Renault Espace 2.2 Quadra LPG

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Hope
Junior member
Příspěvky: 124
Registrován: pát úno 27, 2009 07:29
Kontaktovat uživatele:

Renault Espace 2.2 Quadra LPG

Příspěvek od Hope » pon dub 25, 2011 20:09

Tk zkusím potrápit nějakého nadšence:)

Problémy:
- studený start na benzin po výměně svíček, kabelů a filtrů stále špatný (po nastartování po chvíli chcípne, při plynu škytá a trvá minimálně minutu než jde plynule)
- kontrolka oleje a ABS se rozsvítí jednou za čas při nízkých otáčkách (stav brzd i oleje OK) při přidání plynu zhasnou
- větrák topení vrže jako blázen - jak se k němu dostat?
- 4x4 při couvání klade velký odpor pokud vytočím kola (normálně při couvání z kopce na volnoběh při stočení kol zastaví)
- 4x4 při plném vytočení a jízdě vpřed hrabou zadní kola
- při nastartování s VYŘAZENOU rychlostí při pokusu o zařazení zpátečky "počítám zuby" jediná možnost jak zařadit je chcípnout - zařadit - startovat

- jak vyměnit převodový olej?
- jak vyměnit olej na zadním náhonu?

Moc díky za jakékoli rady, případně má smysl snažit se autíčko dávat do kupy?

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1612
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Re: Renault Espace 2.2 Quadra LPG

Příspěvek od jakub » čtv kvě 05, 2011 19:41

Problémy:
- studený start na benzin po výměně svíček, kabelů a filtrů stále špatný (po nastartování po chvíli chcípne, při plynu škytá a trvá minimálně minutu než jde plynule)

Nejprve zprovoznit na benzin, pravděpodobně čidlo teploty vody pro ecu nebo teploty vzduchu pro ecu.

- kontrolka oleje a ABS se rozsvítí jednou za čas při nízkých otáčkách (stav brzd i oleje OK) při přidání plynu zhasnou

pravděpodobně díky nízkým otáčkám se rozsvítí kontrolka oleje a ona je spřažena s ABS pro ABS znamená že když svítí mazání auto nejede, tudíž kontrolka ABS svítí.

- větrák topení vrže jako blázen - jak se k němu dostat?

Sundat palubku, myslíže stačí horní část.

- 4x4 při couvání klade velký odpor pokud vytočím kola (normálně při couvání z kopce na volnoběh při stočení kol zastaví)
- 4x4 při plném vytočení a jízdě vpřed hrabou zadní kola

Sundej kardan, pravděpodobně máš KO visco spojku vzadu na diferáku

- při nastartování s VYŘAZENOU rychlostí při pokusu o zařazení zpátečky "počítám zuby" jediná možnost jak zařadit je chcípnout - zařadit - startovat

pravděpodobně sjetá lamela, mám pocit, že u EI mě tenkrát dočasně pomohlo ned pedálem spojky vydloubnout plastový doraz, takže šel pedál výše a měl tím delší krok. Jinak vyměnit lamelu.

- jak vyměnit převodový olej?

jako pokaždý, vespod je vypoušťák a z boku za poloosou je napouštěcí šroub, olej vypusť až potom co otevřeš napouštěcí šroub, abys něměl olej venku a neměl ho tam jak nalít.

- jak vyměnit olej na zadním náhonu?

add převodovka, taky dva šrouby.

Moc díky za jakékoli rady, případně má smysl snažit se autíčko dávat do kupy?

Ne :)
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace I (J11)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů