Mám problém, neběží mi blinkry a větrák - obojí občas naskočí, občas ne, mělo by to být na společném relátku které spíná ve 3. poloze klíčku (když se rozsvítí kontrolky na palubce). Víte někdo jaké relé to je? Případně jak ho najít?
Stane se něco když budu odpojovat jedno po druhém když poběží větrák?
Blinkry + větrák = relé??
Moderátor: Moderators General
- jakub
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1612
- Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blinkry + větrák = relé??
nestane se nic, testuj a uvidíš, bohužel i E I má poddimenzovanou elektriku a tak se občas musí něco opravit, natáhnout novej drát, vyřadit vyhřátej konektor a tak, koukni na pojistky a jdi po cestě na tišťáku pojistkovky a uvidíš kam dojdeš, myslím,že blinkry a větrák nebudou na stejný pojistce, tudíž bys měl po cestě dojít až k nějakému relé či konektoru, bývají vyhřátý samotný konektory co jdou do tišťáku a jednou jsem dokonce musel v německu vyřazovat konektor od spínačky, byl uplně vyhřátej a auto nejelo, pravda dávalo to osobě vědět dost dopředu stejně jako tobě jen ještě chcípl motor, po spojení na přímo už bylo po problému.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Re: Blinkry + větrák = relé??
Spinacka odesla... Takze prepinac + tlacitko a uz se zase jezdi, topi a sviti:)
Jen pro zajimavost, Spinacka je dimenzovana na 20A a pri vetraku na nejvyssi stupen a pustenych blinkrech je odber kolem 35A, to bude asi ten hlavni problem:D:D:D
Jen pro zajimavost, Spinacka je dimenzovana na 20A a pri vetraku na nejvyssi stupen a pustenych blinkrech je odber kolem 35A, to bude asi ten hlavni problem:D:D:D
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti