Nestartuje 2.2 i 87

Než napíšete dotaz, přesvědčte se, zda už nebyl zodpovězen dříve. Nezakládejte nová témata, existuje-li stejné nebo příbuzné.

Moderátor: Moderators General

Odpovědět
Jarda-81
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: stř zář 10, 2008 22:32
Bydliště: Jihlava

Nestartuje 2.2 i 87

Příspěvek od Jarda-81 » stř pro 29, 2010 21:55

Potřeboval bych radu !!! Auto mi delší dobu stálo asi 4 měsíce protože sem sháněl nádrž . Teď když sem nádrž přidělal tak mi nejde nastartovat . Vyměnil sem snad úplně všechno !! Palivové čerpadlo nové, relátka obě nová, generátor impulsu nový, svíčky nový, jiskru to háže benzín tam taky de tak už fakt nevim !!!!!!!! Jenom asi jednou se mi stalo že to chytlo pár vteřin to běželo pak to začalo kodrcat a zdechlo to . Dneska mi to zase mělo snahu naskočit ale zase to jen tak kodrcalo jako že už by to i chytlo párkrát to blafne a nic !!! Tak nevím jestli je to tim mrazem a nezamrzlo tam něco v palivovým potrubí . Předem děkuji za rady !!!
Espace 2.2i 87

Zbyšek Smítka
Starting member
Příspěvky: 32
Registrován: čtv dub 09, 2009 23:56
Bydliště: Vlašimsko

Příspěvek od Zbyšek Smítka » čtv pro 30, 2010 21:45

Možná to bude tím teplotním čidlem, jak píše kolega o řádek dole, taky mě zlobilo, ale těd to řeším tak, že tam dám to staré, které se samo opravilo a tak točím tři čidla dokola několik let a stále fungují, ta elektrika hodně divná věc

Jarda-81
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: stř zář 10, 2008 22:32
Bydliště: Jihlava

Příspěvek od Jarda-81 » čtv pro 30, 2010 22:50

A kde to čidlo vůbec najdu ???? To je teplotní čidlo řídící jednotky ?? A jak to vůbec vypadá a jak zjistím že je špatný !!! Díky
Espace 2.2i 87

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1476
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakub » pát pro 31, 2010 11:31

2,2 ho má na těle termostatu, je to to co má konektor jako vstřiky a dva piny, ještě tam může být druhé čidlo pro budík na palubce, to má zpravidla pin jen jeden.

Osobně bych zkusil sundat hadici ze vstřikovací konzole zda po zapnutí klíčku jde benzin, ideálně dát Tkus a změřit tlak benzinu na konzoli.

U espace co jsem koupil pro tátu byl problém v tom ztrácelo napětí pro zapalovací modul a pak to zlobilo, takže doporučuji změřit a nebo pro sichr natáhnout na test od baterky plusový vodič (počítám že ukostření je všude ok), motor občas naskočil, divně houpal, nebo nešel natočit, napětí kleslo na modulu pod 10V a jiskra byla slabá.
R Espace 2.2i LPGi, Kawasaki ZX10R
Pneuservis

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1476
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jakub » pát pro 31, 2010 11:34

jo a ještě jedna drobnost, odpojením čidla teploty vody pro řídící jednotku si jednotka nastaví jako základní teplotu vody 80°C což je teplota zahřátého motoru a tudíž chudší směs než při startu a motor většinou jen blafne (na start je větší dávka paliva) a chcípne (protože si ecu myslí že motor má 80°C a dle toho nastaví bohatost) takže po odpojení bys v těchto teplotách neměl natočit, to samé platí pro čidlo teploty vzduchu jen s tím že si nastaví 20°C.

Lze řešit odporem místo čidla, hodnoty odporu dle tabulky čidel daného motoru.
R Espace 2.2i LPGi, Kawasaki ZX10R
Pneuservis

Quadra
Starting member
Příspěvky: 28
Registrován: pát pro 03, 2010 18:43

Nestartuje 2.2 i 87

Příspěvek od Quadra » pát pro 31, 2010 14:17

a filtr jsi měnil ?
Jednou se mi stalo v HR, že po 14 dnech na slunci jsem chtěl nastartovat a ani na 3. pokus nic. Dal jsem tedy 8 x po sobě klíč do 2. polohy, ať zapne čerpadlo. Potom to chytlo. Jako by něco vyschlo.
Taky se mi stalo, že jsem auto postavil kolmo k prudkému kopci a nechal chvíli běžet na volnoběh. Když jsem chtěl po 15 min. stání nastartovat, nešlo.
Nakonec jsem to pustil z kopce a chytlo, byl cítit benzín. Asi se přechlastalo.

Čidlo teploty jsem koupil za 400 Kč, je ale pozitivní. Tak jsem je nedával kde patří, ale přichytil do prostoru, kudy přichází vzduch z masky. Funguje to. Na dálkové v létě za 8,5 l, teď v zimě 6 km do práce za 12 l.

Espace I / 90 2,2i quadra

Jarda-81
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: stř zář 10, 2008 22:32
Bydliště: Jihlava

Re: Nestartuje 2.2 i 87

Příspěvek od Jarda-81 » pon led 03, 2011 18:54

Tak teplotní čidlo sem změřil a je vpohodě Ukazuje mi 250 ohmu . Jak poznám že mi de proud do vstřiku paliva ???????
Espace 2.2i 87

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1476
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Re: Nestartuje 2.2 i 87

Příspěvek od jakub » pon led 03, 2011 19:01

měřákem :D , do vstřiků jde + po zapnutí klíčku stále a jednotka pouští do vstřiků -, všechny vstřiky jedou najednou.
R Espace 2.2i LPGi, Kawasaki ZX10R
Pneuservis

Jarda-81
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: stř zář 10, 2008 22:32
Bydliště: Jihlava

Re: Nestartuje 2.2 i 87

Příspěvek od Jarda-81 » pon led 03, 2011 19:11

Tak to je dobrý no to sem měřil po zapnutí každej střik a nic tam neni ukazuje mi to 0,03 voltu . Tak co stim ???
Espace 2.2i 87

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1476
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Re: Nestartuje 2.2 i 87

Příspěvek od jakub » pon led 03, 2011 19:52

po zapnutí klíčku změříš na každém konektoru vstřiku 12V proti kostře, tzn. jen na jednom pinu konektoru vstřiku (za předpokladu že jsou sundány všechny 4 konektory, jinak se přes vinutí ostatních vstřiků dostane + i na druhý pin) bude + 12V proti nějakému místu na kostře či - polu baterie.
Pokud tam + 12V nebude je chyba v relé u řídící jednotky, ale to by neměla jít ani jednotka a nesupnulo by ani palivové čerpadlo.
R Espace 2.2i LPGi, Kawasaki ZX10R
Pneuservis

Jarda-81
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: stř zář 10, 2008 22:32
Bydliště: Jihlava

Re: Nestartuje 2.2 i 87

Příspěvek od Jarda-81 » pon led 03, 2011 21:40

Tak na každým tom vstřiku mi to dává 3,4 v
Espace 2.2i 87

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1476
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Re: Nestartuje 2.2 i 87

Příspěvek od jakub » úte led 04, 2011 08:39

musíš napsat postup jak jsi měřil, pak se z toho dá něco vydedukovat, tzn. mřil jsem při zaplém klíčku, na kontaktech těch a těch.....
R Espace 2.2i LPGi, Kawasaki ZX10R
Pneuservis

Jarda-81
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: stř zář 10, 2008 22:32
Bydliště: Jihlava

Re: Nestartuje 2.2 i 87

Příspěvek od Jarda-81 » úte led 04, 2011 19:04

Měřil sep při zaplém klíčku . Všechny kontakty ze vstřiku sem sundal !! Pak sem jednotlivě měřil !! Kostra a jeden pinn jednoho kontaktu 3.4v a takhle všechny čtyři !!
Espace 2.2i 87

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1476
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Re: Nestartuje 2.2 i 87

Příspěvek od jakub » úte led 04, 2011 19:27

pokud jsi si jist kostrou tzn. že tam nebyl přechodový odpor tak je napětí malé, jdi k řídící jednotce, zkontroluj všechny relé které jsou pod černým krytem a i ty co jsou přímo v boxu s jednotkou (ty z jednotkou budou ty správný, jedno bude pro čerpadlo a jedno hlavní který pouští proud do jednotky), prostříkni kontakty. Pokud jsem elektricky zdatnej klidně můžeš relé u jednotky ( ty dvě) vyndat a jejich silové vodiče proklemovat, ideální je si proměřit které je pro jednotku a které pro pumpu, to pro pumpu na test nepotřebuješ, ale když proklemuješ obě nic se neděje jen ti pujde stále čerpadlo ale to nevadí, po proklemování musíš na konektoru vstřiku naměřit 12V (opět proti kostře) dále musíš naměřit 12V v konektoru (tří pinový) na modulu zapalování (jeden pin 12V, druhý impuls, třetí kostra).
R Espace 2.2i LPGi, Kawasaki ZX10R
Pneuservis

Jarda-81
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: stř zář 10, 2008 22:32
Bydliště: Jihlava

Re: Nestartuje 2.2 i 87

Příspěvek od Jarda-81 » úte led 04, 2011 19:37

řídící jednoitka je kde pod rádiem v tom prostředním panelu ?? Když sem se díval na vstřiky v katalogu co stojí a tak tak je tam ale psaný že mají provozní napětí 5 voltu ??
Espace 2.2i 87

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1476
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Re: Nestartuje 2.2 i 87

Příspěvek od jakub » úte led 04, 2011 19:52

á já zapoměl že to je jednička, tam si nepamatuju kde ty relé jsou ale teoreticky budou někde u jednotky a ta je skutečně ve středovýn tunelu, dostaneš se tam nejlépe od spolujezdce.
R Espace 2.2i LPGi, Kawasaki ZX10R
Pneuservis

Jarda-81
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: stř zář 10, 2008 22:32
Bydliště: Jihlava

Re: Nestartuje 2.2 i 87

Příspěvek od Jarda-81 » úte led 04, 2011 20:01

2 relátka sem měnil pod předním světlem sou na řidičově stranně ty ale fungujou to sou jenom spínací pro palivové čerpadlo a to druhý nevim naco je ?? Ale obě sou nový a cvakaj
Espace 2.2i 87

Uživatelský avatar
jakub
Člen RCČR
Příspěvky: 1476
Registrován: pát kvě 07, 2004 09:52
Bydliště: LBC
Kontaktovat uživatele:

Re: Nestartuje 2.2 i 87

Příspěvek od jakub » úte led 04, 2011 20:29

to hlavní se sepne po zapnutí klíčku, jeho cívku ovládá "klíček" jak sepne pustí 12V do jednotky a ta na chvilku pustí proud do cívky druhého relé a to pustí proud do čerpadla a to zabzučí, pokud to takhle udělá tak je jednotka pod napětím a pravděpodbně i nějak funguje. Z toho prvního relé musí jít ještě kabel do konektorů vstřiků a tam bude asi problém, můžeš to ještě obejít tak že si označíš na jakém pinu naměříš tvých 3,4V (druhý pin by měl být bez napětí) a po nastrkání konektorů zpět na vstřiky, stáhneš z konektoru tu gumovou krytku a na ten pin kde bylo 3,4V přivedeš z baterky 12V, ale pamatuj na to že pak nepůjde motor chcípnout klíčkem protože si pustíš 12V před relé (sice je tam někde pravděpodobně přechodový odpor ,ale počítej s tím) , motor chcípneš vytažením toho kabelu. Takhle by to mělo běžet, já měl podobnej problém u tátovýho espace II tam zase zmizelo 12V ze zapalovacího modulu.
R Espace 2.2i LPGi, Kawasaki ZX10R
Pneuservis

Jarda-81
Starting member
Příspěvky: 21
Registrován: stř zář 10, 2008 22:32
Bydliště: Jihlava

Re: Nestartuje 2.2 i 87

Příspěvek od Jarda-81 » úte led 04, 2011 21:06

Tak zatim dik a uvidíme co stim bude !!!
Espace 2.2i 87

sestra6
Starting member
Příspěvky: 14
Registrován: čtv bře 01, 2012 09:55

Re: Nestartuje 2.2 i 87

Příspěvek od sestra6 » pát bře 02, 2012 08:47

Tak já vozím sebou ještě jedno rezervní čidlo teploty vzduchu /to, co je zasunuté v sacím kolenu/ a protože má stejný průběh jako čidlo teploty vody, tak lze na něj i dojet /přichyceno zvenku nad termostatem/. Zatím mi vychází, že když to nešlo nastartovat, tak bylo vadné čidlo teploty vzduchu nebo jsem musel vytáhnout a znovu zasunout horní konektory na desce se zapalovací cívkou. Pokud to nešlo nastartovat třeba u pumpy teplé, tak to bylo čidlem teploty vody.
R Espace I 2.2i TXE 1990, R Espace II 2.2i 1995

Quadra
Starting member
Příspěvky: 28
Registrován: pát pro 03, 2010 18:43

Re: Nestartuje 2.2 i 87

Příspěvek od Quadra » pát bře 02, 2012 17:06

Ahoj,
taky mi to dělá za tepla, chtěl bych vyzkoušet odporový přepínač tady již dříve zmíněný místo čidla teploty vody. Nikde jej nedovedu sehnat a o odporu vím jen tolik, že sílí proti vládě. Poradíte mi prosím, kam pro něj ? Q.

Odpovědět

Zpět na „Renault Espace I (J11)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host