Nestartuje 2.2 i 87
Moderátor: Moderators General
Nestartuje 2.2 i 87
Potřeboval bych radu !!! Auto mi delší dobu stálo asi 4 měsíce protože sem sháněl nádrž . Teď když sem nádrž přidělal tak mi nejde nastartovat . Vyměnil sem snad úplně všechno !! Palivové čerpadlo nové, relátka obě nová, generátor impulsu nový, svíčky nový, jiskru to háže benzín tam taky de tak už fakt nevim !!!!!!!! Jenom asi jednou se mi stalo že to chytlo pár vteřin to běželo pak to začalo kodrcat a zdechlo to . Dneska mi to zase mělo snahu naskočit ale zase to jen tak kodrcalo jako že už by to i chytlo párkrát to blafne a nic !!! Tak nevím jestli je to tim mrazem a nezamrzlo tam něco v palivovým potrubí . Předem děkuji za rady !!!
Espace 2.2i 87
-
- Starting member
- Příspěvky: 32
- Registrován: čtv dub 09, 2009 23:56
- Bydliště: Vlašimsko
- jakub
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1612
- Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
2,2 ho má na těle termostatu, je to to co má konektor jako vstřiky a dva piny, ještě tam může být druhé čidlo pro budík na palubce, to má zpravidla pin jen jeden.
Osobně bych zkusil sundat hadici ze vstřikovací konzole zda po zapnutí klíčku jde benzin, ideálně dát Tkus a změřit tlak benzinu na konzoli.
U espace co jsem koupil pro tátu byl problém v tom ztrácelo napětí pro zapalovací modul a pak to zlobilo, takže doporučuji změřit a nebo pro sichr natáhnout na test od baterky plusový vodič (počítám že ukostření je všude ok), motor občas naskočil, divně houpal, nebo nešel natočit, napětí kleslo na modulu pod 10V a jiskra byla slabá.
Osobně bych zkusil sundat hadici ze vstřikovací konzole zda po zapnutí klíčku jde benzin, ideálně dát Tkus a změřit tlak benzinu na konzoli.
U espace co jsem koupil pro tátu byl problém v tom ztrácelo napětí pro zapalovací modul a pak to zlobilo, takže doporučuji změřit a nebo pro sichr natáhnout na test od baterky plusový vodič (počítám že ukostření je všude ok), motor občas naskočil, divně houpal, nebo nešel natočit, napětí kleslo na modulu pod 10V a jiskra byla slabá.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
- jakub
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1612
- Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
jo a ještě jedna drobnost, odpojením čidla teploty vody pro řídící jednotku si jednotka nastaví jako základní teplotu vody 80°C což je teplota zahřátého motoru a tudíž chudší směs než při startu a motor většinou jen blafne (na start je větší dávka paliva) a chcípne (protože si ecu myslí že motor má 80°C a dle toho nastaví bohatost) takže po odpojení bys v těchto teplotách neměl natočit, to samé platí pro čidlo teploty vzduchu jen s tím že si nastaví 20°C.
Lze řešit odporem místo čidla, hodnoty odporu dle tabulky čidel daného motoru.
Lze řešit odporem místo čidla, hodnoty odporu dle tabulky čidel daného motoru.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Nestartuje 2.2 i 87
a filtr jsi měnil ?
Jednou se mi stalo v HR, že po 14 dnech na slunci jsem chtěl nastartovat a ani na 3. pokus nic. Dal jsem tedy 8 x po sobě klíč do 2. polohy, ať zapne čerpadlo. Potom to chytlo. Jako by něco vyschlo.
Taky se mi stalo, že jsem auto postavil kolmo k prudkému kopci a nechal chvíli běžet na volnoběh. Když jsem chtěl po 15 min. stání nastartovat, nešlo.
Nakonec jsem to pustil z kopce a chytlo, byl cítit benzín. Asi se přechlastalo.
Čidlo teploty jsem koupil za 400 Kč, je ale pozitivní. Tak jsem je nedával kde patří, ale přichytil do prostoru, kudy přichází vzduch z masky. Funguje to. Na dálkové v létě za 8,5 l, teď v zimě 6 km do práce za 12 l.
Espace I / 90 2,2i quadra
Jednou se mi stalo v HR, že po 14 dnech na slunci jsem chtěl nastartovat a ani na 3. pokus nic. Dal jsem tedy 8 x po sobě klíč do 2. polohy, ať zapne čerpadlo. Potom to chytlo. Jako by něco vyschlo.
Taky se mi stalo, že jsem auto postavil kolmo k prudkému kopci a nechal chvíli běžet na volnoběh. Když jsem chtěl po 15 min. stání nastartovat, nešlo.
Nakonec jsem to pustil z kopce a chytlo, byl cítit benzín. Asi se přechlastalo.
Čidlo teploty jsem koupil za 400 Kč, je ale pozitivní. Tak jsem je nedával kde patří, ale přichytil do prostoru, kudy přichází vzduch z masky. Funguje to. Na dálkové v létě za 8,5 l, teď v zimě 6 km do práce za 12 l.
Espace I / 90 2,2i quadra
Re: Nestartuje 2.2 i 87
Tak teplotní čidlo sem změřil a je vpohodě Ukazuje mi 250 ohmu . Jak poznám že mi de proud do vstřiku paliva ???????
Espace 2.2i 87
- jakub
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1612
- Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nestartuje 2.2 i 87
měřákem , do vstřiků jde + po zapnutí klíčku stále a jednotka pouští do vstřiků -, všechny vstřiky jedou najednou.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Re: Nestartuje 2.2 i 87
Tak to je dobrý no to sem měřil po zapnutí každej střik a nic tam neni ukazuje mi to 0,03 voltu . Tak co stim ???
Espace 2.2i 87
- jakub
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1612
- Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nestartuje 2.2 i 87
po zapnutí klíčku změříš na každém konektoru vstřiku 12V proti kostře, tzn. jen na jednom pinu konektoru vstřiku (za předpokladu že jsou sundány všechny 4 konektory, jinak se přes vinutí ostatních vstřiků dostane + i na druhý pin) bude + 12V proti nějakému místu na kostře či - polu baterie.
Pokud tam + 12V nebude je chyba v relé u řídící jednotky, ale to by neměla jít ani jednotka a nesupnulo by ani palivové čerpadlo.
Pokud tam + 12V nebude je chyba v relé u řídící jednotky, ale to by neměla jít ani jednotka a nesupnulo by ani palivové čerpadlo.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
- jakub
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1612
- Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nestartuje 2.2 i 87
musíš napsat postup jak jsi měřil, pak se z toho dá něco vydedukovat, tzn. mřil jsem při zaplém klíčku, na kontaktech těch a těch.....
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Re: Nestartuje 2.2 i 87
Měřil sep při zaplém klíčku . Všechny kontakty ze vstřiku sem sundal !! Pak sem jednotlivě měřil !! Kostra a jeden pinn jednoho kontaktu 3.4v a takhle všechny čtyři !!
Espace 2.2i 87
- jakub
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1612
- Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nestartuje 2.2 i 87
pokud jsi si jist kostrou tzn. že tam nebyl přechodový odpor tak je napětí malé, jdi k řídící jednotce, zkontroluj všechny relé které jsou pod černým krytem a i ty co jsou přímo v boxu s jednotkou (ty z jednotkou budou ty správný, jedno bude pro čerpadlo a jedno hlavní který pouští proud do jednotky), prostříkni kontakty. Pokud jsem elektricky zdatnej klidně můžeš relé u jednotky ( ty dvě) vyndat a jejich silové vodiče proklemovat, ideální je si proměřit které je pro jednotku a které pro pumpu, to pro pumpu na test nepotřebuješ, ale když proklemuješ obě nic se neděje jen ti pujde stále čerpadlo ale to nevadí, po proklemování musíš na konektoru vstřiku naměřit 12V (opět proti kostře) dále musíš naměřit 12V v konektoru (tří pinový) na modulu zapalování (jeden pin 12V, druhý impuls, třetí kostra).
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Re: Nestartuje 2.2 i 87
řídící jednoitka je kde pod rádiem v tom prostředním panelu ?? Když sem se díval na vstřiky v katalogu co stojí a tak tak je tam ale psaný že mají provozní napětí 5 voltu ??
Espace 2.2i 87
- jakub
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1612
- Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nestartuje 2.2 i 87
á já zapoměl že to je jednička, tam si nepamatuju kde ty relé jsou ale teoreticky budou někde u jednotky a ta je skutečně ve středovýn tunelu, dostaneš se tam nejlépe od spolujezdce.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Re: Nestartuje 2.2 i 87
2 relátka sem měnil pod předním světlem sou na řidičově stranně ty ale fungujou to sou jenom spínací pro palivové čerpadlo a to druhý nevim naco je ?? Ale obě sou nový a cvakaj
Espace 2.2i 87
- jakub
- Člen RCČR
- Příspěvky: 1612
- Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nestartuje 2.2 i 87
to hlavní se sepne po zapnutí klíčku, jeho cívku ovládá "klíček" jak sepne pustí 12V do jednotky a ta na chvilku pustí proud do cívky druhého relé a to pustí proud do čerpadla a to zabzučí, pokud to takhle udělá tak je jednotka pod napětím a pravděpodbně i nějak funguje. Z toho prvního relé musí jít ještě kabel do konektorů vstřiků a tam bude asi problém, můžeš to ještě obejít tak že si označíš na jakém pinu naměříš tvých 3,4V (druhý pin by měl být bez napětí) a po nastrkání konektorů zpět na vstřiky, stáhneš z konektoru tu gumovou krytku a na ten pin kde bylo 3,4V přivedeš z baterky 12V, ale pamatuj na to že pak nepůjde motor chcípnout klíčkem protože si pustíš 12V před relé (sice je tam někde pravděpodobně přechodový odpor ,ale počítej s tím) , motor chcípneš vytažením toho kabelu. Takhle by to mělo běžet, já měl podobnej problém u tátovýho espace II tam zase zmizelo 12V ze zapalovacího modulu.
Ford Transit mk7 motoodtahovka 2.2Tdci, Kawasaki ZX10R, GeniThalia II 1.2 16V
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Motoservis, Pneuservis, Kovodílna, Účetnictví
Re: Nestartuje 2.2 i 87
Tak já vozím sebou ještě jedno rezervní čidlo teploty vzduchu /to, co je zasunuté v sacím kolenu/ a protože má stejný průběh jako čidlo teploty vody, tak lze na něj i dojet /přichyceno zvenku nad termostatem/. Zatím mi vychází, že když to nešlo nastartovat, tak bylo vadné čidlo teploty vzduchu nebo jsem musel vytáhnout a znovu zasunout horní konektory na desce se zapalovací cívkou. Pokud to nešlo nastartovat třeba u pumpy teplé, tak to bylo čidlem teploty vody.
R Espace I 2.2i TXE 1990, R Espace II 2.2i 1995
Re: Nestartuje 2.2 i 87
Ahoj,
taky mi to dělá za tepla, chtěl bych vyzkoušet odporový přepínač tady již dříve zmíněný místo čidla teploty vody. Nikde jej nedovedu sehnat a o odporu vím jen tolik, že sílí proti vládě. Poradíte mi prosím, kam pro něj ? Q.
taky mi to dělá za tepla, chtěl bych vyzkoušet odporový přepínač tady již dříve zmíněný místo čidla teploty vody. Nikde jej nedovedu sehnat a o odporu vím jen tolik, že sílí proti vládě. Poradíte mi prosím, kam pro něj ? Q.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 18 hostů