Renault Espace I Quadra
Moderátor: Moderators General
-
- Starting member
- Příspěvky: 1
- Registrován: pon kvě 23, 2005 21:13
Renault Espace I Quadra
Dobrý den , mám problém s chlazením , přehřívá se , vyměnil se termostat a stále se asi zavzdušňuje , drží vysoké otáčky - na 2500 a nejde to dolu ! Výfuk je v pořádku ! Když se přidá plyn tak to na chvilku klesne ale po vteřině to zase vyletí , nevíte někdo prosím , co by s tím mohlo být ? A mám pocit, že nejde ventilátor . Moc děkuju za každou informaci .
- Jan Kalina
- Grafoman
- Příspěvky: 7144
- Registrován: čtv bře 04, 2004 17:14
- Bydliště: královéhradecko - rychnovsko
Koho to sem čerti nesou v takovým mrazu? Ahoj Marcelo, jestlipak si vzpomeneš na tohle?
Kdepak je tý 20ce asi konec, viď?
Měla jsi to někde v servisu, nebo se na to koukal jen nějakej kutil? Asi bych oddělil zavzdušňování a přehřívání od těch vyšších otáček.
To přehřívání a zavzdušňování by mohlo být špatný těsnění pod hlavou. Nezmrzla ti v tom voda? Topí to?
U těch vyšších otáček bych nejdřív zkontroloval, jestli se opravdu škrtící klapka vrací po uvolnění pedálu plynu do základní polohy - může to být hodně zatuhlý, obzvlášť v těchto mrazech, setkal jsem se s tím. Jestli to chodí dobře a volně, bylo by dobrý zkontrolovat volnoběžný regulační ventil Bosch, je nad alternátorem. Může být taky zatuhlý a stále otevřený. Jestli je k dispozici truhlářská svěrka, na zkoušku se může trošku zaškrtit hadice z něho do sání, měly by otáčky klesnout - jinak lze ho vyzkoušet i multimetrem, resp.kabeláž k němu, jeho funkci lze ověřit připojením + a -. Kdyžtak k tomu najdu legendu jak na to.
Kdepak je tý 20ce asi konec, viď?
Měla jsi to někde v servisu, nebo se na to koukal jen nějakej kutil? Asi bych oddělil zavzdušňování a přehřívání od těch vyšších otáček.
To přehřívání a zavzdušňování by mohlo být špatný těsnění pod hlavou. Nezmrzla ti v tom voda? Topí to?
U těch vyšších otáček bych nejdřív zkontroloval, jestli se opravdu škrtící klapka vrací po uvolnění pedálu plynu do základní polohy - může to být hodně zatuhlý, obzvlášť v těchto mrazech, setkal jsem se s tím. Jestli to chodí dobře a volně, bylo by dobrý zkontrolovat volnoběžný regulační ventil Bosch, je nad alternátorem. Může být taky zatuhlý a stále otevřený. Jestli je k dispozici truhlářská svěrka, na zkoušku se může trošku zaškrtit hadice z něho do sání, měly by otáčky klesnout - jinak lze ho vyzkoušet i multimetrem, resp.kabeláž k němu, jeho funkci lze ověřit připojením + a -. Kdyžtak k tomu najdu legendu jak na to.
R20 TS 2.0 1982/www.R20 Turbo-D.zde 2.1 1983/www.R25 V6Turbo.zde 2.5-V6 1985/R25 V6Turbo 2.5-V6 1986/www.R25 Turbo-DX.zde 2.1 1985/R25 V6 Injection 2.7-V6 1985/R25 V6 Injection 2.9-V6 1987, 1988, 1989/Express 1.4 198?/R1363 GTX Automatic 2.0 1983/R136C GTA V6 1985/2017+?/Espace V6 1993/Espace V6 1994/Espace V6 LPG 1996/XR25 1990/Express 1.9dT RT-E3 1997/Laguna 2.0 1995/Kangoo dCi 2008
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 V6 šedá, více info -->>ZDE<<-- ***
*** Hledá se odcizená R25 Baccara vínová, více info -->>ZDE<<-- ***
mne sa tak prehrieval espace
ale bol zli termostat, nemal som novi tak som do nho narobil dierki
nepomohlo
A kde bola chyba?
hadica ktora ide od vodnej pumpi do chladica bola predtim viacej krat obtocena s izolackov lebo tiekla a jak na tom bola ta izolacka tak sa aj hadica zuzila a nestihala prudit voda
jej priemer bola zmenseny asi na polovicu
ale bol zli termostat, nemal som novi tak som do nho narobil dierki
nepomohlo
A kde bola chyba?
hadica ktora ide od vodnej pumpi do chladica bola predtim viacej krat obtocena s izolackov lebo tiekla a jak na tom bola ta izolacka tak sa aj hadica zuzila a nestihala prudit voda
jej priemer bola zmenseny asi na polovicu
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů