tím zabýval a v podstatě jsme přišli na to, že do usa je to snad povinost a pro evropu to nezapojují, stačilo tedy z ECU natáhnout kabel k dané kontrolce na palubce a autodiagnostika fungovala.
V servisním manuálu byla čísla závad - kody a dle toho kolikrát kontrolka blikla sis našel kod závady. Jednoduchý a funkční, jen tady by schudli v servise, na zakladní vyčtení paměti závad to bylo dobrý.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví

Indián
Starting member
Příspěvky: 23
Registrován: pon úno 21, 2011 15:06
Bydliště: Orlov, okr. Tábor

Re: diagnostika

Příspěvek od Indián » pon srp 27, 2018 23:32

jakub to popsal dobře.Calibra to má tak,že na palubce je kontrolka motoru.Pokud se za jízdy rozsvítí,je nějaký problém,když chceš zjistit jakej tak v servisním konektoru propojíš určitý kontakty,zapneš klíček a kontrolka motoru začne vyblikávat kody.Podle seznamu kodů zjistíš co je špatně a nemusíš hned se vším na diagnostiku.Jednoduché a účinné.Podle toho jaký konektory propojíš vyblikáš kody z ř.j. motoru nebo ř.j. ABS.Podobně to funguje u Pontiacu r.v.1988 v zásuvce OBD.
Jan Kalina omlouvám se,že reaguji až teď,moc práce.Prosím pošli mi do sz tvůj telefon zavolám ti,aby jsme se domluvili,pravděpodobně ve čtvrtek pojedu do Prahy.Vyznáš se v LPG?Řeším spotřebu 16l což je dost.Mám objednaný nový membrány,ale vypadá to že je elektrika od LPG nějak zbastlená.Mám systém BRC reduktor Tecno ale nevím co to má za ř.j. Až budu mít víc času,tak to nafotím.
Espace I 2.1TD 1987 (skončil na střeše), Espace II 2.2i 1994 sestřelen na D1 ze zadu, nyní Espace II 2.1 TD 1996 a Grand Espace III 2.2 DCI 130 hp 2001 (všichni mu říkají parník :lol: )

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace II (J63)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti